Siis älkää vaan kukaan menkö nyt ketjua vaihtamaan! Mä vaan tykkään tosta esittelystä, koska se on mun mielestä sen verran kutsuva, että tähän ketjuun saattaa tulla lisä verta jossain vaiheessa... Muuten tää kuolee kasaan.

Siis eihän me kyllä lisää verta haluta, kun täti vierailee muutenkin jo tarpeeksi usein. ;D Höhhöhhöö...
Mitäs muuta... Oli niin paljon kommentoitavaa, että nyt on kyllä paljon varmasti unohtunut...
Liisaleena, hyvä tietää, että tää vuoto on ollu varmaan ihan normaalia. Mäkin oon vaan buranaa napsinut. Oon joutunu ottaa uuden muutaman tunnin välein.

Jostain kumman syystä tuntuu siltä, että hanat ois auennu nyt uudestaan, vaikka luulin, että ne oli just loppumassa... Lisää kramppeja alkanut ilmaantumaan. Prkl.
Mä kanssa olen nähnyt raskaus unia... Monta vuotta sitten kerran oman, joten se ei varmaan merkannut mitään, mutta sen jälkeen olen nähnyt, että joitain tuttuja on raskaana.
Noi Henskun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta!

Mä niin toivon, että nyt saataisiin tänne plussia!
Yritänpä vähän nostattaa meidän mieltä... Luin/Kuulin jostain jo jokunen vuosi sitten, että n. 20% kärsii lapsettomuudesta, mutta aika pienillä avuillahan isoa osaa näistäkin pystytään nykyään auttamaan ja osa tarvitsee vähän isompia hoitoja... Aika pieni osa jää siis loppujen lopuksi lapsettomiksi. Jos nyt katsoo tota meidän listaa, niin eihän meistä vielä ole 80% plussannut luomuna, joten ei heitetä toivoa hukkaan! Osa meistä saakin jo jotain muuta apua, niin että kyllä mä uskon, että meistä kaikista tulee vielä kohta äitejä!
Joulukorttejahan mä en ole tehnyt ollenkaan, enkä aio keretäkään... :/ Ehkä sitten ensi vuonna...
Joululahjoista meillä puuttuu vielä suurin osa. Tämä johtuu siitä, että sovittiin sen toisen puolikkaan kanssa, että lahjoja ei ostetakaan, joten tarviikin vaan ostaa osalle!

Heh. Koskakohan tässä kerkeisi kauppoihin. Me ollaan siis tosi kiireisiä, mutta teille mulla tietty aina löytyy aikaa!

Kysymys on vaan priorisoinnista!