Ajatuksissa 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo halit kans pikkumyylle, ja hirveesti peukutuksia Neilikalle!

Hihihihi, mun poikaystävä lähetti mulle töihin meilin jossa se kirjotti et se odottaa innolla et meistä tulee perhe :) *onnellinen huokaus* mun työkaveri oli selän takana ja suljin äkkiä sen meilin... toivottavasti se ei nähny mitään ja luulee et oon jo raskaana.

Meillä on muuten sellanen team building päivä perjantaina työporukan kanssa, jossa varmasti ryypätään. Oikeestaan tosi hyvä koska nyt tiedän etten oo raskaana, ja todennäköisesti menee ainakin joitain kuukausia ennen ku tulee seuraavat kinkerit firman kanssa. Kun en haluais kertoa töissä et vauvoja tässä yritetään...

Muuten, te joilla yritys on kans päällä, mitä sanotte ihmisille jotka kyselee?

Sanotteko ihan rehellisesti että yritätte, vai mitä? Oon sanonu muille et "ehkä" ens vuoden puolella tai jotain. Ainoostaan parhaalle kaverille oon sanonu et se alkaa jo ens kuussa, ja parille muulle hyvälle ystävälle et häiden jälkeen (niinkun alunperin on tarkotus).

Kun se on varmaan hirveetä jos kaikki kyselee jos on kertonu kaikille, ja sit ei tärppää. Mieluummin saa vähän "etumatkaa" : )

Hiphei!

Voi että, voin kuvitella miltä Minnistä tuntuu... ihanaa! :)
Kyl sitä odottaa ku kuuta nousevaa et mies sanoo et "mä oisin nyt valmis"..
Uah, kyl tuntuu aika pitkältä ku ainakin elokuuhun pitää odotella.. Mut ehkä tässä jaksaa, pitää yrittää keksiä jotain muuta tekemistä..

Varmaan tulee olemaan vaikeaa jos puheeksi tulevat vauvat, että kuin sitä ei sitten loistaisi kun naantalin aurinko jos joku kyselee yrityksen aloittamisesta... En tiedä mitä siinä tilanteessa voin sanoa, jos mut oikein hyvin tuntee enkä pysty hymyä piilottamaan, niin pystyy liiankin hyvin lukemaan naamasta et mikä on meininki.. Mutta sukulaisille ja anopille ym pitää pystyä olemaan melkein vakavana ja vältellä aihetta tai jotain.. Ei ne saa tietää liian aikasin.. sit vast kun/jos on hyvän matkaa edennyt raskaus..
Tosin hyvä se on nyt miettiä ja puhua tommosia ku ei yhtään tiedä mitkä on fiilikset sitten joskus häiden jälkeen... :D

Huomenet,
Noita tyylimokia en jaksa ruveta luetteleen, tänään pitäisi myös ehtiä töitä tekemään ;) Yläasteen alkuun saakka en kiinnittänyt mitään huomiota pukeutumiseeni ja sen jälkeen päätin olla jotenkin tosi ”persoonallinen”, mutta näin jälkeen päin ajatellen se eka linja olisi ollut viisaampi… No vaatevalinnat tasoittui ehkä siinä lukion aikana. Yksi yksittäinen kauhea moka kuitenkin tuli mieleen. Mulla oli omissa rippijuhlissani oikein nätti valkoinen polvipituinen kotelomekko, jonka päällysosa oli pitsiä. Sitten päätin värjätä mekon pyykkikonetabletilla, kun ei sellaista valkoista oikein voinut käyttää missään. Se pitsiosa kutistui tosi paljon, ja lyhensin sitten sitä vuorikangastakin. Tulipa tosi vesirajamekko, jota kuitenkin käytin yksissä sukulaisjuhlissa kun en tajunnut kotona sovittaessani kuinka lyhyt se oikeasti oli.

).( Ei edelleenkään mitään, nyt kp 33/30-34. Nyt ei kyllä oikein ole mitään mielikuvitusta ruokkivia oireita, niin että koitan odotella tyynesti. Mies jo kyselee malttamattomana että koska selviää, ja laittaa korvan mun mahaan ja kuuntelee mukamas onko siellä joku.

Me ei olla kerrottu yrityksen aloituksesta kenellekään, eikä myöskään aiota kertoa. Ei meiltä ole myöskään kyselty asiasta. Siis korkeintaan kaukaisemmat henkilöt jossain sukujuhlissa, ja niihin on helppo vastata jotain ympäripyöreää. Tosin silloin kun olin työttömänä, äiti pamautti että eikö teidän nyt kannattaisi tehdä lapsia ja miettiä työasioita myöhemmin, mutta silloin sanoin että haluan ensin päästä töihin ja katsotaan sitten jonkin ajan päästä. No se on itse saanut mut yli 3-kymppisenä, joten oikeasti se varmaan lukisi mut teiniäidiksi… Noin yleisestikin luulen että jos raskausuutinen joskus päästään kertomaan, niin ihmiset yllättyvät jonkin verran, ajattelevat varmaan että minä haluan ”tehdä uraa” vähän pidempään. No tällä tytskällä on toiset aatteet…

Voi pikkumyy! *rutistus*

Huh, inhottava migreeni tulossa, aivot eivät toimi ollenkaan. Hmph.

Hmph. Olen vieläkin vakuuttuneempi siitä, että vauvakuume näkyy ja kauas. Näin mummoani pääsiäisenä, niin eikös hän seuraavana päivänä soittanut ja muistuttanut, että sitten raskaana ollessa ei saa juoda alkoholia. Ja kun niin olen yrittänyt pitää ajatukset jossain ihan muualla aina sukulaisia tavatessa.... Hmph.

Meiltä ei paljon kysellä kun ollaan niin vanha pari ja mä olin joskus niin lapsentekoo vastaankin. Niin se vaan mieli muuttuu :D Mut on sit iso yllätys kaikille jos, siis kun olen raskaana. Mutta jotain ympäripyöreetä mä varmaan vastaisin... Yhdelle kaverille oon kertonu ja sillon kun alotettiin yritys niin teki ihan hirveesti mieli kertoo kaikille, mut nyt se halu on vähenytny ja ennemminkin hykertelen itsekseni et meilläpä on salaisuus ;) Noh, ehkä jotkut kaverit saattaa jotain epäillä kun oon koettanut kauttarantain esim. kysellä minkälaista äitiyspäivärahaa ne saa ym...

Neilikalle tsemppiä db db db db!!!!

Hoh hoi kun keskittymisestä ei nyt oikein tule mitään.
Laskeskelin tuossa viimeisten kiertojen pituuksia, ja ne onkin olleet 32, 30, 33, 30 ja nyt siis kp 33. Onnetonta kyllä mutta lähden tänään työmatkalle loppuviikoksi, joten raportoiminen teille voi olla aika hankalaa. Jotenkin viime viikolla olin paljon toiveikkaampi, kun oli kaikkia mukamas-oireita, nyt ei tunnu miltään. Ja kun maanantaina testasin sen negan, niin jotenkin se palautti hyvin maan pinnalle. Mutta jatkakaa vaan peukuttamista, pakkasin matkatavaroihin yhden testin lauantaiaamua odottamaan…
Muistanko nyt oikein mutta onko Iipi muuttamassa? Mun mielestä sisustusten suunnittelu ja toteuttaminen on ihanaa!
Koita Saana nujertaa se migreeni! Ja keksikääpä joku hyvällä mielikuvituksella siunattu meille tälle päivälle joku kiva gallup!

Edelleen hurjasti peukutuksia Neilikalle! bd bd bd

Puuh, onpahan jysäri, vieläkään ei ole poissa, mutta kaipa se tästä...

Onpas tuossa yhdessä ketjussa hyökätty raskaasti aloittajan kimppuun. Onko se oikeasti niin paha toivoa salassa "vahinkoa"?!? Hmm...

Laitoin amppelimansikkaa itämään, saa nähdä lähtevätkö kasvamaan. Joskus hamassa menneisyydessä yritin samaa, mutta ne siemenet olivat aika vanhoja, eivätkä lähteneet itämään...
Thih, pitäisköhän kokeilla kasvattaa parvekevesimelonia? :D

Me ollaan oltu hyvin hissukseen tuon yrityksenaloittamisen (!) kanssa. Sisko nyt on ainoa joka tietää, kun olen siltä kauheasti kaikkea kysellyt. Sillä kun on tuoreessa muistissa ;-) Äiti varmaan arvaa, sillä on varmasti joku 7. aisti näissä asioissa...

Juuh, muuttoa tässä on suunniteltu suunnilleen viimeiset 3 vuotta, nimim. "Jo riittää vuokralla asuminen" :-D Siipalla on ollut vuosikaudet yks kämppä "remontin alla" - siis jo ajalta ennenkuin pistettiin hynttyyt yhteen. Noh, meikäläiseltähän tämä sisustuspuoli hoituu ja pitkään olen suunnitellut "sitten kun..."-periaatteella. Kämppä on pienempi kuin tämä nykyinen ja tavaraa vaan kertyy, mutta jatkosuunnitelmat on jo tehty ;-) Olen jo ehtinyt miettiä sitäkin, että mitäs kun on se vauvan sänkykin saatava johonkin mahtumaan <huokaus>...

Joo täältä kans kamalasti tsemppiä Neilikalle! En malta odottaa että pääset kertomaan tuloksista : )

Kävin muuten eilen ostamassa sitä foolihappoa vai mitä se nyt onkaan apteekista. Mitäs muita "niksejä" sitä olikaan? Greippimehua voisi juoda, onks se oviksen aikaan vaan ihan koko ajan? Harrastettiin taas eilen liikuntaa peittojen välissä, ja mun ei paljon muuta tekiskään tehdä mieli kun "sitä", hihihi. Mies on tyytyväinen :)

Ja eilen illalla sen jälkeen kattelin leffaa makuullaan, ja vielä tyyny reisien alla ettei varmasti päässy uimaan kaikki pois... no mut ovis oli viime viikon alussa, eli turhaa tavallaan, mutta ainahan sitä voi leikkiä nyt kun on tätä uutuuden viehätystä :)

*huokaus" mies oli ostanu eilen kimpun isoja punaisia ruusuja : )

Trallallallalla!

UAAAAAAH!!
Oon kateudesta aivan myrkynvihreä! ;D
Hih, eikun oikeasti, ihanaa tuo teidän yrityksen aloitus :D

Laita se tyyny takamuksen alle niin nostaa paremmin :)

Ja muista se punaviini!

Voih, punaisia ruusuja, hoksaakohan mun mies olla sitten joskus yhtä romanttinen.... :)

Hmph, kuumeilu oli jo ihan hyvässä laskusuunnassa pari viikkoa, mutta.... :S Mut hei, enää kaksi rengasta ja hormonihöyryjentasauskierto niin ensimmäinen mahdollinen lupa on käsillä! :) Tosin pahoin pelkään että ei vielä silloinkaan.... :( *sniisk* Hmph. Aina mulla on samat ongelmat. Hmph.

Onnen tyttö olet, Minni! Nauti ruusuista ja peittojen heiluttelusta! ;)
Niksejä minäkin haluaisin kuulla lisää, mikä taika on punaviinissä?

Raskausuutisia on tullut tuplana ystäviltä, ihanaa, pitkästä aikaa plussia! Voi kun malttaisin olla hissukseen vauvahaaveista, vaikeaa on, kun tuntuu ettei välillä muuta korvien välissä liiku... Toisaalta kohdallani asiaa ei ole varmasti vaikea arvatakaan, työelämästäkin olisi helppo jäädä pois muutamaksi vuodeksi... Häiden jälkeen varmasti kyselyjä tulee kasvavalla tahdilla.

Lenkille lähtöä harkitsen, toisaalta tekisi mieli vain laittaa sauna päälle ja laiskotella ilta...

Greippimehua limoja vahvistamaan, foolihappoa johonkin sikiön kehitysjuttuun, punaviiniä kiinnittymisen parantamiseen, sinkkiä siittiöille, mitäs muuta oli?

Ei muuta kuin sauna päälle ja lenkille! :D

Voih, mun sokerinvähentämiselle ja laihtumiselle kuuluu harvinaisen huonoa, tartteis ottaa itseään niskasta oikein kunnolla kiinni...

Viimein migreeni ohi :)

hiphei!!

Saanko kysyä millon teillä on Ballerina häät?! tai ei tarvi tarkkaa päivää, mut missä kuussa?! :) meillä on elokuussa..

Millään ei jaksaisi odottaa enää syksyyn,mutta uskon että syksyllä sitten päässä pyörii kaikki että osaanko oikeasti huolehtia vauvasta ja jaksanko ja tuleeko minusta ikinä hyvää äitiä ja kaikkea... uhhuh! no se on onneksi sen ajan "murhe" sitten.. olisin ikionnellinen jos tulisin raskaaksi kuluvan vuoden aikana... tosin tuntuu tosi epätodennäköseltä ku syksyllä vasta aloitetaan hommat... mut eihän sitä koskaan tiedä..
Jotenkin sitä on itse varautunut pitkään yritykseen, kun tuntuu että kaikista yhdenillan jutuista,ja muutenkin semmoisista sekstailukerroista tulee raskaaksi jolloin ei haluaisi... äh, tajuaakohan kukaan?!siis yleensä ihmiset.. ne jotka eivät halua vauvaa tulevat helposti ja hyvällä säkällä kertalaakista raskaaksi kun ne jotka haluavat joutuu yrittämään pitkiäkin aikoja...
Tietenkään se ei näin mene, mutta välillä sitä vaan miettii kaikenlaista... miksi niillä sitten yritys vaan pitkittyy jotka todella toivovat lasta... en tiedä :/

Tiskit odottaa, ääh ei jaksais! Paha mieli muutenkin...
mies on joskus kyllä ääliö.. :P vaikkakin harvoin, mutta silti..
plah!

Tjaa punaviini, sehän kuulostaa miellyttävältä tavalta : )

Meillä on kans häät elokuussa. Välillä tulee ressi... Yritin varata hevosvaljakkoa (kun meillä ei kenelläkään suvussa kovin hienoa autoa...) mutta tietty sinä viikonloppuna on joku hevostapahtuma, hmph. Eikä ois maksanu "kun" 200 euroa. Hmph, hmph.

Huomenia,

heräilin taas liiankin ajoissa kun uniin tulivat yhtenä pyörremyrskynä polttarit, häät, vauvat ja tekemättömät työt.. Vaikka häävalmistelut ovat hyvällä mallilla, ei kai sitä stressiä pysty kokonaan välttämäänkään? Meidän h-hetki on kesäkuussa, muutama kuukausi siis enää! :)

Edelleen kuulostelen menkkoja alkaviksi. :( Eilen sentään tuli jo perinteinen itkukohtaus ja alaselkää jomottelee, eli merkkejä on ilmassa.

Foolihappo puuttuukin kaapista, kiitos vinkeistä, Saana! Punaviini kuulostaa vähän liiankin hyvälle! ;) Luetteko te muuten muita vauvapalstoja? Yritän kovasti hillitä näillä sivuilla surffailua (huonolla menestyksellä tosin), että pysyisi tämä kuumeilu joissakin rajoissa.

Energistä päivää kaikille, Neilikalle plussatuulia sinne työmatkalle!

Huh, hyvä etten ole ihan ainoa, kellä tulee kaikki uniin. Ja oikein pyörremyrskynä. Mulla ne on yleensä kyllä vaan ne tekemättömät työt mitkä aiheuttaa hurrikaanin... Muista aiheista oon onnistunu toistaiseksi näkemään vaan hyviä unia :)

Sitä oon kyllä miettiny, että voiskohan kaasolta tai siskolta yrittää vähän udella milloin polttarit on. Kun olen sellainen että viikonloppuna saatan lähteä johonkin päin Suomea extempore. Ja enhän mä nyt voi heinäkuuhun asti olla paikallani :D

Silloin kun oikein ottaa oma elämä päähän, käyn kaksplussan mitäs nyt-palstalla. Hih, ihmisillä on kyllä mitä erilaisimpia ongelmia :) Muuten yritän kyllä rajoittaa. Kun olis pakko yrittää hillitä kuumeilua ties kuinka pitkään. Siis voi **** miksi pitäisi yrittää luoda uraa just nyt?!?

Oliko se punaviinin kanssa niin, että oviksesta siihen kun menkat yleensä alkaa, niin lasillinen illassa? :) Olenkohan unohtanut jonkun konstin? Hmm...

Siis miten se oli Ballerina, milloin sua aletaan peukuttaa?

Päivitelkääpä sitä jännäyslistaa ahkerasti, ei vanha muuten muista ketä pitäisi peukuttaa :D

Okei, nyt kyllä sylettää ja kiroiluttaa oikein kunnolla. Munhan piti vähän kaventua mun hääpukuuni. No muuten on kyllä menny ihan hyvin, paitsi että rinnanympärys on 5cm isompi kuin pukua tilatessa. Ja silloin oli sentään menkat alkamassa ja rinnat turvoksissa. Ei se siis ihme, että tuntuu että mokomat ovat koko ajan tiellä. Perhana. Miten niitä saa pienemmiksi?!? Hmph. En olis kyllä ikinä uskonu että mulla on ongelma tähän suuntaan! Mut oikeasti! Joudunko itse tekemään jonkun nyöritysvirityksen mun pukuuni vetoketjun tilalle?!? Apuaaaaa!
Joopa, isot on ihmisellä ongelmat :)

Kertokaa rakkaat ystävät, millä saan läppärin näppiksen puhtaaksi ja erityisesti läppärin hipaisuhiiren levyn? Taidan olla aika tahmanäppi, kun hiiri tuntuu niiiiin tahmaiselle... :S

JESH! Aconin ovistestissä juuri 2 VIIVAA! Menossa siis kp 16/30. Voi vitsit! Tämä tarkoittaa siis sitä, että kroppa toimii vielä "normaaliin tapaan" eli pidän tätä suurena välietappina :-D Tähän väliin huomautan, että teen tänään kotona töitä... en siis ryntäile toimistolla ovistestailemaan ;-)

Saana: yhdessä lehdessä oli morsioille annettu vinkiksi tuollaisiin pulmiin vanha kunnon jeesusteippi aka roudariteippi aka ihmemiesteippi. Ei kato tarvi rintsikoitakaan kun voi teipillä laittaa varustuksen kuntoon! ;-) Läppäriin puolestaan kokeilisin sitä näytönpuhdistusliinaa (toinen puhdistava, toinen kuivaava). Vai onkohan se liian tuhtia tavaraa..? Mulla on täällä Compaqin Evo ja siinä tuo hiiripinta on aika herkän oloinen.

Go Iipi! ;) Onnittelut ovisviivoista! :)

Saanan ongelmahan kuulostaa positiiviselle, napakallakorsetillakin luulisi saavan ihmeitä aikaan. Millainen pukusi on? Johtuukohan kasvanut rinnanympärys siitä renkaasta, vai mitä luulet? Naisen kroppa on mysteeri... Minulle peukutetaan ihan vain menkkoja, yritys alkaa kesäkuussa. Eli keltarauhashormonista huolimatta mitään ei ole kuulunut. Valmistaudun koko ajan henkisesti pitkään taisteluun ja lukemattomiin hormoonikuureihin... mutta kaikki kärsimys on pientä jos vain vauva saataisiin alulle! Minulla on siis rakkulaiset munasarjat, ja raskautuminen on vähintääkin haasteellista. Ikääkin on jo! ;) Ainakin tämä lähtöasetelma saa minut kokeilemaan kaikkia niksejä, ei niistä haittaakaan ole!

Tänään sitten pitkälle lenkille ja saunaan, eilen annoin laiskurin viedä voiton.

:-D :-D :-D Pakko lähteä tänään kuntosalille, että saa ajatukset suunnattua muualle...

Samat sanat Ballerina: Olen kerran jos toisenkin toivonut lisää täytettä liiveihin... Ei tarvis paljoa kun edes vähän lisää näihin B-kuppeihin ;-)

Polttareiden ajankohdasta vielä: itse olen esittänyt toiveen viikonlopun suhteen jo aika päiviä sitten. Aikatauluja on hankala sovittaa muutenkin kiireiseen kevääseen ja häävalmisteluihin. Menemme naimisiin toisella puolella Suomea, joten reissattua tulee jonkin verran jo senkin takia. Lisäksi tunnustan olevani pienoinen kontrollifriikki, joten toivon hartaasti, että kaasoni toteuttavat toiveeni!

Lenkkeily pelasti tämän päivän, nyt on hyvä mieli! :D

Hei, kylläpäs täällä jo moni on päässyt jännäilemään! Jippii!
+++++++++++++++++ tuulia puhaltelen tuolta odottajien puolelta!
Ja ERICALLE lisäksi suuren suuret onnittelut siviilisäädyn muutoksesta! Innolla odottelen hää-kertomusta!
Aurinkoista loppuviikkoa!
Vilkku ja futari, rv. 24+5

kyllä taas tänään tuli ajateltua että eikö toi mies vois nyt heittää kumit nurkkaan... vaikka kuinka toivoin mielessäni, niin ei... äh! Kuhan elättelen toiveita et mies sais jonkun mielenhäiriön eikä tarvis siihen syksyyn asti odottaa :) heh!

No jos sitä rupeis miettimään enempi häitä niin ei ehkä ehtis niin paljoa miettimään vauvajuttuja.. (ja näinhän se onnistuu, kun tänne aina ampasen lukemaan juttuja)
Olis se vaan niin ihanaa päästä jännäilemään joko on tärpännyt vai eikö ( tosin jos menee pitkäkin aika niin tuskin enää niin jännää, vaan jännitys saattaa muuttua pettymykseksi... no sen näkee sitten) kai se on turha "murehtia" ennen ku on siellä asti edes..

Näin viimeyönä ihan outoja unia.. ennen olen nähnyt paljon vauvaunia, mutta tämä ei liittynyt niihin laisinkaan.. Näin unta että pomo ei palkannut minua ens syksyksi töihin, eikä ketään muutakaan saman ammatin omaavaa ihmistä.. ihan kumma juttu! :D työkaverit vitsaili että etköhän mene sanomaan pomolle (miespomo siis) että hei, mä näin susta muuten unta viime yönä... kuulemma siinä vaiheessa varmaan kirjottais jo jatkosopimuksen ;D
Äh sentään!

Uah, punaviini on pahaa... kaipa sitä joskus täytyy sitten kokeilla hyvän asian puolesta ;)

nyt täytyy ruveta tekemään kotijumppaa (jos sais tätä mahaa pois edes vähäsen,ettei kaikki kysele jo häissä että mitäsmitäs olenko jo paksuna... ääh!)