Wish A Baby 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa!

Ensinnäkin Annukalle pahoittelut tädin tunkemisesta kylään!

Mi-iulle onnittelut uudesta työpaikasta!

Kiva Aurea et saivat endoa pois ja noin nopeesti tosiaan pääsit operaatioon! Nyt vaan toivotaan, että tärppää!

Kukkis, joko oon luget alottanut vai missä vaiheessa menee hoito? JOs saa udella:) Sitä mietin et tuleeko sulle lugeista menkkamaisia kipuja? Itellä oli viimeksi, mut nyt ei ole vielä ollut, tosin oon vasta 4 päivää niitä laittanutkin.

Mitäs Saralle kuuluu??? Tuuhan ilmoitteleen kuulumisia jos taustailet:)

Jaa, että Paula ja Laurikin sitten lisääntyvät??? Muistan lukeneeni jostain et ne eroaa, hö! Ei kyllä pysy enää mukana:)

Plussatsempit uuteen viikkoon! Sovitaan, että tässä kuussa nyt joku plussaa!

Oiskohan ollut iltasanomat vai iltalehti mistä aamulla uutisen luin. Ja Thelma minunkin viimeisin muistikuva on että ne on eronnut.

Taas täytyy jatkaa töitä, kiirettä pukkaa

Voi Mi-iu, sulla on ollu vaikee viikonloppu :( Sama täällä, nyt jo onneksi kirkastuu :)

Mulle nuo viikonloput on pahimpia kun pitää pysähtyä, varsinki nyt ku ei kaupatkaan oo enää auki :/
Paheena on shoppailu huonoon oloon, saa hetkeksi hyvän mielen ja laihan rahapussin...

Huomasin kans tuon Paula & Lauri jutun, eka vähä säväytti, mut kun luin et on tekemällä tehty nii ei niin pahalta tunnukkaan. Laurin keikkatyö ottaa veronsa :)

Houkuttelin tuossa eilen miehen lemmenleikkeihin, vaikkei tässä mahkuja oo :/
Oli muuten kivuliasta touhua, johtuuko lie jostain kohdunsuun tilanteeesta...?
Joskus sattuu...

Nyt enää jännätään kuin aikasin tuhrut tulee tällä kertaa, on muuten ollu KUIVAA...:/

Kävin perjantaina täyttämässä lapun yhessä mahdollisessa työpaikassa, meinas et tossa joulun kiireissä vois jotain hommaa olla, saa sit nähä.
No, heti sen jälkeen soitti toisaalta nainen, vois päästä osa-aikaseksi yhteen hommaan josta en tykkää yhtään, mut kestäiski vaan pari kuukautta. Katotaan ny!

Ilmoittaudunpa Thelman käskystä=) Hassua, en ole tosi pitkään aikaan käynyt lukemassa täällä, ja sitten kun kerrankin tuun lukemaan niin just samana aamuna olit huhuillut. Kiva että joku vielä muistaa :)

Thelmallahan vaikuttaa todella lupaavalta, ihania uutisia, että hoidot jo niin pitkällä ja hedelmöittyneitä muniksia saatu! Nyt on sitten jännät paikat. Toivon teille sitä kaikkein parasta tulosta, ja eiköhän vauvahaave kohta ole totta!

Senora ja Riikkakin plussaneet! IHANAA! Nää oli mulle uutisia, kun en oo tosiaan pitkään aikaan seurannut tapahtumia. Näin jälkikäteen ISOT onnittelut molemmille! Olikohan vielä joku muu plussannut, sori jos en huomannut!

Mulle ei valitettavasti kuulu mitään uutta. Tutkimukset siinä vaiheessa, että kunhan tää kierto päättyy (tietty toivon ettei menkat alkaiskaan, taas kerran) nii pitää tilata aika munatorvien aukiolotutkimukseen. Mua vähän pelottaa se tutkimus, mutta pakkohan se on selvittää, kun ei mitään muuta vikaa oo löytynyt. Pelotta se pistos, mutta ei kai se välttämättä tule. Oliko Keijulla niin, ettei pistosta tullut?

Mites muuten Keijun tilanne, mihin sait ne clomit? Teilläkään ei ilmeisesti tutkimuksissa löytynyt muuta kuin sun hiukan epäsäännölliset kierrot? Kuinka on sopeutuminen uudelle paikkakunnale sujunut?

Tsempitykset ketjulaisille, uusiakin oli sitten viime kerran ilmestynyt mukaan. Kivaa viikonalkua kaikille!