Oikein aurinkoista ja ihanaa tiistaita Pupuset!
Täälhän on lenkkijahti onnistunut oikein kiitettävästi. Taisittepa saada oikein JahtiMakkaraa kun on osa porukasta joutunut vähän rätinääkin kestämään lenkkinsä eteen.. Mut kaiketi nyt siis pääasia vaan et kaikki sai ja loppusessaan kaikilla hyvä mieli, eikös juu?!
Ja kuten me vähän uumoilimmekin, niin tulihan se täti

TOTTAKAI!! Nyt elelemme kiertopäivää 3 elikäs tästä voi nopeasti laskea, että lauantai oli vielä tädin osalta kuiva päivä.. muuten kyllä siis loiski ja lätisi oikein antaumuksella

JESS!! Siis meidän innoittavat lenkkipuheet toimivat itseenikin oikein kivasti ja mökin 'lämmittäminen' ONNISTUI odotettua paremmin

Mies kyllä vähän pelkäsi että naapurimökin mies tulee pian kysymään et onks koko mökki tulessa kun nuori emäntä näin huutaa, mut onneks saatiin ihan keskenämme lämmitellä
Mökkireissulta palattiin kyllä sitten jo sunnuntai-illaksi kotiin, kun mulla vatsaa korpesi siihen malliin et tuntui paremmalta päästä kotiin nukkumaan ja juoksevan lämpimän veden ääreen. Ja miehenkin täytyi ma-aamuna lähteä työmatkalle (jonne olisin kyllä voinut lähteä mukaankin) mut ajateltiin et parempi niin et saan vatsakramppeineni olla rauhassa kotona.
Eilen piristin kyllä omaa lomapäivääni pitkällä lenkillä koiran kanssa ja kävin tekemässä sijoituksen kunnon ulkokenkiin. Kyllä olikin aamulla mukava kävellä töihin auringon paistellessa. Kurvailtiin vielä vähän pidempää reittiä, kun tuntui niin kivalta kävellä!!
Täälläkin kun on nyt noista seksileluista keskusteltu niin meilläkin virisi kotona aiheesta keskustelua.. Mietin sitten että kaipa sitä voisi jonkin härvelin sänkyynsä hankkia ja vähän miehellekin menin jo lupailemaan et täytyy katsella jos jonkun kivan löytäisin.. Mies oli sitten kenties pikkuisen pettynyt kun sanoinkin sijoittaneeni ulkokenkiin

Mut puolustelin asiaa sillä, et onhan musta itsestäni kauemmin iloa jos pysyn hyvässä kunnossa ja ajattelin minä kyllä vähän johonkin netin tarjoamaan erotiikkakauppaan eksyä pientä ilostusta etsimään

Tuleepahan sitten myöhemmin yllätyksenä
Mitäs täällä muuten silloin suositeltiin? Mikä olis sellainen vekotin et siitä olis kenties miehellekin iloa.. Perus dildo?? Vibra?? Delfiini vai kaalimato? Mua jotenkin kyl ajatuksena tökkii et joku vihree lonkero luikertelee sisälle.. mut toisaalta en voi myöskään kuvitella ostavani 'oikean' jäljitelmää.. *huoh* kyl on tääl taas naisella huolet. Auttakaa naista seksikaupan hyllyllä

Älkää hyllyn alla.
Viluskille piti vielä sanomani että voimia päivääsi. Tuntuu varmasti haikealta miettiä, mitä jos kaikki olisi mennytkin toisin. Minä koitan aina kovasti miettiä asioita niin, et kyllä ne tapahtuvat niin kuin on tarkoitettu, vaikkei se suurimman surun hetkellä ehkä niin lohdutakaan. Meillä on kuitenkin vielä kaikilla toivoa lapsesta joten älkäämme antako sen toivon sammua! *Lämmin halaus*
-Puhina