Haamu tuli ovistestiin tänään, tosi tosi himmeä sellainen

Tää on ihan sikahuvittavaa

Pitäiskös mies kellistellä tänään, vai vieläkös odottelis, hmm... Eihän se himmeä mitään merkkaa, negahan se on.. Mutta varmuuden vuoksi. Koski kyllä niin pahasti mahaan tänään että olisin ihan voinut veikata ovista tälle päivälle ja jotain mömmöö tuli pikkareihin.. Eli jotain on tekeillä

Pitää se yrittää kellistää tänään, leijonaa mä metsästän tahdon saada suuren ...
Meitei: tänne sitten heti tietoa testistä jos sen teet! Onko mitään oireita suuntaan tai toiseen? Plussaonnea, toivottavasti tärppi olisi käynyt! Malta vielä vähän
Min: Minä tiedän miten ihanalta tuntuu kun kasvot palaa. Mulla paloi hieman erilailla, auringossa.. Paloi kuitenkin tosi tosi pahasti, ihan vesirakkuloille meni. Mulla auttoi bepanthen voide, sehän uusii ihoa, sulla varmaan sitä löytyy jo omasta takaa (vauvan peppurasvana?). Mun naama oli silloin ihan punainen, vain aurinkolasien jäljet oli, heh, saatte uskoa että ei paljon tullu oltua ihmisten ilmoilla... Kipu oli kauhea, mullahan paloi myös jalat ja kädet... Koita vaan kylmillä kääreillä hoitaa ja rasvata!
Ovista odottelee ja leijonaa metsästelee!
Piitu kp 12