Heissuli vei Ystäväiset!
Hyvä Myy että olette saaneet jo sopua aikaan! Tänään voit sit viel illalla vienokainona kysäistä, jos saisit viel vähän 'sopua hieroa' ?!! Ja sit räpsyttelet suuria silmiä ihan hämillään.. eiköhän se lenkki siitä iloksesi vetristy

Vähänkö elän pienillä stereotypioilla.. mut välilä tälläset 'blondailut' tuntuu uppoovan mieheen ku Se vanhaan naiseen... vai mites se nyt meni..
Great! Siniskin pääsi kirjoittelun makuun! Hyvä hyvä! Tuloksethan vaikuttaa kuitenkin nyt näillä näkymin ihan positiiviselta. Siis tilanteena et kaikki olis suht ok ja kuitenkin saatte nyt apuakin ja on vähän paremmin suunnitelmaa et kuinka etenette. *rutistus* voimia yritykseen! Mä just kans kuulin (vajaa puoli tuntia sitten) et yks vanha koulukaveri odottaa kolmattaan.. Tasaiseen tahtiin raskautunut aina kun on edellisen jälkeen menkat alkaneet.. Vähän valitteli tuossa tulleita lisäkilojaan, niin kyl mä aika napakkaan sanoin et sietäis olla iloinen pienestä lisäpehmeydestä kun sen 'kylkiäisenä' saatte pienokaisen! Kyl se vähän sit otti juttuaan takasinkin et eihän se nyt oikeesti niin paha ookkaan... kun sit kerroin et kun tää touhu ei ihan sormia napsauttaen kaikilla onnistu.. No, hän ymmärsi ja keskustelu eteni sit ihan hyvillä mielin päätökseen.

Mut juu, kyllä tässä täytyy välillä itteään ravistella just sellasista kateudentunteista eroon.. ja kun oikeesti pohjimmiltani olen esim. em. ystävättäreni puolesta tosi onnellinen, koska hän on varmasti ihana äiti lapsilleen.
Viluskilla vapaa, ihanaa! Nautinnollista imuripäivää ja lenkkeilyä toivottelen! Kivahan se on illalla pujahtaa puhtaiden lakanoiden väliin ja vähän sotkea, jottei pyykkääminen lopu

bd Pakko myöntää et mäkin tunnen jo tuon tilanteen kun mies on niin väsyny eikä jaksa ja itse haluis.. mut sit jo tavallaan pelkää alottaa viettelyjä kun sit tod.näk. tulee pakit jos toinen on poikki... Mut yrittänyttä ei laiteta.. sitä voidaan naida niksauttaa.. Elikäs voithan sä varovasti vähän kokeilla kuitenkin, josko ILO irtoais
vitsit.. mä oon taas niin perjantai fiiliksillä et huh huijakkaa..
Mullakin on viiden päivän lenkkitauko takana ja sen kyllä tuntee... Pakko kertoa maananain sutinoista. Olin vähän vihjannu et vois olla toooosi kiva jos ihan piiiikkasen saisi rakastella. No, mies tietää et olen yleensä sit tyytyväinen nainen taas muutaman päivän kun olen jotain saanu ;P Mieskin onneks heräs ajatukseen et joo, touhutaas vaan ja olikin tosi himokkaana kesken kymppiuutisten lähi-idän tilanteen ja kun räiske ja rätinä loppu telkkarissa niin samoin loppu meillä ja mies huokaisi:"Huh, hyvä, nyt voin katsoa urheiluruudun rauhassa!" Vähänkö mä repesin!!

Siis ajatelkaas nyt miten viisas mies.. tiesi, et mä kuitenkin oisin sit kieppumassa kimpussa ainakin puoli tuntia eteenpäin jos nyt ei ihan heti heltiäis.. Sattu oleen samalla moodilla itsekin, joten teki molemmat tyytyväiseks ja jatkoi onnellisena miehenä urheiluruudun katsomista

Tähän kuitenkin mainittakoon, että olen jopa joskus saanut seksiä kesken jalkapallo-ottelun tai lätkämatsin, eli saan olla tyytyväinen tilanteeseeni
Hmm.. eilinen kahvihetki sujui mukavasti ja uskokaat tai älkäät, mut kyl mä ihan vaan kahvit keittelin, EGC:t on sit huomen kehissä... ja vähän port-viiniäkin on jemmassa huomisiltaan.. Ihanaa!
Nyt Naiset,
Taistoon Lenkkiemme puolesta!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
-puhiksenne