ELOKUU 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
odottelija23...1.8.2007.......2.lapsi....pohjoinen
Claire..........4.8.2007........2.lapsi........länsirannikko 29v.
Viivi............5.8.2007........1.lapsi.......
Joanna.........5.8.2007........1. lapsi....... Vantaa...33v
Kata 76........5.8.2007........1. lapsi
Tuikku81.........3.8.2007........1.lapsi.....Etelä-Suomi...25v.
Puh1.........31.7.2007..........2.lapsi........
Hipsu76.....9.8.2007..........1.lapsi..... Pohjois-Karjala 30v.
Toiveikas74.. 19.8.2007......3.lapsi.....Kymenlaakso 32v.
Meirami.....19.8.2007.........1.lapsi.......Vantaa 24v.
Lena.........20.8.2007.........1.lapsi.......Helsinki 22v.
Antsa....... 13.8.2007.......1.lapsi.......Pohjois-Karjala 22v.
Milla Magia 24.8.2007.......3.lapsi
Sinda.....n.27.8.2007..........2.lapsi.......Vantaa 35v
Bellamariia...16.8.2007 (??)...2. lapsi......
Mervi83... 4.8.2007... 1.lapsi (avolla poika).... Kainuu 24v

Tämä löytyi edellisen ketjun ekasivulta, eli oletettavasti on vielä voimassa.. omalle kohdalle muutin tuon ikäni..

Ihan kysymyksenä, et vieläkö te voitte olla mahallanne? itse pystyn olemaan ainakin sängyllä ja sohvalla (kömpii lattialle) kovalla lattialla tuntuu jo paha möhkäle mutta voin olla lattiallakin mahallani jonkin aikaa. Yleensä en kyllä ole ihan jalat suorassa vaan toinen on yleensä koukussa sivulla, eli ei ihan täyttä painoa tule mahalle, mutta mietin vaan et onnistuuko muilla mahallaan olo vielä? Mulla on tuota vyötärölihavuutta jo ennestään et onko sillä vaikutusta tuohon mahallaan oloon..

Mervi83 täällä vaan MOE

Moi!

Mä makoilen silleen puoliksi mahallaan sängyssä. Kai mä pystyisin olemaan kokonaankin, mutta en kai jotenkin uskalla. Me kuunneltiin kaksistaan sydänääniä toissa päivänä, kun jäin "ylitöihin". (Töissä TA:lla.)Tuleva isukki sai sykkeen hyvin kuulumaan dopplerilla =).

Mulla istukka tosiaan edessä ja liikkeet tuntuu aika kutittelulta vielä. Aika harvakseltaan niitä tunnenkaan =(.

Millään ei malttaisi odottaa 4D ultraa, joka on sitten ei ensi mutta seuraavalla vko:lla. Pääsee taas kurkistamaan pikkuista ja saadaan kotiin DVD.

Mulla on alkanut aivan järkyttävä närästys. Muilla samaa ongelmaa? Äitini luki jostain, että tutkimuksen mukaan hiukset kasvaa vaavilla kun närästää. Tiedä siitä sitten... Tällä menolla tulossa aika ruuhkatukka =)

Hyvää viikonloppua kaikille!

~lena~ rv 21+4

Hyvä, kun aloititte uuden ketjun. Tulin itsekin tsekkaamaan kuulumiset, kun samassa huoneessa oleva työkaveri on ollut loppuviikon pois.. :)

Eilen oli NLA, kaikki ok ja nyt oman painon nousu hieman tasoittunut. Syke tasainen ja olokin ok.
Kukas laittoi lähtevänsä myös reissuun toukokuun alussa? Onkohan meillä sama määränpää, tarvii alkaa epäilyttävästi vilkuilemaan mahdollisia virtuaaliystäviä lentokoneessa ;)

Sain äipäälomapaperit Kelaa varten, 154 päivää olikin jo tullut täyteen maalikuussa. Huip, tää toka raskaus menee vauhdilla. Kohta sitä ollaan synnärillä.
Närästyksestä luulen kärsineeni kerran, lena, oli tosi ikävää. Mutta aika lailla ilman hiuksia se ekakin syntyi, että sama rata taitaa jatkua, heh.

Hyvää viikonloppua,
Puh rv 24

Närästyksestä en ole kärsinyt tässä, enkä ensimmäisessä raskaudessakaan. Taitaakin olla ainoa vaiva, jolta olen välttynyt. Siitä huolimatta tytöllä oli syntyessään paksu musta tukka, samanlainen kuin itsellänikin on ollut. Muutamassa kuukaudessa hiukset tosin vaihtuivat vaaleiksi kutreiksi.

Minä en ole pystynyt olemaan mahallani kahteen kuukauteen. Vatsa alkoi kasvaa käsittämättömän aikaisin. BMI oli 20 raskauden alussa eli olen normaalipainoinen. Harmittaa, etten pysty olemaan edes puolittain mahallani. Kyljellään maatessa lonkat tulevat kipeiksi. Voi kuinka odotankaan sitä, että saan taan nukkua kunnolla mahallaan. Viimeksi kuvittelin sen onnistuvan heti synnäriltä kotiuduttua, mutta kukkua kanssa. Silloin rinnat olivat niin pinkeinä maidosta, ettei tullun mieleenkään asettaa painoa niiden päälle. Tilanne taisi helpottaa vasta viikon kuluessa.

Nyt lähden hakemaan esikkoa hoidosta.

Sinda 20+5

Hei!

Täällä hieman apein filiksin...Miehen perheessä nyt suurta surua ja itsekin olen ollut koko päivän todella masentunut. Vauvan takia yritän pitää itseäni jollain lailla koossa, ettei sille vaan nyt olisi harmia kun äiti on tosi surullinen. Eiköhän tää tästä. Vauva potkii välillä tosi kovasti ja se onneksi saa hetkeksi hymyn huulille.

Puh1: Me ollaan lähdössä reissuun toukokuun alusta. Lentokohteena Geneve. Enää pari viikkoa lomaan aikaa, sitä lomaa nyt toden teolla kaivataan...

Mä en tiedä pystyisinkö nukkumaan mahallani. En ole oikeastaan edes kokeillut. Jotenkin toi vatsa on niin iso, että automaattisesti on aina kyljellään. Mieluusti en ole myöskään selälläni.

Ihanaa ilmaa luvataan viikonlopuksi, nauttikaahan siitä!

T: Tuikku, vkoja tasan 24

Mervi83-> Minne koiraleirille oisit halunnu mennä? Utelias kun olen... Itellä eessä toukokuun ekana viikonloppuna yks leiri ja heinäkuussa ois toinen, saa nähä pääsenkö molempiin!?

Tosta viikon 28 äippäpoli/ylipaino jutusta. Mulla seurattiin esikoisen aikaan kans vähä välii ettei poju kasva liian suureksi jne. jne. Sen koommin ei oo erikoisseurantoja ollu paitti sit ihan lopulla.

Täällä seesteistä keskiaikaa, huh mikä sana... Ei ihmeempiä voinnissa, lievää selkävaivaa ja turvotusta. Potkuja herra harrastaa jo siihen malliin että naurattaa kun maha pomppii!! Mulla taas istukka siis etuseinässä mutta sitä huolimatta liikkeet on tuntuneet hyvin jo pitkään ja nytkin jo siis näkyvätkin ulospäin! Mahtaa tulla nyrkkeilijä/jalkapalloilija ainakin liikehdinnästä päätellen=)!

Nyt nukkumaan ja aamulla töihin... =(

Toiveikas74 rv 22+0

Tuikku, sitten meillä on eri määränpäät! Olispas ollut hauska istua samassa koneessa :)

Minäkin nukun sillä tavalla puoli vatsalla, mutta heti silloin tulee kyllä popoa kylkeen. Toukokuussa pidän pienen pätkän lomaa muutoinkin, ajattelin silloin hakea esikoisen vaatteita vintiltä ja laittaa niitä jo ojennukseen. Mihinköhän niitä alkais tunkemaan?? Esikoisen lelut ja vaatteet tuntuvat täyttävän joka paikan..

Nauttikaahan näistä lämpötiloista, loppuviikoksi taas viilenee!

Puh rv 25

Huhhuh, ottaapas koville töissä käynti lomailun jälkeen. Lopputulos on tämä, että olen roikkunut koko aamun netissä. Onneksi ei ole näkynyt muita ihmisiä, niin saan rauhassa lusmuilla. Olo on kyllä muutenkin ollut niin huono, ettei minusta enää ole täyttä työpanosta antamaan, vaikka kuinka kyse onkin kevyestä sisätyöstä.

Työmotivaatio on senkin takia nollassa, kun työantaja ei enää suostunut siirtämään lomia äitiysloman jälkeen pidettäväksi, vaikka viimeksi asia hoitui. Olenkin jo päättänyt, että haen sairauslomaa ennen lomien alkamista. Silloin lomat siirtyvät automaattisesta ja saan lomat ainakin rahana, ellei niitä edelleenkään pysty pitämään ä-loman jälkeen. Ottaa päähän, kun byrokratia jyrää inhimillisten tarpeiden edelle.

Anteeksi tällainen kiukkualoitus, mutta johonkin piti nyt purkaa pahaa tuulta. Kuuluuhan tänne ihan hyvääkin. Mies teki esikoiselle keinun terassille ja nyt olen innoissani etsimässä myös meille aikuisille pihakeinua. Kunpa vaan nämä lämpimät ilmat jatkuisivat. Muutimme taloomme viime kesänä ja nyt on kiva katsella puutarhassa, mitä yllätyksiä maasta putkahtelee esiin. Lumikello, skinnia ja sinivuokko ovat jo kukassa. Narsisseja ja tulppaaneja näyttää tulevan melkoisesti. Ihanaa, kun saa nauttia oman pihan rauhasta.

Miten teillä muilla sujuu yöt, saatteko nukuttua hyvin? Minulla on iltaisin yleensä huono olo ja poika myllertää niin kovasti masussa, että nukahtaminen on vaikeaa. Aamulla laululinnut herättävät viserryksellään klo 4.30, enkä sen jälkeen saa enää millään unta. Ei auta muu kuin paikata päiväunilla öistä univajetta. Siispä tiedossa on lisää lusmuilua työnteosta.

Sinda 21+3

Moikka

Sinda: etkö saa siis edes osittain siirrettyä lomiasi? Minulla oli viimeksi mahdollisuus siirtää osa lomista ä-loman jälkeen pidettäväksi, mutta osa oli pakko pitää (KVTES:n sääntöjä) ennen lomaa.Nyt on sen verran vähän lomapäiviä kertynyt, että pidän kaikki ennen äitiyslomaa. Mulla onkin enää tasan seitsemän viikkoa töitä! Alkaa täälläkin olla hienoisia motivaatio-ongelmia :D
Täällä kaikki melko ok. Nukkuminen on jotenkin tuskaista, sillä hyvää asentoa ei tahdo löytyä millään. Oikealla kyljellä ollessa tuntuu ikävää kipua jossain lonkkaluun tienoilla, joten melkein ainoa käyvä asento on vasemmalla kyljellä. Selällään olokaan ei ole oikein mukavaa. Tyynyvirityksiä on jos jonkinlaisia. Onko muilla ollut tuota lonkkakipua? Ekassa raskaudessa ei ollut, joten jos on vinkkejä sen helpottamiseen, otan mielelläni vastaan. Tänään nimittäin se tuntui hieman kävellessäkin. Oon varmaan nukkunut kuitenkin myös oikealla kyljellä.

Lomalle lähtijöille mukavaa lomaa!

t: Claire 24+5

Claire: Sain siirrettyä osan lomasta säästövapaana tuleville vuosille. Aion pitää säästövapaaat vasta hoitovapaan jälkeen, koska hoitovapaalta ei kerry lomapäiviä. Ilmeisesti tulevaisuudessa on mahdollista siirtää kaikki lomat ä-loman jälkeen pidettäväksi, mutta satuin nyt vain huonoon byrokratiasaumaan.

Minulla tulee lonkat kipeäksi nukkuessa, joten kylkeä on käännettävä tiuhaan tahtiin. Selällään ei tässä vaiheessa saisi enää olla, mutta aina välillä herään siitä asennosta, kun olen unissani kääntynyt. Valitettavasti en ole keksinyt mitään keinoja lonkkakivun taltuttamiseksi. Työkaverillani se meni aikoinaan niin pahaksi, että hän joutui vielä synnytyksen jälkeenkin syömään särkylääkkeitä.

Tulin nostelemaan ketjua...

Hiljaista tuntuu olevan. Meillä tänään nla ja huomenna 4D ultra. Ultra jännittää... Huomen illalla sitten tiedetään uuden tulokkaan voinnista enemmän. Ja tietysti sukupuoli. Onko joku teistä käynyt nyt 4D:ssä?

Maanantai terveisin lena rv 23+0

moi,
pikainen vastaus kiireen keskellä. Aloin tänään perehdyttämään äitiyslomasijaistani! 10 viikossa pitäis saada kaikki opetettua...

Me käytiin pari viikkoa sitten 4D:ssä katsastamassa että kaikki on kunnossa ja tietty selvittämässä sukupuoli. Poika siis tulossa!

terkuin Joanna 25+1

Moikkis!

odottelija23...1.8.2007.......2.lapsi....pohjoinen
Claire..........4.8.2007........2.lapsi........länsirannikko 29v.
Viivi............5.8.2007........1.lapsi.......
Joanna.........5.8.2007........1. lapsi....... Vantaa...33v POIKA
Kata 76........5.8.2007........1. lapsi POIKA
Tuikku81.........3.8.2007........1.lapsi.....Etelä-Suomi...25v. POIKA
Puh1.........31.7.2007..........2.lapsi........ POIKA
Hipsu76.....9.8.2007..........1.lapsi..... Pohjois-Karjala 30v.
Toiveikas74.. 19.8.2007......3.lapsi.....Kymenlaakso 32v. POIKA
Meirami.....19.8.2007.........1.lapsi.......Vantaa 24v.
Lena.........20.8.2007.........1.lapsi.......Helsinki 22v. TYTTÖ
Antsa....... 13.8.2007.......1.lapsi.......Pohjois-Karjala 22v.
Milla Magia 24.8.2007.......3.lapsi
Sinda.....n.27.8.2007..........2.lapsi.......Vantaa 35v POIKA
Bellamariia...16.8.2007 (??)...2. lapsi......
Mervi83... 4.8.2007... 1.lapsi (avolla poika).... Kainuu 24v POIKA

Katselin tuolta vanhoista viesteistä noita sukupuolia, toivottavasti ovat oikein. Ajattelin, että olis ihan kiva kun ne näkyis tuossa?

Eilisessä ultrassa selvisi että meille on tulossa pieni prinsessa. Isänsä näköinen =).Onko ainut/ensimmäinen tyttönen elokuulle meidän porukassa?

Hiljaista on nyt meidän ketjussa... Skarpataanhan vähän!

T. lena ja prinsessa rv 23+2

Voih! Lenalle onnittelut sukupuolen selviämisestä :) Ihanaa vähän tyttö energiaa ketjuun!
Tosiaan aika poikavoittoiselta näyttää....
Me ei meinata käydä 4D ultrassa, niin jää sukupuoli arvoitukseksi, itellä on kyllä vähän poikafiilis....

*haukoitus*
en ole vielä herännyt...

meirami 23+3

Saas nähdä montako "hutia" tulee näistä ultraveikkauksista?! Koska oikeesti ultrahan ei oo sataprosenttinen sukupuolen selvityksessä.... Oishan se kiva kun kätilö nostaa jalkopäästä pienen ihmisen ja toteaa (siis niille joille on poikaa veikattu) "onnea tyttärestä"... Vois olla vähä että häh!!?? No loppujen lopuksi mulle on ihan sama vaikka menis veikkaus väärinkin, vaikka kyllä se väitti ettei paljoo tulkinnan varaa jäänyt kun toinen retkotteli jalat levällään!!

Mulla on ollu tosi rankka viikko ja olen ihan rikki! Huomenna on neuvola ja katsotaan josko täti laittais mut sairaslomalle... Tosin mulla alkaa vappuna kesäloma! Olen kärsiny huimauksesta ja työterveyslääkäri ei löytänyt vikaa=(! Verikokeet oli muuten ok paitsi leukkarit olivat koholla, jotain vikaa siis on mutta ei tiedä mitä... 10.5. ois aika neurologille, josko sittenkin on oikeesti päässä vikaa!!

Mutta mukavaa odotusta taas kaikille ja pitäkäähän itsestänne huolta =)

Toiveikas74 rv 23+3

Hei piiiitkästä aikaa!

Taitaa alkaa tosiaan meidät ketjussa raskaudet tuntumaan.. samaa välillä täällä, eli työmotivaatio aika heikko. Mulla tosi töitä jäljellä enää 5 viikkoa ja sitten jään lomille. IHANAA. Uskoisin, että olo muuten ehkä olisi jotenkin työkykyinen, supistuksia tulee paljon vähemmän kuin ekassa raskaudessa, mikä onkin tosi kiva juttu.
Sukupuolesta: kyllä se meilläkin aika varmalta tapaukselta näytti, mutta tietty on pidettävä mielessä, että voi olla toisinkin. Sen näkee sitten synnytyksen jälkeen!
Lonkkakivuista: kärsin ekassa ja tässä tokassa myös. Tyyny jalkojen välissä auttoi. Yöllä herään monesti siihen, että ole kääntynyt toiveikkaana selälleni, mutta herään sellaiseen outoon oloon, joten ei taida enää olla hyvä asento. Onneksi meillä on tosi hyvät sängyt, joten sekin vähän helpottaa. Lämmintä kaurapussia voisi kokeille myös.
Ja sitten se osittainen unettomuus: sama tilanne täällä. Herään ihan pirteänä joka aamu klo 5, kun vauva aamujumppaa. Sitten pakotan itseni lepäämään vielä puoli seiskaan, jolloin herään. Ja sitten olen illalla 19- 21 välin aivan naatti ja nukahdan mihin vain pysähdyn. Ja jatkan yleensä suoraan yöunille. Muutenkin hb putosi aika paljon ja aloitin rautakuurin. Ehkä se tästä..

Me tosiaan lennetään reissuun ensi viikon loppupuolella, mutta koitan vielä käydä täällä ennen sitä. Onneksi huomenna on jo perjantai!!

Puh rv 26+ 2

Olisi kiva tosiaan kuulla jälkeenpäin, montako poikaa on muuttunut tytöksi synnytyksessä. Turvonneita häpyhuulia ja napanuoraa kun saatetaan usein erehtyä luulemaan pippeliksi. Minä sain mukaani kaksi niin selvää ultrakuvaa, että niissä tuskin enää on erehtymisen mahdollisuutta. Jokatapauksessa olisin erittäin iloisesti yllättynyt, jos saisin sittenkin tytön, vaikka poikaa nyt odotellaankin.

Kävin neuvolassa ja kaikki arvot olivat kohdallaan. Pahoinvoinnin takia sain seuraavan lääkäriajan normaalia aikaisemmin. Yritän sinnitellä töissä muutaman viikon ja pyydän sitten lääkäriltä sairauslomaa, jos hommasta ei tule mitään.

Olen ollut nyt paljon lomalla kotosalla ja se on piristänyt mieltä kummasti. Tosin en tahdo saada mitään aikaiseksi, kun parin tunnin päiväunet lohkaisevat ison osan päivästä ja haen esikoisen hoidosta jo iltapäivällä. Tärkeintä on kuitenkin nyt levätä, kun kerran olotila vaatii sitä.

Aurinkoisia ja lämpöisiä päiviä kaikille elokuulaisille!

Sinda 22+4

Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli ok! Painoa on tullut 4 kiloa, osa siitä turvotusta jota on runsaasti! Syke 150 ja muuten kaikki niin kuin pitääkin. Mulla alkaa vapusta kesäloma ja neuvola lääkäri on heti loman jälkeisenä maanantaina, saa nähdä joko mun lomani alkaa sitten siitä!?

Mulla on nyt alkaneet lonkat ja nivuset kipeytyä, täytynee hankkia sellainen tukivyö taas...

Mies on työmatkalla ja mä hoitelen tätä meijän sirkusta (2 vilkasta lasta ja 2 isoa/vilkasta koiraa) täällä yksinäni. Pikkusen meinaa välillä hermot mennä kun työpäivän jälkeen olen muutenkin ihan puhki=(!

No nyt on mentävä iltapuurolle, ja sitten ah, nukkumaan!!!

Toiveikas74 rv 23+4

Säikähdin viime yönä. Heräsin kesken unien ja mahaan sattui juuri samalla tavalla kuin synnytyksen käynnistyessä. Kipu kesti melko pitkään, joten aloin jo epäröidä, voiko kyse olla supistuksesta. Sama uusiutui vähän ajan päästä toisella kyljellä maatessani. Sitten tilanne rauhoittui ja jatkoin unia.

Aamulla olo oli huono ja jouduin oksentamaan (toinen kerta tällä viikolla). Loppupäivä menikin sitten makoillessa sängyssä. Voihan tylsyys, en saa vieläkään nauttia ihanasta keskiraskaudesta. Onneksi on vielä pari päivää vapaata töistä.

Parempaa vointia kaikille muille!

Sinda 23+0

Eräs ystävä joutui makaamaan 5 viikkoa vasemmalla kyljellään koska se oli ainoa asento jossa ei supistuksia tullut! Mutta siitäkin huolimatta tyttö syntyi melkein kaksi kuukautta etuajassa, terveenä onneksi!

Mulla on myös alkanut töissä ilmetä rasituksen tuomia supistuksia, joutuu hetkeksi nojaamaan seinään ja odottamaan kunnes pystyy edes liikkumaan... Onneksi huomenna alkaa kahden viikon kesäloma =)! Heti loman jälkeen onkin neuvolalääkäri jonka kanssa keskustellaan työkyvystä...

Toivottavasti sinda sun olos paranee ja saisit edes vähän aikaa nauttia seesteisestä "keskiajasta"!

Toiveikas74 rv 24+0

Moi

Eipä mulla oikeastaan ole mitään erityistä. Töissä ja kotona menee aika niin siivillä, etten "ehdi olla raskaana". Harmi sinänsä, mutta onneksi reilun kuukauden päästä pääsen ensin kesä- ja sitten äitiyslomalle. Silloin on aikaa keskittyä odottamiseen ja hankintojen tekemiseen, sillä esikoinen on hoidossa vielä kesäkuun.

Sokerirasitus on tosrstaina, palaan sitten kertomaan tuomioni.

Hauskaa vappua kaikille!

Claire 26+2

Hyvää vappua elokuisille!

Meidän voinnit ennallaan. Närästys jatkuu kauheana. Ja potkut tuntuu päivä päivältä paremmin. Neiti vilkkaimmillaan iltaisin.

Lena rv 24+0

Tervehdys pitkästä aikaa.. Olen käynyt lueskelemassa teitä, mutta en ole saanut aikaisseksi enkä jaksanut kirjoittaa mitään pitkään aikaan..

Minä kauhulla odotan omaa sokerirasitustestiä ja sitä nälän ja janon tunnetta!!! Miten mä pärjään.. joko tän viikon lopulla tai ensviikolla oisi tarkoitus käydä..

Soitin aamulla nauvolaan ja kysäisin et millon kannattaa huolestua kun on ruennut parin viikon aikana supistelemaan, etenkin kun rehkii.. viime yönkin melekeen kokoajan töissä ollessa oli maha kovana.. no onneksi nyt on pari "helpompaa yötä" töissä et jospa sitä tämän viikon vielä kituuttasi ja sitte oisikin enää reilu viikko ennen seuraavaa lääkärikäyntiä.. sitte otan kyllä asian puheeksi. voisin tietysti mennä päivystykseen lääkärille, mutta ei oikein kiinnosta mennä sinne odottamaan ja jonottamaan.. no menen sitten jos olo alkaa olemaan niiiiiin tukala että pakko selvittää onko paikat ok alhaalla..
Mitäs tänne muuta.. meinasin lähteä pyöräillen tohon vähänmatkan päähän kaverille kylään. en ookkaan pyöräilly sitte viime kesän elokuun
Mut ilma näyttää olevan ihan ok ja ei viittis autolla pikkumatkaa mennä niin jos fillaroisi.. sittehän senki näkee et oisko se kävelyn rinnalle parempi liikunta/lenkkeily muoto kun kävellessä kipeytyy selkä ja maha..

Potkuja tuntuu ihan mukavasti, muttei säännöllisesti kuitenkaan.. aamupäivä ja ilta ovat niitä liikunnallisia heitkiä.. tietenkin riippuen siitä miten on töissä oltu. Taisi isovelikin saada mojovan iskun korvaansa tässä yksipäivä kun kuunneltiin =) tuumi vaan että "ei sattunut" =D ihana hössöttäjä.

Meillä pitäisi olla varma tuo poika tulos, ellei mene kromosomejaan vaihtamaan kesken kaiken =)
Mut eipä tänne sen kummempia! rv nyty siis 26+2
Ja hyvää vappua täältäkin kaikille..

-Mervi-

Upitellaas vähä...

Taitaa olla kaikilla asiat mallillaan kun ketjussa ollaan hissukseen! Meillä ainakin tosi normaalia elämää tällä hetkellä. Mahakas riehuu kaiket päivät ja nukkuu kaiket yöt, hyvä rytmi kun vaan säilyis!!

Vielä olisi viikko kesälomaa jäljellä ja sitten neuvolääkärin juttusille. Saa nähä sit joko mun lomani alkaa siitä vai vielä muutama viikko tehään töitä..

Toiveikas74 rv 24+5

Yhteistyössä