?
"..."
Vieras
ja nyt menen nukkumaan tai muuten mulla on aamulla perisuomalaisen mustat äkäiset silmänaluset. yritän tässä nyt huolehtia itsestäni vaikken osaakkaan yhtä hyvin kuin virolaiset 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katso mitä sä itse puhut ja vain siksi koska sulla vain 2 huonoa kokemusta, mitä sattui just sulle. Mulla ei ole sellaisia kokemuksia, siks koska osaan, Viroa ja Venäjä ja olen itsekin sieltä, mä olen saanut aina vain kivoja ystävällisiä ihmisiä ja kavereita kelle voi luota jotka ei pukota selän takana. Mutta voin myös ymmärtä Virolaisia naisia tai Venäläisiä, jos ovat vittumaisia suomalaisten kohtaan, koska varma kova vitutus jatkuvasta kiusamisesta. Kaikki Virossa tietää että suomi naiset, pitää Virolais naisia huorina ja heidän pukeutumistyyli on pahaa, venäläiset haukkuvat ryssäksi ja vieläkin joku viha sodan takia jäi, mitä on sairasta venäläisten mielestä. Mutta niin kuin sanotaan saa mitä tilaa
Alkuperäinen kirjoittaja mikä rokote;26370239:Haluaisitko kertoa että mitä rokotteita olette miehenne kanssas ottamassa? =)
Se mitä hänet vaiva, voit kysyä häneltä. Mä en arvosta ketään. Mutta kun mua aloitetaan arvosta mä teen päätöksiä kokonaisuudesta. Esim mua arvosteltiin ja haukutiin täällä huoraksi vaateiden takia, yhdessä yökerhossa jopa 3 miestä mua tulivat puolustelemaan kun yks nainen oli vittumainen, mutta onneks se lähti, kun 3 miestä voitti sen. Mikäteitä sitten vaiva? Mä kuulin jo miljoona kerta, mä olen jooko ryssä tai ryssä huora, tai virohuora, mulla jopa kansalaisuus vaihtu näköjään aika usein ja päätöskisä miks mä teen. No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?
esimerkiksi
kun mä haluan täällä muille naisille auttaa ja kerroin omilla kasvoilla rokote asiasta, niin jällen kerran sain paskan niskaan, Miksi? Siks että tietoa keräsin että olen varma ja kun en oo mikään tappaja, vaan haluan vain oikea tietoa laita kun olen varma....
Kun sanoin että autoin kaverille pelasta vauvan, taas olin idiotti että alussa että lopussa ja tyhmä aina palstan mukaan olen joka kerta, MIKSI?
myös tyhmää olen kun en osaa puhua kunnolla suomeksi. Mutta kuinka moni teistä osaa puhua 4 kieltä? Varma harvinaista se on, onneks mä osaan, kun voin sillä tavalla komunikoida ihmisten kanssa vielä enemmän...
Mitä teitä myös vaiva haukkua mua tyhmäksi jatkuvasti, vaikke mitä teillä on parempi kuin mulla? Tuskin kovin monilla on jotain parempi, mulla sentään elämässä enemmän mahdollisuuksia ja elämän laatu ei ole pahaa ja katkera, vaan osaan nauttia ja osaan olla muillekin kiva, mutta sellainen taito teillä puutu, täällä osataan vain nauttia sipsien ja sidukan kanssa näköjään ja vittuilemalla
Se mitä hänet vaiva, voit kysyä häneltä. Mä en arvosta ketään. Mutta kun mua aloitetaan arvosta mä teen päätöksiä kokonaisuudesta. Esim mua arvosteltiin ja haukutiin täällä huoraksi vaateiden takia, yhdessä yökerhossa jopa 3 miestä mua tulivat puolustelemaan kun yks nainen oli vittumainen, mutta onneks se lähti, kun 3 miestä voitti sen. Mikäteitä sitten vaiva? Mä kuulin jo miljoona kerta, mä olen jooko ryssä tai ryssä huora, tai virohuora, mulla jopa kansalaisuus vaihtu näköjään aika usein ja päätöskisä miks mä teen. No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?
esimerkiksi
kun mä haluan täällä muille naisille auttaa ja kerroin omilla kasvoilla rokote asiasta, niin jällen kerran sain paskan niskaan, Miksi? Siks että tietoa keräsin että olen varma ja kun en oo mikään tappaja, vaan haluan vain oikea tietoa laita kun olen varma....
Kun sanoin että autoin kaverille pelasta vauvan, taas olin idiotti että alussa että lopussa ja tyhmä aina palstan mukaan olen joka kerta, MIKSI?
myös tyhmää olen kun en osaa puhua kunnolla suomeksi. Mutta kuinka moni teistä osaa puhua 4 kieltä? Varma harvinaista se on, onneks mä osaan, kun voin sillä tavalla komunikoida ihmisten kanssa vielä enemmän...
Mitä teitä myös vaiva haukkua mua tyhmäksi jatkuvasti, vaikke mitä teillä on parempi kuin mulla? Tuskin kovin monilla on jotain parempi, mulla sentään elämässä enemmän mahdollisuuksia ja elämän laatu ei ole pahaa ja katkera, vaan osaan nauttia ja osaan olla muillekin kiva, mutta sellainen taito teillä puutu, täällä osataan vain nauttia sipsien ja sidukan kanssa näköjään ja vittuilemalla
Heiltä saa kaiken, mutta kun Yks chihu on 2,5kk ikäinen, se on ongelma. Sekä ne ei tiedä vieläkään mitä Suomi vaati. Kun Suomessa luovuttus tapahtu kun koira on 3kk ikäinen täällä 2kk
Ootko sä nyt parempi kuin me kun meillä ei ole rikkaita miehiä ketkä elättää meidät huuhaat ja ostokset?
Mikä hiton vauva, mitäs he*vettiä oon taas missannut, kun en oo ollu palstalla :O
wau pitkästä aika en ole sua palstalla nähnyt. No mulla jo toinen mies 2v ja vaiva 2.5kk ikäinen iso poika
![]()
Ou shit! Missäs sä nyt oot ja missä tää baby on? Oot siis jossain reissussa ja tää mukula on Suomessa?
Kukaan ei ole parantunut HPV:stä rokotteella. Joskus virus lähtee elimistöstä itsestään immuunipuolustuksen voitettua viruksen.
No jos mä näen ympärillä marimekko pukeutuneita mammoja tai naisia, niin tottakai tuu mieleen ketskä sitten suomalaiset on, kun ei osaa ees vaateita päälle laita ja haukku ja arvostelee muita jatkuvasti, miks?
Sä et päätä mikä on hyvää pukeutumista ja mikä ei.