Ajatuksissa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkumyy27

Vieras
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 8/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y5/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, +17.1.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

Heips,
Me Pikkumyy jännätään ihan samoja päiviä! Mulla on kans niitä mammaksin liuskatestejä kaapissa odottamassa, mutta niitä epäherkempiä. Nyt on kyllä hyvä odottaa ne viimeiset kiduttavimmat päivät, kun mennään pääsiäiseksi molempien koteihin kyläilemään, niin ei tule tehtyä testiä liian aikaisin. Ja voipa käydä niinkin ikävästi että testit säästyy jos menkat alkaa ajallaan. No toivotaan sentään että pääsiäistiput tuo tullessaan muunlaisia uutisia…
Mitenkäs Saanan työasia, onko uutisia?
Vielä tätä omaa napaa, tai oikeastaan siitä vielä vähän alaspäin… Ei varsinaisia oireita, mutta välillä ”siellä päin” vihloo hassusti. Ei varsinaisesti satu, mutta ei voi kyllä huomaamattakaan olla. Lisäksi erityisesti eilen (reilu viikko oletetusta oviksesta) tuli jonkin verran tosi vesimäistä valkovuotoa, ei siis yhtään venyvää. Mitähän lie. Ehkä ei pitäisi keskittyä näin paljon toivomaan ja haaveilemaan, vaan laittaa ajatukset tyynesti vaan muihin asioihin. Mutta kun mää niin hurjasti haluaisin sen vauvan!
Loppukevennys: Meidän ruokalassa on nyt koristeena ruukkunarsisseja, ja taas sai mies-kollega hurjasti pisteitä yleistiedosta kun nimitti niitä liljoiksi!

Mä oon ollut niiiin ahkera tänään että voi että! No, tuntuu että koko päivän oon jotain pakertanut, mutta mitään konkreettista en oikein ole saanut aikaiseksi...

Mullakin mammaksin testipaketti joutuu nyt rauhassa odottelemaan ensi viikkoa. On kai otettava ns. "härkää sarvista" tämän asian tiimoilta ja oikeesti - aikuisten oikeesti - alettava bongata ovista.

Mites tyttöjen pääsiäiskoristelut ovat alkaneet? Mulla ei oikeestaan mitenkään. Ei niitä paljon olekaan, mutta nekin vähäiset on vielä laatikossa. Istutin tosin viime viikonloppuna krookuksia yhteen isoon lasipurkkiin. Nyt ne on kasvaneet niin korkeiksi, että yrittävät päästä siitä purkista pois! Ja rairuoho on tietysti itämässä :-)

Pääsiäiskoristeluja en taida tehdä, kun menemme vanhempien nurkkiin pyhien ajaksi. Koristelut laitan samaan kategoriaan käsitöiden kanssa, no can do...
Lenkkarit täytyy pakata matkaan, sen verran notkuvien pöytien ääreen pääsemme (tai joudumme... ;) Lepotauko tekee hyvää, odottelen menkkojakin saapuviksi ja pään ympärillä rengas kiristyy uhkaavasti! Mies on ottanut kitinät ihmeen leppoisasti, alkaa kai oppia?!

Peukut pystyssä testaajille, raportoikaahan heti uutisista! Eipä ole täälläkään montaa kiertoa, että yritys voi vihdoin alkaa. Yritän tässä vakuutella itseänikin!

Voi vitsit kun päivät menee hitaasti... Totesin juuri että kun mun kierto on 30-32 (yksi 34), niin vielä viikonkaan päästä ei välttämättä ole selvillä. Jos töissä olisi enemmän aikaa, niin menisin varmaan taas selaamaan ensioireketjuja ja suggestoimaan itselleni oireita...

En malttanut eilen olla testaamatta, vaikka ei se testi kai vielä vois mitään näyttää vaikka oisinkin raskaana. Ja negahan se oli. Muutenkin tuntuu vatsassa semmosta turvotusta että täti on aika varmasti tulossa...eikä oo ees mitään feikkioireita.

Pääsiäiskoristeluja en laita, vaikka sain kaverilta rairuohon siemeniä... Heitti vielä että pääsette siementämään :D Hmmm...Ihan kuin ois arvannu meiän yrityksen vaikken sille ookkaan siitä kertonu.

Koeta kestää Neilikka, mullakin tuntuu tää viikko niin pitkältä että....

no onpahan hiljaista tänään.. ;)) pikkumyy, voih.. olisko meidänkin helpompi laittaa aina loppuun kp, niinkuin joissakin ketjuissa, olis helpompi seurata etenemistä, etenkin siis ne jotka jo yrittää, koska nyt en muista, mikä päivä pikkumyyllä on menossa..

Täällä on ihan superhiljaista tällä viikolla...Onko kaikki jo jossain pääsiäislomalla?

Mun piti varata koiralle lääkäri huomiseksi. Sillä on imeisesti verikorva (?) joka pitää puhkasta/tyhjentää. En tiiä tarkemmin kun ei oo ennen semmosta ollut...

Joo Anna, ei mulla vielä oo jännät paikat, tossa su-ma pitäis tädin tulla... Mut kun tilasin niitä testejä niin sit tuntu et ihan pakko kokeilla vaikka ei kai niillä oo ees mahdollista saada positiivista vielä tässä vaiheessa... Pienoista toiveajattelua siis ;)

Laitetaanpa tännekin semmonen jännäyslista, mitä muillakin ketjuilla on...

Jännäyslista:
Minni
Meea
Saana
Neilikka
tytti.
Erica
Joanna79
iipi
Anna
Pikkumyy27 su-ma 8.-9.4
Ballerina

Moi,
Hiljaista tosiaan tuntuu olevan palstalla. Täällä ei nyt taida olla sellaisia työpaikkalorvijoita, joita me Saanan kanssa edustettiin tyylipuhtaasti viime syksynä… Silloin lörpölteltiin päivät pitkät riippumatta siitä oliko asiaa vai ei…
Ankeaa laittaa joku päivämäärä tuohon jännäyslistaan. Se on joka tapauksessa niin pitkällä. Arvon nyt siihen ensi tiistain, silloin testaan jos tätiä ei näy. Jos lupaavia oireita tulee, niin varmaan repsahdan kokeilemaan aiemminkin. Tuo tiistaikin saattaa olla vähän hätäinen, mutta lähden sitten loppuviikoksi työmatkalle, niin olisihan se kivaa kertoa mahdolliset hyvät uutiset miehelle IRL, eikä vaan puhelimessa. Mutta eipäs nyt mennä asioiden edelle. Täytyy kyllä myöntää että täällä osoitteessa tuomion odotus tuntuu tosi piinaavalta. Niin toivoisin – tiedätte kyllä mitä.

Jännäyslista:
Neilikka ti. 10.4.
Pikkumyy27 su-ma 8.-9.4

(hei lyhensin tätä listaa kun osa on vasta alkukierrossa ja osa ei edes yritä) (me taidetaan olla juuri nyt ainoat peukuteltavat)

Verikorvassa koirulilla pakkautuu veri korvanlehtiin.. Tyhjennetään neulalla. Meidän perhoskoiralla oli aikoinaan. Ei se kyllä sen elämää haitannut, mutta tuppasivat uusimaan.

Täällä vielä ollaan, pääsiäislomalle lähtö vasta huomenissa! Peukutellaan siis Neilikalle ja Myylle, toivottavasti pääsette kertomaan heti uutisia meille muillekin.
Itse lupaan olla iloinen alkavista menkoista, kierron tasoittaminen varsinaista yritystä varten on nyt ykkösprojekti. Miehen kanssa eilen keskustelimme taas projektin aloittamisesta, ja päätös on ja pysyy: vasta häiden jälkeen. Nyt minäkin päätin olla samaa mieltä, ja tyytyä tähän. Tätä jossittelua en enää jaksa, joten olo on ihan helpottunut. Otankin sitten kaiken irti polttareista! ;)

Koiralta imettiin tyhjäksi se verikorva. Ei tosiaan oo kummonen juttu, mut oli niin täys että korva roikkui, vaikka on normaalisti ihan pystyssä. Ja hyvin todennäkösesti uusiutuu, lääkäri arveli et monesti menee 2-3:lla tyhjennyksellä. Nyt pitää vaan toivoo et ei tulehdu, kun meillä on pääsiäisenä hoidossa pentukoira, joka roikkuu korvissa ja näpeksii ym.

Omassa navassa ei mitään muuta kuin varma olo et täti taitaa tulla sunnuntaina. Tietysti toivon et ei tulis...

Pikkumyyn suuntaan terveisiä koiralle ja toivotaan että korva parantuisi nyt hyvin! Lisäksi pääsiäisnoitaloitsuja tädin poissa pitämiseksi! Älä nyt ihmeessä vielä menetä toivoasi, ihan hyvin pääsiäiskukolla voi olla teille iloisia tuomisia!
Oma jännitysaste on erittäin iso. En voi sille mitään että toiveet on korkealla. Toivottavasti se ei nyt pelkästään johdu siitä että toivon niin kovasti vauvaa. Mutta koko viikon (alkuviikolla siis tuli reilu viikko oviksesta) on ollut selkeästi valkovuotoa, ja käsittääkseni sitä ei juurikaan loppukierrossa kuuluisi olla? Lisäksi välillä silmissä sumenee ja päässä heittää hetken aikaa ja illalla on monesti ollut ihan hiukan ökkö olo. Palauttakaa vaan mut maan pinnalle että tällä ei luultavasti ole mitään tekemistä sen kanssa millä haluaisin.
Mutta oikein tipuisaa ja ihanaa pääsiäistä kaikille!

Täältä peukkuja Neilikalle ja Pikkumyylle db db db!

Noin muuten hiljaista pitelee tällä suunnalla. Ennen kuin päästään ensi viikon puolelle, jolloin alkaa taas ovisjännäys. Tuolla toisessa ketjussa kerrottiin, että joillakin "ovishuippu" menee nopeasti ohi eli kannattais testata jopa kahdesti päivässä. Huh huh. En taida ruveta :-)

Jotain positiivista sentään: asuntoasia alkaa pikkuhiljaa selkiytyä. Eli voin varmaan alkaa kohta suunnitella uutta sisustusta :-D Ja sehän multa käy! Vuokralla asuminen sais mun puolesta jo riittää!

Voi hiiskatti kun menin lukemaan jostain toisesta ketjusta että yksi Oire voi olla huimaaminen. Siinä samassa keksin että sitä mun päässä pimenemistä ja silmien mustumista voi juurikin sanoa huimaamiseksi. -Ja taas nousi jännitystaso. Nyt kyllä tulee tiputus todella korkealta ja sattuu ikävästi…

Väliaikaraporttia kun sattui tulemaan hyvä hetki päästä nettiin ilman kiinnijäämisen pelkoa... Tänään aamulla jo hermostuin että voi ei nytkö ne alko, mutta tulikin vaan aika läjä valkovuotoa. Eli Jännitys jatkuu.
Ollut muuten tosi navakoita tuulia. Eikös ne olekin vauvatuulia?

Joo, tulee niin että melkein myrskyää...ilmiselviä plussatuulia ;)

Ei oo mitään oireita, paitsi että itku on ollut monta päivää tosi herkässä (oon siis itekny ihan naurettaville asioille, oikeen ärsyttää et miks mua tämmönenkin itkettää)...Oon silti ihan varma et täti tulee huomenna...Ja uitenkin jänskättää hirveesti. Onneks on yks koiranriiviö hoidossa, niin ei kerkee koko aikaa miettiä omaa napaa :D

Munarikasta pääsiäistä kaikille!

Äh, laitoin tän viestin ensin vanhaan ketjuun tos viikko sitten... mut kopioimpa sen nyt tänne uuteenkin... :) (en jaksa uudestaan kirjoittaa kun laiskottaa...)

vieläkö mahtuu mukaan?!?

Vauvakuume on ollut monenmonta vuotta, ja ensi syksyllä ilmeisesti pääsee yritys käyntiin... Olen vm-85 ja häitä vietetään ensi kesänä..
Eli ensin naimisiin ja sitten perheenlisäystä,sanoi mies..

Itse olisin valmis aloittamaan yrityksen jo vaikka heti, kun eihän sitä koskaan tiedä kauanko menee ennen kuin tärppää... jos tärppää.. mutta pitäähän miehenkin olla valmis :)

Itse jouduin eilen jännittämään, kun menkat olivat myöhässä jo muutaman päivän.. (tosin kierrot epätasaisia vielä, kun vasta tammikuussa hylkäsin pillerit..) mutta kuitenkin oli pieni kutina että entä jos... ehdin vielä raskaustestinkin tilailemaan, ja se saapui tänään.. ja oikein piruuttain menkat sitten alkoi ilta/yömyöhään etten päässyt edes jännittämään testiä... :D no, ehkä hyvä näin.. itsepä sen kumin kanssa sähläsin.. :D

Toisaalta vaan pettynyt olo, vaikka shokki se mahdollinen raskauskin olisi ollut... onnellinen shokki ;) nojoo.. eiköhän asiat mene oikealla painollaan eteenpäin.. :)

Tervetuloa mukaan mi-iu!

Tädin piti tulla jo eilen, mutta ei näy. Tänäaamuna testasin negan ja äsken olin ihan täysin varma et täti tuli kun juili munasarjoja (?) ym. mutta vessakäynnillä tuli vaan ihan hirveesti limaa.

Onko Neilikan tilanne jo selvinnyt? db db db

Moikka kaikille!

Terkuja taalta Mauritiukselta! Haat meni aivan ihanasti ja ollaan nyt kohta viikko makoiltu taalla paratiisin lammossa :)
Mun oli ihan pakko tulla tanne purkautumaan. Nyt on meinaa sillain etta mun menkkoja ei ole vielakaan nakynyt... Nyt taitaa olla kp 36/28-31 ja alan olemaan ihan vauhkona. Mulla on nyt viikon verran nipistellyt alavatsaa sillen kuin menkat alkais mutta ei ne vaan ala.Ja mieli on heitellyt kummasti, itkettaa ja valilla jopa ahdistaa, vaikka ollaankin haamatkalla :). Mutta toi nipistely ja paine alavatsassa on jopa arsyttavaa, olen nyt viikon ollut koko ajan ihan varma etta nyt ne alkaa, eiku ny eiku nyt. Ja en vielakaan syvalla sisimmassa uskalla edes toivoa etta oikeesti ois tarpannyt ekasta... Kaytiin tuoreen aviomiehen kanssa lauantaina ostaa testi mutta viela en ole uskaltanut sita tehda. Sitapaisti testi on joku paikallinen perus testi joka vaatii ainakin sen etta menkat on viikon myohassa.. :/ Apteekin mukaan ennen ei kannata tehda koska hormoonia ei viela ennen viikkoa tarpeeksi pissassa jotta se nakyisi taassa ko. testissa. Hitsi uskaltaakohan tuohon testiin nyt sitten luottaa?? Muita ei ollut saatavilla, voi kunpa ois tajunnut Suomesta ostaa mukaan testin.
Mutta mutta, ajattelin nyt sitten viimestaan huomenna testata. Niin sitten ainakin tietaa voiko loppulomalla nauttia muutaman loma drinkin viela. Nyt on pinacoladat jaanyt juomatta. Vahan on huono omatunto jos tassa raskaan ollaan koska haissa tuli otettua samoin alku lomasta...
Mutta nyt syomaan, kauhee nalka :)
Tsemia kaikille muille ja pitakaahan peukkuja!
Lauantaina takas kotiin ja sitten paremalla ajalla enemman juttua!
Erica:)

Kaikille nyt ensiksi oikein hyvää pääsiäistä ja tervetuloa mi-ulle ketjuun.. Ja voi vitsi, nyt taitaa tulla kyllä plussa tähän ketjuun, kuka vaan ehtii ensin, Ericakin raportoi sieltä kaukaa, jee.. Odotellaan täällä sun kertomusta polttareista ja häistä..

Tervetuloa joukkoon Mi-iu! Ja tuoreelle aviovaimolle kasapäin onnitteluja! Mauritius kuulostaa ihanalle, raportoithan sitten kaikesta meille muillekin. Olisihan se huikeaa jos tulisi plussakin kertarytinällä papin aamenen jälkeen! Jännät päivät meillä, toivottavasti plussia tulee useita! :)

Odottelen täällä edelleen menkkoja alkaviksi, pian pitänee huolestua. Johan nyt on kumma, jos ei keltarauhashormoonista huolimatta kierto säännöllisty. Raskaana en siis ole, joten lähettäkää täti tänne, olisi erittäin toivottu vieras!

Nyt nauttimaan vielä viimeisestä lepopäivästä, onkin ollut mahtavan rentouttavaa lomailla!

Voi vitsit että täällä ketjussa on jännitystä ilmassa! Ericalle paljon avio-onnea ja peukut pystyyn vauva-asiassa! Ballerinalle täti-terveisiä mahdollisimman pian, ja Pikkumyylle myös vauvauutinen! Mi-iu:lle tervetuloa, vaikka kävin toivottamassa sut tervetulleeksi jo siinä edellisessä ketjussa ja ohjailemassa tänne…
Oma napa: no news good news??? Nyt kp 33/30-34, ja eilen masensin mieltäni tekemällä selkeän negatestin. Ei erityisempiä oireita, valmiiksi vaan jo harmittaa että jos täti kurvaakin tänne kevätkunnostuksessa olleella pyörällään tuhatta ja sataa nurkan takaa. Saisi olla kurvaamatta.