Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?
jos miehesi raha-hanat jostain syystä loppuisivat, joutuisit tyytymään vähempään elämään niin sitä en usko että sellaiseen pystyisit. Ero tulisi välittömästi ja etsisit itsellesi uuden elättäjän.
Ei kaikki kotiäidit, vain Milanna, joka avoimesti tämän myös myöntää.
Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?
Kuulkaas ihmiset;
Miksi ottaa niin päähän jos Milannan mies elättää hänet? Jos kyseinen asia on ok hänen miehelleenkin niin mikä on ongelma?
Pääasia että aviopari yhdessä päättää heidän tapansa elää ja ovat siitä yhtä mieltä. Ei muilla siihen pitäisi olla mitään sanomista.
yhteiset pelisäännöt kuuluu olla, ja jokaisessa liitossa on omansa. Ei oma tapa elää ole oikein ja sopiva välttämättä muille![]()
Vai mitä Savanna?
Miksi hänestä yhtäkkiä pitää tulla köyhä. Aika hauska.
Tuntu siltä, että mulla sitten on aika täydellinen mies teidän verrattuna. Jos sanotte, että mun pitää mennä melkein maan alle, koska mies elättää mua tai mitä jos se loppu yhtäkkiä. Varma teillä on sitten sellainen mies joka ei anna sentiäkään, jos pitää mun miehestä sillä tavalla ajatella