No huh, onpas täällä ollut vilkasta
Juuh, polttarit on vietetty viime viikonloppuna!
Varoitus, tulee polttari kertomus

joka on aika pitkä.
Oli ihan mielettömän kivaa. La aamuna oltiin sulhon kanssa lähdössä kaupoille ja väkersin tukkaa kiinni kylppärissä. Yhtäkkiä eteisessä seisoo viears mies. Noh, ei siinä mitään ihmeellistä ole kun meillä on nyt se remppa käynnissä ja miehiä lappaa sisälle jatkuvalla syötöllä. Siinä vaan sitten huikkasin moit ja jatkoin tukan väkräämistä

Kaveri seiso hetken hiljaa ja sano sit et nyt pitäis lähteä. Mä oli ihan et ?, en siis vieläkään tajunnut, kun luulin että kaveri on remppamies. Heh.
Noh, sittenhän se iski et ai, voi hel..tti nytkö tuli lähtö. Kaveri et juu, 5 minsaa aikaa, odotan ulkona.
Siitä sitten vaan auton kyytiin ja käteen iskettiin pikkolo pullo ja lentoliput. Liput oli helsinki-köpis-pariisi. Hetken jo luulin et mitä hittoa, noh kaveri ajeli helsingin keskustaan kierteli siellä hetken ja lopulta parkkeeras talvi puutarhan eteen. Sieltä kaaso sitten pomppi vastaan ja mentiin sisälle. Loput polttariporukasta olikin jo odottelemassa mua siellä. Aivan loistava paikka "Pariisille", mä kun olen ihan orkidea friikki. Talvi puutarhassa juotiin skumppaa ja syötiin aivan ihana aamupala-picnic. Sitten olikin seuraavien lippujen aika. Käteen iskettiin pariisi-havanna liput - ja rommi kokista

Sain päälleni sellaisen kirkkaan oranssin turvaliivin ja minun piti toimia matkanjohtajana. Noustiin ratikkaan ja siellä piti sitten kovaan ääneen kertoa varauloskäynnit ym

Matkamme jatkui eräälle tanssi studiolle, salsa studiolle. Eli "havannaan". Studiolla oli odottamassa kuubalainen tanssinopettaja (komea) joka piti meille tunnin mittaisen salsa-tunnin. Oli tosi hauskaa ja hetken päästä jopa alkoi vanhat tanssiaskeleet muistua mieleen. Olen joskus aikaa sitten käynyt salsa tunneilla.
Tämän jälkeen lähdettiin "Kapkaupunkiin" erään baarin saunatiloihin saunomaan. Tää oli ihan loistavaa, koska oltiin kaikki ihan hikisiä tanssin jäljiltä.
Kun oltiin saunottu niin matka jatkui "Bangkokiin". Mentiin ystäviemme vanhempien upealle asunnolle jossa tytöt sitten tekivät AIVAN LOISTAVAN thai illallisen. Kämpillä sain myös reiki hoitoa, joka oli ihanaa.
Loppuillasta "pelasimme" pleikkaa, eli singstaria joka oli suuri menestys. Kaikki lauloi ihan intona ja baarin lähtö venyi ja venyi. Lopulta pääsimme baariin ja siellä tanssimme nonstoppina pari tuntia (en muista milloin oisin noin paljoa baarissa tanssinu).
Sit tuli noutaja mun kohdalle (unimatti) ja lähdettin kotiin. Kotona taisin olla neljän jälkeen aamuyöllä, aikamoisessa tuiskeessa

Seuraava päivä (ja maanantai) meni ihan totaalisesti pelastusarmeijalle. Sai huomata että en ole enää ihan nuori kun tollasta pämppäämistä ei enää kestä, hih.
Töissä on ihan törkeä kiire ja stressi on nostanut päätään ihan kunnolla. Häihin on vielä tekemättä vaikka mitä ja aika sen kun kuluu... Päivät menee ihan 150% työasioille ja illat sitten hää ja remppa juttuihin. En ole täälläkään kerinnyt käydä kertomassa ja lukemassa kuulumisia. Joka ilta on ollut ohjelmaa ja seuraava vapaa hetki on hääaamu, huah.
Mutta sitten saa nukkua 2 viikkoa, ihanaa.
Ovista olen nyt 4 päivää yrittänyt tikuttaa mutta tuloksetta. Ihme on jos ovis nyt tulee kaiken tän stressin ja kiireen keskellä (vaikuttaakohan sterssi ovulaatioon?)
Sänkypuuhatkin on ihan jäänyt kun molemmat ollaan niin yliväsyneitä. Lähinnä nää illat on menny kinastellessa :/ (ei ollut ihan hyvä idea järkätä häät samaan syssyyn kun remppa...) Mutta kyllä tämä tästä, kunhan saadaan nukkua kunnolla.
Mutta nyt lopetan tältä erää ennenkuin kyllästytän teidät kuoliaaksi

Ensi kerralla paneudun myös teikäläisten asioihin.
Mukavaa iltaa kaikille!
-E