Jokohan tuota uskaltaisi...
PIKKUKAKKONEN
Mariina*:meitei 28/28, y/12/06, poika 11/05
Herukka 27/28, y08/06, tyttö 01/05
Mallu 32/33, y06/06, poika 01/06
Ipana 26/26, y06/05, poika 09/04
Tia 26/28, y07/06, tyttö 09/05
Myy 25/25, y09/06, poika 11/05
Ilona 31/37, y2003, tyttö 07/06
mopsis 29/30, y10/06, tyttö 03/05
Niksu 27/27, poika 12/05, tjot 06/06 (tm 10/06)
Niiskuneiti 29/27, poika 04/06, tjot 09/06
Ruusa07 31/32, tyttö 08/04, y7/06 (tm 10/06)
Saara 22/22, tjot 10/06, poika 06/06
Marsipaani 35/32, y08/06, poika 10/05
miima84 -- poika 05/06 (km12/06)
Craviz 24/22 tjot 12/06, tyttö 10/06
Sofia84
Ulpu74 32/33, y01/07, poika 08/05
Leeni 25/25 y01/07, tyttö 02/06
Mae3 25/29 y10/06, tyttö 03/06
Mami74 32/33, y01/07, poika 08/05
Ompula 33/31, y01/07, poika 01/06
Ellelle 23/31, y02/07, poika 06/06
Lellu81 25/25 y01/07, poika 08/06
Minna 83 24/30 y02/07, poika 06/06
Satu 28/29 y02/07, tyttö 07/06
Huppiainen 31/33 y02/07, poika 01/06
katriina- 29/29 tjot 8/06, tyttö 06/06
Mammaliini

28/27, km 02/04 ,tyttö 11/04, km 01/07, km 04/07
chocolate fountain 27/29, y04/07, tyttö 05/04
Mariina 29/35, poika 04/06, y 03/07
***********************************************************************
Odotus-puolelle siirtyneet:
Pinski-70, tyttö 12/04 (+08/06 )
Minni, poika 10/05 (+08/06 )
Rosalinda 27/30, tyttö 12/03 (+08/06)
Maya80 26/27, poika 11/05 (+09/06).
Nirppu, tyttö 10/05 (+09/06)
Moona, tyttö 07/05 (+09/06)
Puh 28/29, y08/06, poika 12/04 (+11/06)
Claire77, 29/29, y 11/06, poika 07/05 (+11/06)
Sinda 35/37, tyttö 08/05, y9/06 (+12/06)
takorautaa 35/36, tyttö 09/05, y06/06, (+12/06)
Ida81 24/30 y09/06, poika 09/04 (+12/06)
Pioni 30/35, y09/06, tyttö 01/06 (+01/07)
Mii83 23/25, y08/06, poika 11/04 (+01/07)
Liamalia 26/26, ya12/06, tyttö 09/05 (+02/07)
Punapiika 35/36, y01/07, poika 03/06 (+02/07)
Ninni83 23/24, tyttö 01/04 ,km 12/06 (+02/07)
Kapris 27/28, tyttö 09/05, y11/06 (km 10/06) plussa 02/07
Min 23/21, tyttö 06/06 (+03/07)
Piitu 25/33 y10/06, poika 12/04 (+4/07)
Hui kun oli jännää

Mutta en minä vielä henkisesti mihinkään täältä lähde, kyllä tämä vielä on enemmän haave kuin totta...
Tänään tuli vielä yksi testi postissa ja pitihän sekin tehdä

Plussahan sieltä tuli edelleen...
Ulpulle pahoittelut menkoista. Uuteen kiertoon uusilla kujeilla!
Ellelle: mikäs kp sulla on menneillään? PAhoittelut negasta!