LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
LS näytti joo olevan serveri taas jumissa...,
me käytiin taas Sirpukan kanssa uimassa heti aamusta... kivaa oli, muutaman kerran sukellettiin, mut toi meitin neiti hieno helma ei tykkää ku silmiin menee vettä.... 19.4 on sit se kuvaaja siellä... mulla on kyl ihan sellanen olo et aivan varmasti Siiri on kipee tai jotain vastaavaa et ei päästä sinne... toivotaan et ei. :$
Rontilla taas ihania pipoja... kirjailitko ite tohon ton iida vai miten sen teit? hauska idea sinne mökille....
Isäntä lähti virvelöimään mun serkun kanssa tohon joelle... ja minä yllättäen istun kotona... kaikki lapset nukkuu...onneks. Kyl mä ihmettelin äskön ku tulin himaan (kävin heittää porukat kaupungille...YKSIN) et mitä hittoa toi isäntä oikeen on tehny... oli disflatyl tippa pullo pöydällä ja lusikka siin, onko se hölmö menny antamaan Siirille sitä? täytyy kysyä sit ku tulee... en ees muista koska oisin antanu sille noita tippoja viimeks... täs taas nähää ku ei ukko paljoa ton neitin kanssa touhua, tai siis tee mitään "päivittäisiä" juttuja. varman luuli et sen vattasta vääntää ku on huutanu... mut sillä kyllä tais olla nälkä meinaan veteli niin ahneesti kasvis-broilerisosetta huiviin... ja viel lähtiessäni sanoin sille et anna vaikka maitoa...aargg... taidan ilmottaa isännälle et lähen tänään siskon kanssa karaokeen... niih...

Hitsien hitsit. Olen kerännyt niitä liberon merkkejä. Nytkun niitä sinne lähetin ja tuli kivasti pisteitä, tuotevalikoimasta siellä oli hävinnyt tuotteita |O Voihan sanonko mitä, me Eemilin kanssa olis haluttu ainakin se kirahvi, sekin oli pois :/ Toivottavasti olis vaan väliaikaisesti vaikka loppuneet. Ei me mitään sängynpäädyn pehmusteita tartteta, omastakin takaa. Sillonko mun siskolla oli lapset pieniä, oli paljon parempia ne jutut siellä!

Ja Minsu :attn: yv:tä sulle! Tänään huomasin sinun viestin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Hitsien hitsit. Olen kerännyt niitä liberon merkkejä. Nytkun niitä sinne lähetin ja tuli kivasti pisteitä, tuotevalikoimasta siellä ostoskorissa oli hävinnyt tuotteita |O Voihan sanonko mitä, me Eemilin kanssa olis haluttu ainakin se kirahvi, sekin oli pois :/ Toivottavasti olis vaan väliaikaisesti vaikka loppuneet. Ei me mitään sängynpäädyn pehmusteita tartteta, omastakin takaa. Sillonko mun siskolla oli lapset pieniä, oli paljon parempia ne jutut siellä!

munkin mielestä ne on ihan hanurista... ennenhän siel oli lakanaa ja bodya sun muuta.. tosin se piste lasku juttukin on erilainen. :kieh:

dirlittanille takas yytä :D

merkkailen vaan,pitää lähtee äipän luo syömään :laugh: joo-o kuttuvat meiän sakin sinne syömään..jaksoin mä aiemmin syödä tänään yhden pienen paistetun lenkin palasen ja noin 1dl raketti spaghettia :D

Onpa ollu hiljasta täällä tänään.
Tuli piipahettua kaupungissa ja kohta lähetään anopille sumpille.
Iiiihana ilma tuolla ulkona :heart:

Meijän poika oppi tänään ryömimään :o vetelee ees taas pitkin olkkaria :o

Jaapa, pitänee syöttää tuo poju ja sitten suunnata sinne anoppilaan =)

Dirlittan APUA! Tuu neuvomaan tässä kalustuksessa... :laugh: :headwall: Mä en keksi millään miten nää olis järkevä laittaa :headwall: :headwall: Mikään ei ole hyvä ja mikään ei toimi :headwall: :headwall:

Isäntä käski kysyä sulta jeesiä :laugh: :laugh:

LillaStina Tänään sain aineet Milekolta ja tiistaina viimeistään maksan ne :D
Ruusumarialle ja Milekolle kiitos hyvästä ruokaseurasta =) ruoka oli hyvää ja seura vielä parempaa :D seuraavaa kertaa odottaen...
Dogtor tapaaminen ei ollut mikään pienen piirin juttu vaan siitä oli yleinen kutsu "mammat savosta"-kerhossa jossa sinäkin olet jäsenenä :) Täytyy ensi kerralla huikkaista tapaamisesta myös täällä, mutta tarkoitus on kokoontua kuukausittain...

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittan APUA! Tuu neuvomaan tässä kalustuksessa... :laugh: :headwall: Mä en keksi millään miten nää olis järkevä laittaa :headwall: :headwall: Mikään ei ole hyvä ja mikään ei toimi :headwall: :headwall:

Isäntä käski kysyä sulta jeesiä :laugh: :laugh:

Hehee..joo, mä lähden tulemaan sinnepäin niin järkätään =)
(ehkä sun kannattaa kuitenkin ootella sitä Innon porukkaa.. :ashamed: )

No niin pikaiseen ,tuun sitten illemmalla paremalla ajalla kun saan nämä apinat unille.
Olin kampaajalla, meillä tulio vieraita, vein idan harkkoihin, mies lähti juhliin, taas tuli vieraita..nyt on rauha maassam, mutta muksut mekastaa..

Dogtorille y:tä taas..:)

Mä olen ollut kampaajalla, 90v juhlissa ja nyt kotosalla jälleen.

Hiuksissa on uusi väri ja malli. Kuvaa jossain vaiheessa kerhon puolella.... :saint:

90v juhlissa oli kivaa, ruoka oli hyvää ja lapset oikein kilttejä. Nyt vaan on takki ihan tyhjä kun on pitänyt "edustaa".

Onnea tuutilullalle rattaista, toivottavasti ovat hyvät. :D

Meikäläinen sitten haksahti Tupperware myyjäksi, tai siis mua on houkuteltu siihin hommaan. Vielä en osaa sanoa aloitanko vaiko enkö. Mulla kun on tuo lastenhoidollinen ongelma......

Eikä kyllä mieskään oikein lämmennyt ajatukselle että emäntä juoksisi illat esittelemässä muovikippoja. Mutta toisaalta tehän ostaisitte multa eiks vaan...joohan..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meikäläinen sitten haksahti Tupperware myyjäksi, tai siis mua on houkuteltu siihin hommaan. Vielä en osaa sanoa aloitanko vaiko enkö. Mulla kun on tuo lastenhoidollinen ongelma......

Eikä kyllä mieskään oikein lämmennyt ajatukselle että emäntä juoksisi illat esittelemässä muovikippoja. Mutta toisaalta tehän ostaisitte multa eiks vaan...joohan..... :D

Kyll mä ainakin voin siirtyä sulle asiakkaaksi. Mulla kun ei ole ketään läheistä kaveria noita myymässä... Joskin mun ostoilla sä et elä, kun ostan varmaan kerran vuodessa :whistle:
Paitti että mä tartteisin nyt kohta puoleen niitä maustepurkkeja... jos siellä olis kivoja... :p

Iltaa! :wave: :wave:

Täälläkin on kotiuduttu, Ylläksen reissu onnistui oikein mukavasti, viikko vierähti lasketellen ja ulkoillen muutenkin, mökki oli kiva ja Ylläs positiivinen yllätys. Kateltiin jo ens vuodelle mökkiä toiselta puolelta.

Pesukone on laulanut ja likat nukkuu jo, Minttu nukkunut jo tunnin, kuumeisena, eilen illalla nousi kuume. Oisko hampaista. Nukkuu nykyään 19-06, joten mökillä tää mamma painui nukkumaan joka ilta 22 oli syöttövuoro tai ei...

Mä en jaksa lukea millään koko viikon viestejä, Pliiiiis, voisko joku päivittää mitä kivaa täällä on tapahtunut? Piituli oli ainakin tupperimyyjäksi ryhtynyt :) Mäkin oon joskus ollut. Ihana oli kyllä olla nettipimennossa koko viikko, kyllä tekee terää välillä tällaiselle addiktille ;)

Nyt sohvalle kattoon boxilta sarjoja, kaikki jätettiin katsomatta mökillä, oli kyllä täydellinen lepoloma :D

mama ihan sillä vaan arvelin kysyä et miks mulle ei tapaamisesta olla kerrottu koska moneen otteeseen olen kysellyt mesessä ym.et koska ois tapaamista ja aina sanottu et ei tiietä :ashamed: mut samapa tuo..
dirlittanille takas yytä :D
topsy eipä täällä oo tapahtunu kummosia,huonoja öitä ja sairastelijoita liikkeellä :saint:

ihana,mun olo alkaa olla jo helpottumaan päin..

Rontti: ihania hattuja!! Me käytiin serkun kans Eurokankaassa kattelees mulle kimperi-kangasta, mut ei oikein mitään ollut. Serkku lupas käydä varastonsa läpi ja sit mä pääsen oppiin senkin taidon!

Niinukka: Meillä oli samaa, Eero kääntyili poikittain ja sai monta kertaa käännellä. Muistin Onnin ajalta, että laitoin pakkauksen makuupussiin maate, niin jo asettu taas yöt ja nukkuu hyvin siinä. Se on mun versio näistä unipusseista. Mulla on pari noita makuupusseja, ostin kirpparilta toisen.

Me ollaan poikien kans keskenään kotona. Ukko lähti pokeria pelaan ja kaljotteleen. Pojat nukkuu ja mä herkuttelin heti jädellä. Veljenvaimo ja muksut oli meillä sit koko illan, kun veljeni on kans kaljottelemassa saunaillassa. Huominenkin mennee poikien kans keskenään...
Meitit kutsuttiin vanhalle naapurille kylään, niin saa ukko nukkua rapulansa rauhassa.

Mä en oo juur koneella ollut, joten jäänyt taas jutut lukematta. Nyt en jaksa alkaa selaan.
Hyvää yötä kaikille!!
Ja hyvää kesäaikaa!!!!!!!!!

Nyt ipanat unilla, ja täällä näin hiljaista..höh!
Mulla uusi ihana tukka, mutta paha mieli. Ukon kanssa kireetä, musta joskus tuntuu että ei se tajua ollenkaan mua. Ärsyttävä äijä :kieh:

Eemi rakkauspakkaus tänään 5kk :heart:

Yhteistyössä