Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot kyllä Mimona aika sissi, kun et testaa.. mutta ilmeisesti siis pakon edessä.. ;) Noi sun oireet kuulostaa kyllä tosi hyviltä, hui hui!! Se menisi kyllä loistavasti kavaan mukaan, "nyt otan iisisti enkä stressaa".. sieltä se plussa tulee!!!

Liisaleena: en voi uskoa.. ;) No ei, sun kirjoituksesta jotenkin huokui kaikinpuolin se viesti, kuulostat tosi tyytyväiseltä! Hyvä niin. Mä oikeasti uskon tohon, että stressaamisen väheneminen auttaa.. Osaisi vaan vielä itse sitä noudattaa..

Miinille voin kertoa, että kolmikymppisenä oleminen on ihan mukavaa! :) Ei kannatta kauhistella etukäteen. Mulla taisi tulla jonkunsortin ikäkriisi joskus 26-27-vuotiaana, mutta viime vuonna oli oikeastaan ihan kivaa täyttää kolmekymmentä. Ei stressiä siis ;)

Mulla olis ollut tällä viikolla tosi loistavia raskausoireita, mutta ajankohta on ihan väärä.. :( eli vatsa siellä vaan jotain kummittelee. Hitto.

Mutta aurinko paistaa ja se on perjantai!! Mimonalle vielä superpeukutukset!!!
Sinis kp 18

moi!
jee perjantai! Mulla kun ei kahteen päivään ole ollut yhtään mitään tekemistä töissä niin tänään sitten pokkana vaan livahdin klo 11 muu syy ja ulos :D Nyt aion vaan rentoututa ja tehä pari rästihommaa kotona :D

Kiva kun Miinistäkin kulee! Sielläkö päin on tauko pitänyt?

Liisaleena: Eikös sitä sanota että se tärppää just sillon kun on vaan normaalisti ja nauttii elämästä ;) katotaan vaan niin sielläkin on kohta viivoja tikussa enempi ;)

Mimona: Etkö mitenkään vois testailla? Toisaalta kyllähän me jo melkeen tiietään toi juttu että sieltä se kaksi viivaa tulee, mieti miten ihanaa! Sitten saa paistatella päivää ja kuherrella miehen kanssa yhteisestä salaisuudesta...Aah ku minäkin pääsisin.

OMA napa : Eilen tuli kyllä ihan kauhee kriisi. Sellanen tunne vaan valtas mut että ihan sama kuinka kauan me yritetään niin ei siitä tulosta synny kuitenkaa. Huoh. Mies yritti kovasti tsempata mutta aika isojen päätösten kanssa tässä painitaan kyllä kun pitää miettiä sitä valmistumista ja töitä ja blaah....saa nähä sitten heinäkuun alussa mitä tuleman pitää ja mihin suuntaa siitä sitten lähdetään. Voipi hyvinkin olla mahollista että kun ei kerta vielä ollut aika niin katellaan sitten uudelleen parin vuoden päästä..harmittaa jo nyt valmiiks mutta jotenkin laittanut oman elämän pitoon täks aikaa ja kun mikään ei kerta ole varmaan niin aivan hyvin voin sitten keskittyä itteenikin välillä. Sekavaa tekstiä niinku ajatuksetkin tällä hetkellä.

Noh ovis oli varmaankin sit kuitenkin eilen ja sitä sitten itkujen keskellä hyödynnettiin eilen ja toissapäivänä. Saa nähä toimiko tai että oliko ees ovis (en oo jaksanu tikuttaa) mutta toivotaan että parin viikon päästä nähään :D

Oikein mukavaa perjantaita kaikille! Yrittäkää nauttia vapaapäivistä (jos sellasia vietätte) ja muistakaan pussailla ja halailla sitä omaa rakasta <3

Mmintulle voimia, kyllä se taas siitä..välillä itelläkin tulee sellasia hetkiä kun tuntuu, että ei tästä hommasta mitään tule..Mut eiköhän ne tosiaan jokaiselle ajallaan tipahda(plussat siis:)

Tosiaan pääsen testaan vasta maanantaina, kun täältä on testit kaukana..ei käyny mielessäkään ottaa niitä mukaan..oikeestikaan ei ole sellanen olo, että sieltä vois plussa tulla, kun sillon eka yk:lla luulin satalasissa olevani raskaana kaikkine mahdollisine oireine..nyt ei mitään tunnetta semmosesta..ei ees turvota..vaikka sitä on yleensä ennen menkkoja..tuntuu vaan, että ne vaan unohti tulla tähän osotteeseen tällä kertaa..<--mitä minä selitän, ette usko kummiskaan;D

Noh, maanantaina sit selviää..toivottavasti:) jos ei täti kurvaa sitä enne kylään..

Ihanaa, aurinkoista, lämmintä, tressitöntä vkl:a kaikille!:)

Mimo

Taas yks täditön päivä kohta takana:)..Tänään jopa saattoi olla oireita! Aamulla kun heräsin niin nännit oli niin hellät ettei pystynyt mahallaan makoileen, ja sitten päivällä "kiristi" alavatsaa kummasti..ja nivusia..no hui..niin ja mahakin on sekaisin..?nyt alko jännittään todella..Sitten kun täällä ollaan niin varmoja, että plussa pärähtää;)..koittaa tässä nyt pitää itsensä vielä maan pinnalla ettei oikein korkeelta putoaisi..

Koitan pysyä pöksyissä..jos me ei viel maanantaina täältä kotiuduta niin taidampa huristaa lähikaupunkiin ostaan testin:)

Kai nyt Siniskin voi alkaa kohta oireita pongaileen! Tiedä vaikka siel jo munis kyytiläisineen etsii jo sopivaa pesäkoloa:)

Kiitos kaikille peukutuksista, toivottavasti ne auttas!:)

Mimo kp 34/29

Aikasta lupaavalta kuulostaa Mimona. Ja pitkästä aikaa musta tuntuu että tääkin palsta heräilee kun jotain tapahtuu :D

Täällä vähän jo toiveellisempi olo mutta en kyllä usko ihmeisiin. Tänään jo sitten ekat sukulaiset kyseli lasten perään. Vielä en oo keksiny mitään hyvää sanottavaa takasin. Oon niin huono valehtelemaan tälläsissä asioissa...

Auts, täytyy tuottaa teille pettymys..ja itselle myös..en pääse vielä huomennakaan testaamaan! arvatkaa palanko jo halusta??!!

En pääse huomenna ostaan testiä ja lähtö täältä siirtyi tiistaille..Sitten on viel toinenkin juttu kun sisko on vierailemassa ja haluttas eka häätää hänet pois.. sitten sais ihan kahdenkesken jännätä..Eli tekin saatte viel jännittää tovin mun kanssa;)

Siis haluttas aivan älyttömästi jo saada tietää onko tuolla jotain meneillä ja samaan aikaan pelottaa, että jos menkat on heittänyt häränpyllyä ja kroppa alkanu lisäksi huijaan..

Mut tiistaina varmasti testaan! ja sisseily loppuu siihen;)

Mimo kp?...hmm...huomisen jälkeen ois jo viikon myöhäs..

Sain käännettyä ukon pään aamulla, että lähtään jo tänä iltana:) En tiiä johtuuko jännittämisestä, mutta olen nukkunut tosi huonosti jo monena yönä.. ja heränny aina joskus kuuden aikaan..ja sit vaan pyöriny sängyssä..
Jokainen kakkos hädällä käynti vessassa on pelottavaa..kun menkat yleensä sillon hulahtaa..Niin tänäkin aamuna..Siinä sivussa kuulu vaan, että tiptap..olin jo, että nonni..mut valkkaria vaan..huh..sori, yksityiskohtainen selostus..mut eihän me täällä enää kovin hellänahkasia olla;D

Ajatukset heittelee nyt puolelta toiselle..välillä on, että kyllä ne menkat sieltä tulee..onhan en aina tullut..Ois ihan hullua ja uskomatonta jos se just tällä yk:l ois tärpänny..Olin siis ihan "loma"-asennoitunut..juossut oon lähes joka päivä..ollu pöllisavotassa..kivisavotassa..poistellu maalia höyryissä..käyttäny voiteita joita ehkä ei sais käyttää raskaana ollessa( mut niitäkin harvoin)..syöny ibuxania?(täytyy kattoa onko tuosta vaaraa)..huh..

Tulipas omaa napaa taas kilokaupalla! Mut tän jälkeen en pihahdakaan ennen kuin tiedän mikä tilanne on..;)

Mikäs Siniksen tilanne? oireita??

Siis se oli ibuxin ei ibuxan..ja ei oo vaaraa alussa..siis jos nyt näin olis sattunut..ja sillä voiteellakaan ei ollu löydetty mitään haittavaikutuksia, mutta käytöstä pitää neuvotella lääkärin kanssa..Mut mitenkähän toi maalin pössyttely?;)

No eiköhän toi nyt ala olla jo ihan selvä juttu!! Loistavaa!!!!! *taputtaa innoissaan käsiä ja koittaa kertoa omalle tätöselle, että se avaruuslentäjäjuttu on oikeasti tosi hieno tilaisuus, johon nyt katsis tarttua.. ja Mimon akka tarttis sinne seuraa..

Taitaa siis se lomailu tästä projektista toimia! Ja en usko, että tuossa vaiheessa oikeasti pystyy sitä vauvaa (tai solukasaa) mitenkään vielä vahingoittamaan maali- ym.pössyttelyillä. Ei huolta!

Ai oireita? :) Kyllähän niitä piisaa, mutta taitavat valitettavasti suurin osa johtua flunssasta.. ja ovat muutenkin ilmaantuneet liian aikaisin. Mutta pistelyä oikealla (ei tosin enää), vihlontaa häpyluissa, huimausta, orastavaa pahaa oloa.. yms. ja valkkaria normia enemmän. Mutta kuten aikaisemminkin, enpä nyt vielä noihin luottaisi, viikko kuitenkin aikaa vielä jäljellä.

Mutta se siitä "otan nyt tosi rennosti!-asenteesta.. ei riittänyt enää loppukuulle.. viime kk ja alkuosa tästäkin sujui jo hienosti, mutta nyt oon taas joka toinen päivä "ihan taatusti" raskaana.. eilen en ollut, mutta tänään taas oon ;) Mieskin jo kyselee, että ootsä taas raskaana.. Niinpä. Voi voi, taitaa olla mun kohdalla niin, että joka toinen kuukausi otan rennosti ja joka toinen stressaan.. ja tipun korkealta.

Mutta päästä Mimo meidät pian jännityksestä, jookos?

Sinis kp 21/29

höh mimona! mä olin ihan varma että olis jo uutisia :( Mutta eipähän se haittaa, koska kyllä se nyt ihan varmaan plussa on !!!Ihan mahtavaa!!!!!!! Varovaiset onnittelut jo teidän perheelle ;)

Sinililjallakin siis piinapäivät menoillaa....varmaan on taas sen mukaiset?

Mulla vasta parisen päivää oletetusta oviksesta mutta en ihan usko että se olis niin aikaseen ollut joten varmuudeksi tässä kyllä siemeniä vielä kylvetään. Yllättävän hyvin on mennyt ton kierron stressaamisen kanssa...tai no ajateltu on kaikkee ihanaa mutta enemmänkin ajatukset on jo siellä pitemmällä tulevaisuudessa (vaunujen kanssa lenkkiä yms.). Luin myös artikkelin mielikuvaharjoituksen vaikutuksesta urheilusuoritukseen. Mietin et mitenköhän sitä vois soveltaa tähän hommaa kun kerta kaikki koko ajan toitottaa että se on omasta päästä kiinni niin paljoo. Hyviä ehdotuksia? Mä oon kuvitellun mun munasolua hedelmöittymässä ja kiinnittymässä :D:D Muuta ei varmaan oikeen vielä voi kuvitella?

Mutta hauskaa maanantai-iltaa!

Jes!!! Ihan supermegamahtavaa!! Paljon onnea mimona ja miehesi!:) WAU! Se avaruus ehkä siis toimiikin!:) Wau! Tervetuloa odotuspuolelle ihmettelemään!:)

Onpa hienoa! Nyt siis on kesäjuna ottamassa näemmä taas matkustajia kyytiin, älkäähän myöhästykö kyydistä!;D

Melli rv12+4

Jee!!!!! Onnea kovasti!!!! Vaikka kyllähän me tää jo tiedettiin ;-) Upeeta!!! Mahtavaa!!!

Mminttu: mulla on ollut kyllä kovat mielikuvatharjoittelut käynnissä :) Oon oikein nähnyt sen muniksen ja simppojen kohtaamisen ja matkan kohti kohtua.. nyt ne nököttelee jo siellä kiinni seinämässä.. mä tunsin sen aina nipistyksinä ;) Ja vilkutteli mulle matkalta. Joo, katsotaan tuottaako tulosta.. taisi olla jo joskus aiemminkin käytössä, ei auttanut silloin.

Voi voi, nyt kun Mimonakin meidät hylkää, niin aika kuihtunut alkaa tää ketju olemaan.. Mutta ei se mitään, laatu korvaa määrän! :-)

Sinis, joka tänään on taas raskaana.. huomisesta ei vielä tiedä.

No terve Karkki! :)

Niin Mimona, nyt on aika lunastaa lupaukset, muistelen, että oon luvannut työnnellä kapuloita plussajunan rattaisiin, kun meikäläinen loppukuusta yrittää kirmailla viime tipassa junan perässä laiturilla..

Se on vasta viikon päästä tai vähän ylikin. Eli tällä kertaa olen ajoissa liikenteessä näiden mukamas-oireideni kanssa..mutta pari kiertoa oli aika hiljaista tällä oirerintamalla eli nyt sit vissiin niidenkin edestä :) Kyllä mäkin jo haluaisin siirtyä tuonne toiselle puolelle teidän kanssa.. mutta ehkä vielä joskus..