Haaveissa vauva 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
krapula on poissa mut morkkis jäi...Lähinnä mua nolottaa kun pomo sattui näkemään mut niin jurrissa...mut nyt alkoi onneksi joululoma, joten eiköhän sekin juttu unohdu sillä välin.

Menkkoja ei näy eikä kuulu...Yleensä ne alkaa tuhruilla (2pv) mut ei oo ollut mitään.Hiivatulehdus on muttei niin paha, että mitään lääkettä käyttäisin. Ostin tänään raskaustestin mut se pitäis tehä vasta kun menkat on myöhässä, joten säästän sen.tein äsken sellaisen Aconin herkän testin, mut se näytti negaa...kysyin apteekista ja se farmaseutti sanoi et voi olla ettei näkyis vielä mitään kun menkat ei vielä virallisesti oo myöhässä...

Mua jännittää enemmän se tilanne missä ja milloin tekisin sen testin kun mies ei todellakaan tiiä et milloin mun menkkojen pitäis alkaa ja et edes mietin mahdollisuutta et voisin olla raskaana (kun aika epätodennäköistä tuntuis päivien kannalta olevan...). En haluis et se saa tietää et teen testin jos se on nega kun sit se tulee vaan hermoileen entistä enemmän tulevaisuudessa ja sitä en jaksais...Ja jos olis positiivinen mitä ihmettä mä sit sanoisin???Se olis kyllä niiiin järkyttynyt...ja mä kans. Mut kuitenkin ollaan molempien omasta tahdosta oltu ilman ehkäisyä, joten siinäs sitten ollaan...Kylhän se siihen sitten sopeutuisi, mutta olis silti shokki...

Ja mitä mä sanoisin meiän frendeille kun mennään Lappiin kun en jois yhtään ja jos en laskiskaan...vai uskaltaisinko lautailla??Kaipa sitä vois jos ihan rauhallisesti laskee, mut sit jos kaatuiskin vaikka kun joku toinen törmäisi päin ja menisi kesken niin sit en kyllä voisi antaa itselleni anteeksi...No turha näitä on nyt miettiä...

Odottellaan siis vielä...;) Tulispa "ylläri"plussa joululahjaksi...

Wilma kp29/28-30

Wilma tiedän kyllä fiiliksesi niistä känneistä, mutta ajan kanssa se morkkis kyllä vähän helpottaa. Mä kyllä saatan monienkin vuosien jälkeen miettiä omia törttöilyjä... Tuskin se sun pomo mitään ihmeellistä susta ajattelee, vaikka vähän nollasitkin tilanteen ;)).

Toivotaan, et Wilma saisit nyt ylläriplussan joululahjaksi. Kyllä se mies varmasti siitä alku shokin jälkeen innostuisi, kun ettehän käytä ehkäisyä, niin onhan hänen täytynyt tiedostaa riskit :).

Meillä joulua vietetään aika paljon ihan omassa kotonamme. Aattona kyllä käydään anoppilassa syömässä, mutta sitten tullaan illaksi kotiin saunomaan ja nauttimaan punkusta ja sauna juomisista. Joulupäivänä sitten käydään miehen mummon&papan luona syömässä :). Sitten pitäisi minun sukulaiset kiertää Tapanin päivänä tai sen jälkeen... Näin ollaan tehty jo useampana jouluna, mutta sitten joskus, kun on omia lapsia, voisi osa tulla meillä päin käymään, ettei meidän tarvitse kiertää koko sukua aina läpi. Jos, vaikka sitten olis sen verran isompi asuntokin, että vieraita mahtuisi kylään.

Nyt, vaan ennen kuin pääsee rentoutumaan kinkun viereen ja joulusaunaan, pitäisi tehdä neljä kiireistä ja rankkaa työpäivää :/. Toivotaan, että tulisi nopeasti jouluaatton niin olisi sit ne työt ohi, ei meinaa nappaa yhtään olla töissä, kun tietää että siellä on kauhea show päällä...

Jos en tänne enää ehdi ennen joulua, niin ILOISTA JA PLUSSA RIKASTA JOULUA KAIKILLE <3 <3! Katsotaan kenen kaikkien uusi vuosi alkaa plussauksen merkeissä ;)...

ps. täällä ei mitään oireita mahd. plussasta...

Me vietetään joulua mun miehen vanhemmilla, tai aattona ollaan sen täsillä ja joulupäivänä vanhemmilla jonne tulee koko niiden suku...Ihan kivaa mun mielestä', sillä mä en oo koskaan viettänyt mitään isoja "perhejouluja", päinvastoin mulla on jopa aika kammottavia joulumuistoja joihin on liittynyt alkoholia ja perheriitoja (yleensä oltiin vaan minä, äiti ja mummi) ja tylsyyttä. Ihanaa siis kerrankin kokea seesteinen perhejoulu!Mun äiti viettää joulunsa miehensä suvun luona Ruotsissa ja isä aasuu ulkomailla, joten...

Me ollaan miehen kanssa vietetty viimeiset 3 joulua&uutta vuotta reissussa tuolla Aasiassa, joten siksikin aika kivaa olla kerrankin jouluna täällä vaikkei lunta olekaan:(

Plussa todellakin kruunaisi tämän joulun ja vaikka nyt ehkä aika "yllättäen" tulisi, niin eiköhän tilanteeseen sopuduttaisi kun muutto isompaan asuntoonkin on pian edessä!Katellaan tuleeko se täti ja viimeistään sitten aattona vaikka testailen taas...niin tiedän, että uskallanko ottaa vähän viiniä...:)Pitäähän sitä jouluna nauttia!

Jos en ehdi tänne ennen joulua toivotan myös puolestani kaikille ihanaa joulua ja plussatuulia vuodelle 2008!!!Ilmoittelen sitten millainen lahja tuli...plussa vaiko pahuksen täti...:)

Wilma

Huomenna olis eka mahdollinen tätipäivä, kun mulla tuo kierto vaihtelee 25-28 välillä. Toivon kyllä ihan hirmusti, ettei täti huomenna tulisi....eikä myöhemminkään. Rinnat on kyllä tosi kipeet ja mahaa on vääntänyt. Siinäpä ne tämänhetkiset oireet sitten onkin, eli voivat ihan menkkaoireitakin olla =(.

Ens yöksi pitää vielä mennä ylitöihin ja sitten pääsisi joulun viettoon.

Vähiin käy ennenku loppuu... Eli täällä työviikko vetelee viimeisiään ja kohta takki niskaan ja joululomalle... Hyvin ansaitulle sellaiselle.

Toivotaan että tädit pysyy koloissaan joulun ja loppuvuoden ja pitkään sen jälkeenkin...

Tsemppiä kaikille viimeisiin työpäiviin ja jouluhommiin!

On kyllä jännä tuo hempsukan tilanne...oireet ovat niin raskauteen viittavia,mutta negaa näyttää.Ootko aatellu mennä käymään lääkärissä jos oireet jatkuu?

Kiva jännäillä teidän kaikkien puolesta...tänään kävin juuri hakemassa kolmen kk:n ehkäsyt apteekista.Sit oiskin tarkotus lopettaa tuo hormoonien käyttö..sekin jo jännittää,et jos sit kumin kans käy "vahinko",no se on sit vaan iloinen ylläri.

Itsellä menee joulu töissä,joten minkään sortin viilistä ei ole.Paree ois sit joskus jos lapsia on jouluaatto ees vapaaks joskus saaha...on sitä pitäny ala taas valita oikein,hyvä minä.uusvuoskin on töitä ja vielä niin päin et aatto ilta ja eka pv aamu,joten siinä ei muuta kerkee ku yrittää nukkua pari tuntia rakettien melskeestä huolimatta.

Mutta tunnelmallista joulua kaikille teille,jotka sitä pääsette viettämään!!

Täytyy ilmeisesti käydä täällä useammin, viikossa oli ilmaantunut kokonainen uusi ketju! :) Teillä on kyllä termit ammattimaisesti hallussa, mun pitäisi varmaan hankkia joku haaveiletko-vauvasta-sanakirja.

Mä olen luvannut olla kiltista (eli hiljaa) loppuvuoden, niin sitten kuulemma voidaan harkita yrittämisen aloitusta alkuvuodesta. Ehkä selviän. Jätin pillerit pois lokakuussa, kun ne sopivasti sattuivat loppumaan ja kierto onneksi jatkui ihan yhtä säännöllisenä heti sen jälkeen. Eli sitä eitarvitse jännäillä tässä vaiheessa. Mutta varsinainen "vauvantekolupa" vielä puuttuu. Sitä odotellessa nautin kaikista jouluherkuista ja juon paljon punaviiniglögiä joulun kunniaksi!
Oikein mukavaa joulua teille kaikille!

Terminologia tarttuu ihan itsestään, kun täällä hengaa ;) Tuonne ylimpiin keskusteluihin on nostettu muistiin sanastoa, vinkkinä vain ;) Mutta kaikki termit ei suuhun istu - esim. seksiä en tule koskaan nimittämään pupuiluksi.

Terveisiä yövuorosta. Täällä ollaan nyt sitten oksalla käyty työpaikan vessassa....paha olo yllätti. Vasenta munasarjaa on taas vihlonut lupaavasti. Huh, kun jännittää! =)

Tänään ei ainakaan vielä täti ole kurvannut pihaan =). Yleensä se tulee aina aamulla, kun herään, mutta nyt ei mitään. Se tarkoittaa joko sitä, että kierto on tällä kertaa pitempi tai sitten masussa asustaa jo joku =).

En taida uskaltaa testata kuitenkaan vielä....pelottaa niin kovasti, että se pettymys sieltä tulee =(. Joten, jos mitään ei näy, niin testaan varmaan ens viikon alusta.

Nyt on Sanibelilla tosi jännät päivät edessä! Toivottavasti olisi sulla tärpännyt!!

Mä junnaan samassa tilassa edelleen, en enää kyllä oleta olevani raskaana koska negaa silloin näytti. Mut lääkäriin on kait mentävä jos oireet ei poistu tammikuun aikana. Eilisestä saakka on lisäksi vielä hetkittäin juilinut munasarjojen kohdalta. Jotain häikkää on jossain jos en raskaana ole ja oireet häviä.

Tänään on siivottu mielipuolen lailla ja kinkku köllöttelee paistumassa. Pitää vaan valvoa yöhön saakka ennenkuin saa sen pois uunista.. Jos vaikka kinkkua odotellessa kiristäis miestä että saa mutta ilman kumia ; ) Vaan en usko että menee läpi kun se on puoli päivää taistellut lasten kanssa siivoamisesta niin taitaa olla ipana-kiintiö sillä täys äänensävystä päätellen..

No niin, nyt on toiveet romuttuneet tässä kierrossa. Tuhruvuoto alkoi juuri. Nyt vähän masentaa, on se vaan ihmeellinen tuo psyyke, kun noita oireita muka kehittelee ilman syytä =(.

Voi Sanibel, jospa se vaan on pientä tiputtelua eikä oikeat menkat ala..? Tosi harmi juttu kun sullakin on oireita ollut. Mua kans masentaa kun toiveet oli niin korkealla oireiden takia.
Mullakin menkat aina alkaa heti aamulla kun herään mutta tää viime kierto alkoi myöhään illalla. Ihan outoa sekin.

Ei vieläkään mitään...Eli menkkojen olis pitäny ilmoitella tulostaan pe (kp29), mut ei oo tullu edes tipan tippaa...Eilen hautajaisissa pidin koko päivän kiristäviä sukkiksia ja mekkoa päällä ja illalla vatsa oli turvonnut...aamulla taas normaali. Ei mitään erikoisia oireitakaan...Eli en tiiä mitä uskoa.Mielestäni oon osannut olla aika hissukseen etten vaan omilla ajatuksillani viivästyttäisi menkkojen alkamista, mutta nyt rupee jo ärsyttämään...

Milloinkas mun pitäisi siis testata?Jos pe kun menkkojen piti alkaa testasin negan niin olisko jouluaatto hyvä, vaiko vasta tyyliin ke jolloin olis kp34??Musta tuntuu et jos olis plussa mies olis niin järkyttynyt etten välttämättä haluis sellaista pommia räjäyttää sen naamalle kun ollaan sen vanhemmilla kylässä vaan ihan täällä kotona rauhassa. Toisaalta, parasta olis tietty tietää mahd. pian...Vitsi et jännittää. Ja pelottaa oikeesti...

Äsken mies oli tosi ärtynyt kun vitsailin et tuleekohan pukki käymään ja se oli, että no ei tieteskään kun ei ole mitään lapsia talossa ja sit loukkaannuin kun se ei tajunnu mun huumoria.TUli ihan paska fiilis kun rupesin miettiin et mitä jos nyt kertoisinkin sille ihan muita uutisia ja se suuttuisi siitäkin...vaikka siis se (raskauden) mahdollisuushan on aina olemassa. Se on sellainen helposti räjähtävä...No turha kait sitä pelätä vielä. Ja sit vaan pitää sanoa kaikki asiat suoraan ja kattoa siitä eteenpäin.

Alkais ne menkat nyt jo jos on alkaakseen...en kestä tätä odotusta!Keväällä enne kun söin rinkulaa 2 kiertoa, oli kyl kierto epäsäännöllisempi eli 27-35 (jopa kerran), että varmaan nytkin on sitten vaan pidempi kierto...

No ilmoittelen kun tiedän...jännitystä ilmassa. Se vaan ihmetyttää kun ei mitään vuotoja oo ollu, ei tipan tippaa...

Joulurauhaa!
*WiLmA*

Nopsaan kävin kurkkaa kuulumiset. Halit Sanibelille ja häntä pystyyn kohti uutta kiertoa <3! On tää vaan aina tällaista.

Wilmalla vielä jännittävä tilanne :). Itsekin olen miettinyt pitäisikö testata jo ennen sitä 27. päivää, kun jos sais vaikka haamun tai varman negan, et tietäisi sitten ihan turvallisesti juoda punkkua jouluna. Vaikka eihän se vissiin pitäisi vaikuttaa mihinkään, jos nyt vielä ottaa vähän viiniä.

Tsemppiä Johkuliinille töihin! On se niiiin väärin olla jouluna ja vielä uutenakin vuotena töissä!!! Mulla olis tänään vielä ilta ja huominen päivä :/.

Mikäs on Villan tilanne? edelleenkö kierto venyyyyy?

Mulla ei ole ilmestynyt mitään oireita....

Kiitos tuesta siskot =). Kyllähän se vähän sieppaa, mutta mää olen jo valmiiksi laskeskellut ovispäivää, kun tuo kierto nyt näyttää sen 25 olevan. Nytpähän voi rauhassa punkkua ja glögiä aattona maistella.

Jouluaattona tuli nautittua viiniä (ja vähän muitakin juomia) oikein olan takaa, kun ei kerran ole toivoa/pelkoa raskaudesta.Lauantaina meillä oli 2 lapsiperhettä käymässä ja kyllä taas riitti vipinää ja melskettä. Sitten aattona taas sai kuulla vihjailuja/toivetta suvun jatkamisesta.Mies ohitti ne olankohautuksella.....kuukausi enää pillereitä (jotka nekin aloitin vääränä päivänä, saas nähdä menikö kierto sekaisin) ja sitten katsotaan miehen vastaus haenko reseptin vaiko en =)=)=)
++++++++++++++++++++++++++++++tuulia toivottelen jälleen ainakin Wilmalle ja salaa vielä Hempsukalle.