Miten te ottaisitte tämän? (keskustelu miehen kanssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ny harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ny harmaana

Vieras
Meillä on nyt ollu tämä parisuhde melko tiukassa tilanteessa. Vääntöä käydään siitä, että mies on tyytyväinen vain, jos on seksiä 3-4 krt/viikko. Hänen mielestään suhde on vasta silloin kunnossa, muulla ei ole niin väliä. Ja jos ei saa, niin sillon mullistellaan eikä puhuta lapsillekaan mitään, jos ne ei siltä jotaki kysy.

Olen sanonut, että jos hän vaikka auttais arjen pyörityksessä niin vois itelläkin olla jaksoja enempi, mutta se kuulemma riittää, kun hän huolehtii kesällä nurmikon leikkuun ja talvella lumityöt.

Noh, eilen jälleen keskusteltiin. Ollan jo aikaisemmin puhuttu, mutta mutta....

Ei ole taas viikkoon puhuttu ja eilen kysäsin, että mikä nyt mättää. Ei ole kuulemma mitään puhumista jos hän jättää v*ttuilut, naljailut ja seksijutut pois. Minun puheet ei kuulemma isosti kiinnosta ja puhun kuulemma enimmäkseen tyhjää p*skaa.

Miten te reagoisitte? Mie kyllä vetasin herneen nokkaan ja kunnolla.

Sanoin miehelle, että kyllä on pahasti asiat pielessä, jos minun pittää alkaa kaikki asiat vuodattaan jonnekki muualle ko kotia. Se vaan tokas, että puhut jollekki muulle ko hälle, hän ei jaksa kuunnella. Sitte pokkana, että joko saa panna... Voi tsiisus... Kyllä tässä tunteen on hiipunu vähemmästäki.

Sun miehellä johtuu toi käytös muusta kuin sinusta tai parisuhteesta tai edes seksistä. Hän voi varmaan huonosti tai on huono itsetunto ja yrittää syyttää muita huonosta olostaan ja saada sinutkin voimaan huonosti. Ja tuo seksikertojen laskeminen liittyy juuri aika lailla omaan epävarmuuteen miehenä. Pihalle potkiminen ei aina ole ratkaisu. Otat joksikin aikaa hyvin välinpitämättömän linjan, keksit omaa tekemistä ja todellakin kieltäydyt seksistäkin toistaiseksi. Jospa alkaisi miestäkin keskustelu kiinnostamaan pikkuhiljaa?

[QUOTE="huoh";22205040]Osta sille fleshlight! Ilmeisesti et halua häntä, teillä ei todellakaan ole parisuhde kunnossa kun et halua miestäsi.[/QUOTE]
Ja eikä ihme ettet halua, tuohan on sulle kuin jokin ylimääräinen uhmaikäinen lapsi. :O

Sun miehellä johtuu toi käytös muusta kuin sinusta tai parisuhteesta tai edes seksistä. Hän voi varmaan huonosti tai on huono itsetunto ja yrittää syyttää muita huonosta olostaan ja saada sinutkin voimaan huonosti. Ja tuo seksikertojen laskeminen liittyy juuri aika lailla omaan epävarmuuteen miehenä. Pihalle potkiminen ei aina ole ratkaisu. Otat joksikin aikaa hyvin välinpitämättömän linjan, keksit omaa tekemistä ja todellakin kieltäydyt seksistäkin toistaiseksi. Jospa alkaisi miestäkin keskustelu kiinnostamaan pikkuhiljaa?

Tätä mieki olen miettiny, mutta vaikka kuinka lypsää niin mitään ei irtoa. Kaiken keskipisteenä on aina seksi.

Olen kyllästynyt hoitamaan koko arjenpyörityksen yksin. Vaikka hän olis päivän kotona vappaalla niin oottaa, että mie tulen tekkeen ruuan ja siivoaan, mitään ei tapahdu päivän aikana pirtissä. Makkaa vaan ja istuu koneella. Tämä asia on se joka minua eniten rassaa, ei mitään apua, koskaan.

Alkaisin etsiä itselleni kämppää olettaen että seuraavat kolme kohtaa olisivat kaikki kunnossa: 1) säännölliset ja riittävät tulot, joitten jatkumisesta riittävästi takeita, 2) luottotiedot ok ja 3) lastenhoito järjestyksessä. Pelkkää yksinjäämistä en pelkäisi hetkeäkään; se olisi varmasti pienempi paha kuin suhde kuvauksen mukaisen miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22205106:
Alkaisin etsiä itselleni kämppää olettaen että seuraavat kolme kohtaa olisivat kaikki kunnossa: 1) säännölliset ja riittävät tulot, joitten jatkumisesta riittävästi takeita, 2) luottotiedot ok ja 3) lastenhoito järjestyksessä. Pelkkää yksinjäämistä en pelkäisi hetkeäkään; se olisi varmasti pienempi paha kuin suhde kuvauksen mukaisen miehen kanssa.

Lähtö tästä on ollut nyt mielessä viimeiset viikot. Hän kuulemma "rakastaa" kuitenki. Aika vaikea uskoa. Tottakai hän pitää kiinni, koska kaikki tulee ku manulle illallinen ja sitte joutus ite tekkeen ruuanki ja pitäs opetella pyykkikonettaki käyttään.

Ja kaikki edellä mainitsemasi asiat ovat kunnossa. On vakituinen työ, palkka ok, luottotiedot ok ja tuki lähellä. Lapset ovat jo "isoja" 15- 7 vuotiaita.

Tätä mieki olen miettiny, mutta vaikka kuinka lypsää niin mitään ei irtoa. Kaiken keskipisteenä on aina seksi.

Olen kyllästynyt hoitamaan koko arjenpyörityksen yksin. Vaikka hän olis päivän kotona vappaalla niin oottaa, että mie tulen tekkeen ruuan ja siivoaan, mitään ei tapahdu päivän aikana pirtissä. Makkaa vaan ja istuu koneella. Tämä asia on se joka minua eniten rassaa, ei mitään apua, koskaan.

Ap, kaipaisin vähän lisätietoa teidän yhteisestä menneisyydestä. Onko tuo miehesi käytös nyt vasta alkanut tollaseksi vai onko hänelle aina olleet noi seksikerrat tuota luokkaa? Miten oma seksuaalisuutesi? Onko hiipunut ajan saatossa? Entä onko sun jutut tähän saakka kiinnostaneet häntä? Montako kertaa seksiä viikossa sulle olisi hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja Makkaralla on aina 2 päätä;22205130:
Ap, kaipaisin vähän lisätietoa teidän yhteisestä menneisyydestä. Onko tuo miehesi käytös nyt vasta alkanut tollaseksi vai onko hänelle aina olleet noi seksikerrat tuota luokkaa? Miten oma seksuaalisuutesi? Onko hiipunut ajan saatossa? Entä onko sun jutut tähän saakka kiinnostaneet häntä? Montako kertaa seksiä viikossa sulle olisi hyvä?

Joo, eli; naimisissa on oltu nyt 15 vuotta. Seksikerta vaatimukset on aina olleet tuollaiset, paitsi raskausaikoina. Vääntöä tästä on ollut nyt ehkä viimiset 5 vuotta. Olen aina keskustelujen jälkeen skarpannut ja yrittänyt lisätä omaa halukkuutta, mutta koska mitään muutosta ei hänen käyttäytymisessään ole tapahtunut on oma halukin pikkuhiljaa hiipunut.

Nyt viimeisen ½ vuoden aikana tämä on kärjistynyt toden teolla. Mies alkoi kittaamaan kaljaa joka ilta ja sitte änkes aina vonkaamaan. Ei kiinnosta isommasti kaljalle haiseva mies... Sitte sano, että on minun vika kun juo. Oma seksuaalinen halukkuus on aina ollut pieni.

Tähän saakka on kuulemma pakottanut itsensä kuuntelemaan, mutta ei enää jaksa tyhjää puhetta. Mie taas olen ihminen joka tykkää purkaa tuntojaan puhumalla. Ja minusta aviopuolisoilla pitäis olla yhteisiä asioita ja puhumista.

Minulle ko riittäs seksiä 1-2krt/viikko ja joskus vähempiki.

Jos suhteen koossa pitävä asia on seksi ollaan parisuteessa aika hataralla pohjalla, seksiä kyllä valitettavastikin saa muunlaisistakin suhteista.

No tätä mieltä minäkin olen. Mutta mies ei sitä ymmärrä. Mulle olis tärkeää yhteinen arki ja yhteiset kiinnostusten kohteet. Miehelle aina vaan seksi. Sanoo, että jos seksi ei suju niin silloin ei suju mikään muukaan.

Hetkosen taukoa ainakin... Jos kerran noin tylsää seuraa oisin, niin ei mun kanssa ois enää mikään pakko olla. :saint:

Ei mies välttämättä tuota sanonu tarkottaakseen, mutta koska kerran sanoi, vetäsisin mäkin herneen nenään. Ja kimpsut kassiin. Sais hetken miettiä sanomisiaan.

mitä miehesi tekee sen eteen, että nautit seksistä. huonoa seksiä kertakin viikossa on liikaa, hyvää haluaa kuinka usein tahansa. jos seksi tuntuu pakkopullalle, niin ei taida olla laatu kohdallaan.

No tätä mieltä minäkin olen. Mutta mies ei sitä ymmärrä. Mulle olis tärkeää yhteinen arki ja yhteiset kiinnostusten kohteet. Miehelle aina vaan seksi. Sanoo, että jos seksi ei suju niin silloin ei suju mikään muukaan.

Meillä ongelmana ei ole seksi eikä välttämättä keskustelun puuttuminen kokonaan, mutta jollakin tavalla koen/koin että puhumme eriasioista. Kokeilun alla on nyt se että silloin tällöin luemme parisuhdetta, itsetuntoa, tunteita tai vaikka ajankäyttöä koskevia juttuja/kirjoja toisillemme ääneen ja sen jälkeen aiheesta voi sanoa mieleen tulevia asioita. Vaikutuksia pitkällä aikavälillä on vielä vaikea sanoa, mutta ainakin keskusteluja on jonkun verran syntynyt.

No mä en varmaan jaksais elää tollaisen esimurrosikäisen kanssa. Kuulostaa kypsymättömältä ihmiseltä. Ihan kuin seksi olisi noin tärkeää, että sitä pitää saada 3-4 kertaa viikossa. Meillä lähtis ukko varmaankin vaihtoon. Mä en jaksais noin kuluttavaa suhdetta. En tosissaan.

mitä miehesi tekee sen eteen, että nautit seksistä. huonoa seksiä kertakin viikossa on liikaa, hyvää haluaa kuinka usein tahansa. jos seksi tuntuu pakkopullalle, niin ei taida olla laatu kohdallaan.

No harvoin mitään. Joskus ehkä voi pikkusen hartioita puristella ja selän rasvata. Pitäs olla käskystä valmiina. Paras on ku sanoo ovelta, että hoitele ittes märäksi sillä aikaa ko mie käyn tupakalla. No ihan varmaan...

Yhteistyössä