Ehkäpä saatankin silloin tällöin tulla tänne teille jotain kirjottelemaan, ihanaa, että ottatte noin lämpimästi vastaan

Mä en vaan oikein koe kuuluvani mihinkään ketjuun, ajatuksista yritykseen-ketjussa taitaa melkein kaikki yrittää esikoista (Maiju81? taisi haaveilla pikku2:sta?) ja mulla kun siis on jo 1v. tyttö, ja meillä mies ei vielä ole innostunut toisesta lapsesta näin pian, mutta musta on alkanut tuntua siltä, että toinen voisi olla jo tervetullut..

Joten yritystäkään ei siis virallisesti ole päällä, teidän ketju olisi niin kun raskautuneille (eli siis en ole raskaanakaan, nyyh..), mutta en myöskään jaksa roikkua tuolla lastenhoidon puolella (yllätys, siellä keskustellaan lastenruoista, hoidosta ym.. ja mun arki on muutenkin jo sitä täynnä

), olisi kivaa vaan vaihdella kuulumisia ihan aikuisten ihmisten kanssa, jotka vastaa muutakin kun "ättä" ja "gagagaa" ..
Mutta, mutta, mitenkäs teillä, joko olette kertoneet uutisesta?? Ballerina taisi sanoa, että vielä ainakin töissä salailee pahaa oloa.. Voi kun teillä olo jo helpottaisi.. mulla oli suuria vaikeuksia aina lähteä aamuisin töihin, kun piti moikkailla vessanpönttöä vielä lähtiessä (myöhästelin reilun kuukauden..) Paha olo onneks poistuu hetken kuluttua, mutta mua vaivasi koko 9kk kamala närästys, piimä ja viili auttoi mua aina hetkellisesti, kannattaa kokeilla!
Ja toivotaan Erica, että perjantain uuden ultran jälkeen Tino poseeraa kameraan ihan oikean kokoisena ja eikös teidän pitänyt kertoa sitten viikonloppuna uutiset teidän porukoille??
Voi että, te elätte nyt ihanaa aikaa, kaikista huolista ja murheista ja ikävistä raskausoireista huolimatta, nauttikaa olostanne ja ottakaa miestenne huomiosta ja huolenpidosta kaikki irti!!