Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mä kans naureskelin täällä tolle Puhikselle..."Haaveissa lenkki, VAUVA, lenkki VAUVA...lenkkki?" :D

Viluskin mies nyt taitaa olla "puutteessa", kun tuohon malliin äksyilee..eipäs poika (!) nyt tiedä mikä olis ihan omaks parhaaks...niih... Saakutin miehet!!

Joo-o Afrodite-farkut kuullostaa hyvältä...;) Miten me nyt tiistaihin asti pärjätään ilman Puhista... Ja perjantaivitsiKIN jäi saamatta...

Hyvvee viikonloppuva!

Myy.

Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa naiset!

Minnekäs se Ramona on tosiaan karannut kun ei oo näkynyt koko loppuviikosta?

Meillä otettiin sit ihan kunnolla yhteen vkoloppuna, mökötettiin yks päivä lähes puhumatta (minäkin!!!) Ja eilen illalla tilanne sit "laukes", ihan sanan kaikissa merkityksissä raivokkaaseen sovintoseksiin. ;) Sain oikein "hollywood-tyylillä" kun mies kesken mökötysten vaan tuli ja yllätti mut keittiön pöydälle... iiiihhanaa, purrrr...

No kunnon keskustelua ei oo käyty vieläkään, mun kulta ei hallitse näitä "pannukakkukeskusteluja", mutta jospa se taas tästä.

Mites muiden viikko lähetnyt käyntiin? Täällä meneillään (kai) metkuilevan muniksen kk, eli pidempi kierto? Kp lienee nyt 14. Lämmöt yhä alhaammalla kuin loppukuusta, mutta eipä mulla kai juuri koskaan ovis näin aikaisin oo.

Kuulumisiin,
Viluski

Mä täällä odottelen sitä maanantaivitsiä.

Vai että oikein hollywood-tyyliin? ;) Ei hassumpaa! Täälläkin päästiin lenkin makuun, mutta o-testi näyttää edelleen negaa, joten jatketaan harjoituksia. Mä ajattelin taas tikuttaa, kun mua ihmetyttää se pco-tyylisyysepäily ja siksi aion nyt kytätä löydänkö oviksen.

Viikonloppu meni ihan liian nopeasti ja tänään oli aika suuria vaikeuksia tuon heräämisen kanssa.. Mutta poikkesin sitten kahvilaan työmatkalla ja sain kuin sainkin itseni jotenkin käyntiin. Ehkä tämä tästä, joku ihme maanantaikooma.. Odotan jo kovasti pääsiäistä, kun saa pienen breikin tästä arjesta silloin. Tule jo..

Mites muiden viikonloppu meni?

Kyseleepi Sinis, kp13

Hei, hei, hei...:)

Ooh, vai, että oikein leffa-tyyliin Viluskin mouruava kollikissa antoi... Ainakin tunteiden paloa teillä siellä näyttää olevan. Hyvä niin. Taistelette suhteenne puolesta...harmi vaan, että keskusteluyhteys on vähän katkonainen. Mistä saitte sen mahtavan riidan aikaiseksi?

Ja hyvä, että Sinis ja Mr Siniskin olette lempeä jakaneet toisillenne...;)

Meillä yritetään olla tulematta raskaaks...sain sitten eilen "suihkun" päälleni..:) SYY: nyt en jaksa oireiden seurailuja...haluan elää iin kuin "ei mitään". Meillä on se pääsiäisreissu tulossa ja haluan syödä, juoda, rellestää siellä ilman tunnontuskia. No, siis sain eilen vatsalleni..ja sit suutuin siitä miehelleni..."ei VIELÄ tarvitse tulla ulos, ei mulla ole ovis lähelläkään" Mies vaan naureskeli, että "arvasin, että näin käy..anelet mua vielä tulemaan sisään..." Hirmu virne naamallaan. :D No hyvä, että toinen pysyy vahvana...

On tää elämä kummallista...mut ihan virkistävää välillä miettiä muita juttuja, kun limoja...:)

Niin ja uusi sänky vaatii vielä totuttelemista... Ohjeissakin sanottiin, että kestää tovi enne kuin selkä tottuu uuteen fysiologisesti oikeaan asentoon, kun pitkään on nukkunut pehemeällä patjalla, mutta mun kärsivällisyydellä tää ei ole paras juttu...:)

HUh, kahvista tuli huono olo...niin käy joskus....

Saiskos sen maanantaivitsin!? :)

Ja Puhis se siellä maalla kylpee romantiikassa...mokomakin...

Myy.

Heipä hei vaan kaikille :D

juu, mä kiukuttelin viikonlopun enkä tullu tänne... ;D
Ei vaan, mulla piti torstaina olla se lääkäri mut se peruuntu sairaustapauksen vuoksi ja aika meni kesäkuulle:( Olin aika pettyny,mut minkäs tommosille yllätyksille voi...
Kai mä olsin jonkun muun tykö päässy mut mitä suotta, uudet lääkärit kun ei tiedä sit musta mitään niin se on sitä typerää selittelyä vaan...

hmm.. mitäs täällä taas olikaan..harmi kun ei pääse selaan edellistä sivua ilman että tää teksti katoaa...

Vai että Viluskilla hässitään oikein Hollywood-tyyliin! :D
Sovintoseksi on kyllä melkein parasta seksiä... ;)

aijai...kadehdin Myytä kun niillä on uus sänky!!! :D tahtoo kans....!

Viime kierron "raskaus"oireista jäi väsymys päälle... :( Tää ei hellitä ikinä, inhotavaa kun oon niin kiukkunen ilman 13 tunnin yöunia! *prkl*

jaa niin sitä vitsiä.... mä en kyllä muista mitä tänne oon jo laittanu että anteeks jos toistan itteeni mutta tästä lähtee:

Norjalainen nussi lammasta joka oli jääny päästään kiinni aidanrakoon,
Ruotsalainen kulki ohi ja Norjalainen kysyi -Haluatko sinäkin?"
-Joo! sanoi Ruotsalainen ja työnsi päänsä aidanrakoon...

:DDDD Kiitos!

Mua pidetään jo täällä töissä varmaan ihan hulluna, sen verran itsekseni naureskelen, kun teidän viestejä luen! :) Mutta eipä haittaa.

Mä lähden nyt lenkille x2.
Sinis

Maittavaa lenkkiä Sinikselle! :)

Vai on Ramonallakin ollut känkkäränkkä kylässä? Mikäköhän mustien pilvien salamoiva lauma meidän päällemme liimautuikaan loppuviikosta? Meillä alkoi känkkäilyt melkein tyhjästä pilaamaan mukavasti alkaneen viikonlopun. Onneksi kuitenkin loppu hyvin, kaikki hyvin. Ja jep, sovintoseksi oli maittavaa.

Myy: Mun mies on oikea perinteinen suomi-mies tuossa puhumattomuudessaan, harmi. Tai no päivän polttaviin aiheisiin sillä on aina mielipide, mutta sit näistä henkilökahtaisista asioista ei osaa puhua. Aina kun yritän, hän vastaa hyökkäyksellä, ja menee sit lopulta riitelyksi :(

Ja vai että teillä(kin) yritetään olla tulematta paksuksi tässä kuussa... Tulet huomaamaan miten "helppoa" se on, etenkin jos tunnet oviksen. Minunkinhan ois pitänyt jo puol vuotta olla kuumeilematta, mutta aina sitä kuitenkin jaksaa toivoa vahingon käyneen. Mutta tsemppiä yritykseen, toivottavasti se piristää lenkkeilyänne. :D

t: Viluski kp14

ps: Thanks vitsistä Ramona, kevensi tunnelmaa täälläkin. ;D

Tulipa mieleeni vielä sellainen asia, että osaatteko suositella kivoja blogeja mitä tykkäätte käydä lukemassa. Kun niin hyviä lukuvinkkejäkin täältä olen saanut. Aihepiirinä kiinnostaisi tietty tää vauvakuumeilu, mutta muutenkin olen avoin kivoille blogeille.(Mitään kakstoistavuotiaiden pitämiä meikki- ja muotiblogeja en ehkä oo kyllin kiinnostunut lukemaan. )
Välillä aina tarviin hiljaisiin työpäiviin jotain ajankulua... :)

...jatkaa yksinpuheluaan.

Olen kirjoitellut myös tuolla Kermit ketjussa. Kun vastailin siellä vastikään keskenmenon kokeneille, huomasin etten olekaan teille tiedottanut, että nyt tämän viikon viikonloppuna olis mun vauvan laskettuaika, jos kaikki olis mennyt hyvin... :(
Tuntuu että aika on mennyt käsittämättömän nopeasti, ei siitä plussatestin onnesta ja keskenmenon kauhusta VOI OLLA vielä niin kauan...

Haikein terveisin Viluski kp15

Voi Viluski...onko siitä jo niin kauan :(...ymmärrän miksi hieman saattaa hermoja kiristää. Jospa se mieskin on sen muistanut ja sen takia hieman kireä ollut.. Mäkin joskus mietin, että jos olis heti/nopeasti tärpännyt mun la olis nyt, mutta tuo ajattelutapa ei kannata - tulee vaan paha mieli.

Mulla on tänään vähän känkkäränkkä...maha oli eilen illalla tosi kipeä, ilmeisesti vatsatautia liikenteessä...aamulla kastui housunlahkeet ja päätä särkee "vali, vali, vali" :S Mut siis EI HUVITA! :) Tympäsee nämä työkaveritkin välillä...ja asiakkaat...ja kaikki...aaargh (no, oma mies ei kyllä ärsytä...jes...ja vkl vapaa, ehkä se tästä)

Tuo siniksen lenkki x 2 oli hyvä... :)

Myy.

Hali Viluskille! Aika menee kyllä käsittämättömän nopeasti. Sulla toi on varmaan paljon konkreettisempaa, kun olit oikeasti raskaana, mutta kyllä mäkin usein mietin, että meillä voisi nyt olla jo puolivuotias napero kotona. Mutta eipä näy ei.. Mutta kyllä se sieltä vielä tulee.

Joo, sain molemmat lenkit hoideltua eilen! Mr. Sinis on ollut yllättävän helppoa kauraa viime aikoina.. :) Hyvä niin, ehkä silläkin on kevättä rinnassa.

Ja nyt hus hus känkkäränkille! Täällä paistaa aurinko = minä olen hyvällä tuulella. Selvä yhteys noilla asioilla. Tosin vähän huolestuttaa se, että en ole löytänyt ovista. Nyt on kp 14, yleensä mulla on ollut ovis näihän aikoihin. Lämmöt vielä alhaalla eli ehkä se on vasta tuloillaan. Pitää siis jatkaa harjoituksia. Ehkä mulla sitten on nyt ne pco-tyyppiset munasarjat enkä ovuloi tässä kierrossa. En tiedä, mutta ei se mitään. Napsitaan sitten nappeja ensi kuussa, niin eiköhän sieltä oviksetkin taas ilmaannu kehiin.

Mutta pitää mennä.
Sinis

Oikein aurinkoista ja ihanaa tiistaita Pupuset!

Täälhän on lenkkijahti onnistunut oikein kiitettävästi. Taisittepa saada oikein JahtiMakkaraa kun on osa porukasta joutunut vähän rätinääkin kestämään lenkkinsä eteen.. Mut kaiketi nyt siis pääasia vaan et kaikki sai ja loppusessaan kaikilla hyvä mieli, eikös juu?! :)

Ja kuten me vähän uumoilimmekin, niin tulihan se täti :D TOTTAKAI!! Nyt elelemme kiertopäivää 3 elikäs tästä voi nopeasti laskea, että lauantai oli vielä tädin osalta kuiva päivä.. muuten kyllä siis loiski ja lätisi oikein antaumuksella :D JESS!! Siis meidän innoittavat lenkkipuheet toimivat itseenikin oikein kivasti ja mökin 'lämmittäminen' ONNISTUI odotettua paremmin :) Mies kyllä vähän pelkäsi että naapurimökin mies tulee pian kysymään et onks koko mökki tulessa kun nuori emäntä näin huutaa, mut onneks saatiin ihan keskenämme lämmitellä :P

Mökkireissulta palattiin kyllä sitten jo sunnuntai-illaksi kotiin, kun mulla vatsaa korpesi siihen malliin et tuntui paremmalta päästä kotiin nukkumaan ja juoksevan lämpimän veden ääreen. Ja miehenkin täytyi ma-aamuna lähteä työmatkalle (jonne olisin kyllä voinut lähteä mukaankin) mut ajateltiin et parempi niin et saan vatsakramppeineni olla rauhassa kotona.

Eilen piristin kyllä omaa lomapäivääni pitkällä lenkillä koiran kanssa ja kävin tekemässä sijoituksen kunnon ulkokenkiin. Kyllä olikin aamulla mukava kävellä töihin auringon paistellessa. Kurvailtiin vielä vähän pidempää reittiä, kun tuntui niin kivalta kävellä!!

Täälläkin kun on nyt noista seksileluista keskusteltu niin meilläkin virisi kotona aiheesta keskustelua.. Mietin sitten että kaipa sitä voisi jonkin härvelin sänkyynsä hankkia ja vähän miehellekin menin jo lupailemaan et täytyy katsella jos jonkun kivan löytäisin.. Mies oli sitten kenties pikkuisen pettynyt kun sanoinkin sijoittaneeni ulkokenkiin :D Mut puolustelin asiaa sillä, et onhan musta itsestäni kauemmin iloa jos pysyn hyvässä kunnossa ja ajattelin minä kyllä vähän johonkin netin tarjoamaan erotiikkakauppaan eksyä pientä ilostusta etsimään :P Tuleepahan sitten myöhemmin yllätyksenä :)

Mitäs täällä muuten silloin suositeltiin? Mikä olis sellainen vekotin et siitä olis kenties miehellekin iloa.. Perus dildo?? Vibra?? Delfiini vai kaalimato? Mua jotenkin kyl ajatuksena tökkii et joku vihree lonkero luikertelee sisälle.. mut toisaalta en voi myöskään kuvitella ostavani 'oikean' jäljitelmää.. *huoh* kyl on tääl taas naisella huolet. Auttakaa naista seksikaupan hyllyllä :) Älkää hyllyn alla.

Viluskille piti vielä sanomani että voimia päivääsi. Tuntuu varmasti haikealta miettiä, mitä jos kaikki olisi mennytkin toisin. Minä koitan aina kovasti miettiä asioita niin, et kyllä ne tapahtuvat niin kuin on tarkoitettu, vaikkei se suurimman surun hetkellä ehkä niin lohdutakaan. Meillä on kuitenkin vielä kaikilla toivoa lapsesta joten älkäämme antako sen toivon sammua! *Lämmin halaus*

-Puhina

Puhinan viesti kyllä lämmitti mieltä ja nauratti...kyl sää oot höpsö! :) Kyllä on taas horroksessa olleet mökkikärpäset saaneet tuta nuoren emännän ääntelyistä...:D ja pahoittelet tyhmän tädin tulosta...miten olis jos kaikki tähdätään tonne toukokuulle... Sellainen mukava kevätyllätys vois aloittaa kesän mukavasti...

Ja Mr Sinikselläkin kevättä...jossain ;)...kiva, kiva... Kuullostaa aina kivemmalta, kuin pakkolenkki...

Myy.

No eihän tää tyttö malttanu enää teidän vinkkejänne odotella..

Kävin äsken laittamassa tilauksen vetämään ja pian pitäis meilläkin surista ;P Saas nähdä mitä mies sanoo ku näkee... en sit malttanu jättää tilausta yhden pikkutikun varaan :) Enkä mä nyt puhu ovistikuista.. Loppusessaan valintaan vaikutti vain väri.. Kun kerran lempivärillä kuorrutettuja leluja aikuiselle naiselle löytyy, niin miksei sitä ottais kokeiluun :) Kjih, kjih... Onpas tää nyt jännää.
Mut eikös se oo ihan reilua et jos kerran Myykin sai sen uuden sängyn, niin mä saan edes JOTAIN uutta mun vanhaan sänkyyni? Loogista, eikös juu?

Ensimmäinen kerta muuten et nyt kun tää täti vihdoin pörhälsi mökkiin, niin mieskin kysäisi et milloinkas sitä olis sitten suotuisa aika koittaa lapsentekoa ihan tosissaan?! Minä vakuuttelin et jatketaan vaan harjoittelua ahkerasti, mut puolen kuun tienoissa vois olla jo aika hyvää 'saumaa' :) Oletteko te muuten miettineet et olisko tyttö vai poika 'toivotumpi'? Jotenkin hurja noin kirjoittaa, kun varmasti täällä kaikki olis äärettömän onnellisia kummasta vaan, mut kai sitä jotain on päässään jokainen miettinyt.. Meillä kun on nyt pojat, niin hienoinen arka toive tyttölapsesta olis, mut viikonlopulla päätettiin jo pojallekin nimi, jos poika tulis.. Huh huh.. kyllä taas on toiveet korkealla. Mut minkä tälle tekee..
Sunnuntai-iltana lueskelin sincityn kustantamaa kirjaa "Suuri Seksiopas tmv." ja sieltä osiota joka nyt enemmän kosketti raskautta, äitiyttä ja parisuhteen ylläpitoa ja seksielämää. Sen mukaan raskauden keskivaiheilla seksi voi olla erittäin miellyttävää ja keho on jotenkin luonnostaan halukas.. Voi että.. kunpa senkin vielä kokisi! (täytyy kyllä myöntää et lueskelin mä vähän tuosta kirjasta sitä lelupuoltakin valintojani helpottamaan :) Ja täytyy myöntää et oli ihan hauska opus miehenkin kans luettavaks. Mies kyllä toivoi et kun pojat kuitenkin arki-iltoina on paljon meilläkin, niin en vallan olkkarin sohvapöydälle taas lukemistojani unohtais :D

Mä taidan nyt ruveta syömään ja kaivelen jostain mun gynen numeron ja varaan puhelinaikaa tehdäkseni tilannetiedotuksen mun tätsystäni :)

Auringonpaistetta edelleen!

-puhis

Ramonan vitsi muuten hytkyttää mua tääl edelleen :D :D pää aidanrakoon vaan, juupa juu :)

Huomenta....
Aurinko paistaa mutta mieli on musta... :(
Tunnen itteni ihan kamalaks näine tunteineni mut ei voi mitään...kuulin eilen että kaveri saa kaksoset (ja heillä on kaksi lasta ennestään) ja mä itkee vollotin koko illan... :(
Tottakai mä oon tosi onnellinen heidän puolestaan mut toisaalta niin helvetin kateellinenkin! Vaikka tasan tiedän ettei kateilu näitä omia toiveita yhtään edistä...
Ihan hirvee fiilis, pahenee vaan kun tajuun että ilonen tässä pitäs olla eikä itkee...

No kyllä tää tästä, mä en suostu lannistumaan! :)

Ramona!
Kyllä sulla on oikeus tunteisiisi siinä missä muillakin. Ei ihmisen tunteissaan mitä pidä - kyllä meillä on oikeus tuntea surua, kateutta, ärtymystä ja vihaakin omista tilanteistamme ja suhteutettuna niitä muiden onnen tunteisiin. Tosi asia toki on, että kateus ja viha on kuluttavia tunteita, mut jos niitä väliaikaisesti tuntee niin minkäs tunteillesi teet. Älä tosiaan lannistu, vaikkei omalle kohdalle ole vielä plussaa paukahtanut.. Luulenpa, että ilo toisten onnistumisesta tulee sit myöhemmin kun sen tunteen aika on. Ei itseään voi pakottaa olemaan iloinen.. ja toisaalta, karmeempaa musta olis jos joku tuleva äiti näkis jo naamasta et on vaan kateellinen tai surullinen, vaikka toisella on ollut onni raskautua... Kai se on kaikille helpompaa jos voi sanoa suoraan jotain tyyliin:"Olen iloinen teidän puolestanne että saatte vauvan, jopa kaks. Olen vain harmissani nyt, kun ei omalla kohdalla ole vielä onnistunut vaikka yritystä on." Jos odottava ystävä on järkevä ihminen, niin eiköhän tuo liene tilanteen ymmärrä, eikä tuollaisen virkkeen luulis kenenkään odotuksen iloa pilaavan.

*Halaus Ramonalle*

Voi, pikku-Ramona...älä tunne itseäsi huonoks ollenkaan...voin kuule kertoa, että allekirjoittanut kuuli ystävänsä olevan raskaan, vetäsi raivo-itku kännit ystävän lähdettyä ja vasta nyt alkaa toipua "järkytyksestä" ja yllättävästä uutisesta... Mä en tiedä mikä siinä on, että aina ei vaan osaa iloita toisten puolesta, vaikka kavereistakin on kyse... Kauhean huono omatunto siitä tulee, mutta tunteilleen ei voi mitään. Ja tää vauva-asia on sellainen, että koko tunneskaala käydään välillä läpi...ja niitä paskoja tuntemuksia on miltei enemmän kuin niitä positiivisia, mitä pidemmälle tässä mennään...:( OI voi, onpas välillä rankkkaa...

Enää kuusi päivää töitä ja lomalle!!! Olen niin sen tarpeessa..

Myy.

Joo Ramona, äläpäs liikaa syyllisty siellä tunteistasi.. voin kertoa, että se ajan kanssa helpottaa, tosin ensin sitä kadehtii pelkkää raskausuutista, sitten raskausmahaa ja sitten itse vauvaa.. mulla oli viime (ja edellis) vuonna muutama aika paha kausi, jolloin lähes välttelin näiden muutaman ystävieni tapaamista ja aina puheluiden ja tapaamisten jälkeen tuli kotona itku ja niiden välissä sitten podin huono omatuntoa siitä, että tunsin näin.. Ystäviä oli aina kiva nähdä, mutta sitä ennen ja sen jälkeen oli tosi vaikeaa. Mutta kaiken kanssa näköjään oppii elämään. Tosin nyt taas käyn tätä uudelleen läpi yhden ystävän yllätysraskauden kanssa.. Ei oo helppoa tämä meidän elämä! :) Onneksi on muitakin samassa jamassa olevia, kiitos siitä.

Puhiksella on ollut ilmeisen mukava mökkiviikonloppu :) Nyt heräsi mielenkiinto sun suristimia kohtaan.. kerro sitten toimiiko. Jos mä saisin "valita", niin toivoisin ehkä esikoiseksi tyttöä (kuulostipa kamalalta, ehkä juuri tämän takia meille ei sitä vauvaa tule..), koska lähipiirissä on niin paljon poikia. Mutta poika olisi kyllä ihan yhtä tervetullut. Haluaisin molemmat. Toivottavasti saisin edes jomman kumman.

Tää lähtis nyt kotiin. Sinis

Joo, Puhinan annapas vinkkiä minkälaisen suristimen hommasit... Joku pinkki delfiini-pöristin??! :) (musta on vähän outoa, kun aiheet ovat delfiinejä, pupuja...ja matoja...miten ne seksiin liittyy..eiks vois olla jotain kasviaiheita :)...?)

Tuo Siniksen lopputoteamus oli niin hyvä..."Mutta poika olisi kyllä ihan yhtä tervetullut. Haluaisin molemmat. Toivottavasti saisin edes jomman kumman." Meillä mies haluaisi ehkä tytön, kuulemma yhtä kauniin kuin äitinsä...Me ollaan Californication-sarjan faneja ja siinä sarjassa isän ja tyttären suhde on niin metka, että mies kadehtii sitä...ja haluaisi samanlaisen. Minusta poika olisi sen takia ihana, että saisin nähdä pikkupojan, joka muistuttaisi isäänsä... Mut sellainen oma prinsessa olis myös niin ihana... Eli saisipa edes yhden, merkillä ei väliä...:)

Myy.

:D mä oon ihan varma, että Myy huomaa tuossa vapun tietämillä olevansa raskaana.. ihmettelee, että missäs se akka nyt oikein kuppaa. Eikös se sopisi nyt kuvioihin? Ei yritetä=pamahdetaan paksuksi saman tien.

Mä oon ollut ihan käsittämättömän hyvällä tuulella! Mies on ollut myös eli meillä on ollut mukavaa ja kevät tulee, mikäs tässä siis. En kyllä tänäänkään bongannut ovista. Onkohan nyt niin, että kun mun munasarjojen on sanottu EHKÄ olevan pco-tyyppiset, että ne ovat sitten päättäneet myös nyt toimia oletuksen mukaisesti.. Yleensä olen nimittäin sen oviksen löytänyt. voihan se vielä olla tulossa, mutta vähän kyllä epäilen. Mutta ei se mitään. Ensi kuussa sitten napit käyttöön. Mutta siinä on sellainen pieni ongelma, että saattaa käydä niin, että mies on juuri sen otollisen ajan matkoilla.. eli nyt mä sitten pähkäilen pitäisikö niitä clomeja lykätä kuukaudella.. toisaalta houkuttaisi nähdä, miten ne muhun vaikuttaa, vaikka sitten jäisikin ovis hyödyntämättä (jos siis kävisi vaikka niin, että ne munikset täysin villiintyisivät ja tulisi seksikielto). Toisaalta taas ei kyllä houkuta yhtään napsia tabuja turhaan, jos ei niitä sitten pääse hyödyntämään. Mutta eiköhän se selviä ennen kuin täti laukkaa paikalle ja pitää aloittaa popsiminen.

Ja merkillä ei tosiaan olisi väliä, mieluummin jompi kumpi.

Keväästä seonnut Sinis :) (jo kp 15 eikä ovista näy..)

Kiitos kaikille lohdutuksesta!! *halit kaikille*
Vaikka tämönen aihe onkin niin on se helpottavaa huomata ettei oo ainoo ketä näistä tunteista "kärsii" vaikka ei tahtois.
Mun mieli helpottu kummasti kun soitin eilen kaverille onnittelupuhelun, juteltiin melkein tunti ja kerroin sille ihan rehellisesti miten se uutinen ensin kolahti mut miten onnellinen oon heidän puolesta silti.. Kaveri vaan sano että hän on aavistellu että meilläkin yritetään mut ei oo osannu puheeks ottaa :) Kyseli varovasti jo että jos hänen isännällä ei oo muita mielessä jo niin tullaanko sitten toiselle kaksosista kummeiks... :D
On toi puhuminen niin metka juttu, melkein kaikkeen se tehoo... ;)

Ai niin, Puhina pääsee päristelemään! :D Kerrohan tosiaan millasen "vehkeen" pistit tilaukseen?!?

Ai niin ja tohon tyttö vai poika- asiaan piti kommentoida että mulla on hirveen vahva tunne että meidän esikoinen tulee olemaan poika.. ;D En tiiä mistä toi tunne tulee mut unia oon paljon nähny siitä jo... :D Mut oikeesti se on "ihan sama" kumpi tulee kunhan joskus tulee! :D

Vaikka tämönen aihe onkin niin on se helpottavaa huomata ettei oo ainoo ketä näistä tunteista "kärsii" vaikka ei tahtois.
Mun mieli helpottu kummasti kun soitin eilen kaverille onnittelupuhelun, juteltiin melkein tunti ja kerroin sille ihan rehellisesti miten se uutinen ensin kolahti mut miten onnellinen oon heidän puolesta silti.. Kaveri vaan sano että hän on aavistellu että meilläkin yritetään mut ei oo osannu puheeks ottaa :) Kyseli varovasti jo että jos hänen isännällä ei oo muita mielessä jo niin tullaanko sitten toiselle kaksosista kummeiks... :D

Ai niin, Puhina pääsee päristelemään! :D Kerrohan tosiaan millasen "vehkeen" pistit tilaukseen?!?

Ai niin ja tohon tyttö vai poika- asiaan piti kommentoida että mulla on hirveen vahva tunne että meidän esikoinen tulee olemaan poika.. ;D En tiiä mistä toi tunne tulee mut unia oon paljon nähny siitä jo... :D Mut oikeesti se on "ihan sama" kumpi tulee kunhan joskus tulee! :D