Haaveissa vauva 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kuulla että pahalaisen tulehdus on taltutettu:) Menkoille ei taida mahtaa mitään, aina ne vaan tulevat ja tulevat...

Mi-iu, kävin eilen spinningissä ja kuntosalilla, siitä jotenkin ärtyi alaselkä, vieläkin kipeä. Lisäksi juoksen ja rullaluistelen, talvisin myös hiihdän jonkin verran.

Nyt tekisi mieli päästä matkustamaan! Loretellahan oli matka varattuna toukokuuksi, liekö reissussa jo?

Pääsisinpä mieheni kanssa äkkiä samaan kuin sinä ja miehesi, Susa78! Toivottavasti mieheni tarkoitti puheillaan oikeasti jotain, eikä vain tyhjiä maalaillut;)

Huhuu kaikki....kävin nostamassa meidät taas ylemmäksi ettei vallan hävitä maailman kartalta.
Mitäs haaveilijoille kuuluu? Mikäs on kenenkin tilanne, jokos saa jotain jännäillä?
Itselläni olis täti pikkuhiljaa kurvaamassa ulos asunnosta ja alkaa taas uuden kierroksen kattelu.
Utelias pahalainen kp 4/28

no mulla oli tossa menkat myöhässä..oli kp37 menossa ja normisti semmonen kp33-34... ei oo koskaa ennen heittäny noin paljoa ja sit eilen testailin... negahan sieltä tuli, kuten arvata saattaa.. meillä ei ole edes yritys päällä ja käytämme ehkäisyä.. paitsi kerran hetkisen.. tosin silloinkaan ei olisi voinut kuin touhutipat tehdä jotain jos olisi ollut tehdäkseen.. mutta ei..

kai sitä itse kuvitteli kaikenlaista ja sai huijattua menkkoja siirtymään.. vaikka odotin koko ajan että menkat alkais.. ääh! tietty ne sit yön aikana alkoi kun oli negaa testaillu..

tänään muutoin tapahtunut vähän ikäviä...tai todella ikäviä.. tuttavaperheen puolivuotias ei saanut elinaikaa kovinkaan pitkään lääkäreiltä.. sydämessä ongelmia eikä mitään voida tehdä.. surullista :( mulla jo silmät turpoo päästä ku miettii miten ne vanhemmat jaksaa.. mä varmaan tulisin hulluks..

mut yritetääs nyt pitää tätä ketjua kasassa ja siirrytään iloisempiin aiheisiin... onko kukaan tikutellut ovisplussia?!? tai muita plussia?! ;)

Huomenta kaikille!

Täällä puolestaan menkkoja odotellaan saapuvaksi, nyt viikonloppuna varmaan alkavat, tai viimeistään alkuviikosta. Plussista ei toivettakaan...

Minä olen huomannut tuon kierron sekaisin menemistä omalla kohdallani. Aikaisemmin kiertoni oli 26pv tasan ja nyt keskimäärin 25-28. Viime kierto 33pv, mitä se ei ikinä ole ollut. Minäkin ehdin testaamaan sen negan ja heti seuraavana päivänä menkat alkoivat :/

Voi miten ikäviä uutisia, mi-iu... En pysty edes kuvittelemaan, miten pahalta vanhemmista tuntuu. Voi vain toivoa että jos omia lapsia ikinä tulee olemaan, olisivat he myös terveitä. Tuollaisesta kuultuaan omat valitukset ja narinat tuntuvat taas niin pieniltä ja turhilta...

tervehdys!
mietin tota että onko se oikeesti niin et kierrot heittelee mielen takia niin paljon?! siis kun stressiä ei ole mulla ollut enempää kuin ennenkään... toiveajattelua olen lisännyt ;) jännä juttu kyl et miten ne yks kaks rupee heittelee...

Niin, surullista kyllä että semmoista tapahtuu.. mietin vaan että miten vanhemmat jaksavat sitten isommalle lapselle selittää miksi ovat surullisia ja kaikkea.. toisaalta vanhempi lapsi varmaan antaa sitä voimaa jaksaa (kuten vielä se pienikin) mutta toisaalta se on rankkaa sille vanhemmallekin lapselle jos ei ymmärrä miksi omat vanhemmat ovat niin sirpaleina.. ääh, ei näin pitäis käydä :(
mä en tiedä miten mä itse voisin selvitä tommoisesta tilanteesta (siis jos olisin äiti), varmasti tarvitsisin ammattiauttajaa...

mutta tosiaan... mennään nyt niihin muihin asioihin.. mitäs muilla on ongelmina?!? kun täällä oli pitkää kiertoa jo kahdella... ja negaa..

josko se huomenna paistais se aurinko.. oon jo kyllästyny vesisateeseen.. koko syksyn sato ja joulukuussakin vielä ja sitte nyt kevääl sama juttu... argh!

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa. Ei ole Lorete matkoilla, vaikka Yonni niin veikkailikin. Olen vaan niin naimisissa työni kanssa ja kaiken muun elämässä olevan hässäkän kanssa etten ole vähään aikaan tänne ehtinyt. Välillä ihmettelee miten pieni ihminen tähän arkeen mahtuisi. Noista terveistä lapsista, mistä Yonni mainitsi tuli mieleen omat pelot. Hirveästi olen kelaillut sitä, niinkuin varmaan kaikki, että miten kestäisi sen jos oma lapsi olisi kipeä jo syntyessään tai jos kaikki ei menisikään niin kuin pitäisi. Kun siihen vauvantekoon sitten ryhtyy täytyy olla valmis hyväksymään kaikki tuo ennustamottomuus minkä vauva tuo tullessaan. Tästä aiheesta olen tänne aikaisemmin kirjoittanutkin. Varmaan tämä on pienoista kontrollifriikkiyttä...

Jännää muuten tuo vauvoista vaikemistaktiikka täällä meillä. En ole miehelle puhunut vauvoista mitään ja nyt hän on ollut se, joka on lehdistä bongaillut toisinaan vaippamainoksista söpöjä vauvoja. No siihen on vielä pitkä aika, että hän kyselee milloin sitten projekti pistetään käyntiin.

Eli voi olla pitkä aika, kun tämän naisen puolesta jännäillään, mutta onneksi saa olla teidän odotuksissa ja ajatuksissa mukana.

Apua, nyt ruoka palaa uuniin!

Lorete

mies sanoi tänään että jos tos kerran neljän kuukauden päästä ruvetaan hommiin ja mä olin ihan et eiiiiii... heti häiden jälkeen eikä syyskuussa... sitten se selitti et eiks sulla pitänyt ne menkat olla ensin ;) heh! taitaa tuo mies olla liian perilläkin asioista, mitähän mä oon sille ja selittäny... menkkojen pitäis olla jokunen aika häiden jälkeen, ja sitten näillä näkymin olisi toiminnan aika... :) en malttaisi odottaa!

niin, onhan se vauvojen hankinnassa otettava huomioon että aina ei mene kaikki niinkuin pitäisi.. mutta en pystyisi jättää yrittämättä kokonaan tuommoisten pelkojen takia.. parempi että asiat menevät omalla painollaan, toivoen tietysti parasta..
mutta kyllä tuollainen sairaus pienellä lapsella kolahtaa aina, ja varsinkin jos on tuttujen... elämä on välillä vaan todella raakaa ja inhottavaa :( mutta silti elämä jatkuu..

mitähän mä ja selitän.. olin taas ihan innoissani ja nyt taas surullinen..

Onnittelin mi-iulle yrityksen aloituksen päätetystä ajankohdasta....että mahdollisimman sekavasti selittäisin. Ja samalla pahoittelut ikävistä uutisista. Pienten lasten kohdalla moiset uutiset kolahtavat aina ja lujaa.

kiitusta :)

mitäs mieltä olitte euroviisuista?!? huomas kyllä että naapurimaat äänestivät kaikki toisiaan.. paitsi venäjä ei meille suonut pisteen pistettä, johtuiskohan lätkähäviöstä?!
serbia oli tosiaan hyvä mutta se diskopallo ei todellakaan, ja hanna oli mielestäni mainio!! :D

Hello Kaikki Ihanat Äideiksi haluavat!
Sattumalta eksyin lukemaan ketjuanne ja en voinut vastustaa kiusausta liittyä joukkoon! Olen itse 30v, ja menin naimisiin helmikuussa '07. Huhtikuusta lähtien jätin laastarin pois. Ekat menkat tuli kuin kello, 28p kuluttua, mutta nyt sit tokat jäikin tulematta ja ehdin jo mammaksi.fi -osoitteesta tilata testin; NEG sieltä tosin tuli :(
Tiedän joo et jotkut vuositolkulla yrittää mut toki sitä jo vähän sydän pompahti et oisko meillä NÄIN hyvä tuuri... Nyt sit huolestuttaa et jos kierto jääkin kauheen epäsäännölliseksi niin pitääkö sitä sit OIKEESTI tosiaan varautua et sit joskus ensi vuosikymmenellä vastaa saa hihkaista "bingo"! ;)
Anyway tähän loppuun haluan sanoa et kyllä myös jännittää milloin sit tärppää, ja koitankin nyt keskittyä vaan nauttimaan ihan vaan upeasta avioliitosta, ja tulevasta kesästä!
- Kärsivällisyys on valttia, tässäkin asiassa... se tosin ei koskaan ole ollut mun hyve :D

hei ja tervetuloa joukkoon rainbow-wow!!

kiertojen tasaamisessa saattaa toki mennä aikaa, itselläni kuitenkin ihan suht tasaisia kiertoja ollut, joskus jopa neljän päivän heittoja mutta ei sen kummempia.. toivotaan että sinulla tasaantuu myös äkkiä kierrot :)

Mä niin toivoisin että olis jo vaikkka elokuu... meillä häät nimittäin sillon, ja siis ikää minulla 21 ja miehellä 25... tosin loppuvuodesta ollaan molemmat synnytty.. ja häiden jälkeen olisi tarkoitus ruveta yrittämään tuleeko sitä vauvelia joskus vaiko eikö...

:)

"Huomenta" ja tervetuloa haaveilijoiden ketjuun! Kiva päästä jännäilemään kanssasi. Olen itse rouva myöskin, mutta monet asiat ovat lykänneet vauvan hankintaa. Vieläkään miehen mielestä ei ole oikea aika ja se tuntuu aina olevan "vuoden" päästä. Joten vauva on meidän perheissä vasta haaveissa.

Huh-huh kun on vähän pää kipeä. Oltiin eilen kavereiden kanssa ulkona ja nyt on vielä kahvikin loppu. Mies lähti hakemaan, mutta näinköhän sitä mistään helatorstaina löytyy... Olisin ihan valmis "luopumaan" etkoista, baareista ja istuskekelusta aamuyöhön. Sitä on jo ihan tarpeeksi nähty.

Lisäsin rainbow-wow sinut listalle. Täydennä tietojasi jos haluat.

Lorete

Utelias pahalainen 28v Y07/07, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm.85, vauvaprojektin loitus haaveissa Y näillä näkymin syksyllä
Juulia 33v, keski-suomi, y1/07
fif Vielä pari kuukautta 29 v ja pkseudulta.. Haaveilija vielä, mutta toivottavasti pian toimintalinjalla! :)
b.a.b.y
bond007
Rainbow-wow, 30v.

Tervetuloa Rainbow-wow! Jospa kohta saataisiin ketjuumme ensimmäinen plussa:) Toivottavasti saadaan monia, monia plussia, ajan kanssa.

Kärsivällisyyttä ei varmaan kovinkaan monelta löydy, kun vauvayritys on kyseessä. Itsellä ei ole vielä näköpiirissäkään minkäänlaista yritystä, mutta silti sitä on vaikea olla ja elää ihan rauhassa ja antaa asioiden tapahtua ajallaan:/ Tahtoisi lapsia heti...

Minulla juuri menkat loppuivat, nyt kierto oli 25pv, kun edellinen 33... Saa sitten nähdä miten nyt.

Mitähän Juulia33:lle kuuluu, hänellähän yritys on alkanut jo alkuvuodesta... Onko tärpännyt vai vieläkö yritys päällä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Lorete:
"
Huh-huh kun on vähän pää kipeä. Oltiin eilen kavereiden kanssa ulkona ja nyt on vielä kahvikin loppu. Mies lähti hakemaan, mutta näinköhän sitä mistään helatorstaina löytyy... Olisin ihan valmis "luopumaan" etkoista, baareista ja istuskekelusta aamuyöhön. Sitä on jo ihan tarpeeksi nähty.

Joo no meillä kyl jo oikeastaan elämäntyyli ihan sopiva vanhemmuuteen, baari-kirrokset jo taakse jäänyttä elämää ;)
Toki sitä jo miettii et sit kun on plussalla niin sit pitäs kyl vaan syödä viel terveellisemmin, huolehtia levosta & liikunnasta jne mutta nuo kaikki em. asiat on sellasia mitkä pitäs oikeastaan kuulua jokaisen elämään jo suunnitteluvaiheessakin.

Monenlaisia tarinoita sitähän naisen elämään mahtuu raskaaksi tulemisen tiimoilta, korvat alkanut viime aikoina höristyä niille, ja ennenkaikkea tuntuu että yhtäkkiä ympärillä niin PALJON isomahaisia naisia ;) Mutta sekin kyl tiedetään et ei kikka-konstit varmasti pitkälle auta taistelussa luontoäitiä kohtaan... Se plussa tulee sit kun se oikea aika eikä me sitä itse voida kauheesti valita :)

Aurinkoisia terveisiä kaikille:
Utelias pahalainen ,Yonni ,Lorete, Mi-iu, Juulia ,fif ,b.a.b.y ja bond007

PS. Soikos teilläkin päässä Natasha Bedingfieldin "I wanna have your baby" ? ;)

Mulla olisi teille ehdotus....
Kirjoittelen myös toiseen ketjuun nimeltä Viilaatat. Siellä alkaa ketju kuihtumaan plussaavien vuoksi, joten haluaisitteko siirtyä keskustelemaan sinne?!?!?!?!?
Siellä in muitakin, jotka vasta haaveilevat lastensaannista, joten emme olisi ainuita.
Ilmoittakaa ihmeessä, jos ehdotus on aivan syvältä. Viilaatat ketjussa otettaisiin meidät vain avosylin vastaan.
Kirjoitan itse ketjussa Siiseliini-nimimerkillä.

Minulle on melko sama missä kirjoittelen, mukavaa tosin olisi, että saisi keskustella myös niiden kanssa jotka vasta haaveilevat yrityksen aloittamisesta. Välillä on niin hassu olo, kun roikkuu näillä vauvapalstoilla ja syö VIELÄKIN pillereitä :-( Tämän meidän ketjun nimi on vaan niin ihana, että siitä olisi sääli luopua.

Olipa ihana pitkä viikonloppu, kun oli perjantaikin vapaa. Tänään näin kummipoikaakin ja kyllä valloittavan pikkukaverin halaus on ihana juttu!

mäkin tykkään tästä meijän nimestä ja sääli olisi vaihtaa se toiseen... pitää vaan hankkia tänne enemmän porukkaa haaveilemaan ;) ja saahan sieltä toiselta puolelta ilomielin siirtyä tänne..
Mulla oli ihana vkloppu... ostin kankaat hääpukuun ja samalla omin kaverini vauvan ;D heh! olisi niin ihanaa olla kotiäiti... sitten samaisena iltana oli ystäväpiiriä grillailemassa (alkoholi kuului vaan miehille kun me kolme naista puhuimme vaan vauvajuttuja.. kahdella siis heistä on lapsi) oli niin ihania ja hyviä keskusteluja.. mitä synnytyksessä oikeasti tapahtuu, siis mitä kannattaa synnytyksen jälkeenkin huomioida ja miten tissit ja muut paikat ja kaikki muuttuu ja vuotaako mistä päästä jne.. siis semmosia mitä on oikeasti hyvä tietää kun joskus siihen tilanteeseen pääsee itsekin..

Meillä taitaa olla muutto jo ehkä kesän aikana n.400km päähän.. eli sinne missä tulevien lasten serkut ovat lähellä ;) meijän äitikin tänään puhui miehekkeelleni että sitten kun teille tulee niitä vauvoja niin mahtaa olla kaikki (miehen puolelta varsinkin, siellä kun ei ole lastenlapsia) paapomassa pientä. :) ihanaa, en malttaisi vaan odottaa sitä yrityksen aloittamista... mutta muutama kuukausi enää..
:)

Minäkin ilmottaudun joukkoon mukaan :)
Olen 30v ja yritystä on takana jo yli 2 vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti, mutta kuitenkin kerran kuussa toivon että jospa kk ei alkaisikaan ja olen saanut aika monta kertaa pettyä, kuten taas lauantaina... :( ei ole helppoa ei... Jo täytyis varmaan ottaa yhteyttä jonhonkin suuntaan, mutta olen jo monta kertaa ajatellut että vielä katsotaan yksi kierto...

Tuntuu todellakin siltä että raskaana olevia on liikkeellä paljonkin ja tunnen jo katkeruutta heitä kohtaan...miksi en minäkin...? Joskus itkettää ja joskus suututtaa ja haluaisin olla onnellinen muiden puolesta mutta se on tosi vaikeaa...

Vaikka kk on aikalailla olleet säännölliset 27-28 päivää ja olen ovistikuilla ovulaationkin bongannut niin silti ei onnista...

harmittaa....

Aurinkoista maanantaita! Kesä näyttäisi vihdoin tulleen?? Ihanaa ulkoilla keveissä kesävaatteissa, ilman ainaista pakkautumista villapaitoihin ja toppatakkeihin..

Minullekin sinällään sama kirjoitella missä ketjussa tahansa.. Itsellänikin aloitus on tosiaan vasta haaveissa. Katsellaan saadaanko pidettyä tätä ketjua hengissä, jos ei, niin sittenhän sitä voi siirtyä toiseen ketjuun. Tai kirjoitella ja vierailla useammassakin:)

Niin ja tervetuloa joukkoon -n76-! Harmillista ettei vielä ole tärpännyt... Lohdutukseksi että ystäväni yrittti miehensä kanssa kaksi vuotta, kunnes tärppäsi. Nyt heillä suloinen 2v. tyttö:) Toivotaan plussaa mahdollisimman pian!

Kävin muuten yhtä toista ystävääni tapaamassa, hänellä on nyt 2kk pikkupoika. Toinen oli niin suloinen ja hassu pieni mies:) Kaikilla alkaa olla lapsia.., paitsi minulla... Pöh.

Heipä hei kaikki haaveilijat!
Olen jonnin aikaa seuraillut,mitä tällä palstalla kirjoitellaan ja nyt yhtäkkiä huomaan,että itse tässä kirjoittelen tänne?!?!Ja kaikista huvittavinta,että en edes tiedä miksi :DD
No,puran nyt vaikka tuntojani ja ajatuksiani tänne...Siispä,aiheena tietenkin perheenperustaminen ja ne VAUVAHAAVEET...ajatukset myllertää vuoristorataa,välillä vauvakuume ja haaveilu omasta pienestä lapsukaisesta (näitä ajatuksia siis vain omassa päässäni),mutta auta armias jos tulee töissä,kavereiden kesken jne puhe vauvoista,niin huomaan puhuvani jotain aivan muuta!!Tuon selkeästi esille,että ensinnäkin olen aivan liian nuori (24 v.),toisekseen nuorena pitää mennä ja matkustella,pitää hauskaa ja nauttia elämästä,kolmannekseen lapset sotkevat ja huutavat.....siis apua,oon ihan pimee,mulla on joku ihme vimma puolustella,että meille ei ainakaan tuu viä lapsia ja sit kuitenkin ittekseni tänään(kin) kaupassa "eksyin" hypistelemään vauvanvaatteita...voi tsiisus mua!!Kaveripiirissä alkaa jo monilla olee lapsia ja olen huomannut omassa miehessänikin olevan vauvakuumetta,vaikka ei sitä suoraan sanokaan.Hänellekkin puolustelen aina,et jos ois lapsia,ei voitas tehä sitä taikka tätä...ja sit taas mielessäni aattelen,et voi ku noi vauvat ja lapset on ihania ja vielä julkisilla paikoilla silittelin yks päivä mahaani,ku oisin raskaana!!....!Ei hitto oon pimee...:DD
Siispä,totean että en tiedä mikä minua vaivaa...ihan itteenikin naurattaa!Mutta,eipä muuta kun kovasti onnea teille kaikille yritykseen ...(minä jatkan kamppailua itseni ja ajatuksieni kanssa ) '*hih*

-johkuliini-

OK.....pidetään ketju hengissä ja onneksi ollaan saatu vahvistusta JENGIIN =)
Miten teidän muiden viikonloppu sujui? Meillä vietettiin rentouttava mökkiviikonloppu ja tänään oli pakko raahautua takaisin töihin, kun pidin itsekin perjantain vapaana.
Kyllä sitä itsekin välillä tuntuu siltä, että olenko ainut jonka aloitus siirtyy koko ajan vaan kauemmaksi. Nytkin alkava taloprojekti lykkää haaveita edemmäs kun en viitsisi millään olla maha pystyssä rakennuksilla (huomatkaa, että oletan raskauden käynnistyvän sormia napsauttamalla heti kun annan siihen luvan).

...jatkan vielä Johkuliinille. Itselläni alkaa olla ikää lähemmäs 30, mutta edelleen välillä huomaan ajattelevani kuinka ihanan helppoa elämä on ilman lapsia. Voi lähteä matkalle ihan extempore eikä tarvi pakata mukaan vaippoja, soseita, maitoa, leluja, tuplamäärä vaatteita.....ym. Saa aamulla nukkua pitkään eikä tarvitse olla silmiä selässäkin =)
Silti hypistelen minäkin vauvanvaatteita kaupoissa ja välillä katson pömpöttävää mahaani ajatellen, että huoh olisinpa jo raskaana.
Että kyllä ne tunteet heittelevät täälläkin. Onneksi mies on myös alkanut pikkuhiljaa muokata taajuuttaan vauvamyönteisemmäksi.
Nyt siis häivyn hetkeksi linjoilta...

Tervetuloa sydämellisesti -n76- ja Johkuliini!

Kiva saada uusia ketjulaisia mukaan, lisätkää itsenne esittelylistaan. Johkuliini, toi sun kirjoituksesi oli tosi lähellä sitä mitä itse voisin omasta tilanteestani sanoa. Selvää on, että vauvan haluan, mutta tälläistä jahkailua tämä on meilläkin. Olen itse tiukasti työelämässä ja pidän itsestäänselvyytenä kaikkea tuota mitä Utelias pahalainen kirjoitti matkustamisesta ja aamu-unista.

Oli muuten tosi paska päivä töissä tänään, tietäisittepä vaan. En tiedä kumpi olisi pahempaa, saada soseesta seitsemättä kertaa naamaan vai henkisesti duunissa takkiin. Ihan varmasti tämä jälkimmäinen. Pitkän viikonlopun jälkeen oli kyllä karu töihinpaluu.

Mutta pitääkö sitä edes valita uran ja vauvan välillä? Vai onko se klisee että voi saada molemmat?

Alkuperäinen kirjoittaja -n76-:
Tuntuu todellakin siltä että raskaana olevia on liikkeellä paljonkin ja tunnen jo katkeruutta heitä kohtaan...miksi en minäkin...? Joskus itkettää ja joskus suututtaa ja haluaisin olla onnellinen muiden puolesta mutta se on tosi vaikeaa...

Vaikka kk on aikalailla olleet säännölliset 27-28 päivää ja olen ovistikuilla ovulaationkin bongannut niin silti ei onnista...

harmittaa....

Tervetuloa mukaan jengiin, -n76-! Itse olen samaa vuosimallia ja vaikka me vasta alettiinkin yrittämään plussaa niin kyllä silmiin pistää nuo pystymahaiset onnenpekat!

Mä olen itse aivan ihmeissäni kun laastarin pois jätettyäni ekat kk ilman laastaria tuli tismalleen ajallaan nyt toiset antaa odotuttaa itteensä 36/28 mutta testi silti miinuksella..! Olen kyllä tietoinen jos lopettaa hormonaalisen ehkäisyn niin sitten saattaa aikataulut heittää kuperkeikkaa mutta kun ne ekat kuitenkin oli vielä ajallaan. *hmmm*

Onko jollain kokemuksia Terolutista? Auttaisko se palauttaamaan kierron urilleen? Vai osaako joku kokemuksen rintaäänellä sanoa että suotta tollasia mietin?

Maanantai-kuulumisiakin tässä kyseltiin, mun viikonloppu ei juuri viikonlopulta tuntunut kun työharjoittelu, työ ja opinnäytetyö painaa päälle niin että itsekin ihmettelen että millä ihmeen vara-akulla edes jaksetaan miehen kanssa innostua vauva-yrityksestä !? Odotamme innolla kesäkuun alkaua, silloin arki rauhoittuu kun työharjoittelu & yötyöt loppuu :)

Joo, ja pidetään vaan oma ketju hengissä, vastahan meitä uutukaisia muutama tänne tuli, joten ehkä tästä taas noustaan!

Pidetään naiset mieli korkealla ja nautitaan elämästä. Ne plussat tulee sit kun niiden aika!

Halauksin,

....mulla on tullu vahvasti myös uniin nää vauvajutut,viime yönä sitten synnytin pienen tytön ja synnytys oli helppo,tietenkin :DD Muutamana yönä tässä keväällä oon nähny unta,että imetän!oon muutenkin kova näkee unia...

Mulla ei ole mitään vaikeutta valita työn ja lasten välillä,koska teen raskasta (niin henkisesti kun fyysisestikkin) vuorotyötä (vakituisessa työsuhteessa 5 vuotta) ja olisin iki onnellinen päästessäni pois töistä!!

Varmaan tähän vauvakuumeeseen on vaikuttanu se,et tässä keväällä on kaveripiiriin syntyny useempi vauva...kolmella mun ystävällä,joka on mun ikänen (24) on jo kaks lasta...sit kun on seurannu niitten elämää,ni tulee sellanen tunne,et ne on heittäny "hukkaan" nuoruutensa...jos joku ymmärtää mitä tarkotan...ite kun oon painanu menee tua paanalla ja matkustellu paljon.Tässä ketjussa suurinosa on mua vanhempia ja kokeenempia elämässä...mitä te aattelette iästä ja lastensaamisesta,tiedän että jokainen kokee sen omalla tavallaan,mutta ois kiva kuulla teidän ajatuksia.Muistan kirjottaneeni 18 vuotiaana päiväkirjaani,että kymmennen vuoden päästä meillä on oma asunto ja pari lasta :) No lapset puuttuu viä :)

Sen verta vielä itestäni,että mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Ja mies on minua vähän vanhempi.

Niin,keitäs kaikkia täälä nyt olikaan,kellä on todella yritys päällä??Toivottavasti pian tärppää!! :)

Nyt on jouduttava,moimoi!