mies on sitte sairaalassa(kännissä ja itsetuhoisena)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
voi vit. ja mä kun luuulin että kerrankin minua on kohdannut onni mies asioissa. mitään ei ole vastannut kun olen kysellyt että onko kunnossa->lähti täältä 5tuntia sitten! kaikki vain siksi että mä halusin olla vrk yksin koska hän satutti mua torjumalla mut aiemmin. siis eihän toi oo tervettä? :headwall:

:hug: nyt on ainakin sitten valvovien silmien alla. Onko teillä lapsia? Jollei, eroaisin nopeasti ja pian, vaikka aina ero tekee kipeää ja on vaikeaa. Tukea voi silti toista ihmistä mutta kannattaa muistaa pitää huolta myös omasta hyvinvoinnistaan.. Jos on lapsia, eroaisin ehkä sittenkin mutta silloin olisin valmis koittamaan esim.terapiaa. Voimia sinulle!

Sä haluut omaa aikaa ja nyt mies makaa sairaalassa kun on juonut kännit ja elämä on häntä potkinut päähän kun sä haluut hetken olla yksin, todellakaan ole tervettä. Ajatteleppa jos te joskus eroatte, missäs se sitten makais kun kaikki on loppu teidän väliltä... Voimia

anteeksi että kesti tää vastailu. niin siis minä halusin rakastella ja miesystävä alkoi puhuu siitä että pitäis ylös noustessa juoda jotain kun janottaa,koetin vielä(jos ei vaikka ymmärtänyt mitä halusin),ei reagointia,nousin ylös ja lähdin pois mh. ei elettäkään. ja kun asiasta avauduin että miksi mulla on paha olla totes vaan AHA!. ja lähti suihkuun. menin itse itkeskelee mh. ja tunnin päästä totesin hälle että olisi parempi ehkä olla tää päivä erillään ja yökin(halusin hetken miettiä itsekseen asioita).

-hän lähti. hetken päästä minä jo laitoin viestiä perään että pärjääkö hän. yms mitään vvastausta en saanut. huolestuin ja laitoin viestiä hänen sisarukselleen joka kertoi että mies on sairaalassa juoneena ja itsetuhoisissa ajatuksissa(oli meinannu vetää vahvoi lääkkeitä kourallisesn->henki pois) ei ollu onneksi yhtään ehtiny ottaa kun eräs oli asian estänyt.

nyt oon ihan täysin hajalla! ei tällästä tapahdu! joku kysyi onko lasta on yksi minulla,miesystävä on ns.isäpuoli,mutta emme ole vielä kyllä muuttaneet yhteen virallisesti. häätkin oli suunnitteilla. mutta mä en tiedä miten selviän itse jos saan koko ajan stressaa rakkaan takia että mitä tekee. ha pitäis koettaa jaksaa olla hyvä äiti

saattaa olla kirjoitusvirheitä koska olen nyt aika järkyttynyt! :kiäh:

Olisko silti parempi jättää tuo mies elämästänne kokonaan pois?Jos meno on noin epävakaata ja tekee tuollaisia temppuja täysin naurettavasta syystä niin itse en kyllä haluaisi viettää elämääni ko ihmisen kanssa.Toisekseen lastasi tuskin myöskään haluat sotkea kyseisenlaisiin kuvioihin, jotka taatusti tulevat tuottamaan pelkoa ja epävarmuutta-epävakaus tulisi luultavasti näkymään elämässänne muillakin tavoin.

Nyt kyllä samantyylisessä sopassa itsekin olleena, kehottaisin sua miettimään hyvin tarkkaan minkälainen elämä sinulla ja lapsellasi voi olla edessä noin epävakaan henkilön kanssa. Tietysti rakastat ja haluat tukea miestä nytmutta vähän pidemmälle pitäisi miettiä ennenkuin on liian myöhäistä.

No enpäs nyt tiiä...ei se oikein välittämisestäkään kieli, jos tuossa vaiheessa automaattisesti nostetaan kytkintä puhumatta mistään asioista. Kun alunperinkin olisi voinut puhua aiheesta "torjutuksi tuleminen" eikä ensimmäisenä viskata ukkoa pihalle...jotkut miehet kun ottavat aika raskaasti jo sen, jos kokevat, etteivät saa naistaan pidettyä tyytyväisenä.

Mutta makuasioita...itse en ensimmäisenä eroamaan lähtisi. Liian helppo ratkaisu. En haluaisi, että minullekkaan sitä tehtäisi, jos henkinen kuntoni horjuisi. Tai no..en ainakaan uskoisi siinä vaiheessa enää pätkääkään siihen, jos toinen sanoisi välittävänsä...

ellu me emme miehen kanssa asu yhdessä, niin kai minulla on täysi oikeus halutessani olla hetki yksin,todellakin saada olla se hetki yksin(siis silloin kun lapsi on omalla isällään ,eikä minun hoidettavana),eipä ee mieli olla saman katon alla jos tulee ensin torjutuksi ja sitten kun asiasta puhuu on ainoa vastaus aha,eikä elettäkään mihinkään suuntaan,alko keittelee kahvia yms eikä vaikuttanut välittävän ollenkaan siitä miltä minusta tuntui. tietyti valitsisin toisin jos olisin tiennyt lopputuloksen!nin siis tosiaan asiasta koetin ensin keskustella mutta mies vastas vaan tympeästi aha.

mutta eipä tullut mieleenkään että tämä olisi lopputulos! ajattelin lähinnä että kun olen hieman rauhoittunut yksikseen voisi asiasta jutella paremmalla äänen sävyllä.

oho onpa kello paljon,hyvää yötä kaikille muille(mulle se ei sitä ole).

millä tavalla minun elämänhallintani(siis niin pitkälle kuin sitä voi hallita) on kadoksissa? ihmiset on erilaisia,toiset haluavat seuraa ja toiset haluavat olla hetken yksin jos tuntuu pahalta, eikä sillä ole tekemistä elämänhallinnan kanssa.

miksi minun pitäisi hakea apua itselleni? eipä tällänen asia(siis että läheinen rakas ihminen harkitsee itsemurhaa ja yrittääkin)olisi varmaan kenellekkään helppo kohdata,tai käsitellä,kai sellanen saa herättää ajtuksia ja tunteita.

minä olen 25 ja elämään on mahtunut ihan kaikkea ja kaikesta olen selvinnyt. minä en vaan voi hallita elämää rakkaani puolesta,kunpa voisinkin,mutten voi. ja todellakin minun pitää jaksaa olla lapselle hyvä äiti(luuletko etten mieti asoita kaikkien kannalta?),kirjoitukseni on saattanut olla sekavaa mutta ottaen huomioon ikävät uutiset niin minusta se on vaan inhimillistä.

-sinähän et ole tietenkään ikinä halunnut olla yksikseen hetkeä,vai oletko,jos et olemme vain erilaisia ihmisiä. kerro minulle miten elämä on koetellut sinua?niin minä voin kertoa sinulle voitko puhua elämänhallinnasta(vaikka tietenkään elämää ei voi täysin hallita koska voi hallita vain itseään ja omaa käytöstään,ei toisten aikuisten valintoja)

mihin hei perustat näkemyksesi? (tokihan olen tässä nyt puntaroinut ihan kaikkia vaihtoehtoja).
mutta tämä häiriintynyt yksilö on yleensä kiltti,hellä,ymmärtävä,rakastava ja on lapsenkin kanssa kuin hän olisi oma. en vaan nyt itse ymmärrä että jos toinen haluaa elää ja rakastaa meitä niinkuin sanoo, niin sitten yhtäkkiä on tällästä. no niin ehkä poistun koneelta käsittelemään tätä asiaa ihan itsekseen.

Yhteistyössä