N
Ny harmaana
Vieras
Meillä on nyt ollu tämä parisuhde melko tiukassa tilanteessa. Vääntöä käydään siitä, että mies on tyytyväinen vain, jos on seksiä 3-4 krt/viikko. Hänen mielestään suhde on vasta silloin kunnossa, muulla ei ole niin väliä. Ja jos ei saa, niin sillon mullistellaan eikä puhuta lapsillekaan mitään, jos ne ei siltä jotaki kysy.
Olen sanonut, että jos hän vaikka auttais arjen pyörityksessä niin vois itelläkin olla jaksoja enempi, mutta se kuulemma riittää, kun hän huolehtii kesällä nurmikon leikkuun ja talvella lumityöt.
Noh, eilen jälleen keskusteltiin. Ollan jo aikaisemmin puhuttu, mutta mutta....
Ei ole taas viikkoon puhuttu ja eilen kysäsin, että mikä nyt mättää. Ei ole kuulemma mitään puhumista jos hän jättää v*ttuilut, naljailut ja seksijutut pois. Minun puheet ei kuulemma isosti kiinnosta ja puhun kuulemma enimmäkseen tyhjää p*skaa.
Miten te reagoisitte? Mie kyllä vetasin herneen nokkaan ja kunnolla.
Olen sanonut, että jos hän vaikka auttais arjen pyörityksessä niin vois itelläkin olla jaksoja enempi, mutta se kuulemma riittää, kun hän huolehtii kesällä nurmikon leikkuun ja talvella lumityöt.
Noh, eilen jälleen keskusteltiin. Ollan jo aikaisemmin puhuttu, mutta mutta....
Ei ole taas viikkoon puhuttu ja eilen kysäsin, että mikä nyt mättää. Ei ole kuulemma mitään puhumista jos hän jättää v*ttuilut, naljailut ja seksijutut pois. Minun puheet ei kuulemma isosti kiinnosta ja puhun kuulemma enimmäkseen tyhjää p*skaa.
Miten te reagoisitte? Mie kyllä vetasin herneen nokkaan ja kunnolla.