Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Karsee äijä! Höpöpuhetta 'kikkelin imemisestä' voisi harrastaa hupimielessä, jos olisi kaksi, joilla yhtä rankka huumorintaju ja puhelinnumeroita voisi vaihtaa, jos olisi jotain juteltavaa, mutta ei noita molempia yhtä aikaa saman chat-keskustelun aikana, ellei ole tosissaan!
Nyt rupes itkettäää..Mies on pettänyt mun luottamuksen monella eri tavallla jo ja nyt sit tämmöne..
Mies äskein kysyi että olenko jostain vihanen kun kuulema tunnun siltä.. sanoin vaan että en ole..
ÄÄ..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä utelisin siltä muijalta et mikä meininki...onks se äijä kauankin sitä jallittanu...
Alkuperäinen kirjoittaja yllyttäjä:Nyt solidaarisuuden vuoksi kaikki soittamaan miehelle ja haukutaan se SIAKSI!!!
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Karsee äijä! Höpöpuhetta 'kikkelin imemisestä' voisi harrastaa hupimielessä, jos olisi kaksi, joilla yhtä rankka huumorintaju ja puhelinnumeroita voisi vaihtaa, jos olisi jotain juteltavaa, mutta ei noita molempia yhtä aikaa saman chat-keskustelun aikana, ellei ole tosissaan!
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Karsee äijä! Höpöpuhetta 'kikkelin imemisestä' voisi harrastaa hupimielessä, jos olisi kaksi, joilla yhtä rankka huumorintaju ja puhelinnumeroita voisi vaihtaa, jos olisi jotain juteltavaa, mutta ei noita molempia yhtä aikaa saman chat-keskustelun aikana, ellei ole tosissaan!
Nyt rupes itkettäää..Mies on pettänyt mun luottamuksen monella eri tavallla jo ja nyt sit tämmöne..
Mies äskein kysyi että olenko jostain vihanen kun kuulema tunnun siltä.. sanoin vaan että en ole..
ÄÄ..
Nyt keräät itsesi ja menet sanomaan, että olet vihainen ja miksi olet vihainen. Älä kiduta itseäsi täällä, ansaitset saada selityksen. Rohkeutta ja voimia :hug: .
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Puhelinnumeroiden vaihtaminen ei täsmää sen kanssa, että kyse olisi huumorista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tuollaisia lokitietoja pystyy kattelemaan? Rupes kiinnostamaan oman äijän surffailut?![]()
Anteeksi, mutta luuletko ongelman SILLÄ ratkeavan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla kävi mielessä että poistaisin tämän naikkosen numeron salaa miehen puhelimesta.. En halua että mies pettää mua.. Meillä on vauvakin ja ollaan puhuttu paljon naimisiinmenosta.. Tuntuu että haluan unohtaa koko jutun mutta en voi.. Juuri kun luulin että mies oli muuttumassa :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Mulla kävi mielessä että poistaisin tämän naikkosen numeron salaa miehen puhelimesta.. En halua että mies pettää mua.. Meillä on vauvakin ja ollaan puhuttu paljon naimisiinmenosta.. Tuntuu että haluan unohtaa koko jutun mutta en voi.. Juuri kun luulin että mies oli muuttumassa :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Mulla kävi mielessä että poistaisin tämän naikkosen numeron salaa miehen puhelimesta.. En halua että mies pettää mua.. Meillä on vauvakin ja ollaan puhuttu paljon naimisiinmenosta.. Tuntuu että haluan unohtaa koko jutun mutta en voi.. Juuri kun luulin että mies oli muuttumassa :'(
25v ollaan molemmat..Alkuperäinen kirjoittaja mää:Anteeks vaan, mutta pitää taas kysyä, että minkä ikäisiä tällaiset PERHEELLISET IHMISET ON?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Älä poista. Muuta vaan muutama numero. Tsemppiä!Sä et paljoo mitään menetä jos eroot tollasesta mätivästä munasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
No kiva kun kaikille sen kerroit!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En oikein tiedä.. Toisaalta tekis mieli olla hiljaa vain ja seurata tilannetta ja katsoa kuinka pitkälle mies olisi valmis menemään.. Ja kun jos nyt menen sanomaan tästä niin alkaa poistamaan lokitietoja kun tietää että käyn niitä lukemassa.. Ja sitten en voi tietää mitä mies kirjottelee sen naisen kanssa-
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Anteeksi, mutta luuletko ongelman SILLÄ ratkeavan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla kävi mielessä että poistaisin tämän naikkosen numeron salaa miehen puhelimesta.. En halua että mies pettää mua.. Meillä on vauvakin ja ollaan puhuttu paljon naimisiinmenosta.. Tuntuu että haluan unohtaa koko jutun mutta en voi.. Juuri kun luulin että mies oli muuttumassa :'(![]()