VAUVAHAAVEILIJAT:
Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina 26/46, Y 10/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
++++++Plussanneet++++++++
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09
NO NIIN!
Iäm bäck.
Siispä, Tallinnan reissusta on selvitty, hengissä ja vieläpä niin, että työpaikkakin säilyi vaikka kotimatkalla jo pomon maksamat punkut poskia kuumottivatkin ja jutut alkoi käydä vähän pikkutuhmiks.. Onneks ei ole nöpönuuka pomo!
Perjantain reissu oli siis aivan mainio! Teimme hyviä ostoksia liikettä ajatellen ja tulipa sieltä muutama löytö itsellekin tehtyä! Lauantai ja maanantai olin vapaalla ja tänään oli ensi syksyn malliston sisäänostopäivä, joten vasta nyt ehdin koneelle. Pakko muuten mainita, että kun on sovittanut 5 tuntia putkeen farkkuja, niin ei enää tee mieli paljoo shopata! Luulen, et ei tarvi munkaan aikoihin vaatekauppaan hinkua..
Tervetuloa Lime joukkoomme iloiseen! Hyvin olet näköjään porukkaamme solahtanut!

Mut tää onkin niin sutjakkaa sakkia et ken uskaltaa paikalle pyrähtää, niin täällähän on ja pian koukuttuneena
Päivitin tuonne meidän parin tiedot.. muistelen ne johonkin silloin syksyllä laittaneeni, mut ne jäi varmaan huomioimatta sillon ja hukkuivat virtuaaliavaruuteen.. (mut silti mä en kokenu et mua ei ois tänne joukkoon 'haluttu'

) asennekysymys!
Sinis, mä olen kans sitä mieltä et tommoset kermaperunajutut voi ihan hyvin jättää kertomatta, JOS ei aio meille tarjota

Mulla kans yritystä päästä suloisesta vyötärömakkarasta eroon ja tänään sit olikin lounaana ihanaa savulohisalaattia! Superhyvää! Ainoo ongelma vaan, et aina kun pomo on paikalla niin se tuo mulle viineriä tmv.. eikä tämä päivä tehnyt poikkeusta elikäs tuli sit mässättyä kuitenkin..
Ja himputti vie, kuka sitä Cointreauta täällä suositteli?!! Minä ostin sitä pullollisen laivalta ja lauantaina meillä oli pienet lätkämatsin jälkeiset juhlinnat ja tämä nainen pisteli puoli pulloa cointreauta nielusta alas.. Muistikuvia?? Onko kellään?? Siis olihan se ihan hiton hyvää teen kans ja sittemmin myös ilman teetä, mut aamulla vasta katselin et minkä takia mun muisti hävis.. no syynä oli sit tämä 40 prossanen appelsiinijuoma. Ett' persiit vetäsin oikein olan takaa. Varmaan joskus 6 vuotta sitten viimeks noin juonu et muisti menny.. Hirvitys aivan! Jatkossa pidän siis tuon pullon oikeasti vain sitä hiihdon jälkeistä kaakaota varten jemmassa, enkä rupea sitä kaksin käsin kiskomaan.
Mun napasestani vielä:
eilen oli soittoaika gynelle..
No, mulla ei alkanu ne menkat, joiden piti alkaa viim. la.. Gynen mukaan mulla on myös siis testosteronin tuotannossa ongelmia ja seuraavaks yritetään käynnistellä mun menkkoja Yasmin-kuurilla.. Eli e-pillereitä kehiin.. Ts. sanoen, eipä tarvii mikään proffa olla, niin meille ei ainakaan plussaa tule tämän kuun aikana. *huokaus* Nyt siis kolme viikkoa pillereillä ja sit odotetaan tyhjennystä. (Mulla tais oikeesti alkaa ne vaihdevuodet, himskatti vie!)
Rutistuksia teille!