Haaveissa vauva 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos Utelias pahalainen toivotuksista, taitaa vaan olla aika epätoivoista että olisi mitään toivoa enää jäljellä. Tilasin netistä pari liuskaa ja ne kait tulee postista torstaina ja pe aamuna vielä testaan viimeisen kerran. Sitten luovutan ikihyviksi. : /

Toivottavasti sinun miehesi olisi jo valmis yritykseen kuukauden päästä!

Moikka!
mitä ihmettä tää on??Menkkoja ei näy eikä kuulu, ei edes tuhrua...Vatsaa kivistää ja turvottaa (voi myös olla jouluruoka...) ja välillä jopa polttelee...ma siis testasin taas negan.Milloin mun pitäis testata uudestaan?Tänään on siis kp33...To tai pe ehkä?Voiko testi näyttää negaa vaika on raskaana?pitäisikö siis tehä verikoe?

Jouluaattona tuli juotua vähän enemmänkin viiniä, mutta ei kai sillä ole väliä kun en ole plussaa testannut.Jos olisin raskaana oli rv5 vasta ensi pe->...ärsyttävää kun ei tiiä!!kerroin muuten su iltana miehelle tästä tilanteesta ja otti sen tosi hyvin. Eli jos olis vauva tulossa se olis ylläri, mutta iloinen sellainen.Mies oli vaan, että "jos näin on käynyt niin sitten on" ja hymyili!!!

Mietin, että jos menkat jääneet pois kun mietin asiaa, mutta ei kai ne sen takia voi kokonaan olla tulematta?

Jännityksellä odottaen(!?),
Wilma kp33

wilmalla on jännät paikat :) toivotaan että muuttuisi onnelliseksi ylläriksi :)

mulla joskus puolvuotta pillereiden jälkeen hävis menkat ilman stressiä jne.. kierto oli jotain 54 ja sit taas normalisoitu, ja laitoin täysin pillereiden piikkiin vaikka aikasemmat kierrot oli ollut suht normaaleja.. ei siis heitellyt kuin päivällä tai kahdella.. onneks tosin menkat sit alko itestään ja normalisoitu :)

Tänne ei kummempia kuulu, vähän jännittää kun huomenaamulla on ultra ja saa kuvatkin mukaan, toivottavasti kaikki on hyvin!
jouluna kerrottiin ja kyllä noi oli jo katellutkin masua sillä silmällä että oonko vaiko enkö... :)
ja mulla tosiaan näkyy masu, joudun pitämää jo hieman löysiä farkkuja ku kireimmät ei varmaan mahdu enää päälle... :D mutta ei se haittaa, lupasin jo itelle etten ala stressaa kiloista yhtään, vaikka äiskä aina sanookin että kato mitä syöt ja mussunmussun... mä syön jos on nälkä, tietty en tahallani lihota itteäni mut en ala kyl stressaa siitä et saanko mä nyt syödä vai en... :P

semmosia terkkuja...

Mi-iu rv 12+1

Mitenkäs haaveilijoiden joulut meni?

Mua ei tarvitse enää jännäillä, sillä testasin tänään. Aika uskomaton fiilishän se oli, kun testi näyttikin kahta viivaa. Hih hih... Yllättävää sinänsä, kun ei ole ollut mitään oireita eikä sitä kuuluisaa tunnetta, että tietää sisimmässään, että nyt on tärpännyt. Muuten en olisi edes vielä testannut, kun menkkojenhan pitäisi vasta huomenna alkaa, mies oli ihan varma, että nyt on tärpännyt, kun ei ollut mitään PMS oireita, kuten tavallisesti on ennen kuukautisia.

Ajattelin huomenna vielä apteekin testillä testata uudestaan, varmistuksen vuoksi :). Hymyilyttää kuitenkin väkisinkin, kun ajattelee tätä raskauttaa :)). Mies on ollut ihan innoissaan, järjestelee jo nyt ristiäisiä.

Paljon plussatuulia täältä päin ++++++++ muille vielä jännääjille!!!! Kirjoittelen paremmalla ajalla sitten kuulumisia.

voi ihanaa! :) :) hurjan paljon onnea tähti! Uskomattoman mahtava uutinen!
Nyt on sitten kiva aloittaa uusi vuosi! Tulipa niin hyvä mieli sun uutisesta!

Mä vielä jännäilen. Edellisen kierron mukaan huomenna pitäis menkkojen alkaa. Ei mullakaan oikein oo tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.

Onnittelut tähti* plussasta!! Mahtava päätös vuodelle ja joululomalle! Mikäs on la?
Ja hippu81:lle peukutan ja plussaa toivon!

Mulla on sairaan huono olo, en tiedä yrjöäiskö vai ei... : /
Yritän mennä telkkua katsomaan ja kohta nukkumaan et jaksan aamulla mennä töihin, öitä!

Onnea tähti hurjasti =)!
Täällä täti punainen tekee lähtöään, joten uudet yritykset voi alkaa. Huomenna taas töihin pariksi päiväksi ja sitten taas piiiitkä vapaa =).

Voi hurja mitä ihania uutisia täällä. Onnea rutkasti Tähti sinulle plussauutisista!!!!!
Mulla on vieläkin sellainen olo Hempsukan kohdalla, että plussauutinen antaa nyt odotuttaa itseään ja olet raskaana.......meissä kaikissa asuu pieni ennustaja =)
Meinaatkos käydä piakkoin lääkärissä oireiden vuoksi????? Miten olis näyte terveyskeskukseen???
Hippua vielä jännätään Wilman lisäksi.
Meikä menee tänään iltavuoroon 3 viikon lomailun jälkeen.....ei kiinnostais yhtään=)

Haaveissa vauva 11

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät

Wilma 20-21.12
hippu81 27.12
Sanibel 22.12
Lumikukka 30.12
Helmi 31.12 ->

Nyt on ruvennut olemaan jo oireitakin. Ruoka ei ole oikein maistunut vähään aikaan ja väsyttää ehkä normaalia enemmän. Ostan kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi apteekin testin. Mutta on sitä vaan niin innoissaan tästä =D! La laskurin mukaan menkoista laskettuna olisi 7.9.2008 :). Kunpa masuasukki pysyisi matkassa sinne asti. Laskurin mukaan viikkoja ei olisi VASTA kuin 3+4. Olen aina luullut, että silloin, kun testaa plussan ollaan jo viikolla 4?!

Mies on ollut ihanan innoissaan. Suunnittelee koko ajan kaikkea ja kyselee. Oikein eilen hermostui, kun en tarpeeksi valistanut raskausajasta ja sen ihmeellisyyksistä ;). Vähän on jo miestä pitänyt toppuutella, että kaikki on niin alussa vielä, et tässä on vielä riskiaikaa pitkä aika.

Wilma, toivotaan, että sunkin tilanne selkiintyisi, kuten myös Hempsukan. Paljon plussa tuulia ++++++. Peukutukset myös muille jännääjille db.

Tää lähtee kohta alennusmyynteihin. Voi olla, etten pysty olemaan ostamatta niitä pikkuisia bodeja, kun vielä alennuksessakin ovat ;).

Tähti, ihanaa!!!!! Hurjasti onnitteluja ja iso halaus!

Ihana uutinen piristi kyllä kummasti, vaikka oli kovin ankea fiilis kun joutui töihin, ja kelikin on niin kurja... Onneks kohta on taas viikonloppu =)

Huhuu, onko kaikki vielä joululomalla?! Täällä on niin hiljasta...

Töissä on niin tylsäääää, vaikka hommia olis kyllä vaikka kuinka mutta kun ei vaan yhtään huvita... Ja ulkona on jo ihan pimeetä. Kohta lähden kotiin ja sitten vähän shoppailemaan, pitkästä aikaa =)

Saakelin nettitilaukset, mun testiliuskat piti tulla tänään postissa mut eipä vaan näy eli testaan sitten huomenna...jos posti suo..
Nyt on jo yli neljä viikkoa ollut nännit kuin tulisilla hiilillä ja tän viikon taas oksettanut ihan kympillä. Paha olo vaan pahenee koko ajan. Ruoka ei ole maistunut kahteen viikkoon, edes jouluruoka mikä yleensä uppoaa. On sellanen vellova tunne ku krapulassa että kuolaa erittyy poskiin ja sitä nieleskellen pidätän ykää. Jos edelleen näyttää negaa niin sit lääkäriin joskus tammikuun aikana. Katson varmaan vielä millaiset menkat tulee 10.-13.1 ja sit gynelle kuulemaan tuomio.
Järkky olo, olen jo miettinyt syövästä vaihdevuosiin et mikä vois olla vialla.. : /

Nyt ei auta kuin odottaa, mutta toivon niin kovasti plussaa meille kaikille!!
Vai onko Wilma jo testannut?? Muutama plussa ehditään vielä saamaan tälle vuodelle!

Hempsukka, noi sun oireet kuulostaa niiiiin kummallisilta... Tai siis lähinnä kummalliselta kuulostaa ne negat mitä oot testannu! Jotenkin ei voi olla olematta varma siitä että oot raskaana kuitenkin... Täällä sormet ja varpaatkin ristissä että sieltä plussa vielä tulee!

Täällä muutamaan otteeseen nippaillu vatsasta, ja on käyny mielessä että olisko sittenkin tärpänny... Mutta jotenkin en vaan uskalla ja halua edes toivoa että olisi, ennemminkin on sellanen puoliks masentunu olo, että eihän tästä ikinä tuu mitään =/ Vaikka ei nyt tosiaan niin pitkää yritystä oo ees takana, eikä pitäis mitään hätäillä vielä tässä kohtaa...

Mulla on nyt kuitenkin sitten lähete gynelle (duunin piikkiin, jes) jo olemassa, ja varaan ajan tarkastukseen sitten menkkojen jälkeen. Yleensä ne tuolla tekee mielellään kaikkia kokeita ja laskuttaa firmalta huimia summia, ja sehän sopii mulle kyllä...

Wilma ja hippu, mikä tilanne siellä?!

Onnea sikana Tähdelle!!!

täällä sellainen tilanne, että testasin taas tänään negan, nyt siis kp35 ja samalla tuli tippa punaista pöksyihin...:( Et vissiin se täti oli kyläilemässä jossain muualla ja nyt vasta löysi tiensä meille. Ei oo kyllä sen tipan jälk. tullut mitään muuta, mutta eiköhän ne menkat sieltä ala...

Vitsi et petyin, ehdin jo hieman toivoa...Ärsyttää eniten se et nyt se kierto sit venyi ja mieskin oli jo niin "ok" asiasta. No ehkä sen mieli on positiivisempi tästä lähtien tai sitten se pelästyi tätä entistä enemmän ja ottaa sata askelta taaksepäin. Ei vittu en ala...

Olin stadissa miehen siskon kanssa joka on siis 7.kuulla ja se osteli alesta pieniä juttuja ja meinasin ruveta poraamaan...Vittu, että vitutti...No kaipa tää mun asenne on nyt täysin väärä, eli eikun uuteen nousuun vaan!

P.s. Pääsepähän ottamaan uutena vuotena Lapissa (ja muinakin päivinä) ja laskemaan ihan täysillä...

T.Wilma käärmeissään...
Onko tän tipan vuoksi nyt siis kp1 vaiko vielä se kp35??????

Vielä ei ole tätiä näkynyt :) Pikkuisen tosin nippailee välillä vatsasta, joten liekö tekee tuloaan. Toivottavasti vaan viittaisi johonkin muuhun. Vatsa turvoksissa ja syy varmasti suklaan syönti näin joulun aikaan ;)

Nyt tytöt jalat tiukasti ristiin ja tädille tukkapöllyä jos yrittää kylään kömpiä!! ; )
Ja piru jos mä en saa huomenna kahta viivaa siihen saamarin tikkuun niin piirrän sen itse!

:D *nauraa Hempsukalle... Tulin vain ilmoittamaan, että miut voipi kaiketi poistaa tuosta listasta, siis nimimerkin Mie vuan, koska Y alkanu vasta 12/07, niin en kuulemma kuulu tänne lokeroon vielä... Onnea vaan yritykseen kaikille ja toivottavasti niitä plussia tulee ropisemalla!

Milloinkohan viimeistään pitäisi + näkyä testissä jos olisinkin raskaana???Nyt siis n.5pv menkat myöhässä, tai siis tänäänhän tuli tippa, muttei siis vielä ole kunnolla alkanut...Pitäisiköhän mun nyt vaan unohtaa koko juttu ja sit vaikka katella viikon päästä uudestaan jos vieläkään ei "kunnolla" ole alkanut??

Harmittaa vaan kun kuiteskin tuolla Lapissa tulee sit varmaan vähän juotuakin ja sit jos olisinkin raskaana....Pitänee chillata ainakin uuteen suoteen asti ja silloinkin ottaa rauhallisesti. Viddu sentään.Kuiteskin nyt 2 testiä menkkojen myöhästymisen jälkeen tehnyt (varmaan nekin liian aikaisin) ja kummatkin negoja.

Mietinpä nyt vaan tässä ääneen....

Wilma

Onko sulla ollut aikaisemmin tuhruja ennen menkkoja Wilma? Jaa-a, mä laskisin ehkä vasta siitä kun kunnolla alkaa, mutta en tiedä... Halit negasta! Ikäviä tuommoiset :( Mutta miehesi suhtautuminen kuulostaa hyvälle - ehkäpä pääsette jatkamaan yritystä ensi kierrossa ellei nyt tärppää?

Mie vuan ei sua täältä ole kukaan ollut pois ajamassa :)

Mie vuan, miksi sun pitää poistua tältä palstalta?? Samalla viivalla tässä jokainen on, plussaa rukoillaan oli aloittanut tässä kuussa tai viime vuonna.

Mä en oikeastaan ehtinyt vielä edes kunnolla alkaa yrittämään kun tuli näitä ihme oireita ja nyt sitten eletään ihmetellen et mitä tästä seuraa vai eikö mitään. Mies on kallistunut siihen suuntaan että enää ei lapsia tehdä jos ei nyt tärppi ole käynyt joten siksikin mä olen ihan hermona. Mä en vaan tajuu mikä mun tissiraukkoja vaivaa..

Wilma80, aamu varmaan näyttää suunnan et alkaako ne menkat oikeesti vai onko vaan jotain pientä tiputtelua. Toivotaan että ei ala!!
Mä huomenna päivällä testaan ja ilmoittelen heti mitä piina-tikku kertoo. Niin siis jos posti sen paketin suvaitsee jo tuoda.

Saanko liittyä mukaan ketjuun? Kyseessä on 30-vuotias piakkoin yrityksen käynnistävä nuori nainen :)

Viimeinen rengas on menossa, eikä reseptiä enää tammikuussa uusita.
Naimisissa ollaan oltu elokuusta 2006, joten tiedusteluja mahdollisesta pullasta uunissa on tullut, kuten voitte kuvitella..! Eikä vähiten siksi, että meillä on raksaproggis menossa, talo valmistunee kesäksi. Tokihan sitä taloakin pykätään juuri siksi, että sinne perustetaan perhe mutta silti tuo yritys, saati sitten se tuloksena toivottavasti syntyvä nyytti tuntuvat aika kaukaisilta ja pelottaviltakin asioilta. Ollaan totuttu törsäämään itseemme, matkustelemaan jne., ja kaikki tuo on sitten entistä elämää, jos meille se rintaperillinen suodaan. Samoin työelämässä pärjääminen pelottaa - vakipaikka on mutta halutaanko minua edes takaisin sitten myöhemmin, olenko jo tippunut kärryiltäkin, miten handlaan päivähoitoruljanssin jne. Haluan varmasti lapsia mutta silti tuntuu myös tältä..!

Varsinkin kirjoitettuna kaikki em. jutut tuntuvat tooodella typeriltä mutta ovat silti mielessä. Muita??

Tervetuloa mukaan vaan Minerva=). Kyllähän nuo vauva-asiat myös jollain tasolla itseänikin mietityttää...mekin tykätään matkustella ja muutenkin viettää sellaista aikuisten ihmisten elämää, jos niin voi sanoa. Varsinkin miestä pelottaa se itsenäisyyden menetys. Mutta eiköhän sitä joistain asioista ole valmis luopumaankin tai ainakin joustamaan, jos se nyytti tulisi.

Täällä nyt kp 6 menossa, odotellaan sitä kp 11:ta kuin kuuta nousevaa....jospa se ovis silloin olisi =).

Huomenta... Juu eiku sillä arvelin, jotta kun joku tuossa joskus tais tällä palstalla minulle kirjoittaa, että on erikseen olemassa palsta joka on vasta yrityksen aloittaneille, että täällä on jo useemman kuukauden yrittäneitä enemmänki... No mut meillä tosiaan yritys alkanu vasta tässä kuussa, maanantaina tulee 3 vkoa ilman pillereitä... Saas nähdä millonka tärppäis :) Voi olla, että menee tovikin, koska tosiaan juuri oon minipillerit lopettanu ja kierrosta/oviksista ei hajuakaan, koska pillereitten aikaan minulla ei menkkoja tullut lainkaan.. Joten odotellaan siis Tätiä tai +aa! Meinasin tuossa ehkä vklna alkaa koklaamaan niitä ovistestejä, kun en oo ennen semmosia tehny :)