PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pioni76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKS! Menee kylmät väreet!

Onnea MII :) :) ja mukavaa matkaa koko porukalle ;)

Piitulle parempaa onnea sitt seuraavaan kiertoon, eikös joo.

Pioni

PS: Kiitos Claire kauniista sanoistasi! Eikös ole ihan normaalia, että ei vielä kuulu sydänäänet, olisko sulla istukka vaimentamassa? Kiva, että menee odotus hyvin :)

Mahtavaa Mii - valtavat onnittelut !!!!!!! Aivan ihanaa, ja oikein hyvää matkaa, tuleepa super-hyvä-reissu :))

Ilona (pikaisesti vaan) kp 1 VIHDOIN, wooohooo! (Empä ole iloinnut kuukautisista ikinä näin paljon ;)

Onnea Mii :) Ja mukavaa reissua!

Täällähän saa olla koko ajan onnittelemassa plussanneita :) Ja hyvä niin.

Ilona: Tsemppiä alkaneeseen kiertoon. Kuin myös Piitulle. Mikäs se Saaran tilanne on? Jokos jännäilet tosissasi? Ei muuta kun peukut pystyyn bd Meiteikin joutuu vielä hetken jännäilemään...

-Ipana

Hienoa Ilona että menkat saapuivat, tällä kertaa voi onnitella menkoista. Jospa sitä tuo sinun kierto saataisiin ruotuun ja pääsette tosi toimiin.

Pitäisiköhän vielä jaksata tsempata ovulaation aikaan vai antaisiko mennä omalla painollaan. Tuolta yourdays.comista saa ihan hyvät tiedot oviksen ajankohdasta. Parasta tietysti olisi unohtaa koko homma ja elää vaan normaalia elämään, ihan kuin se olisikin niin helppoa.. Vauva-asiat pyöriikin mielessä koko ajan.

Joskus tuossa aikoja sitten kirjoitin että pelottaa kertoa töissä jos raskaudun koska siellä on muutama pitkään yrittänyt ilman tärppiä. Mutta eilen sainkin tietää että toinen heistä oli saanut plussauutisen kolmen vuoden yrityksen jälkeen. Eli taidan minä kohta olla se jolle ei uskalla kertoa raskaudestaan ;)

Toivottavasti saataisiin vielä lisää plussia tähän alkuvuoteen, tosiaan on menossa aika iso plussa-aalto. Hyvä me, jaksetaan painaa :)

Joo, uutta kiertoa kohti. Mieli hieman pettynyt, mutta kuuluu asiaan. Sometimes life sucks you know...

Saara: mikäs kiertopäivä sulla on menneillään? Laiskuus iski, ei kehtaa kaivella aiempia.. Millon testaat? Paljon plussaonnea!

Piitu

Mun viesti oli ehkä vähän epäselvä, imetysdementiaa tai jotain vastaavaa.. Mulla ei ole mikään kiertopäivä, tai siis menkat ei ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Haaveiluasteella vasta, mutta toisaalta myös yritystä on. Puolisen vuotta aion vielä imettää, silloin esikoinen täyttää vuoden ja aion lopettaa imetyksen. Voihan sitä tietenkin tulla raskaaksi, vaikka menkat ei ole vielä alkaneet, mutta taitaa olla aika epätodennäköistä. Etenkin kun esikoinen sai alkunsa clomeilla (vaikka vikaa kummassakaan meistä ei pitäisi olla). Mutta katsotaan ja odotellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Saara

Heippa vaan kaikille taas
Piitu, mä tsekkasin ton yourdays.com kalenterin ja sain mehevat naurut kun siella jopa kehotetaan koska pitää olla aktiivinen jos tahtoo pojan TAI tyton!! Voi hurja!

Täälllä ei mitään sen kummempaa, kunhan tulin moikkaamaan. Kellä kierto lähenee loppuaan, ketä jännätään???

Ilona kp4

Ei tuota voinut ottaa vakavasti, siis tuota poika-tyttöhommelia noilla sivuilla. Mutta ohitin sen sujuvasti ;) Niin kuin se olisi noin helppoa, valitsenpas tällä kertaa pojan :) Tai pitänee kokeilla tasan tuon kalenterin mukaan hommata, niin katsotaan osuiko nappiin. Heh...

Täällä menkat ohi, mitään uutta ei valtakunnassa.

Niin, ketäs me jännäiltäisiin seuraavaksi, vai ollaanko kaikki alkukiertolaisia? Meillä taitanee olla aikas sama kp Ilonan kanssa, eli samoissa mennään, lyhyeksi jäi menkat meikäläisellä.

Piitu kp 5

huh huh, täällä ollaan podettu ekan kerran esikoisen kanssa kuumetta, tai luojan kiitos mä oon ollu terve, mutta toi poika parka ei. tuli taas mukavasti mieleen mitä on elää pikku vauvan kaa, kun valvottiin tossa kaks edellistä yötä kun oli niin tuskanen olo. noo oon toiveikas tän alkavan yön kanssa et josko nyt sais itekkin nukuttuu! kun viime yöt tietenkin valvoin pienen unta et kaikki on hyvin, siis niinä pieninä hetkinä kun se nukku.

täällä alkaa kierto pikkuhiljaa lähneen loppuaan, mut ei viel oo ihan ne vikat jännäilypäivät, ensviikolla sit. taistelen tässä uteliaisuuttani vastaan et testaanko ennemmin vai myöhemmin. jää nähtäväks, nyt olis jokatapauksessa liian aikasta. oon suosiolla jättäny noi oireitten tutkimiset vähän takaalalle, kun viimekierto meni vähän yli niitten seurailussa. toiveet kuitenkin korkeella... katellaan

meitei 20/28

Moikka! Tulin katsomaan mitä tänne kuuluu.. ja Onneksi tullut ihania uutisia!

Oma napa: Me saadaan pian aloittaa yritys uudestaan, täti tuli sunnuntaina kylään. Hieman epäilyttää kyllä, ei vieläkään samanlaista kuin ennen hormoonikierukkaa. Pieni epäilys itselläni siitä, että keskenmeno johtui hormoonitoiminnan ei normalisoitumisesta.. ois pitän arvata, ettei sellaista vehjettä kannata laittaa jos lapsia vielä tahtoo, Sen poistosta on kuitenkin jo yli puoli vuotta, kauankohan vielä menee, että hormoonitoiminta palautuu?!
Kaikesta huolimatta uusi yritys saa alkaa. Aloitin greippimehun juonnin ja vitamiinilisät. Otan kuitenkin ihan rauhallisesti.

Ninni kp 3

Tilasin just ovistestejä 7 kpl:een paketin. Ihan kokeilun vuoksi pitää nekin testata. Minua vähän huvittaa, mutta ties vaikka niiden avulla tärppäis. Enpähän pistäisi joka kuukausi kymppiä ns. hukkaan. Tämä siis oli vaan testiostos. Onkos muita tikuttelijoita? ;)

Kiva Ninni että yritys saa taas alkaa ja toivottavasti tärppääkin pian. Greippimehua ei kyllä pysty tämä tyttö juomaan, sen maku karmaisee.. Ninni, Ilona ja Piitu jännäilee sitten samaan aikaan ensi kuussa!! Pitäis nyt yhden kolmesta saada plussa, onnistumis% on ihan hyvä ;) Minäkin jopa harkitsin hetken tuota kierukkaa, mutta taisi olla lykky etten sitä ottanut...

Meitei: viikko menee kyllä nopsaan, voidaan sitten jännätä miten käy. Jospa sieltä plussa pamahtaisi!! Tsemiä!!

Piitu kp 6

ei menny sitten viime yökään putkeen, oltiin miehen kanssa molemmat ihan paniikissa kun kuume nousi taas ja ei saatu poikaa juomaan, noo pojuhan kyllä osas ottaa kaiken irti lisähuomiosta vaikka kipee olikin... kaiken yrityksen jälkeen kahden jälkeen taas pääsiin vasta oikeesti nukkumaan. onneks on poika ollu terve tähän asti!!!! toivotaan niin jatkossakin. lääkärissäkin käytiin kun oli kolmas kuumepäivä ja minä niin huolissaan. mitään vikaa ei kuitenkaan löytyny vaikka verikoekin otettiin, hyvä niin! toiveet korkeella josko tänä yönä sais autuaasti nukkuu koko yön, voipi olla että jää haaveeks, onneks oon viel kotiäitinä ni ei tarvii töihin väsyneenä painaa!!!

ainii piitu, mäkin oon mittiny noita ovistikkuja, jää nähtäväks joutuuko sitä niitäkin vielä testaamaan. toivottavasti ei.

oottekos muuten suunnitelleet kuinka pitkäksi aikaa jäätte kotiin, sit kun kakkonen maailmaan jokupäivä tulee????????????? ite jään varmaan pariks vuodeks, lapsiluku jää varmaan kahteen, ni vika mahis, ja oon kyl viihtynykkin tosi hyvin kotona!!!

tulipas sepustusta, kiitti jos jaksoit loppuun asti lukee

meitei 21/28

Piitu minä päivänä meinasit alkaa tikuttelemaan?
Meiteitä siis jännätään!!! Onko muita....? On ollut aika hiljaista täällä.. Juu alkukiertolaisia ollaan Piitun ja Ninnin kanssa :)

Mulla clomikuuri teki minusta hurjan ärhäkän ja pisti pahalle tuulelle ajoittain. Esikoinen tekee ensimmäisiä hampaitaan juuri :))))) joten kitinää on ollut, ihan uutta meillä.. Kaadoin sitten koiranruuat (koko 5kg säkin) lattialle ja kävelin seinää päin, tällaista tohellusta täällä on ollut ;) Tuntuu että oon ihan sekasin, hyvä kun ajaa uskaltaa..

Meitei, miten poistu voi? Nukutteko paremmin??

Itse jään kotiin varmaan pariksi vuodeksi ainakin, ei mitään intressiä mennä duuniin piiiiiitkään aikaan!

Ilona kp7, greippimehua latkien..

Täällä lähestytään kierron puoltaväliä. Poika on nukkunut ilman imettämistä reippaan viikon, joten sillä saralla on tapahtunut muutosta. Tosin terveyttä sais jakaa meillekin välistä, käytiin taas sairaalan tarkastuksessa ja antoivat toisen lääkkeen entisen lisäksi ja nesteenpoistoon. Ainoa hyvä juttu oli, että veriarvot olivatt kunnossa ja mahdollisesti ei tarvitsisi leikkausta vaan luonto korjaisi omat jälkensä. No, mutta muuten harjoitellaan silmäniskua ja melkein siinä onnistuu.

Galluppiin: Jos vaan nyt kakkonen ottaa tullakseen, niin ainakin kaksi vuotta haluaisin kotona olla ja ei muuten tulis ikävä takaisin töihin. Oikein kaipaan takaisin kotiin.

mallum kp 14

kiva että oli vihdoin tullu vähän uusia viestejä, mukava lukee kuulumisia!!!! joo täällä aletaan vihdoin parantumaan, mutta lääkärissä kerkesin kuitenkin pojan käyttää kun kuume kesti yli kolme päivää. eihän sieltä sitten mitään onneks löytyny, lääkärikin tuntu koolostavan vähän hämmästyneeltä kun totes et nää korvathan on ihan puhtaat. niin on toi korvatulehdus aikamme lasten tauti. täällä onneks vielä vältytty siltä.

alkaa usko meneen et olis tärppi käynny, kun ei oo oireen oiretta.

meitei 23/28

pitää lopettaaa akku loppuu...

En oikein osaa sanoa millon rupean tikuttelemaan, varmaan tuossa kp 12-14 kieppeillä. Kunhan katselen tilannetta.. Tikut tuli jo tänään postissa, nopeata toimintaa.

Laittakaahan kuulumisia aina kun kerkeätte, muuten tiputaan taas kakkossivulle ;)

Pitänee alkaa leffaa katsomaan :)

Piitu kp8

Galluppiin: Sitä ei tiedä yhtään kuinka kauan saan olla kotona lasten kanssa, toivottavasti pitkään. Mullahan ei ole työtä jonne mennä.

Täällä onkin tällä kertaa vähän huonompia kuulumisia. Mä tein tytölle ruokaa ja sain juuri keittämäni soseet päälleni, nenään ja tosta kulmien alapuolelle tuli palovammat ia käteen. Meen taas maanantaina sairaalalle (oon nyt ollut kaksi kertaa). Tyttö on saanut itselleen kuumetta ja nuhaa ja pientä yskää ja viime yönä heräili vähän väliä.

Mitä tulee toivottuun pikkuiseen niin en vielä uskalla toivoa ja miettiä oireita. Vielä ei ole edes varma kuinka pitkä kierto on, mutta toivottavasti normali. Jännittyneenä kuitenkin odottelen:)

kp 25/28? (kysymysmerkki kun en tiedä onko kierto tullut normaaliksi vielä:)

Lomalta palailta ja ilmeisesti vielä myös raskaana. ;o) Teistä on tullut aika hiljaisia, toivottavasti syynä ahkera pupuilu. ;o) Mä kai alan siirtymään tonne toiselle puolelle, mielelläni ottaisin teidät kaikki sinne mukaan.

mii rv ???

hei vaan, tulin kurkkaamaan onko kellään kivoja uutisia? ;) Min miten menee, mikä on olo??? Tosi harmi tuo sun onnettomuus :( paranemisia!!

Piitu, ovis lähellä pian?? Ninni miten sulla?? Mallum, Meitei? ja kaikki muut, uutisia??

kiva Mii kun tulit "muistuttamaan" meitä että raskaaksi tullaan kaikki vuorollamme :) Perässä toivottavasti tullaan piakkoin kaikki.. Hyviä vointeja sinnepäin!

Kokeilin elämäni ensimmäisen kerran ovistikkuja. Nega tuli, ei edes haaleaa viivaa. Liekö tuo merkki muusta kuin että ovis ei vaan ole lähellä? Kyllä oli aikamoista söhräämistä pissin kanssa, en kyllä osta enää toista satsia vaikken raskautuisikaan tästä kierrosta. Minä peruslaiskana ihmisenä en jaksa tuollaisia...

Olen ollut viisi päivää kotona putkeen, ei huvittaisi millään lähteä töihin.. Tylsää..

Entäs sinä Ilona, oletko bongannut ovista? Entäs Ninni?

Piitu kp11

Minä kanssa noita tikkuja joskus koitin, muttei ne mulle toimineet, en siis ikinä bongannut niillä ovista, vasta jälkeenpäin selvisi etten ovuloi joten ihan rahan hukkaahan ne mulla oli ;)

Mulla on vasta kp10 joten ei ovista, tosin vasenta munasarjaa jomottaa ja kivistää.. taitaa olla ne vanhat vaivat siellä taas valloillaan. Keskiviikkona menen Clomien seurantaultraan, joten silloin selviää paremmin onko mitään tapahtumassa. Ovis olisi siis kai aikaisintaan vissiin loppuviikosta.

Muilla?? Täällä on ollut tosi hiljaista...

täällä kp 26/28 eikä oireita suuntaan eikä toiseen, mikä tarkottaa et menkat alkaa valitettavasti torstaina, oon niiiiiiiiiiin pettyny ja maassa töihinkin paluu olis edessä parin viikon päästä!!!!

no ilmoittelen kuitenkin varmistuksen ku se täti yllättää!!!!!

nyyyh!!!