O
ok
Vieras
Tämän kesän olen ihan vain kotona.
(Pitkä sairasloma ja sen perään kesäloma)
Hauskaa vaihtelua.
![]()
Oi, miten hauskaa! Voi, miten ihkun ihanaa! =) =) =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämän kesän olen ihan vain kotona.
(Pitkä sairasloma ja sen perään kesäloma)
Hauskaa vaihtelua.
![]()
Tuo toki hyvä pointti.
Minulla niin iso sakki muutenkin syömässä että ei siinä yksi , kaksi tai viisi lisäsuuta tunnu oikein missään.
![]()
No olit kyllä koko talvenkin palstalla tosi paljon ja ohessa käyt töissä ja hoidat omasi ja lastenlaspset ja kaikki maailman lapset, ystävien ja adoptiotätien ja setien ja...?
Sori, mutta ei kovin uskottavaa. Onko se "työ" jotain taidejuttua, teet jotain savipyttyä tai maalausta pari tuntia päivässä ja mies kustantaa koko touhun?
Ei pahalla, eikä tarvitse vastata, mutta oikeasti tuo jeesustetlu, miten kaikkien pitäisi auttaa muita, jotka yrittävät vaan hyväksikäyttää, ei ole kivaa.
Ei tainnut tulla mieleen heille sen kummemmin kuin meillekään.
![]()
Luin aloituksen, ja mietin että kohta Mummeliisa tulee hymistelemään, miten HÄN aina niin mielellään ruokkii ihan kaikki! Sitten luin eteenpäin... niinpä.
Ap, ärsyttäisi muakin tuommoinen lokkeilu.
Pakko sano et jo lasten kannalta en ottas neljä- ja kaksvuotiasta kylään noin pitkäksi aikaa. Jos on ongelmia kotona eivätkä vanhemmat suoriudu vastuustaan, niin sitten joku pitkäaikainen apu, tukiperhe tms.
Toki voin vastata.
Ihan on tavallista toimitustyötä.
![]()
Oi, miten hauskaa! Voi, miten ihkun ihanaa! =) =) =)
Kaikkia ketuttaa tarjota?
Olenkohan minä siis kovin omituinen, kun ihan mielelläni ruokin käymäläisetkin?
Ja esim. adoptiotäti saattaa joskus ihan suoraankin sanoa, että nyt on taloudellinen tilanne hällä niin tiukka, että tämän viikon/seuraavan viikon tms. tulee näkymään meillä aina ruoka-aikaan.
![]()
Ei tainnut tulla mieleen heille sen kummemmin kuin meillekään.
![]()
Näetkö sä mut? =) Voi, miten hurmaavaa! ... kyylä.
Kaikkia ketuttaa tarjota?
Olenkohan minä siis kovin omituinen, kun ihan mielelläni ruokin käymäläisetkin?
Ja esim. adoptiotäti saattaa joskus ihan suoraankin sanoa, että nyt on taloudellinen tilanne hällä niin tiukka, että tämän viikon/seuraavan viikon tms. tulee näkymään meillä aina ruoka-aikaan.
![]()
Sä olet jo vanha nainen ja tulot. Toista se on nuorilla äideillä toisia elättää ja syöttää. Me ei mennä koskaan ruoka-aikaan kylään. Toki minäkin yökyläläiset syötän ja juotan, omani ja lapsen.
Oi, voi, kukas se siellä sitten? Samanlainen? =)
No sun vaan pitää sanoo sille kaverilles suoraan. :/ Voihan sen ystävällisestikin sanoa.