Kysykää jotain:), mä en halua mennä ulos nyt, vaan olla netissä:D haha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katso mitä sä itse puhut ja vain siksi koska sulla vain 2 huonoa kokemusta, mitä sattui just sulle. Mulla ei ole sellaisia kokemuksia, siks koska osaan, Viroa ja Venäjä ja olen itsekin sieltä, mä olen saanut aina vain kivoja ystävällisiä ihmisiä ja kavereita kelle voi luota jotka ei pukota selän takana. Mutta voin myös ymmärtä Virolaisia naisia tai Venäläisiä, jos ovat vittumaisia suomalaisten kohtaan, koska varma kova vitutus jatkuvasta kiusamisesta. Kaikki Virossa tietää että suomi naiset, pitää Virolais naisia huorina ja heidän pukeutumistyyli on pahaa, venäläiset haukkuvat ryssäksi ja vieläkin joku viha sodan takia jäi, mitä on sairasta venäläisten mielestä. Mutta niin kuin sanotaan saa mitä tilaa

Tiiätkös mitä? Mulla myös on ihan live-elämässä aika monia ikäviä kokemuksia virolaisnaisista, enkä kyllä yhtään ole sitä mieltä, että olisin omalla käytökselläni aiheuttanut. Ja jännä homma, kun olemme Virossa, naiset ihan ok, ei ongelmia, mutta täällä asuvien kanssa ei meinaa synkata ihan parhaiten.
Juuri sellanen koppavahko fiilis usein jää. Mut toki tunnen ihaniakin virolaisnaisia täältä, että en nyt ihan yleistä.

[QUOTE="...";26370141]hmm, sinä aloitit tässä keskustelussa haukkumaan suomalaisia tuossa trauma-asiassa. ajattelin sitten vaan valottaa sua, että ette te niin kamalan kräsineitä marttyyreitä te virolaiset tässä maassa ole. ettekä ole itsekkään täydellisiä. ja se, että jostain syystä nyt katkeruus kumpuaa enemmän teistä. kuten sanoin, olen kyllästynyt jo muunmuassa niihin anu sagimin lööppeihin, mikä häntä vaivaa? ei minua ole koskaan kiinnostanut miten virolaiset pukeutuvat. nähdäkseni tätä katumuotia, suurinosa suomalaistytöistä pukeutuu yhtä paljastavasti ja kauniisti kuin virolaisetkin.
en itse ole pitkiin aikoihin huomannut mitään eroa virolaisessa ja suomalaisessa. ymmärsitkö nyt?
mutta sinä nostit tässäKIN keskustelussa erot esiin, kuinka juuri ME SUOMALAISET traumatisoidumme.
katso sinä itse peiliin.[/QUOTE]

Se mitä hänet vaiva, voit kysyä häneltä. Mä en arvosta ketään. Mutta kun mua aloitetaan arvosta mä teen päätöksiä kokonaisuudesta. Esim mua arvosteltiin ja haukutiin täällä huoraksi vaateiden takia, yhdessä yökerhossa jopa 3 miestä mua tulivat puolustelemaan kun yks nainen oli vittumainen, mutta onneks se lähti, kun 3 miestä voitti sen. Mikäteitä sitten vaiva? Mä kuulin jo miljoona kerta, mä olen jooko ryssä tai ryssä huora, tai virohuora, mulla jopa kansalaisuus vaihtu näköjään aika usein ja päätöskisä miks mä teen. No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?

esimerkiksi

kun mä haluan täällä muille naisille auttaa ja kerroin omilla kasvoilla rokote asiasta, niin jällen kerran sain paskan niskaan, Miksi? Siks että tietoa keräsin että olen varma ja kun en oo mikään tappaja, vaan haluan vain oikea tietoa laita kun olen varma....

Kun sanoin että autoin kaverille pelasta vauvan, taas olin idiotti että alussa että lopussa ja tyhmä aina palstan mukaan olen joka kerta, MIKSI?

myös tyhmää olen kun en osaa puhua kunnolla suomeksi. Mutta kuinka moni teistä osaa puhua 4 kieltä? Varma harvinaista se on, onneks mä osaan, kun voin sillä tavalla komunikoida ihmisten kanssa vielä enemmän...

Mitä teitä myös vaiva haukkua mua tyhmäksi jatkuvasti, vaikke mitä teillä on parempi kuin mulla? Tuskin kovin monilla on jotain parempi, mulla sentään elämässä enemmän mahdollisuuksia ja elämän laatu ei ole pahaa ja katkera, vaan osaan nauttia ja osaan olla muillekin kiva, mutta sellainen taito teillä puutu, täällä osataan vain nauttia sipsien ja sidukan kanssa näköjään ja vittuilemalla

Alkuperäinen kirjoittaja mikä rokote;26370239:
Haluaisitko kertoa että mitä rokotteita olette miehenne kanssas ottamassa? =)

Just meinasin kysyä tätä samaa, varmaan aika monia täällä kiinnostaa. ja paljon tulee teidän reissu maksamaan kaiken kaikkiaan :)

Se mitä hänet vaiva, voit kysyä häneltä. Mä en arvosta ketään. Mutta kun mua aloitetaan arvosta mä teen päätöksiä kokonaisuudesta. Esim mua arvosteltiin ja haukutiin täällä huoraksi vaateiden takia, yhdessä yökerhossa jopa 3 miestä mua tulivat puolustelemaan kun yks nainen oli vittumainen, mutta onneks se lähti, kun 3 miestä voitti sen. Mikäteitä sitten vaiva? Mä kuulin jo miljoona kerta, mä olen jooko ryssä tai ryssä huora, tai virohuora, mulla jopa kansalaisuus vaihtu näköjään aika usein ja päätöskisä miks mä teen. No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?

esimerkiksi

kun mä haluan täällä muille naisille auttaa ja kerroin omilla kasvoilla rokote asiasta, niin jällen kerran sain paskan niskaan, Miksi? Siks että tietoa keräsin että olen varma ja kun en oo mikään tappaja, vaan haluan vain oikea tietoa laita kun olen varma....

Kun sanoin että autoin kaverille pelasta vauvan, taas olin idiotti että alussa että lopussa ja tyhmä aina palstan mukaan olen joka kerta, MIKSI?

myös tyhmää olen kun en osaa puhua kunnolla suomeksi. Mutta kuinka moni teistä osaa puhua 4 kieltä? Varma harvinaista se on, onneks mä osaan, kun voin sillä tavalla komunikoida ihmisten kanssa vielä enemmän...

Mitä teitä myös vaiva haukkua mua tyhmäksi jatkuvasti, vaikke mitä teillä on parempi kuin mulla? Tuskin kovin monilla on jotain parempi, mulla sentään elämässä enemmän mahdollisuuksia ja elämän laatu ei ole pahaa ja katkera, vaan osaan nauttia ja osaan olla muillekin kiva, mutta sellainen taito teillä puutu, täällä osataan vain nauttia sipsien ja sidukan kanssa näköjään ja vittuilemalla

Ootko sä nyt parempi kuin me kun meillä ei ole rikkaita miehiä ketkä elättää meidät huuhaat ja ostokset?

esimerkiksi

Onhan se kieltämättä eri asia sipsien ja sidukan kanssa nauttia, kuin punaviinin ja kalliiden juustojen - vai onko siinä mitään eroa, loppujen lopuksi....

[QUOTE="vieras";26370245]Just meinasin kysyä tätä samaa, varmaan aika monia täällä kiinnostaa. ja paljon tulee teidän reissu maksamaan kaiken kaikkiaan :)[/QUOTE]

No mutta mä laitoin jo tästä monta juttua palstalla:). En tiedä tiedätkö sinä mutta Mel-2 rokote joka poista Hpv:n elimistöstä ja antaa suojan loppueläksi, rokote on noin 3v Mexicossa myynnissä ja 1v Brasiliassa

[QUOTE="vieras";26370306]Kuten tavallista, puhut bullshittiä kyllä Suomessakin luovutetaan koirat 2 kk:n iässä, niitä ei vain voi rokottaa niin aikaisin.[/QUOTE]

voi olla, mutta sellainen tieto me saimme Evirasta

mä nyt menen:wave:

hyvää yötä kaikille ja toivottavasti ette ole niin paljon vittumaisia joskus, kun mä osaan sen kans;), mutta viha en ikinä pitää, en osaa:D

Mitä veit tuliaisiksi?
Minkälaisia vaatteita olet löytänyt itsellesi?
Onko miehesi ostanut vaatteita?
Oletko ostanut äidillesi ja siskollesi vaatteita?
Oletteko ostane et poikavauvalle nne vaatteita?
Mitä tyttäresi edellisestä suhteestasi toivovat tuliaisiksi?
Onko siellä halpaa shopata?

[QUOTE="sivustaseuraaja";26370356]Milanna on miehensä kanssa Mexicossa ottamassa jotain ihmerokotusta pilluunsa. Ovat reissussa useamman viikon. Vauva on kotona, hyvien hoitajien kanssa.[/QUOTE]

Omg, eli parempi pysyä pois palstalta.. Wanha ei enää jaksa näitä "teinien" juttuja!

Yhyy, en kerenny kysyy omaa kysymystä!! :|
Olisin halunnut jutella enemmän niistä koirista kun ne nyt jäi vaivaamaan, että mistäs kennelistä nämä pikkuiset oli peräisin? Saitko paperit nähdä? Kuvia ja videoo isästä ja emästä? Miten tämä kauppias todisti ettei ole pentutehtaalta haettuja? Mua ei kiinnosta oli sitten homo/hetero, aasialainen/virolainen/venäläinen, periaatteessa ei ole edes mitään romaneita kohtaan, mutta pitää olla vastuullinen! Ja rehellinen! Kaikenlainen valehtelu ja hämärähommat pistää vihaks. Toiki kuulostaa, no, typerältä hankkia sieltä koiria vaan niiden söpöyden takia. Joku ihmetteli että no minkä muuunkaan takia koiria otetaan. ENSIN mietitään millanen koirarotu olisi sopiva, ja vaihtoehdot käydään läpi, SITTEN otetaan kasvattajiin yhteyttä ja jutellaan muista toivomuksista (väristä, turkista, luonteesta) Ja koko perheenjäsenten tulisi olla samoilla linjoilla. Koiran ottaminen suomessakin on suht riskaabelia kun ei ikinä tiedä mitä niistä kehittyy (lupaavalta vaikuttanut ei olekaan aikuisena sellainen mitä on odotettu) ja on näitä roturasitteita sun muita. Siinä touhussa pitää olla tarkkana!

Muoks. enkä muuten tiennyt että sulla oli ennestäänkin koir(i)a?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Minna77
[QUOTE="vieras";26369858]Kuinka monta prosenttia paranee hpv sillä rokotteella?
Joko miehes on saanut piikin pipp****n, sattuiko kovasti?
Oliko se Turun Sanomien juttu terveysturisteista sinusta ja miehestäsi :)[/QUOTE]

Kukaan ei ole parantunut HPV:stä rokotteella. Joskus virus lähtee elimistöstä itsestään immuunipuolustuksen voitettua viruksen.

Kukaan ei ole parantunut HPV:stä rokotteella. Joskus virus lähtee elimistöstä itsestään immuunipuolustuksen voitettua viruksen.

Moro taas ja voi että mitä paska taas. Kukaan ei parnee viruksesta ikinä, jos se on sun elimistöstä se jää, se ei poistu ikinä, se voi vain muutua, eli kuin muutatio. Hpv:rokotella siitä ONNEKS saa pois:) ja kaikien lisääksi elinikäinen suoja;)

No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?

Sä et päätä mikä on hyvää pukeutumista ja mikä ei.

Suomessa suurin osa sun ikäisistä puhuu ainakin kolmea kieltä, kun suomi ja ruotsi on pakolliset + lisäksi yksi vieras kieli. Itse puhun suomea, ruotsia, englantia, lisäksi hieman italiaa ja saksaa (näitä kahta viimeistä ymmärrän jas luen paremmin kuin puhun). Eli en sanoisi että on harvinaista.

Yhteistyössä