ei menny sitten viime yökään putkeen, oltiin miehen kanssa molemmat ihan paniikissa kun kuume nousi taas ja ei saatu poikaa juomaan, noo pojuhan kyllä osas ottaa kaiken irti lisähuomiosta vaikka kipee olikin... kaiken yrityksen jälkeen kahden jälkeen taas pääsiin vasta oikeesti nukkumaan. onneks on poika ollu terve tähän asti!!!! toivotaan niin jatkossakin. lääkärissäkin käytiin kun oli kolmas kuumepäivä ja minä niin huolissaan. mitään vikaa ei kuitenkaan löytyny vaikka verikoekin otettiin, hyvä niin! toiveet korkeella josko tänä yönä sais autuaasti nukkuu koko yön, voipi olla että jää haaveeks, onneks oon viel kotiäitinä ni ei tarvii töihin väsyneenä painaa!!!
ainii piitu, mäkin oon mittiny noita ovistikkuja, jää nähtäväks joutuuko sitä niitäkin vielä testaamaan. toivottavasti ei.
oottekos muuten suunnitelleet kuinka pitkäksi aikaa jäätte kotiin, sit kun kakkonen maailmaan jokupäivä tulee????????????? ite jään varmaan pariks vuodeks, lapsiluku jää varmaan kahteen, ni vika mahis, ja oon kyl viihtynykkin tosi hyvin kotona!!!
tulipas sepustusta, kiitti jos jaksoit loppuun asti lukee
meitei 21/28