Funssaista maanataita! Siis niin ainakin täällä. Töissä silti, vaikka moneen kertaan viikonloppuna arvoin, viitsinkö tulla... Kummallinen tauti, räkää ei kauheasti tule, hiukan yskittää, kuumetta ei ole, mutta pää on ihan seis ja korvat täynnä "räkää". Tänään on kuyitenkin lyhyt päivä, kun lähden jo kahden jälkeen neuvolalääkäriin (eka visiitti lääkärille!). Katotaan, määrääkö se mut kotiin makaamaan...
Maha vaan kasvaa. Täänään oli ekaa kertaan AAMULLA vaikeuksia kenkien kanssa. Yleensä taipumisongelmia on ollut vaan illalla. Ei tuo maha mikään valtava ole, mutta ei sitä enää voi olla huomaamatta.

Mä en muuten voi nukkua enää kuin vasemmalla kyljellläni. Selällään ahdistaa ja jos koitan kääntyä oikealle kyljelle, alkaa mahassa mylläys välittömästi... Tuntuu, että kaveri yrittää tulla oikeasta kyljestä läpi... Muutenkin se tuntuu viihtyvän enemmän tuolla oikealla puolella, kun potkii/nyrkkeilee sinne paljon enemmän. Tuleekohan siitä toispuoleinen..
Äsyttävää, kun en päässyt uimaan tän flunssan takia viikonloppuna. Muutenkin kaikki mitä olin suunnitellut jäi tekemättä. Oon ajatellut, että voisin alkaa jo pestä pikkuisen vaatteita valmiiksi. Sillähän olisi jo hyvät mahdollisuudet selvitä, jos päätääisi tulla nyt maailmaan. Äitiyspakkausta en vaan ole vielkään saanut, vaikka paperit on menneet kelaan jo kaks viikkoa sitten. Eikä sieltä ole tullut mitään päätöstäkään. Tylsää.
Kurjaa tuo kaatuminen Auliina. Mä jätin aamulal pyrän suosiolla kotiin ja tulin kävellen töihin. Sen verran pelottaa kaatuminen. MUtta eiköhän kaikki ole hyvin, jos mitään oireita ei ole ilmaantunut Ehkä pikkuinenkin säikähti kaatumista eikä uskalla samaan tahtiin riehua...
Ai niin, mahan koosta vielä. Olin kuvitellut, että laskettelutakki on sitten se mun viimeinen hätävara, joka menee loppuun saakka päälle. Eilen kokeilin takkia ja menee nyt nippa nappa kiinnin kun löysää säätönyörit. Eli se siitä sitten. Syksyllä ostamani villakangastakki sopii, mutta maha "avaa" helmaa aika paljon, joten saa nähdä miten sen kanssa selviää, kun on oikeasti kylmä. Pitäis varmaan kokeilla vielä toppista. Jos sekään ei mene, niin vaatekauppaan oli pakko mennä tai sitten linnottautua sisälle...
sulis 26+2