No niin, riita poikki ja voita väliin! Miksi muuten hitossa juuri voita, mitä hyötyä siitä on?? Mielipiteitä on joka lähtöön. Ja mun mummokommentti oli olevinaan vähän niinkuin vitsi.. tämä on oikein hyvä ikä! Vai mitä Tiiti-mummo?
Vuosihan ei vielä ole käytännössä pitkä aika, niin ainakin joka paikassa toitetetaan. Ja kai siinä jotain faktaa on takana, kun vasta kerran vuoden yrittämisen jälkeen pääsee tutkimuksiin. Mutta se kyllä tuntuu siltä ja sinä aikana ehtii käymään läpi niin paljon tunteita ja ajatuksia, joista muilla ei voi olla mitään käsitystä, jos ei ole samaa itse kokenut. Ja tottakai sitä miettii, miksi juuri omalle kohdalle on käynyt näin, miksi ei voinut kuulua niihin, jotka plussaavat vuoden muutaman kk:n sisään tai edes sen vuoden sisään. Mutta uskon ja toivon, että vuosi ei oikeasti ole pitkä aika, vaikka se sitä tunnetasolla todellakin on. Mutta älä Myy ollenkaan mieti sitä oletko reagoinut jotenkin väärin, et todellakaan. Olemme tässä(kin) suhteessa niin kovin erilaisia ja jokaisen tunteet ovat ihan yhtä oikeutettuja. Kyllä mä olen tässä vuoden varrella ollut todella katkera, kateellinen, inhottava, masentunut ja muuten vaan vittumainen, jopa vältellyt hyviä ystäviäni, jotka ovat onnistuneet tulemaan raskaaksi ja minä en. Itkenyt kotona elämän epäreiluutta yms. Ei palstatila riitä kaikkeen.. mutta olen varma, että kaikki tämä on vaan käytävä läpi, ei sitä voi oikaista. Ja kun näitä palstoja lueskelee, niin huomaa kyllä, että samassa veneessä ja samojen tunteiden kanssa painiskelee aika moni muukin. Että antaa tulla vaan! Kyllä me tästä selvitään!!
Ja mä en kyllä enää uskalla kysellä keneltäkään vauvahaaveista, sillä toivon ettei multa tule kukaan puolituttu sellaista kyselemään. Kerron niille, joille haluan, muille asia ei kuulu.
Jaahas, tämä vuodatus nyt teidän onneksi keskeytyy, kun joku koputtaa ovella.. hitto!

Sinis