Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanni

Nyt ois asunto pesty lattiasta kattoon, olipas urakka! Ei tarvi enää joulusiivoja tehdä :) koko päivä menny siivoukseen, nyt pitäs vielä lähtä kans kauppaan ja keksiä jotain purtavaa. Joo mies pääsee tänään kotiin, jipii! Kylläki tais se mun ovis mennä tuossa ke-to kun nyt on ollu täys kuivakausi käynnissä... Harmi! No tietääpä sitä että kierrot pikkuhiljaa lyhenee. Keskiviikkona sillon testasin, näytti melko vahvaa viivaa mutta ei kuitenkaan tarpeeksi ja sitte torstaina unohin niin en sitte tiiä mutta eipä tässä oo kovin montaa vaihtoehtoa.. Tympäsee kyllä oikeen kunnolla kun meni nuo tärppipäivät sivu suun, se on niin tuskasen pitkä aika aina vaan oottaa....... Vaikka eihän siitä haittaakaan oo vaikka vielä varmistas :)

Mikään ei oo kyllä niin tylsää kun viikonloput jos joutuu oleen yksin eikä keksi mitään tekemistä.. Mulla suurin osa kavereista asustelee muualla kun opiskelevat. Käy ne kyllä joskus viikonloppuja täällä mutta ei aina..
Saas nähä mitä tänään touhuillaan, jospa sitä jotain kivaa keksis! Pitäs saada kaikki pyykit tuolta saunasta pois kuivumasta että saadaan lauantaisauna sentään lämmittää! Oon pessy vaikka kuin monta koneelllista kun nyt tämä siivousinto iski, se on kyllä melkosen harvinaista :) Ulkona kyllä kuivais nopsaa kun tuulee niin hirveesti, mutta kun sitte taas välissä sataa vettä niin ei siinä oikeen oo järkeä..
Tuleeko sun mies illaksi takasi vai onko tien päällä koko vklopun?

Munki kyllä pitää lähtä käymään tuolla suihkun alla kun on päivän touhunnu! Palaillaan!!

Np

Iltaa vaan!

Voi että ootko siivonnut niin kovasti mä olen ollut lapa mato enkä ole tehnyt mitään. Tein kyllä pizzaa miehelle kun tulee töistä. Se tulee varmaan illalla. keretään olla huomenna yhdessä koko päivä.:) Mennään varmaan käymään messuilla.

Onko sun ovis vai ohi oliko sulla kaksi viivaa silloin kun teit testin? Joo se tuppaa oleen vaikeeta kun mies on aina töissä silloin kun pitäisi hommailla. No toivotaan et se ei vielä ollut sitä vaan jotakin muuta. Mulla ei kummemin oireita ole vaan et valkovuotoo on vähän eikös oviksen jälkeen pitäs olla kuiva kausi.? Ja sit rinnat ehkä vähän turvoksissa mut ei mitenkään erikoisesti.

Kävin tossa porukoilla kylässä kun ei ollut muuta tekemistä. On niin tylsiä nää v-loput jos on yksin. Kun kaveritkin on aina josakin juomassa tai sit jotain muuta mut niillekään ei voi puhua näistä vauva hommista. Sit töissä yksi kysyi kun sanoin et en polta enää niin ootko raskaana. Oisi ollut kiva vastata et olen.. Jotenkin tuntuu et kaikki kyselee et jokos teille ja et oonko raskaana. Tosi ahdistavaa:(

Niin oviksesta vielä mulle tuli kaksi haaleeta viivaa koko ajan eikä yhtään ollut tummempi toinen vaikka sen pitäs olla eikös ovis ole silloin kun se toinen viiva on tummenpi:? Jotenkin niin kummalista. No mutta se siitä nyt menen kissan seuraksi kun se on aina kotona:)

Sanni

Joo kaks viivaa tuli sillon mutta se testiviiva oli vaaleampi kuin se mihin sitä pitää verrata, kait se ois ollu sillon torstaina sitte kunnon plussa jos ois muistanu testata.. Millonkas mää testasin eilen tai perjantaina uudestaan niin viivat oli mutta haaleampana. Näkyyköhän se toinenki viiva aina vai pitäskö sen häipyä aina oviksen jälkeen..? Kun mulla se on näkyny aina kumpikin viiva (oon joskus testaillu ihan mihin aikaan kierrosta vaan) kylläki tietenki haaleampana.. Niin kyllä se mun mielestä riittää että ne viivat on yhtä tummatki, ainaski noissa aconin testeissä luki niin vaan vahvempi mahdollisuus luulis olevan jos toinen tummempi, en kyllä tiiä varmaksi..

Juu eilen oltiin tuttava pariskunnan kans baarissa, tietenki kuskina, ei mulla oo ollu nyt vähään aikaan mitään himoa juomaan en tiiä mistä johtuu.. vaikka eipä siitä haittaakaan oo :)

Pitäs alkaa pestä vähä vaatteita kun huomena startataan sinne reissun päälle. Mulla on tapana aina ottaa vähä kaikenlaista mukaan kun en tiiä että mitä sielä tarvii niin sitte kuitenki on ihan liikaa tavaraa eikä puoltakaan oo tarvinnu käyttää.. Mutta varmuudeksi! :) Mies aina nauraa että kun pitää olla monet kengätkin mukana mutta kun ei sitä koskaan tiiä että jos sattuu vaikka tartteen!

On ollu kyllä aivan laiskuripäivä, onneks eilen tuli touhuttua tämänki päivän eestä. Munki pitäs lähtä käymään meillä kotona pyörähtään, jospa sielä sais vaikka päiväkahvit!

Joo en tiiä kuvitteleeko sitä ite enemmän nyt kun yrittää raskautta siitä että ihmiset jatkuvasti kyselee ja ihmettelee sitä että millonkas teille on vaavi tulossa mutta on se kyllä niin ahdistava, tekis mieli joskus sanoa että no olisinki... Sitte kuitenki aina vaan kuitata kyselyt sillä että ""eipä sitä nyt vielä"" tai ""sitte joskus..."" Kaverit vaikka en yleensäkään juo paljoa niin ihmettelee nyt kun en oo juonu kesästä lähtien kertakaan että mikäs tässä on homman nimenä.. ei oo suoraan kysyny mutta yks kaveri sano kun se tietää meidän yrityksistä. Tietää että jokasta tekoa seurataan, toisaalta ihan kiva vähän antaa vinkkiä suuntaa ja sitte toiseen :) heh, halvat ne on huvit...!

Juups, en tiiä että lähetäänkö tänään myöhemmin illalla vai vasta huomenamulla sinne reissun päälle mutta tuun varmasti vielä käymään täällä... Hyvää sunnuntain jatkoa!!

Np

Taas ollaan täällä käytiin siellä messuilla oli ihan kivaa. Porukkaa oli aivan hirveesti. Mihkäs ootte lähdössä Reissuun? Mulla on kanssa tapana oottaa kunnolla vaatteita ja kengiä mukaan et varmasti riittää koko reisun ajaksi. Ja pitää olla aina ylimääräistä jos vaikka tarvii sitä ei koskaan tiedä mitä voi tapahtua. Miehet ei vaan ymmärrä meitä:)

Niin mulla tuli kanssa kaksi viivaa ja ne oli haaleita kertakaan ei ollut tummempi. Ja tuli oikestaan mihin aikaan vaan kierrosta.Tosi outoo? Mut ei mulla enää ole ollut kuin yksi viiva et kai se ovis silloin on kun kaksi viivaa tulee. Kaippa se oisi parempi jos oisi toinen viiva tummempi. Ja en kyllä testannut yhtenä päivänä kun mulla maha oli kipee, oisiko silloin ollut tummemat viivat. No sen näkee taas kun menkat alkaa mulla on se kiertokin mennyt sekaisin. Et ei aavistustakaan milloin menkkojen pitäs oikeesti alkaa varmaan reilu viikon päästä.

Ai et olit kuskina? No miten sä jaksat olla mä en tykkää olla yhtään kuskina hermot siinä menee. Ja baarissa selvinpäin? Mä en kyllä pystyisi, joskus olen ollut ja yhtä tuskaa. Tiestysti riippuu kyllä siitäkin et kelle on kuskina.
Ootko ollut selvinpäin yrityksien ajan? Mä olen ottanut aina melkein silloin kun menkat on alkanut koska silloin voi ottaa koska tulee varma olo et ei ole.

No mutta hauskaa reissua!

Sanni

Siirtyki reissu että ei lähtä vasta kun huomen aamulla, Itävaltaan mennään. En oo vieläkään pakannu, mulla onki yleensä tyylinä että puolta tuntia ennen lähtöä alan miettiä että mitäs sitä tarvis :)

Tänään oli puhe laskureiden mukaan olla se ovis ja testailinki niin kyllähän sinne se plussa tuli, onpa kyllä omistuista että miten se näin kun ei kuitenkaan oo mitenkään hirmusti valkovuotoa tai mitään ja viime viikolla kuitenki oli ne mahatuntemukset ja enempi vuotoa... nyt ei ymmärrä.. Mutta eipä siinä, yritystä vaan peliin! Mulla tuli niin aaarggh-olo kun pyysin miestä käydä tarkastaan sen testin niin ei saanu aikaseksi... ""käy sää vaan.."", mua jotenki niin alko ärsyttään että ei tuon vertaa voi tehdä ja osottaa mielenkiintoa asiaan. Vaikka muuten kyllä ei mitään ongelmaa, tosi kovasti yrittää ja muuten mutta noiden testien kans mulla palaa pinna, ei se suostunu käyä aikasemminkaan ostaan raskaustestiä apteekista vaikka ei luulis olevan kovin suuri probleema jos apteekki on tyhjä asiakkaista... en tiiä mitä känkkäränkkää mulla on kun noin pienet asiat ottaa aivoon mutta joskus vaan särähtää ja oon semmonen että otan aina ihteeni semmoset... Noh, toivottavasti reissussa paranee mieli :)

Niin ei mulla oo mitään ongelmaa olla baarissa selvinpäin jos vaan ollaan mukavalla porukalla... muuten kyllä sitte palaa pinna jos kaikki on tuhannen kännissä, sitte sitä ei jaksa selvinpäin katsoa. En oo nyt juonu kun kerran yritysten alkamisen jälkeen, ei oo kyllä hirmusesti tehny mielikään... Joskus aina katon hyllyssä viinipulloa mikä saatin lahjaksi että voi kun tuo ois hyvää mutta sitte on aina ollu semmonen tilanne että oottelen vielä menkkoja niin en oo sitte aukassu..

Mites sielä teillä on viikko alkanu? Saiko mies jäädä kotiin vai pitikö lähteä takasi tien päälle..?

Np

Voi että kun olette lähdössä Itävältaan. Montakos viikkoa olette? Ei sua tada näkyä täällä sit vähään aikaan. Eipä tässä kummempia migreeni oli ja oli pakko ottaa kunnon lääke et selvisin. Tein raskautestin ja nega tuli et tuskin olen taaskaan raskaana rupee oleen jo ihan lopussa kun ei jaksa yrittää kun ei onnistu niin ei onnistu. Mullakin menee joskus hermot kun mies ei oikeen välillä välitä näistä hommista tai siis niinkuin ei kauhean innoisaan ole ainakaan vielä kun mitään ei ole tapahtunut. Eikä se ymmärrä kun teen testejä aina. Et se innostuu vasta sitten kun olen raskaana.

No joo nyt meen suihkuun..

Sanni

Kävin perjantaina varhaisultrassa. Pieni sydän sykki ja kaikki näytti olevan ok. Mullahan tuli vähän vuotoa tossa viikko sitte, niin siks halusin nyt aikasemmin ultraan. Oli aika hauskaa kun lääkäri puhutteli mun miestä isäksi. Mukavaahan se on :) Pahoinvointi on jäänyt vaan ällötys asteelle (ei haittaa!). Sitäkään ei oo ollu joka päivä. Kovasti oon koittanu syödä, ettei pahaolo tuu. Oon sit lihonu vajaa pari kiloa. Kaikki herkut maistuu niin hyvin. Väsymys on tosi kova. Toivottavasti helpottaa kohta. Jonku verran on huimausta ollu viimepäivinä, mut sehän kai kuuluu asiaan. Mitenkä sulla? Joko on jännäily päivät käsillä? Onko ollu oireita? Kovasti yritystä?

Annika rvk 7+3

Annika

No kiva kun sä edes käyt täällä tämä ketju kuolee kokonaan np on reisussa niin sit täällä ei muita olekkaan.
Hyvä kun sulla menee hyvin. Ai et vuotoa tuliko kauheesti? Se kyllä aina säikyttää kun tulee vuotoa.

No yritys on kova mut jos tästäkään kierosta onnistu niin sit kyllä rupee jo innostus loppuun. Oireita mulla ei hirveesti ole ollut paitsi kun kauheesti tekee mieli hyvää ja ehkä kusettaa koko ajan ja maha on ollut kipee Voi olla kuvitus oireita vaan.. Nyt menossa 30/ kun ei oikeen ole varma kierrosta. Niin en osaa sanoa koska ne on myöhässä. Tein testin lauantaina niin tuli nega. Eipä olllut yllätys sinänsä. Saa nähä alkaako menkat tänään. Maha oli kipee yöllä.

Voi että se on varmaan outoo mutta ihanaa kun miestäs puhutettaan isäksi.!:)

Sanni

Ei tullu paljoa, mutta heti alettiin panikoimaan. Tiesin kyllä, että voi olla ihan normaalia. Samoihin aikoihin loppu noi vatsan vihlonnat ja nipistykset, niin sehän tuplas keskenmenon pelkoa. Nyt tuntuu paljon vähemmän olo siltä, että olis raskaana mitä aikasemmin. Mahassa on vaan satunnaisia särkyjä. Tissit on tosin aina kipeet. Mahan turvotus on laskenu, joten vauva mahaa ootellessa :) Jonku verran oon vauvalle vaatteita ostanu (ei oo malttanu pitää näppejä niistä irti). En ajattele sillain, että jos menee kesken niin vaatteista tulis ongelma. Kai niille joskus käyttöä kuitenki ois, vaikka sit sukulaisten muksuille. Ne on uutena kyllä tosi kalliita. Ajattelin kirppiksiä kiertää sit myöhemmin, jos löytys hyviä nuttuja.

Toivotaan nyt että plussaisit :) Kyllä sen sitte itse huomaa kun ne oikeat oireet on päällä. Niitä vähän säikähtääki, kun huomaa ettei tollasta pysty kukaan kuvitteleen :) Ja varsinki jos mies huomaa ne myös. Mun teki hulluna äskön mieli pullaa ja yhtä uutta jätskiä..en sit kuitenkaan niitä kerrenny hankkia ja syödä, kun tuli ällötys kohtaus. Vängällä sämpylää alas, että olo paranee. Noh, jospa tuo meidän iskä kävis mulle jätskiä ostaan..vaikka vaavihan sitä oikeesti haluaa enkä mä ;)

Eilen oli taas oireita et menkat alkaisi mut ei alkanut vielä. Tein tänään testin niin nega tuli. On taas semmoinen olo et menkat on vaan myöhässä taas kerran. Ei ne ole kun päivän varmaan vasta mut kumminkin. No toivotaan et testit näyttää vielä myöhemmin plussaa ja menkat on myöhässä..

Voi että oisi ihanaa ostaa jo vauvan vaatteita mut en viitsi vielä ehkä sit joskus:) Onkos sulla muuten kauan vielä sitä riski aikaa? Vai miksi sitä nyt sanotaan? Eikös se ole kolme kuukautta niin sit ei keskenmenoa tule helposti?? Ja eikös masu rupee vähän näkyy kolmen kuukauden päästä??

Oisi niin ihanaa kun masu vain kasvaisi.:) Koskas sitä täytyy neuvolaan soittaa kun on raskaana? Entäs eka neuvola käynti??

No joo mutta nyt taidan mennä kahville!
(oletko vältellyt jotakin ruokia?) Vai syötkö normaalisti? Entäs tupakkalakko onko pysynyt?....

Sanni

Heh,laitoit mun nimimerkillä viestin..juuh,mä täällä yksinään kirjottelen :) No toivottavasti se plussaksi muuttuu. En mäkään testannu vahvaa plussaa aluksi. Sillonki ku oli menkat jo 3 päivää myöhäs niin oli aika haalee plussa. En kyl kovin ahkeraan jaksanu sillon testata, ku oireet oli niin selvät ja ei ollu menkkoja. Testasin sit melkeen 2 viikon päästä vahvan plussan tarkistaakseni, että tuleeko siitä edes vahvaa. Se plussa tuli kyl jo ennen kontrolli viivaa näkyviin.

No nyt on 8 viikko menos, eli noin kuukausi niin on kolme kuukautta täynnä. Kyllä sen riskin pitäs pienentyä kokoajan. 12 viikkoahan monet pitää sellasena rajana, että sitte kertoo sukulaisille jne..Me kerrotaan vanhemmille kolmen viikon päästä, kun on isänpäivä. Kyllä kai se maha sit alkaa näkyyn. Joillaki jo aikasemminki. Mulla on sellanen ihan kova kohta alamahassa..siitä kai se sit rupee pyöristyyn :)

Mä soitin neuvolaan pari viikkoa plussan jälkeen..Eli rvk 5+5. Eka neuvola on kahen viikon päästä rvk 9+4. Täällä pitää olla yli yheksän viikkoja,että pääsee neuvolaan. Monessa paikkaan pääsee jo rvk 7-8.

En oo vältelly mitään ruokia. En rupee sellaseksi hysteeriseksi odottajaksi. Syön mitä mieli tekee. En muutenkaan syö esim. maksaa, niin ei tarvi sitäkään vältellä. Kasvikset ja muut huuhtasen samalla tavalla ku ennenki, enkä pelkää sitä listeriaa. Ainoastaan katon että ruoka ei oo pilaantunutta tai vanhentunutta. Mutta kattosin mä tuon muutenki. En oo tupakka lakolla, vaan oon lopettanu lopullisesti :) On päätös pitäny, enkä vois kuvitella että menisin nyt röökille kun pieni on mahassa..hyi.

Moikka Sanni ja Annika!!

Nyt oltais taas koneen ääressä ja kotona. Ei reissu kestäny kun viikon aika nopsaa huristeltiin :) Oli kyllä mukava käydä vähä lomailemassa, nukuin kyllä melkosen paljon joten ainaki rentoutunu olo on! On se vaan mukava aina tulla takasi suomeen kun saa puhua pelkkää suomea eikä tarvi aatella että mitenkäs mää tämän asian esittäsin että ymmärretään... Vaikka tosi hienot maisemathan sielä on ja muuten mukavaa!

Oli varmaan mahtava käydä ultrassa kun kuuli pikkusen sydämenlyönnit :) Voin vaan kuvitella että ei voi pitää sormia irti vauvanvaatteista! Itekki on niihin ostohimo mutta ei vielä uskalla... Juu ei muuta kun laitat iskän ostoksille :)

Niin mitenkäs sulla Sanni joko on h-hetki lähellä..? Eikös sulla tässä alkuviikolla oo.. jos oikeen muistan. Kyllähän ne varmaan on melkosen huonoja nuo testit näyttään etuajassa oikean tuloksen, toivoa vielä on! :) Kyllähän se tietenki masentaa aina se nega vaikka vielä mahdollisuuksia on. Mulla on semmonen olo että tästä kierrosta ei kyllä varmasti onnista kun meni sen oviksen kanssa niin ihmeellisesti ja muutenki jotenki semmonen olo että ei oo mitään jännitettävää. Muullon oon tähän aikaan jo hyppiny aivan seinillä että jokos kohta vois tehä testin mutta tuntuu vaan siltä että ei muuta kun seuraavaa kiertoa kohti...

Ihanaa kun oli tullu jo lunta maahan tässä viikon aikana!! OIkeen talvinen olo, vaikka eihän sitä oo vasta kun paikoitellen. Käytiin äsken sitte vaihtaan talvirenkaat autoon että voin huristella tällä viikolla kun mies jatkaa huomena taas matkaa. Pitäis käydä jostain ostaan kanervia tai muita havun tyyppisiä tuohon etupihalle niin ois vähän mukavemman näköstä. Mulla oli tuossa yhet puskat mutta ne oli tässä viikon aikana kuolla kupsahtanu pakkasesta..

Mitäs muuta tänne kuuluu.??? Tuntuu että on ikuisuuden ollu pois täältä vaikka ei kuitenkaan :)

Np

Hei kiva kun oot tullut takasin:) Tää ketju olikin aivan kuollut kun et ollut täällä. Onnex annika kävi täällä.

Maha on ollut kolme päivää kipee et menkat alkaa varmaan justiinsa. Vähän alkaa jo tiputtaan. Et niinpä niin ei taas kaan onnistunut. No kai sitä täytyy uusi yrityksiin taas lähteä.

No älä menetä toivoo voit sä olla vaikka ei tuntuisi siltä. Odottelet ihan rauhassa vaan. Testasitko oviksen? Tuliko plussaa missään vaiheessa? En tiiä mun kiertokin on varmaan 30 tai enemänkin. Kun en oikeen varmaksi sitäkään tiedä. Mikäs sun kiertos on?

Tarvis tosiaan vaihtaa ne renkaat mut ei ole kerennyt vielä kun mies on aina töissä.

(käyppäs vastaa siihen yhteen kysymykseen kun nuorilta ensiyrittäjiltä kysytään)

Sanni

Joo nyt lueskelin kun on vähä enempi aikaa niin näitä viimesimpiä ketjuja ja huomasin tuon kysymyksen mutta en vielä saanu aikaseksi vastata... Pitää käydä tässä joskus.

Tämä kyllä vaikuttaa vähä hiljaselta tämä meidän ketju... :( Terveisiä kaikille että mukaan saa tulla!

Mulla on tuo kierto vähän kysymysmerkki, viimeksi kp35 vaikka aikasemmin aina 39.. tiiä nyt sitte... Ovis oli joko 13. päivä (ei mies kotosalla...) tai sitte 17.päivä (plussasin sillon sen mutta muut merkit ei oikeen pitäny paikkansa). 13. päivän jälkeen vuoto väheni melkosesti ja mahaa kipristi mutta kun jäi sillon testaamatta. Nyt on sitten taas viime viikon loppupuolella alkanu uudestaan valkovuoto melko runsaana (tai runsaampana kuin yleensä tähän aikaan kierrosta)... samapas tuo kun kuitenkin mies tuli sillon näiden päivien välissä kotio niin yritetty ainaskin on :) No voi höh että menkat sulla alkaa... ihmeen nopsaa tämä aika kuitenkin menee vaikka sitä tuntuu että kuukaudet on niin pitkiä, mutta kun aattelee että meillä on kohta puoli vuotta yritystä täynnä ens kuussa niin ei siltä kyllä tunnu että niin kauan... Vähäsen kyllä kauhistuttaa kun aikaa vaan menee mutta eihän se vielä mitään kerro... toivottavasti...

Voi mua oottelis tuolla semmonen pyykkivuori kun sais vaan aikaseksi alottaa pesemisen... Ja kassit pitäis purkaa reissun jäljiltä, se mulla yleensä aina vaan siirtyy ja siirtyy niin kauan että kaikki vaatteet on otettu sieltä käyttöön :) Jääkaappikin huutaa tyhjyyttä pitäsi käydä ostaan sinne vähä täytettä.. Tekis mieli lähtä käymään lenkillä kun on niin hyvä ja raikas ilma, pitää siirtää vaan illaksi kun kaverin kans oli puhetta että mennään. Tulis vaan lunta lisää!! Huomiseksihan sitä lupailtiin myräkkää mutta saapa nähä..

Pitää lähtä yrittään että jospas mä nyt saisin jotain aikaseksi noiden pyykkien kanssa :)

""Huomenta""!

Tulin vaan nosteleen tätä meidän ketjua vähäsen ylöspäin kun oli jo tuolla ihan sivun alalaidassa ettei vaan pääse luiskahtaan tuonne toiselle sivulle...

Töihin pitäis lähtä vääntäytyyn, ei kyllä oo kun muutama tunti että eiköhän sen jaksa :)

Np

Joo menkat alkoi kunnolla tänään. No ei voi mitään.
Kyllä tämä aikas masentavaa on kun ei onnistu niin ei onnistu. Olen aivan poikki töitten takia koko ajan saa painaa ylitöitä. Ei mikään ihme jos stressi on kympissä niin st ei tärppää ollenkaan.. Mites sun vointis? Onko oireita? Kovemmat menkka kivut on nyt mitä ennen. No mut nyt menen lepäilleen kun olen aivan puhki.

Sanni

No voi höh!!! Se kyllä potkasee aina niin lujaa takasipäin kun huomaa että menkat alkaa... Tulee aina semmonen luovuttajaolo, mutta onneksi se sitte aina helpottaa kun lähestytään seuraavia yrityspäiviä! Ei muuta kun sitkeästi vain etteenpäin, jospa sieltä viimestään tulis iloinen joululahja!! :)

Äkkiä vetää mielen matalaksi kun joutuu tekeen jatkuvasti ylitöitä, ei jaksa panostaa oikeen kunnolla mihinkään muuhun.. Onko teillä tiedossa helpotusta vai onko teillä usein tämmösiä aikoja..?

Mulla varmaan nyt jonkusen aikaa on tätä kotona oloa kunnes löytää töitä.. ne on täällä niin tiukassa. Mutta saapas ottaa vähän rentoutuksen kannalta.

Mulla alko sunnuntai hyvin vähän tuntuun nännit aralta ja tänään ne on muuttunu jo ihan selkeästi araksi, esim. peitto tai paita (jos ei oo rintsikoita alla) tuntuu epämiellyttävältä. Ei oo nyt mun muistaakseni ollu sen jälkeen kun pillerit lopetti niin tämmöstä arkuutta. Mutta en nyt kuitenkaan sanois miksikään oireeksi kun muuten olo ei oo sen kummosempi, johtuu varmaa vaan viikonvaihteessa/alkuviikosta alkavista menkoista.
Kiva kun oltais lähdössä muiden kavereiden kans yhdelle kylään viikonlopuksi ja muut varmasti juo niin mitenpä selität sitte kun ite vaan siemailee alkoholitonta. Ei uskalla kyllä juoda ihan vaan varmuuden vuoksi, en halua ottaa sitä riskiä... Yks niistä kyllä tietää tilanteen mutta eipä pahemmin haluttas kertoa muille varsinkaan kun ei oo mitään sen kummempaa kerrottaa.. Vaikka kyllä sen tietää että ne ihan varmasti ihmettelee juomattomuutta (vaikka tietävät etten muutenkaan oo mikään himojuoja..).

Oon vieläki ihan jäässä kun kävin lenkillä tuossa iltapäivällä, pari astetta pakkasta ja sitte vielä tuulee niin kylmästi! Viikonlopuksihan se taas lupaili lämmintä :( Ois vaan nyt pysyny pakkasen puolella ja satanu vähä lisää lunta niin ois tullu ihana talviolo!!

Mutta mää lähen tästä tuonne saunan puolelle lämmitteleen jos sitä vaikka sulais tästä syväjäädytyksestä :)

Np

Olipas työ päivä. Joo aina tuppaa oleen kiiretta varsinkin jos on jotain juhlia. Halloween esim nyt.

Ai et rinnat kipeenä mulla oli kanssa ja paha olokin oli mut en vaan raskaana ollut kun menkat alkoi. Koko ajan oli jotakin oireita mut ne on vaan jostakin muusta johtuvaa. Menkat taitaakin loppua ei taas kestänyt kun kolme päivää..Outoo kun yleensä kesti ainakin viisi päivää.

Joo ihan kiva kun tota lunta tuli mut se taitaa sulaa v-loppuna kun on lämmintä on luvattu:(

Toivotaan et sulla on tärpännyt? Onko sulla ollut muita oireita?? Ja sulla voi oireet ilmetä vasta myöhemmin. Niin kuin ne yleensä voi tulla.

Taidan mennä vähän lepään:/ On niin väsy:(

Sanni

Ei oo mitään muita oireita. Ihan vaan taitaa olla näitä normaaleja juttuja ennen menkkoja. Olo ei oo mitenkään erikoisempi joten tässä vaan oottelen että pääsisi alottaan uutta kiertoa, toivottavasti nyt pysyy ees siinä kp35:ssä ettei enää venähdä sinne 39:iin. Sunnuntaina pitäis alkaa jos näin on.

Onpas jännä että kuukautiset noin lyhentyny, ei kyllä varmaan haittaa...? :) Mulla oli kyllä kans melkosen minit viimeks, jännä kun kerran aikasemmin oon ollu pilleritauolla muutaman kuukauden niin sillon oli tosi runsaat ja kipeet, ei puhettakaan että ois pärjänny ilman buranaa! Niin nyt ei kivuista oo ollu tietoakaan, vaikka sekään ei kyllä haittaa pätkääkään.

Lähen nyt huomena iltapäivällä taas sinne reissuun, pitää kyllä yrittää käydä pienellä budjetilla kun tuota on menny rahaa vähäsen liikaaki tässä lähiaikoina... onneks mies vähä avittaa jotta pääsen matkaan :)

On ollu koko päivän hirmun nuhanen olo, oon yrittäny oikeen juoda kuumaa ja ""vitaminoida"" kroppaa että jospa se pysys poissa. Väsy on kyllä ollu melkonen, menee näköjään jäseniin, ei jaksa pahemmin tehä mitään. Ei onneksi kuumetta ollu kun mittasin, pikkusen vaan päälle 36 asteen. Olo on vaan niin nuutunu...

Ootteko muuten naimisissa? En muista että oliko siitä puhetta sillon ihan alussa... hyvämuistinen kun oon :)

Nyt kyllä pitää lähtä nukkuun että pääsee aamulla ylös sängystä! Hyvää viikonloppua jos ei enää ehitä kirjotella ennen ku lähen!!

Np

Ai et reissuun oot lähtenyt. Onnex ei tullut lähdettyä mihinkään v-loppuna meinattiin lähtee launataina juomaan mut onnex ei lähdetty saa rauhassa puuhastella tänään kaikkea.

Kipeeksi olet tullut . No voi että mullakin on kova yskä koko ajan varmaan johtuu siitä kun lopetin tupakanpolton niin siitä sit tämmöinen röhä on tullut.:(
Eikä kyllä ole väliksi vaikka ménkat on pienentynyt, hyvä vaan.:)

Ei me olla naimississa. Kihloissa ollaan. Mites te?
Taidan mennä aamu kahville:)

Sanni

Sunnuntaita! Taas kotona. Väsyttää ihan hirmusti jo nyt, varmaan jotenki tuo kellon siirtäminen pisti väsyttään ku herättiin muutenki aikasten ja sitte vielä käännettiin tunti taaksepäin.. Tai sitte muuten vaan kun oli niin kiirus vkloppu.

Juu nyt ei enää oo mitään nuhaa tai muuta, ei kestäny kun sen päivän pari. Ai onko sulla koko ajan ollu yskä tupakanpolton jälkeen? Jännää.

Juu ei mekään olla naimisissa, kihloissa kyllä.

Inhottava ilma ulkona kun koko vklopun vaan satanu vettä tai muuten ollu vaan vetistä ja lämmintä, loppuispa äkkiä ja tulis kunnon talvi!! :)

Juu täytyy tästä lähtä syömään jotain kun maha kuulostaa niin tyhjältä!

Np

Missä reissussa olit? Miehen kanssako?
Mä kanssa toivon et alkaisi kunnon lumisateet et pääsis ulos lumitöihin. Muutenkin on niin ihottavaa kun sataa vettä koko ajan ja on lämmintä.

Mites onko sulla ollut oireita tai mitään muuta kummalistà? Mulla ei ole mitään nyt täytyis taas ruveta sit odottaan ovista. Jos nyt vaikka saisi tikkuunkin pari kunnon viivaa... Toivotaan niin.

Taidan mennä vähän pötkölle kun tulin just töistä.

Yhteistyössä