Alkumetreillä 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amilda79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka,

en ole vieläkään testannut, eikä tätiä vielä näkyvissä. Aamulla oli taas todella yökkö olo, mutta meni aika nopasti ohi. Mulla on tää nuhakin, joten sekin tekee olon vähän kurjaksi.

Katsellaan, huomenna ehkä testaan jos uskallan. =)

zuviliini

Testaa jo Zuviliini ja päästä meidät jännäämästä!! Todellinen ihme on kyllä jos ei sulla plussaa tärähdä.. Mulla kans oli flunssaa plussan aikaan, ilmeisesti liittyi siihen ja paleli ihan tuhottomasti (ja palelee edelleen).

Täällä eletään kyllä taas hurjan jänniä aikoja, tsemppiä vaan kovasti kaikille!! bd bd

Mulla alkaa sit kohta tulla jo paniikki ja mennä hermo, jossei nuo kuukautiset kohta ala!!! Koko päivän on kyllä juilinut niin maan pirusti tota alavatsaa ja väliin se kramppilee oikeen näistä menkkakivuista, että joutuu meneen kaksin kerroin ja puhalteleen, mutta kun ei vaan ala... prkl!!! Itseasiasaa mulla on kipuillut jo lauantaista asti ihan sillain, et kohta alkaa, mut ei mitään! Tänään tosin kipu ollut kovempaa, et eiköhän ne sieltä kohta pärähdä... Ihmetyttää vaan, kun kävin siellä gynellä 3.12. ja sillon se gyne sanoi oviksen olleen jo ohi ja eikös kuukautisten pitäis tulla 14 päivää oviksesta? Siitä lekurista on kuitenkin jo se 14 päivää...
Sori pelkkää omaa napaa, mut v*tuttaa tää odottelu!!!

Hirmusti plussatuulia nyt kuitenkin kailille! bd bd bd Jännät paikat monilla....

Mä tein launataina niin puhtaan negatestin, ettei mitään jäänyt arvailujen varaan. Vaikka sitä olis kuinka käännellyt ja väännellyt, ei siitä edes haamua olis löytynyt...
Lähinnä tässä harmittaa se, et jos mun aiemmin niin säännöllinen kierto ei enää ookkaan niin säännöllinen...

Hei täältäkin ja tervetuloa Heidille!Täälläpäs on monella jännät paikat.Mua tuskin tarvii jännätä,tänään on kp 26.Tähän asti oireita ei ole ollut suuntaan eikä toiseen mutta aamulla alavatsa oli jo tutulla tavalla kipeä että olen kyllä ihan varma että menkat tulee.Varsinkin kun ilmeisesti sain pongattua sen oviksen tikulla niin siihen aikoihin ei petipuuhissa harmi kyllä oltu.
Kannattaa Amilda testata,jos se plussa sieltä tulisi!;)Mutta ovis ei välttämättä aina ole 14 vrk kuukautisista,se on vaan yleisin.Tuolla Lauran tietoiskussa lukee että kuukautiset tulisivat noin 10-16 vrk:n kuluttua oviksesta.Munkin laskujen mukaan jos/kun mulla nyt kuukautiset alkaa ke-to nii oviksesta on kulunut juuri tuo 10-11 päivää..Jos siihen tikkuun on luottamista..

Ja just kun kerkes avautuun, niin eikös se täti tullut ja ryminällä. Hyvä kun vessaan kerkes. Huh! kylläpä nämä pillerittömät menkat on rajuja... aaargh...!!!
Elikkäs kierto oli sen 29 päivää joten nyt sit pyörintään varmaan siin 27-29 päivän tienoilla. Hyvä niin.
Menin sit saman tien laskureihin laskeen ja kattoon seuraavan oviksen aikaa, niin uudenvuoden aattohan tuo ;) Siitä on hyvä lähtee yritykseen. Uusi vuosi ja uudet kujeet...

Hirmusti paljon plussatuulia kaikille! Saas nähdä plussaako kaikki muut jännäilijät, sen verran lupaavia oireita on kullakin ollut bd bd bd !!!

Amilda79 ja kp1 :D Tästä se sit lähtee... HIHII!!

Täällä vieläkin odotellaan, jotenkin olen aivan varma, että täti tulee ennen aamua. Tuskastuttavaa. Olisin se vauva vaan niin tervetullut meidän perheeseen.

Mikäs Jennisen tilanne on? oletko jo testannut?

zuviliini

Mä oon päättänyt että testaan torstai aamuna, koska silloin on ovulaatiosta 14 päivää kulunut. Siihen asti on pakko yrittää malttaa ja toivoa ettei tätiä tulisi :)

Hienoa Amilda, Nyt käynnistyy teilläkin kunnolla operaatio vauva!

Hei täältä, Kp 17 menossa ja en bongannut ovista. Eikä bongannut tikutkaan. Lauantaina en tikuttanut, mut ei nyt ole ollut mitään kipujakaan. Tuli lauantaina pupuiltua ja kyllä tänäänkin se on edessä. En tiedä mihin se ovis olisi kadonnut! Kp 8 tuli vaaleanpunasta vuotoa paperiin, ja muutama päivä myöhemmin jotain ruskeaa valkovuotoa. Nyt ei tapahdu mitään.

Nyt zuviliini testaamaan, älä pidä meitä jännityksessä bd bd bd! SAmoin jenniselle paukut ja kaikille muille jännäilijöille! Nyt valmistautuun Täydellisiin naisiin. En kyllä varmaan ehdi katsoa, kun muksun iltatoimet alkaa. Täytyy ajastin virittää. Hyvää yötä ja hauskaa joulun odotusta! Enää 7 yötä!!!!

Laitan vielä tämän listan, vaikka jatkan kyllä tämänkin ketjun lueskelua.
Paljon plussa onnea kaikille. Siirsin Naksulinkin tuonne plussanneiden puolelle, meillä onkin nyt sama LA 24.8.2008.
Voi apua, en vieläkään tajua tätä!

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Jenninen 20+25 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 24+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Laura77 30+30 11/07
Amilda79 28+25, TJOT12/07
Lydia 28+31 1/08 (ehkä edelleen..)

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07

Onnea paljon zuviliini!

Jos mulla nyt tärppäis niin laskettu aika ois 23.8. :)

Ei ole kyllä mitään merkkejä mihinkään suuntaan, ei tunnu menkatkaan olevan tulossa mutta ei kyllä tunnu "raskaaltakaan." Paitsi yksi juttu nyt on tullut, repäisykivut kun aivastaa tai kurkottelee jotain. Eli sellaset vihlaisut alavatsassa, niitä oli esikoista odottaessa.

Mietittiin eilen miehen kanssa vauvan nimiä :) Tai minä ehdottelin ja mies sanoi ei tai ehkä. Harmitti kun yksi ihana nimi oli miehen mielestä liian erikoinen ja outo. Minusta se on ihan normaali nimi ja löytyy kalenteristakin... Noh, onhan tässä vielä aikaa kääntää miehen päätä, kun en ole vielä raskaanakaan.

Paljon onnea Zuviliini! Ja Liisaleena, testailehan sinäkin - nuo repäisykivut kyllä kuulostavat niin lupaavilta että varmasti plussa tulee... Mullakin noita oli, enkä usko et mihinkään muuhun voivat liittyä... bd bd

Mukavaa päivää & plussatuulia kaikille! :)

Paljon onnea Zuviliini!!! Aivan mahtavaa! Mitäs mä sulle sanoin, että sunkin käynti tässä meidän ketjussa näyttää jäävän hyvinkin lyhyeksi... Sen verran varmoja oireita heti alusta asti kerroit tuntevasi. Antaa kyllä mukavasti tämä meidän porukka uskoa siihen, ettei se raskautuminen nyt näköjään niin kovin vaikeata olekaan...
Kukas mun kanssa tänne jää, jos kaikki taas plussaa? Maijuliini?

Niin... Maijuliinille pitikin sanomani, että voi olla, että ovulaatiota ei saa näkymään tikuttamalla tai välttämättä edes tunnista itse, vaikka se tulisikin ihan normaalisti, joten ei muuta kun touhuilemaan vaan tarpeeksi usein, niin ei jää ainakaan hyödyntämättä. Mä ainakin ajattelin nyt näin virallisesti kun aletaan tjottaileen/yrittämään luottaa vaan siihen, että kun tarpeeksi touhuilee, on simppoja valmiina juuri oikeaan aikaan...

Minä ainakin jään tänne..Kyllä nyt niin vahvasti tuntuu että täti tulee kylään..Mäkin kokeilin ihan mielenkiinnosta sitä ovistikkua et vähän sai suuntaa ku koska se olis..Ja toisaalta oli ihan mukava tietää että elimistö toimii:)Vaikka eipä siinä silleen ollut epäilystä kun kuukautiset tulee säännöllisesti.Mutta en mäkään aio niitä tikkuja jatkossa käyttää,kun sopivin väliajoin puuhaa niin eiköhän joskus tärppää..

Onnea zuviliini!!
Voi että mikä plussatahti tässä ketjussa on!! ihan uskomatonta!

Minä testasin kanssa tänä aamuna... negan. En vaan malttanut olla testaamatta ja nyt meni toi testi vähän ajoissa, mutta enpä usko että plussaksi muuttuu, eli menkkoja odotellessa.

Minusta ette siis vielä hetkeen pääse eroon ;D

ONNEA zuviliini!
Todella upeaa ja millä ajalla! huh huijaa!

Minäkin täällä ketjussa edelleen mukana, väsymystä vaan töiden vuoksi, minkä vuoksi aika vähän palstalla, mutta taustalla kyllä. :)

VilmaAurora: en tiiä noista repäisykivuista, musta tuntuu, että niitä on ollut ennenkin. Siis ilman raskauttakin. Äh noh kai sitä pitää odotella vielä pari päivää...

Tulisin kyllä mielelläni sinne elokuun odottajien pinoon, olen käynyt teitä siellä vakoilemassa jo.

Milloinkas muilla alkaa joululoma? Mulla perjantaina vasta.

Heissan, kiitos onnitteluista.
Tämä oli tosiaan todella nopeaa tärppi. Poikaa yritettiin tosiaan 8kk.
Eli välillä näinkin. Pysyisi nyt vaan pieni mukana, kun on ollut niitä tulehduksiakin...
Mulla alkaa loma pe, ihanaan aikaan tulee,saa vaan kulkea verkkareissa. =)

zuviliini

Onnea Zuviliini! tuntuu tosiaan että toinen tärppää useimmilla tosi helpolla (ainakin mitä teidän ketjuanne lukee, useimmillahan on nyt toinen tulossa eikös?!)

Ihanaa joulunodotusta!