Heipsan taas kaikki!
Teretulemast munkin puolesta Outik! Meidän joukkohan vaan lisääntyy (hehe...).
Ramonan oireet kuulostaa toooodella lupaavilta! On tainnut tärppi käydä! Nyt kyllä raportoit meille joka hetken!
Mä en oo oikeestaan miettinyt näitä koko lapsentekohommia nyt tädin vierailun jälkeen, katellaan sitten taas siinä oviksen tietämillä. Yritän nyt olla stressaamatta turhia koko asiasta.
Munkin pitäis vähän kattoa mitä suuhuni laitan, vaikka ihan hoikka olenkin. Selluliitti onkin hoikkien naisten vaiva, ja sitkee sellanen! Oon vaan niin kova syömään ja taas vaiheeksi suklaakoukussa. Sitä on pakko saada joka päivä. Paheensa kullakin
Eilen pakotin itseni juoksulenkille ja ajattelin nyt kevään kunniaksi alkaa taas juoksenteleen enemmänkin. Yritän pitää itteni siinä kunnossa että pystyn juoksemaan 10km koska vaan. Vaikka veren maku suussa! Mulla on sellanen aika aktiivinen tanssiharrastus johon meinaa mennä kaikki aika ja raha. Yritän sitten ehtiä käydä lenkillä ja jumpissa aina sillon tällön.
Mua on askarruttanut sellanen, että miten nuo raskausviikot laskettiinkaan? Jos on esim. raskaana viikolla 5+2? Oon lukenut joskus jostain miten ne meni mut en kuollaksenikaan muista. Anyone?
Sinis, ensinnäkin pahoittelut lämpöjen romahtamisesta, mutta siis jos tärppäis niin ne ei ilmeisesti laske ollenkaan? Mun parilla kaverillakin on tuo PCO, eli eikös se ole yhtä kuin monirakkulaiset munasarjat? Onko raskautuminen tällöin hankalampaa? Mitä muita oireita siihen kuuluu? Sori, kyselyikä iski
Viluski, mitä meinaat kosteusvoidemaisella limalla? Eli lievempi versio kananmunasta vai?
Kyllä sä hiivan tunnistaisit, siihen liittyy sietämätöntä kutinaa, ärsytystä ja epämiellyttävää hiivan tuoksua. Munkin pitäis käydä papassa, ei vaan meinaa saada aikaseksi. Tosin nyt vois olla aika hyvä hetki siihen hmmm...
Puhis, teillähän on niin nuorta lempeä että ei ihme että peitto heiluu jatkuvasti!
Meillä tulee pian 7 vuotta täyteen, josta 2 naimisissa. Eli intohimot ei enää niin usein leiskahtele vaikka muuten ollaan paljon lähekkäin ja tykätään toisistamme kovasti. Ollaan myös molemmat aika itsenäisiä ja harrastetaan omia juttujamme eikä nyhjätä koko ajan yhdessä. Se sopii meille, ollaan sen verran meneväisiä.
Mua muuten risoo mun osaksi puhjennut viisaudenhammas. Se aina välillä vähän meinaa tulehtua ja siihen ikeneen kertyy sellasta nestettä. Ei mitään saumaa että pääsis Helsingissä kunnalliseen hammashoitoon sitä leikkauttaan, sillon kun se ei ollut vielä puhjennut mutta turpos sellaseksi palloksi koko ien, sanoivat vaan että "siihen kuuluu monenlaista oiretta siihen puhkeamiseen, purskuttele Corsodylilla". Hitto että ärsyttää. En viittis mennä yksyisellekään, tai oikeastaan ei oo rahaa. Sitten kun googlasin niin sain selville että viisureita ei aleta leikkaamaan ollenkaan raskauden aikana. Kiva jos se sitten taas tulehtuu eikä voi vetää edes kunnon kipulääkkeitä. *turhautuminen*
Uhh. Mä oon jotenki taas poikki. Saiskohan sitä jotain vielä tehtyä, vaikka pestyä pyykkiä...
Palaillaan taas,
Ninna, kp5