Wish A Baby 94

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja c¨,)~ tulkaapa tänne..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helou leidit.. Ihan pikaisesti tästä työn lomasta..

Nii Minttu, viimeksi oli 27 pv kierron mitta ja nyt tosiaan on taas päivä 27. Oletan, että ovis oli 15.8. eli vielä pari päivää vois mennä tätin tuloon. Vaikka mahassa on kyllä ollu pientä menkkatuntemusta eilisen ja tän päivän.. Blaaaah, ei jaksas ootella, tulis jo suosiolla..

Heippa Sinililjalle, minä käyn välillä taustailemassa teidän ketjua, onnea matkaan sinullekin!

Ja c¨,)~, eiköhän sinunkin pitäisi jo myöntää että mahdollinen plussa saattaa olla edessä? Kun on noin hyvät oireetkin ja kaikki... täällä peukutetaan hirveästi!

Itsellä ilmestynyt uusi ah niin ihana menkkaoire: jumalattomat kivut. Olen ennen menkkojen aikaan ollut täysin oireeton, koska endon takia kivut tulevat noin viikkoa ennen. Muttä tänään lyötiin kaikki kivun ennätykset...ole siinä sitten hymyilevä asiakaspalvelija kun selkää ja mahaa jomottaa niin ettet pystyssä melkein pysy...ja buranaa meni kuin karkkia.

Ja nyt sitten yhden viinilasillisen seurauksena olen täysin tööt.

Ihania nämä naiskehon oikut, eikö vain?

Huomenta naiset!

Illusia ja Minttu; Niin, no eihän se täysin poissuljettu mahollisuus ole se plussa, mutta tällä mun tuurilla toiveet on nollassa. Onhan tuo jo nähty kun vuosi takana.. :) Mutta sovitaan niin, että jos ei viikonloppuna tätiä näy niin sitte kusasen sen negan. Ok?

Ai, on muitakin kuin Hilma, jotka ei ymmärtäneet tuota mun nimimerkkiä.. :) Ootte varmaan ollu ihan ihmeissään, että mikä hullu tuo on ku jonku ihmeellisen merkkijonon nimimerkikseen on laittanu.. o_0 hehh.. Oletko sääki Sinililja muuten blondi?? (vitsivitsi, ei saa suuttua ;) )

Mutta nyt työn touhuun, vieraita tulossa taas parin kymmenen minsan päästä.. :/

T. c¨,)~ kp 28 (tai mistä sitä tietää vaikka olis jo 1 illemmalla) ;D

Illusialle jaksamista! Kurjaa, kun tuollaiset kivutkin tulevat kiusaamaan. Joo, kyllä naisen kroppa on sitten metka!

c¨,)~ , asia sovittu! Paitsi, että sun pitää kusaista kaksi viivaa ;)

).( Kp 12. Vieläkään en osaa sanoa Donnasta mitään. *hmp* Pitää silti ukkelia hieman houkutella peittojen pöllytykseen, koska eihän sitä koskaan tiedä..

Heissan!

Hyvä suunnitelma Hilma, pöllyyttää kaikesta huolimatta.. ;) Jospa se Donnakin sieltä jotain osviittaa antais. Kallis oli se vehe, jotain 44 euroa kun kattelin josko mäkin ens kiertoon sitä kokeilisin. Pitää kuunnella sulta nyt eka käyttökokemukset, nii tuu turhaan ostettua, jos se onki täys susi. =o} Toisaalta - eihän se käyttöikään katottuna kallis ole, mutta ovistestiksi kertahankintana tyyriin oloinen. :)

Mä pelkään että mulla on joku endometrioosi tai vastaava iskemässä. Juikkii alavattaan ja nivusiin välillä kun nopeita liikkeitä tekee ja välillä muulloinki. Muutenki on outoja tuntemuksia mahassa. Mitään pissi- tai kakkivaivoja ei ole kuitenkaan onneksi ollu eikä vuotoja... *huokaus* Mistä näistä naisen kropan oireista tietää... Ois niiiiiin paljo helpompaa olla mies.

T. c¨,)~ joka ei vieläkään valu

Kyllä mä luulen, että sulla c¨,)~, on jotain ihan muuta kuin endo ;) bd bd bd

Mulle on jostain täysin käsittämättömästä syystä tullut finnejä niin p**sti. Tää on todella rasittavaa, koska yleensä tässä vaiheessa kiertoa iho on hyvä! Ja enkä mä osaa jättää niitä rauhaan, vaan nypin ja ärsytän lisää...

Sinä se Hilma sitte jaksat peukuttaa.. =o} Mulla kun on vaan semmonen tuuri tässä elämässä, että mitään ei tunnu tulevan helpolla, niin en jaksa enää ees jännätä. Ja mahassa tuntuu kyllä aikalailla menkkajuilinnoilta, että kyllä se sieltä lorahtaa.

Ootko sää Hilma vieny mun finnit? Mulla kun kukkii aina ennen menkkoja ainakin muutaman oikeinkin makean tissukan voimin (joko leuassa, nenässä, otsassa tai jossain muussa oikeinkin näkyvässä paikassa). Nyt ei sitten oo kukan kukkaa.. :)

Hehhee, c¨,)~ plussaa...olen ihan satavarma.

Täällä menkkojen aikaisia tosi omituisia oireita, nimittäin pahoinvointi on iskenyt rajusti! Koko ajan yököttää, aamuin illoin ja päivisin, ja olen hieman sitä mieltä että jos olisin raskaana, asia olisi ok, mutta kun on todistetusti menkat niin tämä on mielestäni hieman epäreilua. Yök.

Hilmalle peittojenheilutuspuhalluksia täältä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ootko sää Hilma vieny mun finnit? Mulla kun kukkii aina ennen menkkoja ainakin muutaman oikeinkin makean tissukan voimin (joko leuassa, nenässä, otsassa tai jossain muussa oikeinkin näkyvässä paikassa). Nyt ei sitten oo kukan kukkaa.. :)

Olen vierailija toisesta ketjusta, mutta mulla on tällä hetkellä ihan sama tilanne kuin sulla.
Tänään kp 28/28-31 eli pitäisi olla jo tavalliset oireet vatsakipuineen ja päänsärkyineen päällä, mutta niistä ei ole tietoakaan. Ja tosiaan ei finnin finniä!!
Seurailen sinun tilannettasi mielenkiinnolla ja toivon kovasti että plussaat!!

IHANA c¨,)~ !!! Niin onki, ihan selvä poninhäntäinen neitokainen. Emmääkään tuota tajunnu ennen :-D Peukkuja vielä teikäläiselle sata että täti pysyis pois!!!

siis ei oo totta, olenko minä muka ainoa joka on tajunnu c¨,)~ :N nimimerkin?! se on kyllä tosi hyvä nimimerkki, ei voi muuta sanoa!

c¨,)~ mä luulen et sulle pamahtaa nyt se plussa. oon melkein varma. meille tulee viikonloppuna neljä perhettä yökylään joten kiirettä pitää, mut yritän tulla kurkkailemaan mitä sun testi näytti. Tuu sit heti kertomaan.

(.) meillä täti lähti. nyt on sitä vähän niinkun jännät paikat et mitä toi mies on tuumaillu vauva-asian kaa, koska pitää alkaa jo pöllyytellä peittoja pian jos meinaa tähän kiertoon ehtiä.

c¨,)~: täällä on kans megapeukutukset meneillään. Siis teikäläiselle. Ja saas nähdä, onks mun mantroilla yhtä voimakas vaikutus kuin teikäläisen...Tai noh, tuskinpa yhtä voimakas, mutta jos ees ihan himpun verran olis mantran-magiaa mullakin hyppysissäni.

Täällä on kuulkaas leidit ensimmäinen (varhais)ultra takana. Alkiolla huimasti mittaa eli 13.1mm. Ja selkeä syke, sanoi lääkäri. Ja voi pojat: miekkonen oli niiiiiin fiiliksissä, kun se piskuinen sydän sykki melkoisesti. Ja olihan se huimaa.
Kaikki siis hyvin ainakin tällä hetkellä - yritän pitää tän luottavaisen mielen loppuun saakka.

Voikaahan kaikki hyvin. Ja nusautelkaas oikein kunnolla nyt.

T: Sars, joka on ollut vaatekaupan avajaisissa veden voimalla. Puuh.

Huomeneja! Se on PERJANTAAAAAI!!! =D

Illusia, ettei sulla vaan ois valemenkat? Teitkö testiä sillon ennen menkkoja? Sehän ei todellakaan ole mitenkään tavatonta, että täti yrittää pakkautua käymään vaikka oiski tärpänny..

Kiva kun Enna piipahdit meidänkin ketjussa! Omaan tärppiin en usko, mutta sulle hullut peukutukset!!! bd bd bd

Nyt galluppi pystyyn, kuinka moni teistä tajus ton mun c¨,)~ nimimerkin?

Tajus
- Minttu

Ei tajunnu
- Hilma
- safiiri
- Sinililja wabin tuolta puolen :)

Oliko muita??? :)

Minttu, nyt sitte viikonloppuna kunnon tyynykeskustelut aiheesta vauva miehen kans. Eipä ainakaan volyymit pääse nousemaan, kun on yökyläilijöitä. :) Huonompi yhdistelmä on kyllä tuo peittojen pöllyyttäminen ja yökyläilijät.. :/ Muistakaa ottaa sitte paperia makkariin - on aika tympeetä yrittää lähtä sitä pitkin mökkiä kattelemaan kun on vieraita.. *nimim. kokemusta on* :D

Ka Sarski piipahtanut. Oi ku se on varmasti ollu aivan ihanaa kulla ne <3-lyönnit! Siinä raavaskin mies herkistyy.. :) Ja kiitokset mantrasta, toivon että toimis näinki päin. Sullapa on oikeen glamourielämää kun ihan vaatekaupan avajaisiin ja kaikkea.. Oothan sää telkkari-ihmisiä ja sillee.. :D

Mulla ei tosiaankaan mitään uutta navan seutuvilla. Rätti pöksyssä varmuuden vuoksi jos se täti päättää yllättää. Olo ei kyllä yhtään viittaa sinne päin että tulis, mutta on se ennenki tullu varoittamatta. Eilen oli iltapäivällä kyllä aivan tajuton turvotusolo.. ja tosi kuvottava kans, ei tienny miten päin olis. Luulin, että sieltä jo punanen takin helma vilkkuis mutta ehei... Aattelin, että jos tänään vaikka pitkästä aikaa ukkokullan kellistäis. Sorhailis vähä röörejä auki, niin jos se vaikka alkais tippasemaan. :D (kamalan kuulosta taas...kärsikää.. tsih) Mutta niin se menee, joskus riittää että alkaa suunnittelemaan petihommia niin jo lorahtaa helekutti.. :)

T. c¨,)~ perjantaifiiliksissä ja jutut sen mukaiset (kp 29 tai ehkäpä jo illemmalla kp 1)

Hei, en mäkään tajunnut tota sun nimimerkkiä! Joskus lueskelen teidän ketjua... Ja nyt kun oikein selitettiin, niin onhan se ihan selvästi naisen näköinen. Poninhäntä keikkuu vaan.

P.S. Mäkin oon ihan varma, että plussaat! :)

c¨,)~, en tajunnut kyllä minäkään ennenkuin selvitit, saatikka sitten mies joka viimeistään eilen kyseli, että kuinka tuo lausutaan? Insinööri. Tai no, mitä minä moittimaan, en yhtään fiksumpi itse.

Ei saa manata mulle valemenkkoja!Menee pasmat sekaisin, tulee uskonpuute ja menen vielä testaamaan...kun menkatkin tällä kertaa ovat jo loppumassa (kp4) ja aina muuten kestävät vähintään 6 päivää...

Ehdin jo olla täysin sujut asian kanssa, ja päätin etten stressaa enää, nyt vauva saa tulla jos on tullakseen, ainakin minun puolesta. Katotaan tuo miehen uusi simppanäyte noin kk kuluttua uudestaan, ja jos sitten vielä siinä häikkää, niin sit aletaan tutkimaan kunnolla. Tälle kk riittää stressiä muutenkin kun pitäis löytää uusi työpaikka, enkä jaksa aivan kaikkea ressata.

Ja yök-lima-varoitus heikkohermoisille: Olen huomannut tässä menkkojen lomassa, että sattumia on liikaa edellisiin verrattuna, ns. vanhaa verta, ja paakkuja ym ihanaa. Tietääkö joku saattaako tämä olla merkki putkien tukoksesta tai mahdollisesti varhaisesta km? Selittäisi ainakin viime kierron jumalattomat kivut.

Aurinkoista päivänjatkoa täältä, ja tule c¨,)~ sitten kertomaan kun plussaat!!!

T. Illusia joka saa tänään hoitaa kaverin 5,5 kk vanhaa tytteliä koko päivän! Arvatkaapa onko vauva-kuume illalla huima...

c¨,)~:

Tajusin! Hauska nimimerkki, mutta penteleen hidas kirjoitettava ekoilla kerroilla. "Alt, eiku Ctrl, eiku Alt Gr, eiku..." ;-)

terveisin entinen WABilainen Aurora Odotuspuolelta

Jiihaa, perjantai!!

Jokos c¨,)~ olet tehnyt plussatestin? Mä olen kyllä niin varma, että sulla on nyt tärpännyt!!!

Katsoppas pentelettä; mun tyhmä kysymykseni avasi aika monelle nimimerkin arvoituksen ;D

Hienoa, Sars! Sykkeet jo kuultu *oih*

Ilusialle jaksamista. Uskon kyllä, että tuollaisen pienokaisen hoitaminen ei varsinaisesti vauvakuumetta poista.

).( kp 13. Epäilen, onko mulla tässä kuussa ovista ollenkaan. (Tai sitten en osaa Donnaa käyttää.) Mulla ei ole näkynyt limoja ja finnejäkin on ihan liikaa kierron tässä vaiheessa. Tää on niin hidasta ja turhauttavaaa!!!!!!

:DD No näinhän se nimenomaan oli, ihmettelin kyllä kovasti, että onpa erikoinen merkkijono ja varmaan aika vaikea muistaa..! Täytyy olla tyytyväinen, että tukan väri on ruskea :)

Tsemppiä teille!

Kiva Eemi kun kävit piipahtamassa! (Täytyy tunnustaa, että luen määki teidän ketjua.. :) )

Illusian mieskö lukee meitä.. O-ou... Mä en varmaan uskaltais ees omalle ukolle näyttää mitä tänne kirjotan. On nää niin kamalia juttuja. :D Ei herätellä sulle niitä ajatuksia taas siitä mahollisesta raskaudesta.. sori.. Ja niistä klimpeistä, on mullakin joissakin kierroissa klimppisempää kuin toisissa. En tiiä mistä johtuu. Olisko kertyny jotenki erilainen kerros sitten välillä. Mistä näistä tietää.

Hilma, en ole tehnyt testiä. Lupasinhan että teen vasta viikoloppuna jos ei tätiä kuulu ennen sitä. Viikonloppuna on sitte hyvä linnottautua sohvan nurkkaan märehtimään sitä negaa suklaalevyn ja sipsipussin kans.. :D Että so long dieetille ja kuntoilulle.. hehh.. Tuosta sun oviksen mehtuusta. Mullahan se meni vissiin niin, että limat oli muutamaa päivää aiemmin ku oletettu ovis ja oviskin oli tosiaan vasta 15. kiertopäivä. Että kyllä se sieltä tulee, malttia..... ;D

Hyvä Aurora, viksu likka! :) vinkki: copy-pastella suoriutuu nopeemmin tuosta mun nimimerkistä.. hih..

Mutta nyt vois painella ruokikselle tästä.. moooooi!

c¨,)~, kyllä mä muistin, että lupasit vasta myöhemmin tehdä testin. "Ovelasti" ajattelin hieman hoputtaa... Ihan hyvää kuitenkin tarkoitin!!

Jep, toivon, että ovis kuitenkin tulisi. Vaikka sitten hieman myöhemmin. Greippimehua juon edelleen. Oon oppinut juomaan sitä siten, että en maista ollenkaan ;)

Mulla on kuitenkin tuo kuntoilu lähtenyt ns normaali urille. Eli kerran viikossa salilla ja kolme kertaa hiki crossalilla. Ja tällä viikolla vielä käydään ainakin kolmesti uimassa.

p.s. mä oon käyttänyt vallan copy-pastea tuohon c¨,)~ nimimerkkiin.

c¨,)~ en mäkään tajunnut tota nimimerkkiä, oon tumma blondi ja asiasta ennenkin kuullut :D Mä oon ihan varma et sä plussaat viikonloppuna, toivotaan niin!

+++ teille kaikille!

Terkuin teitä taustaileva Miini

Ei se mieheni viestejä lue, hoksasi vaan kattoa tuon c¨,)~:n nimimerkin eräänä päivänä, mehän istutaan kumpikin oma läppäri sylissä iltaisin, oikein nörttijono sohvalla...

Ai että mikä olo tämän päivän jälkeen, saa mulle tulla se vauva vaikka heti, voisin NIIN jäädä äippälomalle ja hoitaa tuollaista pikkuista koko ajan...aivan ihanaa oli, vaikka neiti olikin hetkellisesti suutuksissa vieraasta paikasta ja äidin puutteesta. Aah...

Onneksi on illalla firman juhlat, pääsenpähän syömään hyväskää ja taas nollaamaan -1,5 kg pistesaldon...