Yli vuosi yritystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei tytöt!

Ihana viikonloppu takana, aurinkoa ja rentoa meininkiä! Eilen illalla aikamoiset nipistelyt alavatsassa, munasarjoissa. Lupaa ehkä hyvää? Ihan varmasti siellä on jotain tekeillä ja uskon, että ovis voi olla ehkä torstaina. Mutta marjareissulla pitää varmaan kuitenkin varmistaa sit juhannuksena, heh.

Mannalle vielä voi harmitus sentään, tuntuuko viikonlopun jälkeen yhtään paremmalta? Siis onko mieli valoisampi? Ehkä juhannuksesta tulee kuitenkin ihan kiva, ja mietitään se silleen, että nautitaan nyt tästä elosta ja tietynlaisesta huolettomasta vapaudesta. Vaikkei tää aina niin huolettomalta tunnu kun huolia on muille jakaa näissä lapsettomuusjutuissa... Mutta ymmärrätte mitä tarkoitan. Oon ihan varma, että jokainen meistä vielä raskaaksi tulee ja pienen vauvan saa, jos ei luomusti niin sitten pienellä avulla. Joo, tällaista naurettavan positiivistahan tämä on tämä aika just ennen ovista. Sitten masennun taas ja kaikki on päin helvettiä :/

Lotta, kyllä se sun tulevan lapsen isäehdokas löytyy, usko pois ja mun mielestä hienoa pysyä rehellisenä ja jutella tuollaisista jutuista ihan alussa. Eihän tarvi olla epätoivoinen tai mitään, mutta tiedän tuttavapiiristäkin että moni mies potee vauvakuumetta, varsinkin tässä himpun päälle kolmekymppisinä kun kavereillekin alkaa tulemaan perheenlisäystä. Sit kun löytää miehen joka arvostaa ja haluaa samoja asioita, niin eikun pam!

Vippe, hassua kun mulla on tunne, että me ollaan aika saman näköisä, tai ainakin saman mallisia :) Mä sain kans day spassa kuulla viime syksynä kuinka meille vissiin oli tulossa vauva - ja kaikkien katseet kääntyi mun vatsaan. Noloa! Siis kysyjälle, mun mielestä. Höh! Eikö nyt jokainen jo tässä vaiheessa tajuta että sitä ei kysytä. Toiset vaan on tän mallisia :) Vaikka muuten hoikka olenkin.

Mikä Vippe sun tilanne? Onko tunteita mihinkään suuntaan? Peukkuja pidän!! Tuo se kauan kaivattu plussa tähän ketjuun ja imaise meidät muut mukaan odottajien puolelle, pliiiis!

Pellasta oli kiva kuulla pitkästä aikaa. Olitko lomalla? Kaisla lomailee, ihanaa, nauti lomastasi! Ja kalat oli kans menossa lyhyemmälle lomalleko. Tästä tuleekin seuraava Galluppi: milloin teillä on lomaa?

Itse en ole vielä päättänyt aloitanko loman 3.7 vai 10.7 ja olen sitten varmaan 3-4 viikkoa putkeen, ihanaa! Meillä on yks reissu tiedossa ja sit käydään moikkaamassa siskoa ja sen miestä jotka asuu toisella paikkakunnalla ja harvoin nähdään, plus mökkeilyä ja sen sellaista. Olen siis varmaan aika pitkään poissa täältä linjoilta sitten.

Aih, nyt juhannusyksityiskohtia, kattauksia, menyitä ja sellaista suunnittelemaan! Pikkasen pitää työajalla saada näitäkin juttuja miettiä eikö vaan :)

Tsauppis! Huh, pidin niin pitkän tauon kirjoittamisessa ja oli tullut kaikilta niin paljon asiaa, että nyt on vaikeaa taas muistaa, mitä kaikkea pitikään kommentoida...

Noh, jussista ensin: me myös vietetään sitä perinteisesti mökillä saunoen, uiden ja pelaillen. Ja sit tietty syödään ihanaa äipän laittamaa ruokaa. Mennään siis mun vanhempien mökille ja meillä on vakiintunut juhannuksenviettoporukka, muutama ystäväpariskunta ja vaihtelevissa määrin sukulaisia. Tosin tänä vuonna meidän ystäviä on vähemmän, kun kaikki reissaavat ympäri maailmaa. Ehkäpä ensi kesänä koko jengi on sitten taas kasassa. Mäkin muistan, että viime juhannuksena aattelin, että tämä on varmaan viimeinen jussi ilman lasta ja juteltiinkin siitä kavereiden kanssa. Jep jep, tässä sitä ollaan. Ei auta muu kuin remuta sitten vastapainoksi ;)

Tuli muuten juhlittua oikein urakalla viikonloppuna, kaksi päivää putkeen, yök... Mutta oli niin ihanaa pitkästä aikaa viettää iltaa tyttöjen kanssa ja päästä yöelämään uusia baareja testaamaan. Eipä ainakaan tarvinnut huolehtia siitä, että olisin raskaana, joten pää täyteen vaan ;) Noh, sivistyneessä mielessä tietysti, mutta viimeinen caipiroska meni kyllä rajan yli ja olo oli sen mukainen :o

Heh, mullekin kävi samoin kuin Vippelle ja Mollylle. Oisko ollut viime vai toissakesä, kun menin loman jälkeen töihin. Istuin siinä työhuoneessani tuolissa ja työkaveri tuli ovelle kurkkimaan ja sanoi, voih tuleeko teille vauva... Mä olin siinä vaan, että öööööö...ei, tää on vaan tällainen kevyt kesämaha. Kyllä työkaveria nolotti, yritti siinä änkyttää jotain asennosta, jossa istuin. Mulla on tällainen suvussa periytyvä pieni pömppis, kaikki ylimääräinen kertyy siihen ja kaipa se sitten voi aiheuttaa tällaisen erehdyksen :) Kun mulla diagnosoitiin pco ja kerrottiin, että muutaman kilon pudottaminen voi korjata tilannetta vaikka ylipainoa ei olisikaan, niin pudotinkin sitten muutaman kilon ja ei tuo pömppis taida enää niin iso olla - ei ainakaan raskauskyselyjä ole tullut ;)

Meillä alkaa kolmen viikon loma heinäkuun alussa. Loma menee aika samalla tavoin kuin aina, eli pakataan koko elämä autoon ja lähdetään tien päälle koko lomaksi. Mennään sitten yleensä sinne, missä paistaa aurinko :) Useimmiten telttaillaan about viikko ja sitten rentoudutaan viikon verran mun vanhempien mökillä ja viikko miehen vanhempien möksällä. Mutta parasta lomassa on se, että voi tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa! Aah, en malta odottaa. Elokuussa me lähdetään sitten pienelle kaupunkilomalle ja säästetään nyt jo ensi vuoden jenkkimatkaa varten (ellei meillä ole silloin pientä nyyttiä...), joten tämä kesäloma on ""säästöloma"".

Lotalle ei valitettavasti ole miesehdokasta täälläkään, harmillista! Mutta kyllä se oikea vielä löytyy :)

Kuumaa kesäpäivää kaikille!

Täytyy testata miten tämä toimii... Ja samalla tietty laittaa päivitystä kehiin. Ovis on varmaan to-pe jossain vaiheessa, tänä aamuna kun oli vielä testiviivaa haaleampi viiva tikussa. Eli ei kun juhannuspuuhiin! :) Toimintaa on ollut vähän nihkeästi nyt viime aikoina kun mies on ollut työmatkalla alkuviikosta ja viime viikolla ei vaan jotenkaan huvittanut yhtään. Mutta koitetaan korjata tilanne!

Mitä muille kuuluu? Sitä loma-G:tä oli heitetty kans. Ja tulkaa muutenkin turisemaan :)

Kuuma, kuuma, kuuma, mutta en valita, ikävämpi olisi kylmässä vesisateessa kesästä nautiskella. Kesäinen lomaviikko näin ihan kotona menossa, kummasti kiirettä pitää, mutta hyvä mieli tulee, kun saa rästiinjääneitä hommia tehtyä.

Hyvä mieli on ollut täällä muutenkin, sillä maanantaina todettiin munanjohtimien olevan auki ja clomitkin olivat telmineet juuri oikealla tavalla: siellä odotteli kaksi(!) isoa munarakkulaa valmiina puhkeamaan ihan muutaman päivän sisällä. Eilen illalla olikin tikussa kaksi vahvaa viivaa. Pikkasen hirvittää tuo kaksosriski, mutta silti toiveet on kieltämättä tällä hetkellä todella korkealla... En nyt muista, kuinka moni tässä ketjussa on jo lapsettomuushoitojen parissa, mutta ootteko aatelleet tuota mahdollisuutta/riskiä saada kaksoset? Itse oon vaivihkaa aatellu, että kyllä sitä tässä vaiheessa kuitenkin ottaisi mieluummin kaksoset kuin ei yhtään lasta.

Vieläkös Timolla jännäillään? Neljä päivää myöhässä kuulosti jo lupaavalta. Teille, jos kelle sen pienen nyytin kyllä jo soisi.

Mollyllä tärkeet päivät edessä. Eiköhän se motivaatiokin petipuuhiin löydy, kun ootte saanu pitää 'taukoakin' tämän edeltävän ajan.

Nasupilla oli ihan tuttuja ajatuksenjuoksuja. Tulevaisuuden suunnitelmiin monesti kuuluu se ehdollinen lause, ellei meillä sitten jo ole sitä pientä nyyttiä. Kuinkahan monesti sitä on jo tuollaisia ajatuksia mieleensä päästänyt ja sanoiksikin pukenut ja sitten se ajankohta on vääjäämättä saapunut ja syli on edelleen tyhjä. On se vaan niin, että ei lapsettomuutta voi tajuta ainakaan syvimmiltään kukaan muu kuin se, joka on sen itsekin kokenut.

Mutta kaikkea hyvää ja aurinkoista mieltä itsekullekin.

Heipsansaa!
Ompas nyt oudon näköistä täällä, mutta eiköhän tähän totu. :)

Tsemppiä nyt itsekullekin juhannuspöllyttelyihin!! Mää en välttämättä huomenna ehdi täällä piipahtamaan, joten toivotan teille nyt jo hyvää juhannusta. Aloittelemme huomenna juhannuksen juhlinnan jo, joten täytyy ajoissa lähteä ajelemaan mökille. (IHANAA! Mää rakastan juhannusta, oli sää sitten mikä hyvänsä!) :) :)

Juhannuksen jälkeen saadaan sit _ehkä_ jännäillä mua.. Toisaalta olen jo varustautunut seuraavaan kiertoon clomein ja tikuin. :) Pella, kyllähän ne kaksosetkin kelpais, ei siinä mittää. ;) Kovasti peukutuksia nyt, niin hyvältä näyttää sun tilanne!! :) :)

Ainii, loma-G: meillä on lomaa elokuussa, mut meillä ei oo vielä suunnitelmia. Eiköhän sitä sitten ohjelmaa keksi :)

Hei tytöt tasapuolisesti !!!

Kaikille hyvää Juhannusta !!! Meillä vieläkin jännäillään eli vaimoni ei ole vielä testaillu. Käyn kertomassa tuloksen sitten kun tiedämme mikä on tulos.

Terkuin Timo

Moikkis moi!

Tosiaan, nasupin ajatukset oli tutun oloisia. Ja aih, se sun mainitsema caipiroska, nami nami! Vesi kielellä. Mietin just, että pitäisköhän niitä väsätä juhannuksena. Toinen lempijuoma on jääkylmä sangria näin kesähelteillä. Mitkä teidän lempidrinkit on?

Juhannus mielessä ja juomat :) Ja saavutettu bikinikunto yms. Pakko hehkuttaa näillä jutuilla nyt kun ei kerta oo vauvamahaa ja alkokieltoa!

Mekin lähdetään juhannuksenviettoon jo tänään, täytyy karata aikaisemmin officelta. IHANA IHANA viikonloppu edessä!! Niin kuin Vippekin sanoi, oli sää sitten minkälainen tahansa. Ai sitä rentoa yhdessäoloa ystävien kanssa laatuajalla, mikäs sen parempaa. Ja hyvä ruoka ja juoma, sauna, kaikki!

Musta nää uudet sivut on jotenkin tosi vanhanaikaisen näköiset ja vähän pilipalit, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Voi olla, että sivujen käyttö sit jossain vaiheessa alkaa tuntumaan luontevammalta ja paremmaltakin kuin vanhat, mutta ulkonäkö ja layout on kyllä aika hrm... ei mun makuun.

Niin joo ja just aamulla oli vahva viiva ovistikussa, jei! Käytetään hyödyksi - mahdollisimman moneen otteeseen! Jotenkin en kuitenkaan jaksa uskoa luomuplussaan ja toisaalta tällä hetkellä ei edes tunnu haittaavan. Oon niin juhannus- ja kesätäpinöissä täällä :) Lomakin lähenee. Ja tuntuu hyvältä kun on itselleen tehnyt selväksi, että syksyllä sitten koitetaan jotain eri konsteja. Voi olla eri tavalla rennoin mielin nyt.

Mikä muilla on tilanne? Tikutatteko? Meillähän on aika monella ovis päällä nyt samaan aikaan eiks vaan. Missä meidän uusi ketjutulokas luuraa? Ja kaikki muut tytöt, tulkaa linjoille vielä ennen pitkää viikonloppua!

Juhannusta kaikille tytöille ja Timolle! Kaikki tuntuvan olevan niin positiivisella mielellä=) Mukavaa!
Vitsit Pella, miten hyviä uutisia! Toivon todella hartaasti ja vilpittömästi, että nyt lähtisi matkaan raskaus!!! Itse olen haaveillut kaksosista ja niitä on suvussa muutamia aika lähelläkin. Tosin toisaalta tiedän, että kahdessa ON hoitamista; toinen ei mene siinä samalla, mutta mielummin siis ilman muuta kaksi kuin ei yhtään ja nyt, kun olen katsellut suvun leikki-ikäisiä kaksosia, niin heistä on iloa ja seuraa toisilleen todellakin..Niin, ja tietenkin vanehmmilleen. Peukkuja sulle!!!!!!!!!!
Mollyllakin menee hyvin! Jippey!!! Nyt vaan juhannuspuuhiin ja peukkuja pystyyn! Toivottavasti rento suhtautumisesi vielä auttaa asiaa! Nauttikaa ja antakaa peittojen pöllytä tai sammaleen lentää metsässä=D
Timolla ja vaimolla on todella jänskät paikat! Vitsit, kun teillä nyt onnistaisi vihdoin! Teille sen todellakin kyllä soisi! Kerrothan heti meille uutisia; oli ne sitten mitä hyvänsä.
Nyt unohtui muut kirjoitukset, kun nämä sivut on tosiaan hiukan omituiset..en tykkää! Vanhanaikaiset, niinkuin Molly sanoi. Mutta jotain G-juttuja oli...Loma on elokuussa; ehkä eurooppaan lähdemme katselemaan. Mies pitää muutaman päivän vain lomaa (voi parkaa) koko kesänä. Kova työtahti pakottaa ja tietenkin yrittäjän arki on sellaista, ettei aina voi pitää lomaa.Nyyh! Mutta häntä se ei tunnu haittaavan=)
Juhannuksenviettoon huomenna..Odotan juhannusillallista ja viinin lipittämistä, saunomista, pelailua, juteelua ja naurua!! Kivaa!

Hauskaa Jussia kaikille ja palataan viimeistään Jussin jälkeeen paikalle! Plussia, kiitos=)

Kivaa kun Mannakin on linjoilla vielä :) Mukavaa viininlipitystä sinnekin suuntaan juhannusviikonloppuna :)

Pellan viestiin munkin piti kommentoida mutta unohtui kun tuli taas romaani, heh. Eli tosi hyvältä näyttää sulla ja kivaa kun on hyvä mieli! Nyt toivotaan todella todella mielummin kahta kuin ei yhtään :) Mä en ole jotenkin itse miettinyt kaksosaspektia mutta tosiaan, voihan niin käydä ihan vaikka omallakin kohdalla... Näin äkkisiltään se tuntuisi mustakin aivan mahtavalta enkä valittaisi ollenkaan - ennenkuin ehkä olisi siinä vauva-arjessa kaksosten kanssa, hih. Ehkä olisi eri ääni kellossa :)

Voi vitsi kun tosiaan saatais niitä plussia tänne meidän ketjuun. Edes yksi alkuun, se antaisi taas uskoa tähän asiaan itsellekin.

Sori nyt mä terrorisoin täällä... Mutta tuli vaan mieleen, että onko Peppi hävinnyt jonnekin? Lomaileeko?? Monesta muustakaan ei ole kuulunut vähään aikaan... Harmillista. Ei saa vaan taustailla, heh, pitää aina laittaa päivän kuulumiset :)

Hei tytöt tasapuolisesti!!!

Aurinkoista Juhannuspäivää kaikille!! Tulin ilmoittamaan kuten lupasin, mikä on testin tulos.... ja hetihän siihen testiin pamahti kaksi oikein vahvaa viivaa joten PLUSSA TULI!!!! Kyllä se miehelle on yhtä herkkä hetki kuin naisellekin ei oikein tienny itkeä vai nauraa joten tuli molempia yhtä aikaa ja pitkä halaus hetki päälle. Näköjään pitkä odotus lopulta palkittiin.

Olo on sellainen onnellisen rauhallinen ja nyt jopa hymy tulee herkästi!!!!

Tarttukoon PLUSSA SÄTEET JA TUULET Teihin muihinkin +++++++++++++++!!!!!!!!!!!

En jätä Teitä vaan käyn kertomassa kuulumisia miten menee jos sopii????

Terkuin Timo

Aattelinpa mäkin tulla tervehtii, ku lueskelin et täälä on mukavan olosii immeisii.. koko aika itekkin toivoo tässä näin et ne menkat ees joskus jättäis tulematta!! niin moneen kertaan oon jo nuolassu vähä ennen aikojaan ja pettyny pahemma kerra.. sais vaan tän pois mielestä. ku ei muuta aattelekkaa ku vaa vauvaa päivät pitkät. mulla on iso suku ja kummankaan puolelta ei oo koskaa ollu mitää ongelmia tulla raskaaks. kaikilla se on käyny nii helposti. kaverilla on viimeset hetket ennen h-hetkee. se lopetti pillerit ja kuukauden päästä testi näytti jo plussaa!! toivottavasti vaa jaksais olla positiivisella mielellä!! Paljon tsemppiä kaikille "yrittäjille"!!

Hei vain ja aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Niin se vaan keskikesän taite alkaa olla takanapäin. Täällä menossa kp 19/31-?...En ole niin varma, että clomit toimivat tässä kierrossa odotetulla tavalla, en nimittäin bongannut kunnon plussaa tikkuun, mutta jos ovis oli, niin se oli kp 16-17...Mitään kunnon tuntemuksiakaan ei ollut. Kyllä niihin aikoihin ihan ahkeria taas oltiin, ettei ainakaan yrittämisen puutteesta voi syyttää. Mutta on kyllä jo sellainen olo, ettei tässä kierrossa tärpännyt. Tiedän, ettei tikut aina näytä plussaa, vaikka ovis tapahtuisikin. Minun kohdalla viiva oli tällä kertaa hieman haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin huomattavasti vahvempi kuin normaalisti. No, näemme asian sitten parin viikon päästä. Onhan tämä aina välillä ihan syvältä koko touhu. Koko kesän on taas tullut vauvauutisia lähiympäristöstä ja omalla kohdalla takkuaa. Mutta vielä on kesää jäljellä ja loma edessä, joten koskaan ei voi tietää =)
Onnea muuten Timolle ja vaimollensa plussasta! Onnellisia vauvauutisia on kuitenkin aina mukava kuulla, katkera ei pidä olla=)

Suunnattoman suuret ONNITTELUT Timolle ja Vaimolle!!!

Piti ihan vanhasta ketjusta käydä lunttaamassa, että neljä(!) pitkää vuotta jouduitte tätä plussaa odottamaan. Hattua nostan sinnikkyydellenne. Nyt vain tarrasukkia matkaan pikkuiselle. Onko ollut vaimolla oireita, joista jo olisitte ounastelleet jo ennen testausta :)?

Niin kalat, tällasta oireitten tarkkailua ym.han tämä elämä on. Harmillista. Mutta ei kai niitä oireita, siis raskaus sellaisia vielä kp 19 ole? Itse oon aatellu, että ensi viikolla vois ruveta jotain tuntumaan, jos niikseen tulee (kp 23).

Ellugga tervetuloa pulisemaan.

Vielä Timolle sylin täydeltä onnea!

Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! =)
Juhannus on takanapäin ja päivät senku lyhenee taas...

Onnea Timo72 sinulle ja vaimollesi! =)

Tajusin tänään, että lääkkeellisestä keskeytyksestä on jo kulunut 26 päivää! Ja minä idiootti olen unohtanut tehdä testin... Olis pitäny tehä aikasemmin ja varmistaa, että negaa näyttää... koska koska, jos nyt näyttäiskin plussaa, niin en tietäis onko kohtuun jääny jotain vai uus raskaus... No, enpäs mene asioiden edelle, tuskin sellasta ihmettä tapahtuu. Mieli on jo paljon parempi ja vauva asioille en ole uhrannut tätä päivää ennen paljoakaan ajatuksia, siksi järkytyinkin, kun tajusin kuinka paljon aikaa on jo kulunut =)

Terttu ilmoittauttu taas!

Paljon paljon onnea Timolle & co:lle! Ihanaa kun joku tässä ketjussa plussaa, antaa toivoa tähän yritykseen.

Juhannus meni ja oli oikein rentouttavaa; ruokaa, juomaa ja seurana "paksuna olevia ihmisiä", pieniä lapsia ja vauvajuttuja (grrr!!) Vähän kyllä pelottaa, jos musta tulee semmoinen kiukkuinen lapseton akka, kun ei oikein jaksa innostua tässä omassa tilanteessa asiasta.

Täällä toivottiin näitä taustatietoja eli 29/35 ollaan ja yritystä siis m a a g i n e n vuosi takana. Täällä olen kyllä pyyhkeeni kehään heittänyt yrityksen suhteen ja olo on ankea. Itku on kyllä tosi herkässä usein kun mahapystyjä kävelee vastaan ja kaverit sen kun pyöristyy.

Ovista odotellaan kuun vaihteessa, muttan enpä jaksa tikutella enkä miettiä koko juttua. Tikuttelua olen muutenkin harrastanut vähän, kun en niitä viivoja saa vahvoiksi, joten totesin, että pasakat sentään, olkoon! Rahat vaan hukkaan heitän! Jos en ovuloi, niin selvitköön se sitten syksyllä. Jotenkin on lamaantunut olo kun vuosi on tullut täyteen ja mitään ei kuulu. Tämä vuoden kynnys on siis enemmän henkinen ja itse rakennettu muuri ja täytyy se nyt konttia yli jollain keinolla.

Ollaan siipan kanssa ajateltu että sitten syksyllä katsotaan niitä muita mahdollisuuksia hoitoja yms. ja mietitään tilannetta uudelleen. Eli nyt on tämmöinen suvantovaihe.

Heippa tytöt!!!

Pella kyselit oireista. Huomasin jo ennen testausta vaimossani seuraavia oireita: Vetämättömyys, sänky veti todella helposti puoleensa eli väsymys oli jo kova, kasvojen kalpeus, kuulemma rintojen päät oli todella arat jopa tuulenväre aiheutti kipua sitten rinnat oli turvonneet selvästi, ilmavaivat joita vaimollani ei ole ollut aikaisemmin, alamasu oli selvästi pyöreämpi sivusta ja edestä katsottuna tietenkin alku turvotuksen takia. Tuossa noita oireita jotka huomasin jo ennen vaimoni tekemää testiä, että nyt on varmasti tärpänny, "kyllä miehen silmä on tarkka" vai mitä tytöt?

Vaimoni soitti tänä aamuna neuvolaan ja eka käynti olisi 11.7.2006, neuvolantäti oli laskenu, että tämän viikon lopussa on 6 raskausviikko, minä olin kuulemastani ihan hämmennyksissä, että miten voi jo olla 6 viikko kun vastahan rasksus alkoi mutta näin se sitten on. On tämä jännittävää miehellekin mitä sitten naiselle.

Vilpittömsti toivon myös teidän muidenkin plussaavan ja saisitte kokea miehienne kanssa uuden elämän vaiheen joka varmaan tulee olemaan kokemisen arvoinen.

Terkuin Timo

Uhh, huomenta :)

Maanantai..........

Mutta ihana juhannus takana! Kaikin puolin niin onnistunut ja kiva! Valvottiin myöhään ja tissuteltiin pitkin päiviä mukavassa seurassa. Toivottavasti teillä muillakin oli yhtä hieno viikonloppu. Mä päätin nyt sit aloittaa lomankin ensiviikosta, eli enää tämä viikkö töitä. Just tuossa vkl aikana tuli kutsu kyläilemään kavereiden mökille jne. Päätettiin miehen kanssa mennä!

Mulla on ihan sairaan kummalliset nipistelyt oikealla puolella alavatsassa. Ja oikea rinta kipeämpi kuin vasen. Ei kai tässä vaiheessa nyt vielä mikään voisi tuntua vaikka olisikin tapahtunut jotain?... Äh, tipun taas korkealta jos liikaa odotan :( Mutta siis torstaina tai perjantaina oli varmaan ovis ja toimintaakin, sunnuntai illasta sit tuota ajoittaista nipistelyä, viiltelee oudosti. Toivottavasti ei oo mitään vaarallista. Koopee on siis nyt vasta 21. Tai voisiko se olla vasta ovis joka vihloo, mene ja tiedä. Ärsyttävää kiusaa pienelle ihmiselle.

Mitkä fiilikset Pella sulla on? Entä muut joilla ovis just takana?

Ens alkuun kovasti onnea Timolle ja vaimolle!!! On kyllä todella hienoa, kun teillä niin pitkän toivomisen jälkeen onnisti!! Vilpittömät onnittelut!

Juhannuksena oli lystiä, mutta tuhrut pääsi härnäämään oikein kunnolla.. Ne alko jo torstaina, mut sitä tuli niin vähän ja vaaleana, ja lauantaina melkein loppuikin (mulla on yleensä tuhrunnut 2 pv ennen menkkoja), joten kuvittelin jo vaikka mitä.. Arvatkaapas vain tipahdinko sunnuntaiaamuna aika korkeelta. Ei tuntunu ees yhtään krapulaiselta kun v*utti NIIIIN paljon. Koko päivän koitin skarpata ja puuhastella kaikkea. Sit nukkumaanmennessä ajatukset pääsi taas siihen pettymykseen ja itkuhan siinä pääsi. Otti nyt kyllä tosi koville. Mää möyrysin oikeen epätoivon syövereissä.. Mies pääsi kokeileen lohduttajan taitojaan, ja kyllähän se sitten auttokin. :) Elikkäs kp2 täällä. Uuteen kiertoon taas kerran.. Eiköhän tämä tästä. Mutta en _ikinä_ enää anna itseni kuvitella mitään.

Että näin täällä. Nyt pitäis sit innosta puhkuen tehdä töitä. Alkaispa loma jo ens viikolla, niinko sulla Molly.. 5 vkoa pitää vielä kärvistellä.

Voi ei Vippe :( Paskapaskapaskapaska. Enskiertoon sitten ovistikut mukaan eikö vain. Sen jälkeen alkaa loma (toivottavasti raskaana) ja sitten syksy ja uudet kujeet. Koitetaan nauttia kesästä! Laiha lohtu, mutta yritän parhaani mukaan lohduttaa sua. Maistuisko jäätelö? *tarjoaa tässä omasta*. Työkaveri jäi pe lomalle ja pakkaseen jäi kivasti ylimääräistä jätskiä odottamaan. Tuli aika hyvään saumaan.

Itelläkään kyllä nyt kauheen kivat fiilikset... Alavatsanipistelyjen lisäksi alaselkää särkee ja oon ihan varma, että mulla on sittenkin endoa!! Tai vähintäänkin joku helkkarin munasarjakysta ja johtimet tukossa ja kaikki päin v******a. Nyyh. Symppaan sua siis Vippe, voi tätä kurjuuden määrää. Ja otan lisää jäätelöä.... :(

Tää uusi sivu on ihan syvältä. Välillä pomppii miten sattuu, ei näy uusia kirjoittajia aloitussivulla jne. Kaikenlisäksi oon unohtanut mitä siihen "käyttäjätunnus" ruutuun pitikään kirjoittaa? Muistan salasanani mutta miten hemmetissä sitä kirjauduttiinkaan? Äh. Huonosti menee.

Kuinka tää päivä nyt näin synkäksi muuttui? Höh.

Tänks Molly symppailuista ja jäätelöstä. Oot ihana! :) Äläs nyt sinäkii siellä murehdi, ei sulla mitään endoa ole. Munasarja on vaan vähän tulessa, kun nyt sieltä tuli semmonen munis, että tärähtää. Plussa nimittäin. :) :)

Mulla ei ole mitään ongelmia tän uuden sivun kanssa. Aloitussivu on tietty kummallinen, mutta tää ketjusivu on näppärä, kun näkee kaikki tällä sivulla olevat viestit samalla ku kirjottaa. Mää en oo edes rekisteröitynyt, mitä turhia.. Vai onko siitä jotain iloa?´

Paistaa se aurinko risukasaankin. :)

Taas muutama sananen ennen kuin lähdetään taas reissuun.

Iiiiisot pahoittelut Vipelle. Onneksi näissä tunnelmissa ei tarvitse olla yksin, vaan on se siippa siinä vierellä. Tikuttelut vaan peliin ensikierrolla ja sitä kautta eteenpäin.

Molly, sun oireet kuulostaa minustakin oikein mojovalta ovikselta. Mulla kun nyt saatiin ovis noilla clomeilla, niin jo tuli oirettakin aivan erimalliin kuin ennen. Oikein pelästyin, kun esimerkiksi muutaman tunnin ajan tuli pientä veristä vuotoa. Asiasta toiseen, käyttäjätunnukseksi käy oma nimimerkki tai se sähköpostiosoite, minkä rekistöröidessä ilmoitit. Itse oon laittanut jo aikoinaan vauvahaveitten otsikkosivun kirjanmerkiksi tähän omalle koneelle, niin ei tartte mistään aloitussivujen kautta mennä.

Täällä päin ei ole vielä minkäänlaisia tuntemuksia. Mutta en kyllä vielä ole odottanutkaan, kun olen lukenut, että kiinnittymiseen menee oviksesta viikko. Tässä alkuviikolla kyllä pitäs jossain varmaan alkaa tuntua, jos niikseen tulee. Se on varma, että pudotus on tällä kertaa todella suuri (perässä mahdollisesti tullaan Vippe), jos täti kurvaa paikalle heinäkuun alussa.

Heippa pitkästä aikaa, lueskelen teidän kuulumisia täältä taustalta, en ole viitsinyt enää teitä omilla murheilla rasittaa, meillä alkaa olla jo aika sanoa koko vauvahaaveelle hyvästi ja näkemiin... Kolmas ivf-hoito yritys päättyi reilu viikko sitten täti vierailuun, siis negativiseen lopputulokseen, minulle taitaa riittää, nyt on operaatio kestetty kolme kertaa, yritysaikaa yhteensä pian kolme vuotta, joista hoidot mukana puolet ajasta, elämä menee eteenpäin... siis uusia tuulia kohti on mentävä, ja "vikaa" tai syytä ei meistä kummastakaan löytynyt, alkiot eivät vaan kiinittyneet, ja se siitä... Kaikkia teitä haluan muistuttaa, että lapsia ei tehdä, vaan niitä saadaan, jos luoja suo, lapset ovat luojan lahja... Mutta sitten iloa ilmoille... Supersuuret onnittelut Timolle ja Tiinalle vauvautisten johdosta, toivottavasti kaikki menee hyvin, nyt vaan vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!
Oliko tämä ihan omilla aineilla luomusti, vai oliko teillä apuja tässä kierroksessa mukana?
Ja vielä Hannamarille hääonnittelut myöhästyneesti, eikö sekin suuri päivä mennyt jo...?

Hurjasti onnea Timo!!!!!! Ihan tässä liikuttuu, kun noin monen vuoden yrittäminen vihdonkin palkitaan. ONNEA!!!

Joo, tää uusi sivusto on ihan peestä. Tää leiska on tosi amatöörimäinen ja tökkivä. Kaikki on sekavaa eikä mikään tunnu olevan paremmin. Ensin ajattelin, että hyvä kun nyt ketjun eri sivut valitaan ylhäältä, niin ei tarvitse skrollata koko sivua ensin alas. Mutta sitten tajusin, että jos tosiaan lukee koko sivun, niin seuraavaa sivua ei sitten voi valita alhaalta, vaan pitää skrollata takaisin ylös. Voi järjen riemuvoitto, mikä parannus. Ja: olenko keskivertoa tyhmempi, mutta jos haluan päästä esim. lapsettomuus-keskusteluun täältä vauvahaaveista, niin miten se onnistuu? Takaisin Ellien pääsivulle ja sieltä keskusteluihin jne.? Liian työlästä, vanhassa sivustossa oli sentään vasemmalla navigointipalkki. Noh, tulihan purnattua jostain, kun muutenkin on niin turhautunut olo :)

En saanut pongattua ovista viime viikolla, enkä usko että sitä juhannuksenakaan oli. Eikä me kyllä oikein onnistuttu puuhastelemaankaan, kun sitä porukkaa oli siellä mökillä niin paljon... Eli eipä tarvitse meidän jännäillä tässä kierrossa, masentavaa. Täytyy yrittää pitää katse vaan tulevassa lomassa, joka meillä alkaa samaan aikaan kuin mollylla.

Meillä oli juhannuksen vietossa mukana serkkuni 2-vuotiaan tyttärensä kanssa. Mulla ei ole tähän asti oikein kummoista vauvakuumetta ollut, vaikka se oma lapsi halutaankin, niin en ole mikään hirmuisen lapsirakas ihminen, joka aina olisi hyörimässä lasten kanssa. Mutta tämä pikku tyttönen oli niin uskomattoman ihana, siihen se vaan munkin kainaloon kiipesi mehua juomaan. Oikein sydäntä kivisti tämän oman tilanteen vuoksi. Tahtoo myös pikkuisen tytön! Tai pojan! Ja masennus alkoi taas hiipimään... Ja tänään kaveri synnytti myös tytön. Voih, vaikka sitä kuinka paljon yrittää olla onnellinen muiden puolesta, niin on se vaan välillä niin hiton vaikeaa. Miksi muille suodaan onnea, mutta meille ei?

Molly, viime kierrossa kun ovuloin, niin mun alavatsa oli ihan megakipeä toiselta puolelta. Eli ehkä sulla on vaan niitä normaaleita ovistuntemuksia. Tiesithän, että niitä kipuja voi olla ovista ennen, sen aikana ja jälkeenkin, erityisesti jos munis on ollut iso. Eli ei muuta kuin peukut pystyyn, että lomalla et sitten voi nautiskella caipiroskia ;)

Yhteistyössä