T
tähti*
Vieras
Juu eli kaikilla, joilla yritys on käynnissä on menkat alkanut. Melko samoissa kp:ssäkin mennään. Voitais jossain vaiheessa tehdä taas jännäyslista
. Jotenkin tuntuu nyt vaan niin kaukaiselle ne jännäyspäivät. Minä varmaan jännäilen sitten lokakuun puolen välin jälkeen - lokakuun lopussa.
Wilma, käy vain täällä purkamassa tuntoja, vaikka nyt vauvahaaveet muuten olisikin taka-alalla (niin jos pystyt ne taka-alalle laittamaan
). Ja eihän sitä kyllä tiedä, vaikka iloinen vahinko kävisikin
. Onhan se kuitenkin hyvä saada parisuhde ensin balansiin.
Helmi, vitsi pistä sää elämä risaiseksi ja osta se ovissylkitesti
! Kerro sitten kokemuksia. Mä hetken ajan sitä mietin, että kehtaisinko sellaisen testin tilata perinteisten sijaan. Olisi kuitenkin pitänyt sellainen tilata. Mulla kanssa sama ongelma, että pitää miettiä milloin voi pissiä ja juoda ja milloin tekisi testin, että saisi luotettavimman tuloksen. Jotenkin turhaa säätämistä niiden testien kanssa. Niin, eihän niitä pakko olisi tehdä, mutta kun tätä intoa riittää tähän hommaan
). Minkähän verran se sylkitesti maksoikaan? voikohan sillä testata useastikin?
Viihteellä käynti kysymykseen, että viihteellä käyn, mutta mielestäni kohtuudella. Toisinaan tulee käytyä useammin ja toisinaan on vähän pitempi paussi, ettei käy missään. Kotona tulee viikonloppuisin juotua muutama sidukka tai viiniä. En aio tän vauva-projektin takia kuitenkaan ruveta kotihiireksi tai absolutistiksi. Kyllähän sitä sitten ehtii, kun/jos on raskaana
...
Koittakaahan piristyä, kyllä tää tästä taas! Mitäs 'yrityksestä vielä haaveileville' kuuluu? onko edistynyt miesten pehmitys?
Wilma, käy vain täällä purkamassa tuntoja, vaikka nyt vauvahaaveet muuten olisikin taka-alalla (niin jos pystyt ne taka-alalle laittamaan
Helmi, vitsi pistä sää elämä risaiseksi ja osta se ovissylkitesti
Viihteellä käynti kysymykseen, että viihteellä käyn, mutta mielestäni kohtuudella. Toisinaan tulee käytyä useammin ja toisinaan on vähän pitempi paussi, ettei käy missään. Kotona tulee viikonloppuisin juotua muutama sidukka tai viiniä. En aio tän vauva-projektin takia kuitenkaan ruveta kotihiireksi tai absolutistiksi. Kyllähän sitä sitten ehtii, kun/jos on raskaana
Koittakaahan piristyä, kyllä tää tästä taas! Mitäs 'yrityksestä vielä haaveileville' kuuluu? onko edistynyt miesten pehmitys?