Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siniksen resepti kuullostaa hyvältä! Ajattele, jos meitä ei olis piristämässä sun päivää...saman kokeneita.

Juttu hieman keskeytyi, kun piti sännätä vessaan...pelkkää LIMAA... Kyllä mä sanon, että P**KELE! Ja hienot naisethan eivät kiroile.. 'öhöm' Just niin, alkas kerta laakista tai ei ollenkaan tällaisia suttuja...

Puhinan aamuherätys on kadehdittava... Mun miehen itsetunto on vähän kadoksissa, Kun mä en osoita normaalia mielenkiintoa (km jälkeen ollu yhtä vuoristorataa...) Ärsyttää, kun se alottaa hyvin, sit se alkaa kiirehtimään...viimeks sanoin, että mennään hitaasti...niin sit se LOPETTI kokonaan. Ai että, miten ärsyttävää.. En ala kyllä kerjäämään...käännän mieluummin kylkeä, jos ei kerran tajua hidastamisen ja lopettamisen eroa... Miehet on joskus tyhmiä...ja herkkänahkaisia...

Niin siis piti vielä Puhinalta kysyä, että oletkos aivan varma, että ne tuhrut on menkkoja...tarkistatko aina raskaustestillä, että oletko-vai-etkö-ole? Oudoilta kuullostaa nuo sunkin menkat... Tervetuloa joukkoon...:D

*miehisyyden murskaaja* Myy.

Haa, ihminen viisastuu!
Tajusin tuossa just, että auki oleva sivuhan kannattaa PÄIVITTÄÄ välillä niin näkee jos on tullu uusia viestejä. Voi hertsyykkeli sentään mikä järjen jätti minäkin tän koneen kanssa aina välillä olen.

Minä tuossa menneellä viikolla just mieheltäni utelin että onko yleinen 'oletus' paikkansapitävä että miehen pitää antaa saalistaa naista ja miehelle pitää antaa tilanteita, joissa saa itsekin tehdä aloitteen seksiin?! Miehen vastaus oli, et eiköhän hän osaa jo kieltäytyäkin, jos ei mieli tee.. Elikäs meillä se olen minä joka yleensä on rakastelua ja pikapanoja ehdottelemassa ;P Hmm.. välillä koen kyllä turhautumista jos tulee useammin peräkkäin "Ei kiitosta!", mut näissäkin tapauksissa päivän 'jääkausi' jo muuttaa tilannetta parempaan suuntaan. En tarkoita jääkaudella mitään vihanpitoa, mutta pyrin vaan tuolloin vähän hillitsemään itseäni etten ole kiehnäämässä ihan joka välissä kun toinen koittaa vaan ohi mennä :D Tänä aamuna mies tuli aamulenkiltä sulattelemaan kylmiä käsiään peittoni alle ja se ei sitten kauaa kestänytkään kun olin jo innosta soikeana. Nyt täytyykin sitten malttaa sunnuntai-iltaan tai todennäköisesti maanantaille asti, että on mies vähän ehtinyt turnaus-reissultaan toipumaan.. Ja pojatkin tulee ens viikolle kotiin ja se yleensä vähän meidänkin tahtia rauhoittaa, kun pitää miettiä että paetaanko takkahuoneeseen varastamaan yhteinen hetki.. :) Meni nyt ihan aiheen viereen.. mutta menköön. eipä ole kerta ensimmäinen.

Mulla ei nyt tälle tammikuulle ollu varattuna raskaustestiä kaappiin.. pitäisiköhän illalla käppäillä kaupan kautta kotiin? Tuhrut on osittain hyvin paksua valkovuotolimaa, parina päivänä tuli vähän tummempaakin, jolloin jo kuvittelin et täti pyyhältäis paikalle, mut ei.. *huokaus* Tässä ei enää oikein tiedä mistä olla pettynyt. En tosiaan pääse kunnolla laskemaan kiertopäiviäkään kun tämä nyt on tämmöstä. Siis tää on niin tätä!

Just katselin tuolta jotain muuta palstaa jossa joku kirjoitteli tilanneensa testejä netistä, kotitesti.fi:stä.. mietin tässä et pitäisköhän munkin siirtyä noihin nettitestien ostajiin, ei tarviis lähikaupan tätin olla aina ihmeissään. Vaikka tuskinpa mä olen ainoa joka noita testejä kotiinsa rahtaa, sitä vaan ajattelee asiat niin omanapa-lähtöisesti, ihan niinku kaikki mut tavanneet näkis naamasta että meillä harrastetaan kivaa seksiä ja usein.. ja koitetaan vielä sitä vauvaakin siinä sivussa :)
Mut juups, kiitos Myylle joukko-toivotuksista.. taidan ihan samassa sakissa olla näiden vuotojeni epämääräisyyden vuoksi.

Karua.. mies leikkas eilen just ihanan viikon sängen leuastaan pois. Ei vissiin enää kestäny mun kiusoittelevia juttujani Hackmannin oman tiensä kulkijasta (mainos jossa on rautapannu kera stetson-miehen) ja viittauksista James Bondiin.. Hmm. ja musta se oli vaan NIIIIN seksikkään näköinen! No, josko saisin taas jossain vaiheessa yllytettyä kasvattamaan.

Hih hei, mulla on muuten käyny tänään jopa yks ihan maksava asiakaskin!! Töitäkin enää neljä tuntia jäljellä. :)

Kirjoitelkaahan ajatuksenjuoksujanne muutkin niin mun päivä hupenee hujauksessa!

Hersyvä lukuvinkki:
Anna-Leena Härkösen "Ei kiitos!"

Ahmaisin kyseisen kirjan muutamassa illassa ja kikattelin kippurassa joillekin kohtauksille. Valitettavaa on, että kuten aiemmassa viestissäni mainitsin että meillä se olen lähinnä minä joka seksiä ehdottelee niin välillä toki tulee sitten näitä kieltäytymisiäkin.. Ja kun toin tän kirjan kotiin, niin mies otti sen ensin henk.koht. loukkauksena kun lukaisi takakannen, jossa vihjattiin 'uupahtaneeseen avioliittoon' ... :D

No oli miten oli, mut jos kirjan käsiinne saatte niin nauttikaa. Oli hauska!! Tai minä vaan tykkään Härkösen tavasta kirjoittaa.

Puhina puhaltaa kyllä tälle palstalle mukavasti uusia tuulia...kiitos jutuistasi. Lisää vaan...:)

Ja kannattaa tilata testejä kotiin, jos siis niitä meinaa hankkia... mä taisin tilata jostain halpatesti.fi paikasta joskus kesällä. Nyt ajattelin tilata ovistestejä ens kiertoon ja ehkä pari raskaustestiä...just in case.

Härkösen kirjaa vois harkita, siinä on sisukas ja rohkea nainen... Joskus kaipaan lukemista, kun luen kirjallisuutta niin vähän. Hyviä kirjoja on joskus niiiin vaikea löytää...mä en jaksa mitään jaaritteluja...:)

Ajattelin tänään salille kunhan töistä pääsen...pakko mennä, ei tästä muuten tule mitään... Lähteminen on vaikeaa, mutta hyvä olo tulee treenin jälkeen...ja voi taas varovasti katsoa peiliin..

Myy.

Vilukisu tunnustautuu myös lukutoukaksi, kiitti lukuvinkistä Puhis!

Jääkausi ollut meilläkin meneillään tässä kuussa. Eli ihan samantyyppisesti kuin teillä, meillä minä olen se läheisyyshakuisempi ja vonkaavampi osapuoli. Miehellä on myös sata kertaa stressaavampi työ kuin minulla ja on välillä siitä ihan naatti, ja sitä on minun (jolla on aikaa kuluttaa täällä...) välillä vaikea muistaa. Sitten loukkaannun kun toinen ei jaksa, vaikka tiedän tasan mistä johtuu ja että tilanne korjautuu aina kun ukko saa vähän unta kuuppaan.

Tässä kuussa olen koittanut nyt sitten jättää aloitteet ukolle, ja eipä kyllä ihan normaalin "vilkasta" ole ollut. Pitänee hakea toi Ei kiitos! -kirja kirjastosta, ja kävellä iltaisin se kainalossa makkariin. vink vink... heh :D
Joskus tää jääkausi aina tuottaa tulosta ja jäätikön sulamista ja ukko alkaa jossain vaiheessa ihmettelemään mikä mulla on kun en roiku koko ajan sen lahkeessa.

Minäkin joskus mietin että sääliikö lähikaupan myyjät jo minua kun jo toista vuotta kiikutan testejä kotiin. Yritän kuitenkin ostaa aina useamman paketin kerralla ettei tarvii joka kuukausi käydä niitä hakemassa. "Lähikauppani" on oikeastaa aika iso market, joten tuskinpa nuo muutenkaan yksittäisiä asiakkaita muistavat... (siis eikö tää maailma todellakaan pyöri minun napani ja kuukautiskiertoni ympärillä mitä häh????)

Mites myyn salitreenit sujuivat tauon jälkeen?

Viluski

Puhis täällä jälleen tuhistelee menemään..

Työpäivää jäljellä 40 minuuttia. Jiihaa, tästäkin päivästä pian selvitty!

Pitänee hakea toi Ei kiitos! -kirja kirjastosta, ja kävellä iltaisin se kainalossa makkariin. vink vink... heh :D
Voin nähdä miten siellä viluski paukuttelis kantapäillään makkariin, et johan on kumma jos ei mies tajua mitä on nainen vaille.

Jokin aika sitten juuri tuollaisen 'jääkauden' pitäneenä, huokaisin innoissani "Onpas ihanaa kun kosketat!", kun mies rupes jonain iltana silittelemään ja mies tokaisi "Ei se nyt noin eksoottista luulis olevan, että aivan hengästyt!" Se on vaan kumma miten itsestä tuntuu hurjalta jo kun koittaa päivän pitää visusti näppinsä erossa ettei liikaa 'ahdistelis' toista ja sitten tuntuukin se toisen tekemä kosketus (olipa se sitten aloite tai hellittely muuten vaan) niin huiman hyvältä!

Nytkin tiedän jo olevani varmasti ihan pakahtunut ihon ikävästä kun olen kolme päivää vaan koiran kanssa kotosalla. Voihan siihenkin pentuun tietysti paijailun tarvettaan purkaa, mut eihän se miestä millään korvaa :)

(siis eikö tää maailma todellakaan pyöri minun napani ja kuukautiskiertoni ympärillä mitä häh????)
:D Niin.. millonkahan me tuokin oikeesti tajutaan?!! :D
No, mä päätin olla ostamatta yhtään testiä tässä kuussa.. Tuijottelen vaan napaani ja syön hyvillä mielin pari munkkipossua ja illalla pitsaa :P Kyllä tämä elämä tästä, vaikka onkin jotain vuoto-häröilyjä.

Oikein nautinnollista viikonloppua teille kaikille Ihanat Naiset!

-Puhis

Vilukisukin sinnittelee vielä töissä...

Tää on täysin offtopickkia, mutta pakko kertoo teille yksi todella tärkeä tieto... Nyt on kyllä uutiskynnys erittäin matalalla!

...kröhöm...

Siis mua on alkanut ärsyttää nuo "haaveissa pikku kakkonen" -ketjut ihan kauheasti. Ei, ei siksi että ihmiset haaveilevat toisesta lapsesta vaikkei minulla ole sitä yhtäkään. Vaan ihan vaan siksi, että minun likainen mielikuvitukseni liittää tuon pikku kakkosen johonkin ihan muuhun kuin lastenohjelmaan tai toiseen lapseen... Koska olen joskus tuon vertauksen kuullut tuosta no, Kakkosesta, niin en kyllä ikinä voisi kutsua toista lastani sillä nimikkeellä...

No eipä muuta, toivottavasti ette järjetä minua pakkohoitoon viikonlopun virkeiden juttujeni vuoksi... ;)

Tulinpa minäkin toivottelemaan teille hyvää viikonloppua ja pahoittelut Sinikselle tädin hyökkäyksestä.
(.)Mulla on tullut nyt pariin otteeseen tuhruja ja eilen sitten oikeaa vertakin, josta säikähtäneenä tilasin varhaisultran yksityiseltä. Siellä ultrassa näkyi 1cm mittainen "pullero" jonka sydän sykki villisti. Voi vitsit miten mulla sydän oli pakahtua =)
Suokaa anteeksi et tulen hehkuttamaan tätä tänne mut olen niiiiiiin onnessani.
UP+pullero 7+3

Ihanaa uppis! Lämmin halaus sinulle ja pikku pullerolle! <3
Tottakai saat hehkuttaa meille, ja pitääkin! Aina ilahduttaa kuulla näitä kivoja uutisia.

(Muuten mullahan tuli km 7+4, ja ei siinä kyllä ollut sitten mitään epäselvää, verta tuli niiiiin paljon. )

T.vilukisu jolla näköjään tänään vähän tekemisen puute kun täällä roikkuu...

Huomenta. Kivaa kun pitkästä aikaa meidän ketjussakin on eloa ja iloa kirjoituksissa. Tuntuu että ainakin itsellä mennyt niin kauan matalapainetta joten kiva kun joku jaksaa kirjoitella kivojakin väliin :)

Mä olen joskus jostain nuorten seksipalstalta lukenut että joskus suihkuttelu voi toimia raskauden edistäjänäkin. Täti siellä kertoi että suihku voi jopa viedä siittiöitä pidemmälle... En tiedä oliko se peloittelua että ilman ehkäisyä ei kannata olla vai onko noin. Olispa tilanne jos Vilukisu olisi tahtomattaan vielä edistänyt raskauden todennäköisyyttä :D Otatko paljon lukemista lomalle mukaan? Onko teillä löhöloma vai aktiiviloma? Mäkin olen kova lukemaan, oikeastaan sellainen "tuurilukija". Kiireiden vuoksi en aina ehdi lukemaan, mutta sitten kun otan kirjan käteen niin jään siihen koukkuun ja se on pakko ahmia nopeasti loppuun.

Hei UP! Hehkuta vaan, isosta asiastahan on kyse. Sullakin on jo noin pitkällä viikot, hui! Tollainen ultra on varmasti ihan ainutlaatuinen hetki ja varmasti herkistää. Onnellisia aikoja sinne!

Helli Puhina vaan urakalla sitä pientä koiraa. Nimittäin silloin, kun hellii eläintä tai pientä lasta naisen elimistö alkaa tuottamaan hormoneja jotka lisäävät raskauden mahdollisuutta. Mä olen aina joskus miettinyt että jos suhtautuu aina välillä mieheen kun lapseen ja hoivaa ja hellii sitä niin voisko se ajaa tuon saman asian :D Ilmeisesti ei koska meillä ei ole tärppiä käynyt :D Sulla on ihana kirjoitustyyli ja juttujasi lukee hyvillä mielin. Kiva kun tulit tänne kirjoittelemaan. Mä olen erittäin huono testaaja, mutta ovistestejä olen tilannut aina netistä. Siinä yhdistyy helppous ja edullisuus. Kaipa ne on halvempiakin kun apteekin testit. Oletkohan jo testannut, tulehan kertomaan mitä testi näytti!

Kiva että Myykin on jo paremmilla fiiliksillä. Kirjoituksistasi ainakin paistaa hyväntuulisuus. Eikös sulla tosiaan edellisellä, onnistuneellakin kierroksella tuhruttanut paljon ennen plussaa? Toivotaan että tämäkin on sitä samaa. Onko sulla suunnitelmissa testailla milloin?

Mites Siniksen herkku/punkkuilta meni? Mä näin susta unta jossa harmittelin että ystävyksille pitää sattua näin huono tuuri, molemmilta plussa kateissa. Pohdin kovasti että ihan tilastollisessa valossakin plussaa pitäisi kohta tulla ja koska usko omiin mahdollisuuksiin on pieni ajattelin että Siniksen on ihan pakko kohta plussata. Aika hauskaa että tulet jo mun uniin :D Toivotaan että on enneuni ja kertoo sun plussasta!

ON: olen tehnyt ovistestejä eikä vieläkään näytä plussaa. Kp on 12/25-27. Viime kierrossahan plussa tuli jo kp 11. Oikeaa puolta on vihlonut, mutta nyt myös vasenta munasarjaa vihloo... Limailua kuitenkin on vielä joten toivon ettei ovis ole mennyt. Meillä on ollut tosi kiireista työssä joka tarkoittaa hiljaisuutta makkarissa ja jos ovis on jo ollut niin ei mitään toiveita tärpistä. Tänään pitää vietellä mies. Pitäisi yrittää keksiä jotain piristystä makkariinkin, vinkkejä?!?

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Huomenta vaan munkin puolesta ja mukavaa viikonloppua... hohhoijaa, vielä tämä päivä pitäs jaksaa...ja vähän huonoissa fiiliksissä olen, kun mies ärähti mulle aamulla :(. Eilen illallakin tuli riita ihan aiheetta, mut se sovittiin nopeasti ja vietettiin oikein kiva ilta...ja yö... Meillä myös ollut "jääkausi" yli viikon (ennätyspitkä) ja mä sit yöllä heräsin puol yhden aikaan sanoin miehelle "minä rakastan sinua..." ja sit alkoi peitto heilumaan...:) Ilmeisesti en kestänyt enää elää puutteessa... Mutta viikon tauon jälkeen tuntuu, että ehkä pidetään ainakin päivän breikki...;)

Tiitin ja Viluskin miehellä myös kiireiset hommat...meillä myös stressataan välillä kauheesti, puhistaan ja puhkutaan...

Tiiti: kuullostaa kyllä siltä, että ovis olis vielä ovella... Tsemppiä!! Jaahans, jotain virikkeitä vailla... Oletkos kokeillut miehen hellävaraista sitomista...? Meillä mies tykkää ajatuksesta, että on TÄYSIN mun ARMOILLA... vähän hölmöä, mutta toimii... Sipase vähän huulikiiltoa, suihkauta tuoksua..ja kivat vaatteet...(mut ei mitään liian seksikästä, miehet tuntuu ahistuvan liiasta tyrkyttelystä..)

Voi, että mulla just kävi asiakkaana vanha leskeksi jäänyt nainen...todella väsyneen ja elämän ilonsa menettäneeen näköinen.. Sain minä hänet hieman myös naurahtamaan tälle elämälle... Eihän tästä elämästä hengissä selviä, mutta kaikkensa on yritettävä - ei saa luovuttaa!! (mutta kyllä kävi sääliksi rouvaa...ja tuli mieleen, että ei sais tapella ihan turhista asioista oman kullan kanssa)

Ja siitä mun testailusta...kaapissa ei ole yhtään testiä, pitää tilata netistä, JOS ajankohtaista...apteekista ei enää yhtään hankita.

UP: Sun pitää muistaa myös meille käydä kertomassa nuo jutut...ilman muuta...pitkään jännättiin yhdessä, niin ei se toisen plussaan lopu... Ollaan iloisia sun puolesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti...

Mun yöllisessä unessa muuten menkat alkoi..tai ainakin jotain punaista vuotoa oli...ja mähän yleensä näen "enneunia"...

Tää mun juttu on nyt lauantain tyyliin tosi sekavaa... :)

Myy.

Täällä ollaan, vasta suunnittelemassa ulos lähtöä.. :) Vähän hitaita nämä viikonloppuaamut, mutta nautin niitä kovasti! Nyt siis odottelen, että tuo pesukone lopettaisi ja mä pääsisin pihalle. Ei paista aurinko :( mutta menen silti.

Olipas tullut juttua! Ihanaa, kun joku kirjoittelee pitkiä tarinoita, jotka eivät ole täynnä vain näitä eritejuttuja ;) Puhinalle erityiskiitos tästä! En olekaan tuota Härkösen kirjaa lukenut, mutta muita kyllä. Luin noin vuosi sitten sen Heikosti positiivisen, suosittelen, sopii hyvin tähän meidän aihepiiriin :) Itseasiassa selaisin sitä tuossa jouluna uudelleen ja hihittelin sille kovasti, hauskasti kirjoitettu ja voin luvata, että löydätte paljon yhtäläisyyksiä sieltä :) Mä en tosin ole vielä imettänyt pehmoeläimiä, mutta eiköhän sekin vielä ole edessä.

:D Tiiti taitaa lukea Bees&honey-palstaa! Muistatteko sen? Ja toivotaan, että Vilukisu olisi tietämättään edistänyt raskautumistaan, vaikka et sitä nyt itse juuri tälle kuulle toivonutkaan.
Ai mä olen päässyt teidän uniin! Oliko painajainen? :) Toivotaan, että oli enneuni!
Mäkin kovasti yritän luottaa tuohon todennäköisyyteen, kyllä sen plussan nyt pitäisi meille tulla. Ja ihan hyvä, että päästään sinne lääkäriin. Oon kyllä vähän huolissani mun miehestä, eilen se, tosin vitsiksi naamioituna pyyteli muutaman kerran anteeksi, että vika on hänessä (mistä sen muka tietää??) ja sanoi, että jos näin on ja lapsi on mulle niin tärkeä, niin mitä sitten tapahtuu? Eli etsinkö sitten uuden miehen? Voi toista.. nyt mun pitää kyllä lopettaa nää itsesäälissä pyörimiset ja koittaa paremmin huomioida myös miesraukkaa.. Se ei ole aikaisemmin suoraan näyttänyt tai puhunut oikein mitään siitä, miltä tämä hänestä tuntuu. Mä luulen, että vasta nyt viime aikoina hänkin on alkanut tajuamaan, että jotain voi olla pielessä. Vielä ennen joulua se vaan toisteli, että älä hätäile, kyllä se sieltä tulee ja onhan tässä aikaa. Luulen, että jos kävisi ilmi, että "vika" oikeasti olisikin hänessä, niin se olisi todella kova paikka. No mä yritin kovasti todistella, että en ole uutta miestä etsimässä enkä aiokaan. Ja pakko myöntää, että olen kyllä vähän toiveikkaampi taas kuin kuukausi sitten, ehkä se on toi lähestyvä lääkäri, joka sitä toivoa tuo. Aloin jopa virkkaamaan sellaista vauvan peittoa, jota olen jo pitkään katsellut. Ajattelin, että kyllä sille vielä joskus on käyttöä. Se koostuu sellaisista pikkupalasisita, joita voin silloin tällöin tehdä. Eli luultavasti monen vuoden projekti, niin kuin tämäkin eli sopii hyvin yhteen. Ja jos ei meille sitä vauvaa suoda, niin sitten annan sen jollekin teistä! :)

Tuosta jääkausiasiasta ja kosketuksesta vielä. Vaikka mä usein rutisen täällä meidän seksielämästä, niin läheisyyttä meiltä ei puutu ja koen sen ehkä jopa tärkeämpänä tällä hetkellä kuin viriilimmän seksielämän. Tai ainakin näin olen itselleni uskotellut.. Mun mieskin on kova halimaan ja koskettelemaan. Mutta pakko sanoa, että tää pakkoyrittäminen on kyllä vienyt ilon seksistä toistaiseksi. Tai sen aloittamisesta. Mutta ehkä se siitä palautuu, toivon ainakin niin.

Mun tarkoituksena oli kommentoida noita teidän pitkiä tarinoita, mutta näköjään tämäkin kääntyi taas vain omaan napaan..
UP:lle vielä, että älä turhaan pyytele anteeksi iloasi! Kaikki täällä notkuneet ja vihdoin toiselle puolelle päässeet olette hyvin tervetulleita kertomaan kuulumisianne! Se on suorastaan velvollisuus ja ainakin minä lupaan ottaa henk.koht.loukkauksena sen, jos täällä ei ollenkaan käydä! :)

Ja kiva, että Myy kaikesta huolimatta näyttää olevan suht koht tolpillaan! :) Ja olet oikeassa, ilman teitä samassa jamassa olevia tää jatkuva pettyminen olisi paljon paljon pahempaa! Eli kiitos taas kerran, kun olette olemassa!

Josko nyt lähtisin sinne ulos? Tekisi mieli tehdä lumiukko, tuleeko joku mukaan?
Mukavaa viikonloppua!
Sinis

Huomenta ladies!

Onnistuiko Siniksen lumiukko?
Tällä raskaustumistahdilla mikä tällä palstalla on, ehditään vaikka kierrättää sitä vauvanpeittoa meidän kaikkien vaavien lämpönä, sillä kyllä me Kaikki ne vauvamme saadaan, hitaasti mutta varmasti! Melkein jo meinasin lupautua virkkaamaan sun peittoosi pari sympatiatilkkua, mutta hitsit kun mä en taida osata!!!! Mutta ajatuksessa mukana, ihana idea. Oliskin jo iso peitto mullakin jos olisin aloittanut yhtäaikaa tekemään tilkun/kk kun aloitin tjottauksenkin... huoh..Sä nyt tosin joudut pistämään puikon (vai puikot?) viuhumaan, koska lääkärikäyntiplussa jo odottaa! ;D
Juu, tänä aamuna näköjään vahvasti positiivinen mieliala!

Meillä jääkausi päättyi eilen, jeeee!!!! Ei meillä kyllä riitoja ollutkaan, vaan vähän hiljaisempaa makuuhuoneessa kun kulta tehnyt töitä kellon ympäri.. Liekö osunut vielä ovikseenkin, lämmöt oli pe aamuna 36,2, la 36,4 ja tänään 36,5? Tosin en saanut lähetystä perille asti, mutta ei sen nyt tässä kuussa niin väliäkään, tärkeintä oli hyvä seksi tällä kertaa! nam! (ja minäkin sitä bees&honey palstaa nuorena lukeneena tiedän että "touhutipoissakin" on simppoja vaikken ollut tuosta suihkutteluhommasta lukenutkaan...)

Mun on kyllä pakko lukea noi Härkösen kirjat, tosin vasta loman jälkeen taidan ehtiä, lomalle ei viitsi kirjaston kirjoja ottaa. Ja tuossahan sitä vasta sitten ukolle onkin ihmettelemistä kun yöpöydälle ilmestyvät kirjat "Ei kiitos" ja "Heikosti positiivinen"... Muita hyviä vinkkejä??? Studio-Sex? Emmanuelle? ;D
Ja mä muuten luen yleensä aikas paljon, eli jos lukuvinkkejä tahdotte, niin kertokaa vaan millaisista kirjoista pidätte, niin voin suositella jotain? (tällä hetkellä yöpöydältä löytyy vaan vinopino thaimaa/matkustus/sukelluskirjoja... Ja juu, joku kyselikin minne olen matkustamassa, niin tuostahan sen voikin sitten päätellä...)

Jokos se Tiitin ovis löytyi? Muistelisin jostain lukeneeni että sen plussan saattaa missata jos aina esim aamulla testaa ja plussa oliskin tullut illalla. Mutta kai se silti jotain vähemmän vahvaa viivaa näyttäis seur aamunakin? En tiedä kyllä kun en oo noiden ovistestien kanssa pelannut...

Haliterkkusin lukutoukkabeesandhoneyvilukisu kp25/31-35

Tässä hidasta sunnuntaiaamiaista nautiskellessa on näköjään taas luppoaikaa (juu, mies taas töissä) niin lueskelin viestejänne vielä tarkemmin ja pitää vielä yrittää jeesata naista mäessä eli Tiitiä...

Vinkkejä makkariin, Myy vinkkasikin jo jotain, ja olen samaa mieltä että miehet panikoituu liian selvistä vihjeistä. Mutta jospa siirtäisitkin sen seksin pois sieltä makuuhuoneesta? Seksi jossain, edes vähän, erikoisemmassa paikassa on joskus namia. Eikä tarvii lähteä yleiseen puistoon, esim oma keittiö, tai vaikka suihku/saunaseksi, namiiii! ;D Ja ulkonäköä ajatellen, ainakin mun kulta tykkää enemmän hienovaraisemmasta vihjailusta, eli nätti meikki, ja sellaiset "vahingossa" paljastavat vaatteet päälle ennemmin kuin liian tyrkyt. (Hassua, kun tietty miehet ihailee leffoissa ym seksikkäästi/tyrkysti pukeutuvia naisia, mutta kai ne sitten kotona säikähtää jos oma kulta pukeutuu niin???)

No nyt mä lopetan,
Moikka ja suloista sunnuntaita!

Hyvää sunnuntaita neitokaiset!

Tulin juuri tunnin kävelyltä pikku-turtiaisen, mamman pikku kötöpöntikäisen kanssa. Olikin hyvä aamu, sain nukutuksi viime yönä 11 tuntia putkeen, ilman että mun lutumuikkuseni pahemmin (pientä touhotusta ei lasketa) herätti omalla showllaan, joka yleensä on kolmen tienoissa.. Mulle tuntuukin uni nyt maistuvan. Kun olen ollut yksin kotosalla, on uni tullut jo viimeistään kymmeneltä ja sitä riittää. Voipa olla että viikon sairastelu vei kehosta niin voimat että nyt vähän koitetaan palautua.

Kiitokset teille kun jaksatte juttujani lueskella. Mietin alussa että mahtaako teitä kauheasti ärsyttää etten tavallaan keskity koko aikaa kirjoitellessani 'aiheeseen', mutta hyvä niin jos elämän muistakin tohinoista lukeminen virkistää mieltä. :)

Kiitos Sinikselle myös lukuvinkistä - täytyykin käydä kirjakaupan kautta joku päivä. Varmasti olisi hyvä kirja tuo Heikosti positiivinenkin, kun nyt jo on todettu että Härkösen tapa kirjoittaa miellyttää. Mulla on ehdottomiin suosikkeihin kuuluneet myös Diana Gabaldonin 'aikamatkailut' esim.Sudenkorento.. pyörimistä skottihelmojen kanssa. Ja lapsipsykologi Torey Haydenin teokset. Ne on kuitenkin osittain tosi rankkaa luettavaa, miten voi pienten lasten elämä olla rankkaa kun syntyvät 'väärään' perheeseen ja kohtelu on sen mukaista.

Kiitti Tiiti paijaus-vinkistä! Enpäs ole moista tiennyt, että keho toimii noin. No, minä kyllä lällyttelen tuota rekku-parkaa varmaan ihan ylenpalttisesti. Nyt on kuitenkin jo sen verran järkeä tullut etten jatkuvasti sylissäni kantele.. Se kun kuitenkin kasvaa reilut 50 kiloiseksi jötikäksi, joten varmaan parempi totuttautua ajatukseen et rapsuttelee vaan lattialla :D

UP:lle minunkin puolestani pelkkiä onnitteluja! On mukava kuulla kuinka siellä odotus sujuu! Ja musta on jotenkin tosi jännää ja ihmeellistä lukea kuinka se pikku pullero siellä kasvaa ja kehittyy. Elämän alku ja kehitys on ihmeellinen!

Siniksen "haaveissa pikku kakkonen" havainto oli täysin järkevä! Mun täytyy myöntää että mullakin on sen verran kaksmielinen ajatuksenjuoksu että hieman karkas 'kakkosen' puolelle mielikuva kun ensi kertaa näitä palstojen otsakkeita luin.. Ja kun vielä sillon mietin et siis mitä häh.. eikös elleillä ole erikseen tuo 'seksi' -osio.. Et enemmän Rakel Liekin jutuilta nuo kuulostaa kuin odotuksen odotukselta.. No mut, on se hyvä kun nyt on tuokin sit selvä juttu :)

Moni täällä aina pyytelee anteeksi että jutut pyörii oman navan ympärillä. Ei kai sitä tarvitse anteeksi pyytää jos tykkää kirjoittaa siitä mitä elämässä tapahtuu. Toimiihan tämä kuitenkin vuorovaikutteisena kanavana. Minä ainakin luen aina innolla muiden kirjoittamat jutut ja katson mitä teille kaikille kuuluu ja sitten ihan pokkana pää pystyssä kirjottellen täällä taas omia häröilyjäni :D Pyydän siis nyt kerran anteeksi sitä etten ihan joka kerta kysäise lopussa kuinka teillä muilla menee, mutta teen myös samalla selväksi että KYLLÄ minua kiinnostaa tietää miten teillä menee :) Varsinkin jos on kulunut pidempi aika edellisestä lukuhetkestä (tyyliin työpäivän aikana ainakin 10 min :D ja tänne on tullut paljon juttuja) niin ei tule ihan kaikkiin vuoto-ongelmiin kommentoitua, mutta kyllä ne tulee tarkkaan kuitenkin luettua! Jatkakaamme siis hyvillä mielin kirjoittelua!

Nyt taidan pistää koneellisen pyykkiä pyörimään ja lähteä valmistelemaan makaronilaatikkoa uuniin.

Ai niin, piti vielä kertomani että löysin kuin löysinkin eilen aivan somat tanssikengät jolla ei nyt kyllä tapa kärpästäkään. Sen verran on hillitty korko :) Keskiviikkona siis koeajolle kuinka on luistot kohdallaan.. Vai pitäisiköhän nuo kengät esitellä miehelle ensin ihan ilman muita rihmankiertämiä.. Jos siitä vaikka parit askelet ottaisi.. makuuhuoneen puolella ;P Sisäänajopa, sisäänajo :D

Ja sitten ihan asiallinen päätös tällekin jutulle:
Minä lähtisin kyllä mielelläni pyörittelemään lumiukkoa jos seuraakin olis tarjolla! :)

Ihanaa Sunnuntaita Naiset!

T:Puhis, joka odottelee ikävöiden miestä ja poikia kotiin!

sellaiset "vahingossa" paljastavat vaatteet päälle ennemmin kuin liian tyrkyt.

Siis meinaaks tää sitä, et mun korkkareiden esittely-idea on liian provo? :D Mut ei kai alaston keho ole pornahtava, sehän on vain kaunis?! Eri juttu jos kiskaisis punaiset sukkanauhat ja korsetit kehiin kera kenkien.. ja sellasiahan mä en harrasta!

No joo.. katsotaan :D

Voi rapsutuksia ja ihanaa sunnuntaita myös lutumuikkusellesi puhina, hän kuulostaa varsin valloittavalta persoonalta!

Ja uskomatonta, sinä jaat kanssani tasan saman kirjamaun. Nuo D.G:n aikamatkailut on niiiiiin ihania... Olen melkein ihastunut siihen mieheen siinä, Jamieen, hih...

Korkkariesittely just hyvä!!!!! Kun illalla suihkussa tullessa/mennessä vaan yhtäkkiä tuli mieleen, et ainiin, ostin tällaiset.... ;D Bravo!
Ei siinä ehdit tyrkkylateksiseksiasuihin pukeutua, ja varmasti on menoa...

Viluski

Ihanaa kun palsta on aktiivinen viikonloppuisinkin. Hyvä!

Ovisplussa tuli tänä aamuna. Nyt mietin että mitenkähän sitä sekstailisi, kun eilen nautiskeltiin :) makkarissa. Pitäiskö sekstailla huomenna vai tänään? En usko että kolmea päivää peräkkäin jaksetaan. Kertokaas mielipiteitä! Limat ihmekyllä loppuneet jo, niistä ei siis kannata mun ovista bongailla. Lämpö oli tänään koholla jo, mutta mittasinkin vasta ysin jälkeen joten luultavasti kohoaminen johtui tuosta eri aikaan mittaamisesta.

Tais ollakin juuri bees&honey palsta josta suihku-tiedon bongasin. Täällä oli muuten joskus linkki johonkin tutkimukseen jossa sanottiin että touhutipoissa ei olisi siittiöitä.

Vilukisulle voisin suositella vielä miehen ihmetykseksi Jane Greenin vauvakuumetta :) Ettei jäisi mitään epäselvää :) Mäkin olen joskus lukenut noita Haydenin kirjoja, mutta ovat niin ahdistavia että ehkä siksi jäänyt. Lisa Marklundin uhatut on tosi hyvä kirja ja vielä todellinenkin. Ei voi käsittää että Ruotsissa voi tapahtua noin :( Jatko-osakin siihen on. Mä tykkään lepuuttaa aivoja hömpän parissa, luen mm. Kathy Kellyä, Marian Keyesiä ja Jane Greeniä. Ihanaa hömppää ja romanttista höpötystä.

Naama vähän vihertää Vilukisun loman vuoksi. Mäkin haluuuuuuun...

Saikohan Sinis lumiukon väsättyä eilen?

Tiiti kp13

Ok, ei simppoja touhutipoissa, joten se täti saa sitten tulla silloin kuin pitääkin ettei tarvii pilata lomaa miettiessä tuleeko vai ei...

Ja minä kyllä Tiitinä tänään vonkaisin, jos se ovis siis oli nyt, niin jotenkin tuntuis että mitä lähempänä sitäsekstailee, sitä varmempi lopputulos. Mutta kuten lapsettomuudestani voitte päätellä, en kyllä ole mikään guru näissä asioissa... ;)

Ja siihen Marklundin Uhattuihin on tosiaan jatko-osa, nimeltään Turvapaikka. Ja sen lisäksi on vielä ainakin yksi kirja siihen "sarjaan", jonka on Marklundin sijaan kirjoittanut se Uhattujen ja Turvapaikan päähenkilö, salanimellä tosin. Sen nimeä en nyt valitettavasti muista.

Ja pois Siniksen niskoilta minun kaksimielisyyteni, minähän se tuota pikkukakkos-asiaa voivottelin tuolla ylempänä..

No nyt minäkin lähden reippaalle lenkille ulkoilmasta nauttimaan, moikka!

Hei Ihanaiset!
Mitäs ihmeen aktiivista viikoloppupalstailua täällänyt on? :)

En tehnyt lumiukkoa, mutta kävelin kaksi ja puoli tuntia lumisessa metsässä, ai että oli ihanaa! Ja kävin kahvilla ja söin uunituoreen munkkipossun, nam! Nyt arvon, että tekisinkö saman uudelleen vai menisinkö tänään jumppaan. Siinähän tämä päivä sitten meneekin tätä pohtiessa! :)

Kivaa, lukuvinkkejä! Mä oon tosi kausittainen lukija, välillä menee pitkiäkin aikoja lukematta, mutta sitten saatan ahmia useamman kirjan muutamassa päivässä. Nyt oon joulun jälkeen lukenut vanhoja klassikoita mm. Jane Austenia ja elänyt hänen maailmassaan. Oih, olen aivan ihastunut Mr Darcyyn.. taas :) Hmm, pitääkin käydä lainaamassa jotain noista teidän suosikeista. Noita Torey Haydenin kirjoja oon kanssa lukenut, mutta ne musta vähän toistaa itseään. Ja juuri muuten luin jostain naisten lehdestä, että ne Marklundin kirjat eivät perustuisikaan tositapahtumiin. Hän oli itsekin myöntänyt, että on ne ovat fiktiota, jossa on taustalla jotain tosijuttuja. Mutta hyviä olivat silti. Ja se salanimi on Maria Eriksson tai jotain sinne päin. Jane Greenin vauvakuume kuulostaa hyvälle! :)

Mun vauvapeitossa on jo neljä tilkkua!! Vilukisulle tiedoksi, että virkkaamisessa tarvitaan koukkua, ei puikkoja ;) Jos kiinnostaa virkkaaminen, niin googlen kautta löytyy viivin virkkausnetti, jossa on kaikki perusohjeet, mm. kaikista silmukoista kuvasarjat ja videotkin. Sieltä mä opettelin tekemään pylväitä, kun ei ollut mitään hajua niistä.

Tiitillä näyttää menevän kierrot samalla tavalla kuin mulla, eikös sullakin joka toinen ole lyhyempi? Mulla on mennyt siihen suuntaan. Tänään suosittelisin minäkin seksiä, korkkarit vaan kaapista esiin! :) Mun pitää kanssa koittaa keksiä jotain uusia kikkoja tälle kuulle, jotta saataisiin oikeaan aikaan eloa tuonne makkarin puolelle. Siksi lueskelen innolla täältä teidän vinkkejä :) Lääkäri näyttää osuvan muuten kp 13, saapi nähdä miten mies suhtautuu, kun hyvin suurella todennäköisyydellä sieltä tulee kotiläksyksi seksiä..

Mä olen myös todella vihreänä Vilukisun lähestyvän matkan takia.. rontti lähtee lomailemaan! Tahtoo kanssa.. mahdutaanko me Tiitin kanssa sun matkalaukkuun?

Nyt lähden kahvinkeittoon. Mukavaa sunnuntaipäivää!
Sinis

:D Mä ensin ajattelin, että Puhina puhisee miehestään ennen kuin tajusin, että tää "pikku-turtiainen, mamman pikku kötöpöntikäinen" taitaakin olla joku karvainen ja nelijalkainen otus! :) Se, että lutumuikkunen herättää yöshowlla voisi sopia mieheenkin, eikö vaan?

Ja vielä kerran sinulle, että kiva kun kirjoittelet täällä ja vedät meitä muihin ajatuksiin! Minäkin luen aina kyllä kaikkien jutut tarkasti läpi, mutta en muista kommentoida kaikkea ja aina varmasti unohdan jonkun. Mutta mielessä olette kuitenkin!

Sinis, kannatan lenkkiä ja kahvittelua :) Munkkipossu maistuisi tännekin. Mun piti eilen ostaa kaupasta prinsessaleivoksia, mutta unohdin. Pitäisiköhän tänään käydä siwasta jotain herkkua.

Mulla tosiaan menee kierrot lyhyt-pitkä tahtiin. Ja aina vielä niin että kun munis irtoaa vasemmalta on pitkä kierto ja oikealta tulee lyhyt kierto. Nyt kaksi viimeistä irtosikin vasemmalta ja kierrot olivatkin yhtä pitkiä.

Mainitsin miehelle että testasin ovisplussan ja tänään PITÄÄ harrastaa seksiä. Hän tuumasi siihen että ok, illalla touhuillaan. Ensimmäistä kertaa kerron sille konkreettisesti että nyt on aika. Tosin tässä kierrossa kysyin mielipidettä testailuun ja sain kannustusta joten siksikin uskalsin kertoa.

Mäkin taidan lähteä ulkoilemaan lähipoluille.