Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Ikävä tilanne, en sano sitä, mut ite en nyt kuitenkaa ihan tollasia herneitä asiasta ottais, ne nyt vaan haluaa tällä kertaa tehdä näin ja niillä on oikeus siihen.
Pari päivää jäähyttelyä ja sitten ehkä voi jo asiasta puhuakkin nätisti ja sanoa et tuli paha mieli.
Siis te ymmärrätte nyt ihan vääri, miksette te vaan voi tajuta, että te ymmärrätte tahallanne väärin, tai sitten te vaan ootte ihan vitun tyhmiä.
Mä en pahoittanut mieltäni siitä, ETTEI MEITÄ OTETA MUKAAN, vaan siitä, ETTÄ NYT SITTEN VOIDAAN LÄHTEÄ, MUTTA SILLON KU ME PYYETTIIN, OLI TEKOSYITÄ KYMMENIÄ, SAMAT SYYT ON NYT. MUTTA LÄHETÄÄNPÄ KUITENKIN.
Hei saakai sitä ihminen mieltään muuttaa ilman että joutuu selittelee sitä?
Ymmärrän hyvin sen että on kieltäytynyt lähtemästä teidän kaverireissullenne mukaan, vaikkakin omaan mökkiin, ei meilläkää porukat lähtis. Ja aivan varmasti tulis syyks just joku autossa istuminen tms. se sanoi sillä lailla siks ettet sä pahoittais mieltäs!
Nyt niille tulikin sitten tilaisuus lähtee ja päättivät sen käyttää, ilman että joutuisivat kenenkään aikataulujen mukaan kulkemaan.
On hetkiä millon meidän lastenkin on aika lopettaa se omaan napaan tuijottaminen ja ymmärtää myös sekin että niillä vanhemmillakin on se oma elämä, ihan niinku sulla, sun miehelläs ja teidän lapsella on.
Mullakin on pikkuveli, samoja ikiä vielä ja kyllä, se kulkee porukoitten mukana kun menevät perheen kesken, mulla on oma aviomies ja lapsi tulossa, eli siinä on mun perhe. En mä voi enää vaatia ja sanella asioita mun vanhemmille, mä oon pesästä jo lentäny ja sen oman elämän hankkinu.