Ajatuksissa2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joanna79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa taas pitkästä aikaa!

En oo kirjottanu vähään aikaan kun tuntuu ettei tapahdu mitään ihmeempää, mutta on ollu kiva lukea teidän kirjoituksia, kiva että on ""samanhenkisiä"" ihmisiä kun minä :)

Paitsi....

Olin viime lauantaina yksissä pikku bileissä, jossa sain pitää melkein koko illan puolivuotiasta vauvaa sylissä. Noh, siitä rohkaistuneena otin tän vauva-asian taas puheeks miehen kanssa (miks mä en ikinä opi??? miks mun täytyy ottaa se esille melkein JOKA viikko!!! kun ei oo valmis niin ei oo valmis!!!!). No, mut halusin kuulla syyn minkä takia mies ei ole valmis (ihan kun siihen tarttis olla syy...), ja mies sanoi että se haluais vielä matkustella ennen kun saadaan vauva. Siis vähän enemmänkin kun viikko kanarialla.

Noh, meillä on häät ens kesänä, ja koska mies valmistuu vasta nyt, ja töitäkään ei sillä ole vielä tiedossa, niin koko seuraava vuosi menee aika lailla säästämiseen, eli mitään isompia Thaimaanmatkoja ei varmaan tehdä. Itse olen jo opiskeluaikana kiertänyt Aasiaa rinkan kanssa ja ollut matkaoppaanakin, joten mulla ei sellasta suurta tarvetta matkustella ole. No, sanoin sit et ei meille varmaan suuria matkoja tuu ennen häitä. Josta sitten tehtiin yhteinen päätelmä että ei me sit varmaan ruvetakaan yrittämaän ens kesänä, jos nyt perhana pitää ruveta matkustamaan! Mies sanoi että ois esim. kiva olla vaikka puol vuotta Lontoossa töissä (ja SE ei todellakaan ollu tarkotuksena meidän Lontoonreissussa!!!!!).

Mutta kun itse olen asunut ennen tänne Tanskaan muuttoani Suomen lisäksi kolmessa muussa maassa, niin haluaisin nimenomaan tasapainoa, sitä että vihdoinkin on oma koti ja saa käydä lauantaina Ikeassa ostamassa tiskirättejä :)

Sitten rupesin vollottamaan että on niin surullista että halutaan eri asioita... Vaikka itse asiassa meillä on samat arvot, samat haaveet perheestä jne. Mutta olen vain pari vuotta vanhempi, niin täytyy ymmärtää 24-vuotiasta miestäni. Taisin itse paisutella asiaa ja ""järjestää"" sellaisen itkukohtauksen, vaikka kaikki on oikeastaan hyvin.

Tuntuu että tämä vauva-asia mun pääni sisällä on sellasta yks askel eteenpäin - kaks taaksepäin jne. Loppuis nyt edes tää kaks viikkoa kestänyt flunssa ja kurkkukipu, niin saisin käytettyä kamalan kallista salikorttiani. Yleensä sillon kun liikun niin voin muutenkin hyvin ja oon tyytyväisempi elämääni. Nyt olen vetänyt pari palaa kakkua naamaan (kun kerran olen jo valmiiksi kipeä) ja mökötän.

SORI kauheesti kun olen niin negatiivinen mutta tuntui että oli pakko purkaa jonnekkin....

Mutta onneksi on tulossa kesä ja viikonlopuks on luvattu hyvää ilmaa, eiköhän tää mielikin tästä parane (ja tyhmät menkat lopu...)

Heippa,
viimestä viestiä Ajatuksissa2. Kukas aloittaa Ajatuksissa3? Joanna taas? =) Perinteisesti. Ja joo olen samaa mieltä kuka se nyt sanoikaan et jospa listat alotattais sit tän jälkeen sen 100 viestin tultua täyteen. On tää nyt semmosta selaamista.

Mut Minnin, tiedän NIIN ton tunteen. Ensinnäkin mäkin toivon et nää hemmetin ""kuukautiset"" tai mitä ihmettä nää nyt sin olleetkin niin loppuisivat koska mieliala on kyl ollut niin masentuneeks vetävä ja säryt niin piinaavat et ei oo tosikaan. Tänään on tullut jo kunnolla vuotoakin. Katotaan miten nää täst jatkuu.. Mut takas Minniin; ja muista et ei mullakaan oo kauaa siitä kun mun miestä ei vauvat kiinnostanu. Ja nyt on sit tehny täyskäännöksen!!! Uskon et meijän kohdalla ratkaisu tapahtu sit lopullisesti kun olin jo muutamia kirjeitä miehelle tunteistani ja peloistani kirjoittanut, ollut hiljaa asiasta ja sit lopuksi ""viimeisessä"" kirjeessä sanoin et "" nyt oon asiasta ihan hiljaa kuukauden mut ens kuussa aloitetaan yritys jos sä haluut lapsia mun kanssa"" (jonkin verran lyhennettynä siis) ja sit jossain vaihees vaan ilmotin miehelle et about viikon päästä pitäis sit olla erityisen aktiivinen ja niin kun sinne sit päästiin niin mies päästi ""lastinsa"" sisään ja myhäili josko se vauvan alku tuli tehtyy. Ja siitä innostus vaan on yltynyt. Nyt sit ku on negat testattu ja mies oli futikses tehny maalinkin samana päivänä niin myön harmitelleen negaa - sano et ois maalil ollu toinen merkitys jos tulos oliski ollu positiivinen=) Mut ku nuo miehet välillä vaan saavat vetäytyä tuonne omaan ""luolaansa"" miettimään asioita rauhassa ja ehkä tietys vaihees asettaa heille vaihtoehtoja niin ratkaisuja tulee. Pitää kuitenkin muistaa et jos miehelle asettaa vaihtoehtoja niin niihin kaikkiin pitää sitten myös itsekin olla valmis. Omalta kohdalta voin sanoa et olen haaveillut vauvasta juuri tähän perheeseen joten aika alkoi olla kypsä vaihtoehtojen antamiseen. Olin myös valmis siihen että mies tekee päätöksen siitä että haluaako hän todella lapsen kanssani vai ei. Jos hän ei olisi sitä halunnut olisin kyllä joutunut harkitsemaan vakavasti suhteemme tulevaisuutta.
Mutta meidän siis kävi hyvin, ainakin toistaiseksi. Toivotaan nyt vaan et niitä vauvoja sit kans siunaantuisi.. Eli pysy sinä Minni ja Readykin mukana vaan jengissämme.
Meillä seurataan hyvin ahkeraan jalkapalloa koska mies pelaa itse sekä lyö vetoa kun taas minä olen pelannut aikoinaan pitkäänkin ja tykkään kyl varsinkin noist italiaanoista....=)
Öitä!
Vilkku