Haaveissa Vauva 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vilukisu kerkeskin väliin! Kyllä tossa vaiheessa kiertoo saa (lue: pitää) ollakin pilkettä silmäkulmassa! Parempi vaan, että keskityt nyt sen miehen kaatoon ihan urakalla.. xD

Juu ja mää vielä jatkan yksinkeskustelua.. Mä en aio ostaa enkä tehä yhtään ainutta joulukorttia. Mä en vaan jaksa. Nuissa villasukissa on nyt menny kaikki mahollinen vapaa-aika, uhkaavasti näyttää siltä, että mä saan kaikki valmiiksi! Jee!

Ja tänään mennään kaupungille ostaa ne lahjat, mitkä on ostettava. Ei niitä montaa ole, mutta pääasia on, että mennään kaksin. Pitää aina koittaa repiä tämä kaksin olemisen aika ja iloita jostain ihan pienistä hetkistä.. Ne kun tahtoo olla ne aikuisten omat hetket aika vähissä, kun talossa asuu tommonen melkein kouluikänen, joka viimeseen asti sinnittelee hereillä nukkumaanmenoaikaan.. Viime yönäkin puolilta öin huuteli vielä omasta sängystä..

Mitä, minäkö kovaääninen :D pois se minusta! Tää on tänään jo kolmas ketju, jonne tulen huutelemaan.. Mutta minkäs teet kun kaikilla on niin hyviä juttuja.

Dinna, mulla ekat menkat synnytyksen jälkeen oli myös tosi runsaat ja ihan sairaan kipeät. Ne alkoi keskellä päivää, ja meinasin jo soittaa miehen kotiin, koska tuntui etten voi hoitaa vauvaa siinä kunnossa. Makasin vaan lattialla, kunnes buranat alkoi vaikuttaa. Huhhuh, puistattaa muistokin.

Henskulla on kyllä ollut hyvän kokoinen maha… Mä taisin päästä hieman metrin yli vaan :) Toivottavasti saat kohta taas tuskailla mahan kasvun kanssa! Ehkä sun anoppi osais jo kertoa, ootko raskaana…

No niin, pitäiskö tehdä töitäkin tälle päivälle. Plussatuulia kaikille!

Kappas, mähän muistin ihan väärin koko esittelyn! Olisi ehkä kannattanut käydä lukemassa se ensin.. ennen kuin alkaa täällä siitä vaahtoamaan! :) Toihan on ihan hyvä, turha sitä oon muuttaa. Meistä on vaan tullut pakon edessä niitä tahkoajia, mutta haaveilijoitahan tässä edelleen ollaan. Ja musta on ihanaa, että meitä samassa jamassa olevia on useampi, vertaistuki rules! Mutta ei se siis estä uusien liittymistä, päinvastoin tervetuloa vaan!

:DD Hensku oot kyllä ollut aikamoinen pallo! Siitäkö se sun sähkisosoite on peräisin? ;) Mutta näin mäkin olen ymmärtänyt, että eteenpäin kallistunut kohtu pullauttaa mahan nopeasti näkyviin ja taaksepäin taas voi pysyä pitkäänkin piilossa. Mutta ton sun unen jälkeen oon entistä vakuuttuneempi sun plussasta, niinhän täällä on aikaisemminkin ollut. Muistan yhden Viiriksen, joka oli tehnyt unissaan mitä ihmeellisempiä positiivisia raskaustestejä (jotain värillisiä palloja tietyssä järjestyksessä?), jotka sitten pitivät paikkansa. Ja eikös Liisaleena sullakin ollut joku uni?

Jee, Tiiti is back! Ja kiva kuulla, että Vilukisulla menee myös mukavasti! :) Ja UP pääse myös taas tosi toimiin! Josko sä sitten nappaisit sen kolmannen clomiplussan.
Mitäs Prätkis?

).( Tai pitäisi ehkä laittaa (.), sen verran on tullut syöpöteltyä viime aikoina.. Ei tullut vielä tänään ovisplussaa, joten jatketaan harjoituksia. Vatsassa on ollut tosi paljon nipistelyjä, mutta ehkä ne on vaan jotain suolistojuttuja.. Mies on ollut ihanan aktiivinen, vaikka myöntääkin suoraan että ahdistaa tällainen touhu. Ja pelkää että tulee stoppi vastaan jossain vaiheessa. Mä luulen, että se lääkärikäynti oli sille hyvä juttu, ei ennen sitä ehkä ottanut tilannetta niin tosissaan. Siis sitä, että oikeasti pitää harrastaa seksiä oikeaan aikaan.. Luulenpa että hänellekin on nyt kolahtanut tajuntaan se fakta, että eipä näy vieläkään vauvaa. En tiedä tai sitten hän on muuten vaan päättänyt olla enemmän mukana ja jopa aloitteellinen itse. Mutta hyvä näin, mä en tunne itseäni yhtä inhottavaksi ja väkisin seksiä vonkaavaksi vaimokkeeksi.. :)

Ihanaa, että on perjantai! Mulla on huomenna kampaaja (jee!) ja sen jälkeen ajattelin joululahjalistani kanssa pistää pankkikortin vinkumaan! Tänään ajattelin keittää ison sammiollisen glögiä, pistää jouluradion soimaan ja vääntää kortit valmiiksi. Sunnuntai meneekin sitten tästä kaikesta toipuessa.. ;)

Mukavaa viikonloppua!
Sinis

Ai niin, Myy kerro sitten millaista oli Turussa! Mekin mietittiin viikonloppureissua sinne, mutta ei sitten saatu aikaiseksi.. Siellä tuntui olevan kaikkea kivaa jouluhommelia. Jätä akka sinne, harhautat sen jonnekin joulumarkkinoille ja lähdet itse karkuun. Siellähän on ja pysyy! :)

No vähän pisti toi unijuttu minut kans ajattelemaan, muistelin justiin itekin, että onhan niitä plussia tullu kummallisten plussaunien jälkeen, mutta ei pitäis ajatella nuin, kun sitten kun pettyy taas, niin pettyy entistä pahemmin, jos antaa toivon nousta kovin korkeelle.. kp29, kylläpä päivät matelee hitaasti näillä päivillä..

Aamukiukun olen saanut karistettua ja nyt vaan laulattaa ja vihellyttää... Jep, jep...kohta tää lähtee..

Aika on kyllä mennyt nopeasti haaveilijasta on tullut tahkoaja, mut tää ketju on niin ihana, että tätä en vaihta...:)

Mun mies on vähän samanlainen kuin Siniksen... Olin eilen hiljaa saunassa ja odtin, että jos se nyt sit vaikka aukaisis suunnsa ensin ja kertois mietteitä niin sit se sanoi, että kyllä vähän miestä syö, kun ei ole vieläkään tärpännyt ja, että siinä voi mennä vielä niin pitkään vaikka kaikkemme tehtäis. Ei hänkään kuulemma alussa miettinyt, kun haaveilut/yrittäminen aloitetaan, että tässä vaiheessa vuotta ei vieläkään mitään ole tapahtunut. Mua käy niin sääliksi *sydämeen koskee*...

No, elämä on. Tää viikonloppu rentoudutaan ja fiilistellään joulua. Mä yritän eksyttää tädin niille joulumarkkinoille...(illalla seksin jälkeen tuli melkoista staffia miehen nesteiden mukana, et kyllä se täti sieltä...)

Ihanaa viikonloppua! Eikä saa stressata jouluostoksille! Muistetaan se antamisen ilo ja riemu... Maan talous kuntoon, kun pistetään raha kiertoon (kellä sitä on).

Myy.

Perjantaita ladies.

En mäkään viitsi ketjua vaihtaa vaikka pidempään yrittänyt olenkin. Tämä on kuitenkin meidän kotipesä. Jos vaihdan ketjua niin se on sitten tuolle lapsettomuuspuolelle. Periaatteessahan me ollaan jo lapsettomia, mutta en osaa sinnekään kirjoitella kun ei ole vielä mitään aktiivisia hoitoja käynnissä. Mutta ehkä siirtyminen sinne on luonnollisempaa, kun niitä aloitellaan.

Jos Hensku ei plussaa niin joulupukkia ei ole olemassa :) Milloin meinaat testata, onko päivä jo lyöty lukkoon. Myykin voisi eksyttää tädin tosiaan sinne markkinoille muun joulunpunaisen sekaan.

Siniksen viikonloppu kuulostaa oikein hyvälle. Mä ajattelin ostaa muutamaa glökiä alkosta ja maistella mitä annetaan joulutuliaisiksi. Ihanan näköisiä pulloja ainakin, toivottavasti maku on hyvä. Mitä glökiä te muuten juotte mieluiten?

Mä tykkään Marlin pulloglökistä, tölkissä myytävästä hehkuglökistä ja punaviiniglökeistä, esim. tuike-glökistä. En tykkää viinalla maustetusta glökistä ollenkaan. Sain muuten glökiin liittyvän hyvän jälkkärivinkin: päärynöitä voi keittää glökissä ja tarjota jälkkärinä sellaisenaan. Kauniin värisiä ja hyvän makuisia. Ajattelin kokeilla.

Siis älkää vaan kukaan menkö nyt ketjua vaihtamaan! Mä vaan tykkään tosta esittelystä, koska se on mun mielestä sen verran kutsuva, että tähän ketjuun saattaa tulla lisä verta jossain vaiheessa... Muuten tää kuolee kasaan. :( Siis eihän me kyllä lisää verta haluta, kun täti vierailee muutenkin jo tarpeeksi usein. ;D Höhhöhhöö...

Mitäs muuta... Oli niin paljon kommentoitavaa, että nyt on kyllä paljon varmasti unohtunut...

Liisaleena, hyvä tietää, että tää vuoto on ollu varmaan ihan normaalia. Mäkin oon vaan buranaa napsinut. Oon joutunu ottaa uuden muutaman tunnin välein. :o Jostain kumman syystä tuntuu siltä, että hanat ois auennu nyt uudestaan, vaikka luulin, että ne oli just loppumassa... Lisää kramppeja alkanut ilmaantumaan. Prkl.

Mä kanssa olen nähnyt raskaus unia... Monta vuotta sitten kerran oman, joten se ei varmaan merkannut mitään, mutta sen jälkeen olen nähnyt, että joitain tuttuja on raskaana.

Noi Henskun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta! :) Mä niin toivon, että nyt saataisiin tänne plussia!

Yritänpä vähän nostattaa meidän mieltä... Luin/Kuulin jostain jo jokunen vuosi sitten, että n. 20% kärsii lapsettomuudesta, mutta aika pienillä avuillahan isoa osaa näistäkin pystytään nykyään auttamaan ja osa tarvitsee vähän isompia hoitoja... Aika pieni osa jää siis loppujen lopuksi lapsettomiksi. Jos nyt katsoo tota meidän listaa, niin eihän meistä vielä ole 80% plussannut luomuna, joten ei heitetä toivoa hukkaan! Osa meistä saakin jo jotain muuta apua, niin että kyllä mä uskon, että meistä kaikista tulee vielä kohta äitejä!

Joulukorttejahan mä en ole tehnyt ollenkaan, enkä aio keretäkään... :/ Ehkä sitten ensi vuonna...

Joululahjoista meillä puuttuu vielä suurin osa. Tämä johtuu siitä, että sovittiin sen toisen puolikkaan kanssa, että lahjoja ei ostetakaan, joten tarviikin vaan ostaa osalle! :D Heh. Koskakohan tässä kerkeisi kauppoihin. Me ollaan siis tosi kiireisiä, mutta teille mulla tietty aina löytyy aikaa! :D Kysymys on vaan priorisoinnista!

Viikonloppua!

Nyt kun on tullut puheeksi noi unet, niin mun mieheni näki viime yönä, että mä olin raskaana! :D Se tosin sano, että vaikka mulla on vielä nyt menkat päällä, niin testasin siinä unessa ja plussa tuli! :D Joo, pitäiskö testata...? No ei varmaan. Hehheh. Nyt rupesin kyl miettii, että ehkä oisin voinu olla raskaana ja sit se iso vuoto ois voinu olla km tai jotain. Hmmm, oon kyl testannu, eikä plussaa oo näkyny, joten oli miten oli. Mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

Sori, kun en muista oonko teiltä kyselly, mutta kysynpä sitten uudestaan... Mikä on teidän siviilisuhde? Naimisissa, avoliitossa...? Sen se teettää, kun oon mukana jo kolmannessa ketjussa täällä, niin ei muista mitä on tullut kysyneeksi missäkin ketjussa... Minä olen siis naimisissa.

Henskuu????

Mukavaa viikonalkua! Ihan kohta on joulu, jee! :)

Meillä ei mennyt ihan nappiin ajoitus tässäkään kierrossa, mutta ei voi mitään. Oltiin vähän liian aikaisin ja liian myöhään liikkeellä. On toki mahdollisuudet olemassa, mutta ei niin hyvät kuin olisin toivonut. Mutta näillä mennään. Oon nyt päättänyt, että mun on pakko ottaa vähän iisimmin, päähän tässä hajoaa, kun kasaa kamalat odotukset ovisaikaan ja sitten kun kaikki ei menekään ihan niin kuin olen pienessä päässäni suunnitellut, niin kaikki romahtaa.. Ei hyvä. Mutta Vilukisun sanoin: hyvä seksi, parempi mieli. Oli sitten hyvää seksiä vaikka vähän harvemminkin.

Mitäs teille kuuluu? Saiko Myy eksytettyä akan markkinoille? Mikäs Tiitillä on fiilis? muut? Mä sain kuin sainkin joulukortit ajoissa postiin! Nyt voin sitten keskittyä muihin jouluvalmisteluihin. Pitäisi vielä hoitaa tää viikko kunnialla pakettiin töissä, niin sitten voisi relata. On mulla ensi viikollakin töitä, mutta se on jo sitten erilaista. Huomaankin nyt olevani ihan joulufiiliksissä! Eipä haittaa!

GlögiG: tykkään ihan tavallisesta pulloglögistä (marli?) ja punaviiniglögeistä. Meidän jo kouluajoista alkanut perinne pikkujouluglöginä on ollut se, missä on se havukranssi siinä etiketissä. Muitakin hyviä oon maistellut, mutta ei jää ne merkit mieleen.. Mutta siis ihan holitonta tykkään lipitellä, eilen join valion vaaleaa glögiä ja sekin oli ihan hyvää. Ravintolassa maistoin mustikkaglögiä, se oli hyvää, mutta ihan liian makeaa. Viime vuonna töissä pomo tarjosi jotain omenaglögiä (?), se oli hyvää, mutta kuulemma loppuu aina nopeasti alkosta.
Ja siviilisäätyG: me ei olla naimisissa. Yhdessä ollan oltu kohta kymmenen vuotta, mutta ympärillä on ollut koko sen ajan niin valtava hääbuumi, että ei ole innostanut omia järjestää.. Voisin kyllä mennä naimisiin, mutta en halua varsinaisia häitä. Katsellaan.. Meneehän se näinkin!

Mutta nyt töitä, plääh.

Huomaan, että mua on jo odoteltu.. Toistaiseksi olen onnistunut karttelemään tätiä! En ole testannut, enkä todellakaan tiedä testaanko vai enkö.. Tai siis.. Jossain vaiheessa kyllä, jos mun menkat pysyy vielä muutaman päivän poissa, niin sitten. Mutta en tiedä..

Mä en uskalla mennä vessaan! Koitan viimeseen asti vältellä ja sinnitellä, kunnes ei jaksa enää piätellä ja on pakko mennä.. Hirvee vapina heti, kun pöntölle istuu ja päähän hyökkää ajatus, että nyt se sitten menee viimenenkin toivo vessanpönttöön, tää on tietenkin tässä..

Voi että Hensku! Mun mielestä sä kyllä vaikutat nyt olevan aika paksuna! Pidä vaan se täti poissa. Iiiik!!! Mä en malta odottaa, että testaat!

Mun piti muuten sit tehä r-testi vaik menkat just olikin, sen unen takii... Joo, tiedän, että oon tosi pöllö! Noita testejä kun on tuolla kaapissa, niin enhän mä makta olla testaamatta. Uskomatonta kuinka paljon aivokapasiteettii tää yritys oikein vie! Kyllä varmaan tosi moni meistä ajattelee tätä asiaa monta monta monta krt päivässä...

Mä oisin halunnu isot ihanat kirkko häät, mutta kun alettiin järkkää niitä niin tajuttiin kuinka paljon aikaa rahaa siihen oikeasti menee... Annettiin sitten asian olla ja hoidettiin vaan nopsaa ja salaa siviilivihkiminen. :D Haluttiin kans siis mennä naimisiin ennen lapsia, joten ei aikailtu ollenkaan. 2 vuotta ollaan oltu yhdessä. Toi 10 vuotta onkin jo kiva saavutus!

Mä en kyllä osta glögiä kotiin. Mielellään kyllä juon jos sitä jossain tarjoillaan, mutta itse en kyllä sitä muuten vaan kotiin osta. Mä myös tykkään, että glögissä on potkua! Muutoin en glögeistä paljoakaan tiedä...

Argh... vielä jotain 10 pv vasta, kun saattais olla oviksen aika... Täs menee ikuisuus. Aika kuluu nyt paljon hitaammin, kun tietää millon vois oikeasti natsaa. Kyllä me muutenkin hommaillaan, mutta hommailuun tulee vähän lisää jännäystä, kun tietää mitä vois siitä aiheutua: :)

Kääk. Hensku on ihan varmasti raskaana. Kiva saada ensimmäinen jouluplussa meidän ketjuun. Eikös edellinen eli Miini plussannut marraskuussa?

Muakin kiinnostaa kadottiko Myy tädin markkinoille. Huhuu Myy!

Sinililja ainakin tykkää glökeistä :) Kaikkiruokainen glökinjuoja :) Toivotaan että ajoitus olisi hyvä ja tulosta tulisi. Koeta jaksaa odotella seuraavat kaksi viikkoa.

Dinnallekin tsemppiä odotteluun. Aika ennen ovista on ihan turhaa. Kierto voisi alkaa oviksesta ja loppua menkkoihin. Näin haaveiluaikana kierto voisi hyvin olla vaikka 10pv, pääsisi yrittämään useammin :)

Sain tänään viimein joulukortit postiin. Mites Siniksen korttien ja lahjojen kanssa kävi? Mulla on melkein kaikki lahjat hankittuna, yksi kummitytön lahja puuttuu. Sain tuhlattua ihan mukavasti rahaa lahjoihin :( ja itseeni :)

Mekään ei olla naimisissa, mennään kyllä vielä. Yhdessä ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta, eli eipä olla kiirettä pidetty :) Haluaisin häät jossain trooppisen auringon alla, rannalla, auringonlaskussa.

Ostin muuten toiselle kummitytölle kävelevän ja hirnuvan baby bornin ponin. Piti paketoida se, kun meitä molempia kiinnosti niin paljon päästä testaamaan sitä... Olisi ollut nolo antaa lapselle lahjaksi jo leikitty poni :) Olisipa joskus aika että pääsisi omalle kullannupulle ostelemaan leluja ja vaikka mitä...

No ainakin teillä riittää uskoa mun plussaamiseen.. Oma usko onkin sitten hieman heikommalla..

UUTISIA UUTISIA: Aion testata tänään. Käyn apteekissa tässä jossain vaiheessa kuhan kerkeen. Pissasin purkkiin jo valmiiksi, että saan testin aamupissasta.

Mä olen pitänyt nämä jännäilyt täällä ihan omana tietonani. Mieskään ei tiedä mitään. Työ ootta ainuot kenen kans asiaa on "ääneen" mietitty. Ja täytyy kyllä myöntää, että on helpottavaa jakaa tätä asiaa muiden kanssa.

Sitten kun olette raskaana, niin aiotteko kertoa missä vaiheessa raskautta lähimmille? Mulla tosiaan pullahtaa se maha niin aikasi näkymään, että kauaa sitä ei pysty salaamaan ja mä olen muutenkin niin hölö, että tuskin malttasin kovin kauaa salassa pitääkään.

Sivilisääty galluppiin vastaisin: Avoliitossa täällä ollaan. Kihlasormusta olen tässä alkanut odottelemaan pikkuhiljaa, mutta naimisiin en ole menossa ihan heti.. Vuotta 2015 olen alustavasti ehottanut, mutta katsotaan nyt.. Vajaa kaks vuotta on oltu ja käytännössä koko se aika asuttu yhessä.

Mähän olen siis kerran eronnut, mikä nostaa mulla kynnystä ihan hirveesti uuteen avioliittoon. Aiemmin en aikonut mennä naimisiin enää ikinä, enkä hankkia lisää lapsia, mutta sitten löysin tän nykysen miehen, joka on laittanu nää mun ajatukset ihan sekaisin ton asian suhteen.. Ehkä se ei oo ollu kiinni mistään muusta kuin oikeesta miehestä!? Emmä tiiä..

Lahopää ei muista mitään.. Siis mää olen ihan pihalla, ajatukset pyörii aikalailla pelkästään omassa navassa..

Liisaleena: Mä en käyny anopin luona koko viikonloppuna just tietystä syystä.. ;)

Myylle kovasti tsemppiä. Onhan se varmasti miehellekin kova paikka, vaikka ne aina yrittää viimeseen asti peitellä, että niitä sattuu. Pitää muka yrittää olla niin miestä.. Miten meni Turussa?

Glögiä ostan satunnaisesti ruokakaupassa käydessä. Yhen purkin (marlin perinteistä) olen tälle joululle ostanut ja meillä juodaan alkoholitonta glögiä.

Joulukortteja mä en ole laittanut yhtään moneen vuoteen, enkä laita. Hitsi, että mua harmitti, kun joku oli lähettäny itsetehdyn kortin jollekin tämän asunnon vanhalle asukkaalle, eikä siinä ole lähettäjän osotetta, niin en voi palauttaa tai mitään.. Tai siis mä päättelin, että se oli itsetehty, kun kuorikin oli semmonen ihanan pehmee ja itsetehty.. Sääli laittaa roskiin semmosia..

Melkein ois tehny mieli avata kuori ja lätätä kortti oman jääkaapin oveen.. Toinen viittii nähä semmonen vaivan korttien kans ja toinen ei oo ees ilmottanu uutta osotettaan..

Sinikselle piti kommentoida siitä mun sähköpostiosotteesta. Tiiättehän te ne plussapallot, kun niitä k-kaupassa asioidessa tulee oikein ropisemalla?! Ja sen pitäisi olla semmonen positiivinen puoli, niin minä ajattelin, että jos sitä sitten olisi semmonen plussapallo ja toisi oikein ropisemalla plussia tähän ketjuun xD Emmä tiiä.. Ei oikein tullu mitään muutakaan nimimerkkiä mieleen ja pelkkä pallukka oli jo viety.

Niin ja mää ostin kummipojalle ihan vaan bokserit ja suklaa joulupukin. En yksinkertasesti jaksanu enää ees ajatella koko asiaa ja ostin mitä ekana mieleen tuli..

Hyi v***u! Mä en voi juoda tota kahvia enää. Melkein kupillinen meni, kun oli pari leipää siinä kaverina, mutta niin rupesi nyt kyllä tökkimään, että yök. On ollu parina aamuna nyt sama homma, että ton perusteella voisin jo epäillä itekin olevani raskaana.. Pidetään mulle peukkuja!

Edellisessä raskaudessa mulla loppu kahvin juonti ja keitto kokonaan, se vaan haisi niin uskomattoman pahalta. Samoin kävi (onneksi) tupakan kanssa. Se rupes ihan ykskaks haisee ja maistuu niin pahalta, että ei voinu savujakaan ottaa, kun sai jo yökkiä.

Tulin vasta yöllä kotiin, kun lennot vähän takkusi...joten nyt lyhyesti vaan päivitystä... Olen täällä töissä ihan ulkona..tavarat on taas vaihtanu paikaa ja kaikkea pientä tapahtunut...olen, että mitä häh...

Viikonloppu meni mukavasti. Värillistä limaa, joten en tiedä mitä tapahtuu...rinnat kipeät, mut niin aina menkkojen alkaessa...Kyllä mä tätiä odotan..enkä vauvaa...:( Vähän sellaiset mitään sanomattomat fiilikset...

Me ollaan miehen kanssa oltu yli kaks vuotta naimisissa ja ens vuonna yhteistä matkaa on kuljettu 10 vuotta. Mä oon niin ylpee meistä, että ollaan selvitty ja rakastettu jo näin pitkään...<3 <3

Myy. Tän on pakko jatkaa töitä....

Pollukka on paksuna! :DD Hyvä hyvä!!

Tiiti, mullakin käy aina noin! Siis kun menen joululahjaostoksille, niin kotona huomaan ostaneeni ihan vahingossa myös itselleni kaikkea kivaa :) Joulukortit sain tehtyä, mutta lahjat on vielä vähän vaiheessa. Olin ajatellut lauantaina sen kampaajan jälkeen käydä niitä hankkimassa, mutta sitten iski ahdistus siellä tungoksessa ja ostin vaan pari kirjaa.. ja itselleni neuleen ;) Mä kyllä onneksi tiedän mitä haluan ostaa, pitäisi nyt vaan mennä hankkimaan ne. Ajattelin käydä pienissä osissa, tänään jotain ja huomenna lisää..
En mä oikeasti paljoa glögiä juo, mutta kyllä se maistuu hyvälle, kun muutaman viikon ajan vuodessa sitä saa. Eilenkin tuli tempaistua töiden jälkeen yksi punaviiniglögi tuolla kaupungilla..

On se muuten kumma, miten sitä toiveet taas heti nousee, kun ovis on takana.. mulla taas tissit kipeytyi saman tien ja se ei todellakaan ole merkki raskaudesta, sillä niin on käynyt ennenkin. Mutta kummasti sitä taas ajattelee, että ehkä nyt? Vaikka eilen vielä vuodatin harmistusta ajoituksen suhteen.. Mutta näin se päänuppi näköjään toimii, kun jotain asiaa haluaa niin paljon. Mun vatsa on ollut vähän omituinen nipistelyineen(on sitä kyllä usein) ja lisäksi paha olo muutamana päivänä ja heti siitäkin ajattelee, että olisikohan mä nyt vihdoin raskaana.. vaikka just oli menkat. Mutta minkäs teet. Haluaisiko joku vaihtaa päätä mun kanssa?? Anyone?? :)

Missä Myy on? Ja Viluski? Onko siellä tullut lahjatoimituksia perille saakka näin o-aikaan? :) Dinnakin pääsee oikein tosi toimiin nyt, tiedän mitä siellä puuhaillaan seuraavan viikon ajan :)
Mitäs meidän raskautuneille kuuluu? Mulla on suorastaan ikävä Liisaleenaa ja Miiniä.. käykää välillä täällä meitä moikkaamassa, jookos?

Mutta nyt syömään, se on aina kivaa! :)

Kyllä se tytöt joulu tulee tänäkin vuonna, se on positiivinen. Minä oikeesti olen raskaana. Tein testin vajaa tunti sitten ja heti piti tulla tänne ilmottamaan tulos. Minä ihan suorastaan tärisen! Nyt loppu sitten tupakanpoltto ihan kerrasta.. Pää ihan tyhjä, en osaa sanoa nyt yhtään mitään.. Pitää mennä sulattelemaan..

Mullakin on ikävä sua Sinis ja teitä muita, Liisaleenaa "näkyy" välillä mutta liian harvoin. Teidän täytyy nyt plussata ja tulla pitämään mulle seuraa. Tämä oli käsky!

Hertta muuten oli hakenut nyytin kotiin, pieni poika oli tullut!

Täällä ei kuulu mitään ihmeempää, odotuspuolelta luin että tämä yhdeksäs viikko olis jotenkin alttein keskenmenolle ja sitä mun ei olis pitänyt lukea..

G: Mä tykkään eniten punaviiniglögistä. Monet alkon glögit on kans tosi hyviä, tykkään siitä mustikkaglögistäkin, sitä tosin ei voi lipitellä kun tipan. Kerran ostin kaupasta holitonta ja kyllä se oli hyvää sekin. Kausiherkku, jotenkin tulee niin jouluinen olo siitä! Vielä kun jaksais leipoo pipareita niin olis bueno.

Henskun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta! Mulla on muuten toi kahvi myös sellanen että ei millään. Ennen saatoin juoda puol pannua yhteen soittoon mut muutamaan viikkoon en oo saanut alas kuppiakaan.

Plussatuulia,

Miini 8+1

Okei, no jos kerran on ihan pakko, niin voin mä sitten plussata. Käsky kävi.

Kun täällä oli puhetta niistä mielikuvitusystävistä, niin mitäs mieltä olette tästä, voiko 31-vuotiaalla olla niitä ja onko se normaalia? :) Huomaan välillä pohtivani palsta-asioita "vapaa-ajalla", mm. eilen seisoin pysäkillä yhden tytön kanssa, jolla oli mukana iso koira ja vaivihkaa tarkkailin sen mahaa ja mietin voisiko siellä olla kaksoset.. ;D Ei se sitten vissiin ollutkaan sinä Miini? Muutkin tunkee jo ajatuksiin, ilmeisesti vietän täällä liikaa aikaa? Tai ettehän te mitään mielikuvitusystäviä ole vaan virtuaaliystäviä! Vissi ero. Enkä ole hullu.

Henskulla oli kyllä mitä parhain joululahja, samanlainen tilauksessa kiitos!