Huomenta kaikille!
Selkeästi mun kaaso-kysymys herätti runsaasti keskustelua

Hienoa!
Olen tässä pähkäillyt, että kenties nää mun fiilikset johtuu siitä, etten voi hirveän hyvin nyt: väsyttää, etoo jne. On vaikea olla iloinen ja osallistuva, kun koko ajan velloo...Lisäksi lehtien kauhukertomukset hirviömorsiamista ja työjuhta-kaasoista ei ollenkaan vala uskoa tähän pestiin - sori! Ite vihaan kaikkea säätämistä enkä oikeastaan siedä yhtään mitään pikku-viilaamista; jos löydän esim mahtavan mekon, ostan sen, enkä jossittele, että mitäs jos ...Mutta olen siis lupautunut kaasoksi (hiukan ennenkuin edes ajattelin olevani mahdollisesti raskaana), ja aion ollakin kaasona - överimeiningille laitan vain pisteen, enkä keskity seuraavaa puolta vuotta pelkästään häihin. Tilannehan on se, että morsiamelta tulee jo nyt päivittäin monia monia meilejä ja puhelinsoittoja (kosinta on kuitenkin tapahtunut n viikko sitten) liittyen häihin ja järjestelyihin; eilen käytiin sovittamassa vintage hääpukua, joka oli bongattu päivä kosinnan jälkeen, mutta sitä ei voitu vielä varata, koska...mitä jos löytyy joku ihanampi....Mutta lupaan, otan iisisti ja koitan mennä völjyssä.
Raskausmeininkikin on vähän epävarmaa: testi tänä aamuna oli mitä oudoin. Elämäni ensimmäinen raskaustesti ja mielestäni se ei toiminut...Hmmm.
Ostin siis eilen clearbluen ja luin ohjeet varmaan miljoona kertaa tänä aamuna. Ja kun sitten kusaisin tikulle (just sen viis sekkaa, heh) mitään ei tapahtunut. Siihen tarkistusikkunaan olisi pitänyt tulla sininen viiva (että testi toimii...), mutta mulle ei tullut kuin vasta noin 10min kuluttua. Lisäksi se ikkuna, mihin "tuloksen" pitäisi ilmestyä, tuli vaan koko-sininen "möntti".
Hämmentävää. Onko kellään käynyt samoin? Mä myös luulin, että nää clearbluet on herkempiä (lue: luotettavampia) kuin esmes apteekin omat testit?
Mutta nyt siis päätin, että seuraavaksi teen testin vasta perjantaina tai torstaina. Oli niin omituinen kokemus tää.
Ja palatakseni vielä ystäväni häihin: hääpäivä päätettiin eilen ja se on uutena vuotena eli tässä on 6kk aikaa hommailla.
Ja tosiaan, Safiirille myöhästyneet onnittelut. Hyvää kakkua!
T: Sars, joka toimii kaasona ja ei osaa käyttää raskaustestejä

Eikä myöskään puhu mistään muusta kuin itsestään. Pahoittelut.