A
Anna...
Vieras
Mi-ulla näin myöhäiset tervetuloatoivotukset ketjuun!
Iipille hurjasti onnea viivojen johdosta, viiva se on ovistestissäkin vauvahaaveilijan onnenpäivä!
Nyt sitten vaan ahkeraan peitonheilutukseen..
Ballerina, noinkohan sun kaasot kuuntelee sun toiveita päivän suhteen.. Luulen, että itse vastaavassa tilanteessa ainakin tekisin niin, että polttarit olis vaikka viikkoa ennen kuin morsian luulee.. Eihän morsian nyt kaikkea saa päättää!!!
)
Mä meen kans huomenna sovittelemaan mun hääpukua ihanaa ja hääjärjestelytkin on taas pienen masiskauden jälkeen käynnistyneet..
) Tän päivän huippukohta oli, kun tuleva anoppi antoi minulle kaksi tuttia, sinisen ja punaisen. Olin ihan suu auki, mutta niin onnellinen. Olen aina toivonut kaksosia ja toivon, että tuo "lahja" oli merkki jostain ihanasta.. No tulevaisuus sen sitten kertoo. Niin Minnille kans superonnittelut miehen pehmittämisestä, meillä alkaa sitten sun kanssa samaan aikaan yritys, ensi kierrosta siis..? Vähän sitä mä oon miettinyt, että jos ihmeen kaupalla raskautuisikin heti ja olis hirveen paha olo ensimmäisinä kuukausina, niin mitenkäs niiden hääjärjestelyiden sitten kävis.. No, sitä lienee turha miettiä kuitenkaan.. Mutta tiedättehän naisen ajatuksenjuoksun, se on jo käynyt kuussa ennen kuin mies on ehtinyt sanoa kissaa..
Iipille hurjasti onnea viivojen johdosta, viiva se on ovistestissäkin vauvahaaveilijan onnenpäivä!
Ballerina, noinkohan sun kaasot kuuntelee sun toiveita päivän suhteen.. Luulen, että itse vastaavassa tilanteessa ainakin tekisin niin, että polttarit olis vaikka viikkoa ennen kuin morsian luulee.. Eihän morsian nyt kaikkea saa päättää!!!
Mä meen kans huomenna sovittelemaan mun hääpukua ihanaa ja hääjärjestelytkin on taas pienen masiskauden jälkeen käynnistyneet..