Ajatuksissa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ens kierrossa rupee sitten Minnikin tikuttelemaan :) Tilasin eilen Mammaksi.fi sivulta tarjouksessa olleet 3 raskaustestiä ja 18 ovistestiä, eikä edes tullut lisäkuluja ulkomaille lähettämisestä. Mies ihmetteli mitä tilailin, mutta vakuutin että on PAAALJON halvempia kuin apteekissa, ja hyvä investointi. En edes viitsinyt sanoa että tilasin ovistestejä, ettei tunnu liian painostavalta tämä yritys. Testailen sitten itsekseni ja juonittelen miehen sänkyyn silloin jos itse löydän plussan. Sitäpaitsi ajattelin et ois hyvä testailla nyt ekassa "yrityskierrossa" ja tutkailla myös omia tuntemuksia -ja sitä kautta oppia mahdollisesti itse tuntemaan ovulaatio, kun nyt se on vähän sellasta arvailua.

http://www.mammaksi.fi/product_info.php?products_id=57&osCsid=5203d8ddd217c6a45e6d981907a4c171

Muuten, mitä eroa noissa puikoissa ja liuskoissa on? Ainakin puikot näyttävät olevan kalliimpia, mutta onko luotettavuudessa eroa? Vai maksetaanko vaan mukavuudesta...?

Niin siis katselin kalenteria että huomenna tai ainakin parin pvän sisällä pitäis alkaa menkat... nyt on kp 31/30-33, ja huomenna on tasan 2 viikkoa siitä kun mielestäni mulla oli ovulaatio (ainakin sillon nippas alavatsasta ja tuntu oikein limakkaalta). Mut ennen ovista oli melkein viikko (kesksytetysti) ja oviksen jälkeenkin 6 pvää et oltiin sänkypuuhissa. Eli en odota mitään muuta kuin menkkoja, ja sit pian vaan menkkojen jälkeen testailemaan ovista ja laittamaan "pullia uuniin".

Tylsää... mies on illan töissä...

Muuten, tuo helistin.fi on uudistunut ja siellä ei noi laskurit toimi. Eli sen aikaa voi vaikka viihdyttää itseään vauva-lehden laskureilla...

http://www.vauva-lehti.fi/odotusjasynnytys/ovulaatiolaskuri.asp?f=23

Hehe, jos nyt oisin raskaana, niin laskettu aika ois 22. joulukuuta! Se ei ois kyllä kiva kenellekään :) (varsinkaan itse lapselle!)

Minni, mun käsittääkseni puikkojen ja tikkujen ero on justiinsa “käyttöliittymä”, eli puikot on näppärämpiä.
Anteeksi nyt kun en kommentoi teidän muiden juttuja vaan keskityn pelkästään valittamaan omaa tilannettani… Mutta ottaa niin päähän. Onneksi meillä molemmilla on mukava työpaikka, niin tämä tärpin odottaminen ei ole samalla tavalla piinavaa, kuin jos raskaus olisi myös keino lähteä työpaikasta. Mutta tulisi nyt se hemmetin täti, niin tilaisin gyneajan (ihan vuositarkastukseen), ja voisi samalla kommentoida tätä vauvahanketta. Toisaalta jos en luota siihen haaleaan ovisviivaan, vaan pelkkiin limoihin, niin silloin kp 16 aikoihin ei ollut yhtään ovisolo, ja kieltämättä vähän sellainen ”hampaat irvessä naidaan”-olo. Siis onhan se kivaa, mutta silti oli vähän laskelmoinnin makua. Sitten lopetin koko homman miettimisen, ja joskus kp 25 oli aikas runsaita limoja. No rupeaa siitäkin olemaan kohta 2 viikkoa… Anteeksi nyt tosiaan tämä omien asioiden vatvominen, yritän ryhtyä sosiaalisemmaksi ja päästä tästä harmituksesta yli.

No niin, nyt on sitten kp 1,eli ei tule ainakaan jouluaattona vauvaa :) No mutta positiivista ainakin se että menkat alkaa tasan ne 14 pvää oletetusta oviksesta, jospa se sitten pitikin paikkaansa se tuntemus joka nippas tuolla alavatsassa.

Toinen positiivinen asia menkkojen alussa -kun en ole raskaana niin voin käyttää allergialääkkeitä. Täällä alko sunnuntaina koivu kukkimaan oikein kunnolla, ja eilen ja tänään on bongailtu kuulemma oikein suuria lukemia.

Jospas Neilikan ovis olisikin ollut myöhässä! Eli ehkä se nega ei olekaan ihan lopullinen nega, jospa joudutaan piinaamaan vielä ainakin viikon verran...

minni, missää asut?
me asutaan keski-euroopassa ja täälläkin alko sunnuntaina kamala siitepöly. ihan kamalaa. tosin on myös otsonitasot tosi korkealla ja siksikään ei ulkonaolo välttämättä ole hyväksi...
pumppaan itseeni kamalan määrän allergialääkkeitä ja kuitenkin toivon vahinkoa vauva-asiassa, aika epätodennäköistä se on kuitenkin...
onko kellään tietoa, pitäiskö allergia-lääkkeet lopettaa jo ennen raskautta?

Neilikalle edelleen peukutusta! :) bd bd bd Myöhäiseen ovikseen uskoen... :)

mä katselin tänään täällä koivuja, ei mene kauaa kun alkavat kukkia täälläkin. Hmph.

edelleen joku ihmeen kevätmasis, ja päätä särkee vieläkin. Hmph.

Aloittaisko joku uuden ketjun?

Niinjoo, ne puikot ja liuskat. Jep, se ero on käyttömukavuudessa, puikkoihin sekun lorotat suoraan, liuskojen kanssa joutuu käyttämään jotain kuppia apuna, kun niissä on raja minkä yli eivät saa kastua.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni..:
En edes viitsinyt sanoa että tilasin ovistestejä, ettei tunnu liian painostavalta tämä yritys. Testailen sitten itsekseni ja juonittelen miehen sänkyyn silloin jos itse löydän plussan.

Minäkin tilasin testipakkauksen siipan tietämättä, mutta kyllä sitten kerroin "kautta rantain" mistä on kysymys. Vähän mietitytti, miten hän suhtautuu. Vitsailin vielä ekan negatuloksen jälkeen että "kaksi viivaa tietää sulle töitä ;-)"... No sitten kun kaksi viivaa tuli, niin homma oli sitä myötä selvä! Tässä iässä kun ei enää aikailla, sanon minä! <lyö nyrkkiä pöytään>

Täältä myös db db db db Neilikalle! Ei sitä koskaan tiedä... olethan siekin varmasti lukenut muita ketjuja, joissa kerrotaan kaikennäköisistä kummallisuuksista oviksiin, täteihin, negoihin ja plussiin liittyen :-D

Kiitokset kovasti kaikkien ahkerasta kannustuksesta, olette ihania. Mutta tilanne on piinaava, edelleen. Tänään paukkuu rikki kp 40. Jos tämä oikein hyvin päättyy, niin ainoa selitys olisi se oviksen reilu myöhästyminen, mutta tosin tädin tulokin lasketaan jo positiiviseksi asiaksi.
Mukavaa työpäivää ja muuten vaan päivää, tulkaapa taas ahkerasti lörpöttelemään.