Ajatuksista asiaan 03/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi-iuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Brogis, ihan huippu toi aprillipila, just tollaset on parhaita!

ensin käännytään masulta selälleen, yleensä kai joskus 2kk iässä. Nöpö kääntyi jo aiemmin ja nyt siis selältä masulle. Ja ihan ällytöntä tuo vauhti, kun eilen sen hiffasi illalla kunnolla ettei jäänyt käsi jumiin niin nyt pyörähtelee jo miten haluaa..kohta se varmaan jo lähtee liikkeellekin, siis eteenpäin :)

Angstis nauttii muilla mailla ja me muut vaan näillä mailla. Tänään pitäisi mennä moikkaamaan kaveria ja niiden vauvaa ja ekaa kertaa kellonsiirtojen jälkeen meillä herättiin normaaliin aikaan!! tähän asti Nöpö olisi vedellyt unia ties kuinka pitkään.

Saana, mites yö sujui, oliko yhtään rauhallisempi? meillä syötiin tosi vähän mutta kai tuosta kääntymisestä johtuen Nöpö pyöriskeli koko yön hirveästi vaikka siis nukkuikin ihan sikeästi. Eli ainoa joka kärsi olin minä :/ onneksi kohta pääsee aamupäikkäreille =)

Heippas!

brogiksen kertoma aprillijuttu oli ihan paras!! nauroin sitä eilen kippurassa sohvalla.. :)
Meillä auto edelln. rikki, korjaamoa vaihdettiin ja saas nähdä kuinka kallis remppa tiedossa... no kesäks meen töihin (Varmuutta ei oo vielä saatu siitä haastispaikasta) mutta johonkin meen jotta saadaa auto ym maksettua..

Pikkismiiusta on tullu villipeto, aivan erilainen mitä oli aikasemmin...ennen oli mietiskelijä jolla ei o kiirettä minnekään ja viihtyy mainiosti ja nyt vieltää joka paikkaa ryömien ihan älytöntä tahtia.. ennen ryömi hitaasti ja pieniä matkoja.. nyt se on mahdoton! :)

molemmat korvcat oli sil vielä tulehtuneet ja hengitys vinku... toivottavasti ei mitn astmaa tai beibiastmaa tuu kuitenkaan..

mua väsyttää niin älyttömästi et sen on pakkojohtua kevätväsymyksestä... aamusin en pääsis ylös ja päivisinki olis ihanaa vaan nukkua... tietty täs viikon sisäl pitäis saada suljettua sit pikku2sen mahdollisuuskin pois...en vaan usko siihen ku muita oireita ei oo ku väsy..:P

mut nyt ruokaa pikkikselle...

palailen kun ajatukset luistaa... (eli siihen voi mennä aikaa;) )

mi-iu

Kuka tekköö meille uuvven ketju?

Mulla on joku pesärakennusvimma ja raadan kuin eläin. Saattaa johtua kyllä auringostakin. No joka tapauksessa, mahtava juttu.

Toivottavasti pikkumiiu paranee, eikä olisi mitään vakavampaa. Hih, ihanaa kun toinen on alkanut liikkua jo noin paljon! Testaa,testaa!

Voi että eeti on jo niin iso möllykkä, ei ollenkaan enää pikkuvauva. Nythän se on jo melkein 6kk ja saa istuakin, ettei todellakaan enää äitin pikkuinen vauveli. Yksi ilta katsoin sairaalaa ja tapahtui jotain ihan kamalaa! Siinä oli synnytys ja kun näin sen pienen vastasyntyneen niin tuli sellainen olo, että "oiiiiiih, kuinka iiiiiihana pikkuvauveli!" Ei, ei, ei vielä vauvakuumetta mulle saa tulla todellakaan apua apua apua! ...onneksi on se kierukka... Varmuuden varalta aloin tänään laittamaan Eetiltä pieneksi jääneitä vaatteita pois kirpparille tai keräykseen. Samaan kasaan laitan myös äitiysvaatteet. Nyt ei sovi vauvakuumeilla, ainakaan ennenkuin päästään muuttamaan suurempaan asuntoon..

Yhteistyössä