Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k:ei löydy onneksi hausta....
Alkuperäinen kirjoittaja yllyttäjä:Nyt solidaarisuuden vuoksi kaikki soittamaan miehelle ja haukutaan se SIAKSI!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pöh, kevyttä vittuilua vanhojen tuttujen kesken. Ei tuossa mitään sovittu ja nainen teki selväksi, ettei pelkkä pano kiinnosta häntä.
Joo nainen teki.. mutta mitä jos nainen olisikin ollut kiinnostunut?
olisiko mies mennyt mukaan juttuun?
Tuskinpa vain. Meillä miehillä on pakollisena kuviona tuollainen hakkailu. Jos nainen olisi osoittanut kiinnostusta, niin mies olisi luultavasti perääntynyt vähän aikaa vitsailtuaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun en nyt tiiä miten pitäis tohon suhtautua.. Nostanko haloon vai annanko vain olla?? Titetty oin olla hipihljaa ja seurata lokitietoja ja katsella kirjoitteleeko enempikin joskus..
Mitä tekisitte?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pöh, kevyttä vittuilua vanhojen tuttujen kesken. Ei tuossa mitään sovittu ja nainen teki selväksi, ettei pelkkä pano kiinnosta häntä.
Tuskinpa vain. Meillä miehillä on pakollisena kuviona tuollainen hakkailu. Jos nainen olisi osoittanut kiinnostusta, niin mies olisi luultavasti perääntynyt vähän aikaa vitsailtuaan.
Jep! Mun mies flirttailee sekä 18 että 80 vuotiaiden kanssa. Ei siis silloin, jos olen paikalla, koska se olisi törkeää
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun en nyt tiiä miten pitäis tohon suhtautua.. Nostanko haloon vai annanko vain olla?? Titetty oin olla hipihljaa ja seurata lokitietoja ja katsella kirjoitteleeko enempikin joskus..
Mitä tekisitte?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Karsee äijä! Höpöpuhetta 'kikkelin imemisestä' voisi harrastaa hupimielessä, jos olisi kaksi, joilla yhtä rankka huumorintaju ja puhelinnumeroita voisi vaihtaa, jos olisi jotain juteltavaa, mutta ei noita molempia yhtä aikaa saman chat-keskustelun aikana, ellei ole tosissaan!
Alkuperäinen kirjoittaja erilaisia:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pöh, kevyttä vittuilua vanhojen tuttujen kesken. Ei tuossa mitään sovittu ja nainen teki selväksi, ettei pelkkä pano kiinnosta häntä.
Jep! Mun mies flirttailee sekä 18 että 80 vuotiaiden kanssa. Ei siis silloin, jos olen paikalla, koska se olisi törkeää
.
Ei kaikki miehet oo ylihormonisia sonneja joiden pitää heittää härskiä juttua. Muhun ei oo koskaan sellaset vedonnu vaan mul on vaan tollanen pehmo koti-isätyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja erilaisia:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Pöh, kevyttä vittuilua vanhojen tuttujen kesken. Ei tuossa mitään sovittu ja nainen teki selväksi, ettei pelkkä pano kiinnosta häntä.
.
Ei kaikki miehet oo ylihormonisia sonneja joiden pitää heittää härskiä juttua. Muhun ei oo koskaan sellaset vedonnu vaan mul on vaan tollanen pehmo koti-isätyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:Sun mies on ällöttävä, mua ainakin rasittais tollanen tyyppi. Ei se nainen sille lämmenny, mitä en kyl ihmettele yhtään.