Pitäisikö minun oikeasti kertoa täällä palstalla,miks olen niin vihainen miehelle jo niin kauan?

vaikka näin harmaana kirjoittelenkin, niin ainakin minua, elämääsi pidemmän aikaa palstan kautta katselleena, kiinnostaisi kovasti tietää mikä vihaasi on taustalla. Helpottaisi jotenkin ymmärtämään paremmin, luulisin... mieti tarkkaan kuitenkin, ettei jälkeenpäin avoimuus kaduta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vaikka näin harmaana kirjoittelenkin, niin ainakin minua, elämääsi pidemmän aikaa palstan kautta katselleena, kiinnostaisi kovasti tietää mikä vihaasi on taustalla. Helpottaisi jotenkin ymmärtämään paremmin, luulisin... mieti tarkkaan kuitenkin, ettei jälkeenpäin avoimuus kaduta.

juu mä mietin tääsä,vaikka nyt tekis mieli kertoa ja puhua teijän kaa,mutta tuntu etten tuu enää palstailemaan kun kerron :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

juu mä mietin tääsä,vaikka nyt tekis mieli kertoa ja puhua teijän kaa,mutta tuntu etten tuu enää palstailemaan kun kerron :ashamed:

Kui susta siltä tuntuu? Etkö kehtaisi enää tulla vai pelkäätkö sä että mies näkee ja suuttuu?

:hug: Ei se noin paha juttu ole mutta täältä varmasti löytyy ikäviä ihmisiä mitkä vastailisi ikävästi sen takia ei kannata yleisesti siitä kirjoittaa!

Voi Savanna :hug:
Ilmeisen moni on nyt sanonut, jotka tuosta tietää ettei ole ollenkaan nolo juttu, joten älä huoli.
Jos susta tuntuu että haluat kertoa niin kerro eikä ole mitään syytä nolostella. Mutta jos on pieninkään epäilys siitä ettet halua kertoa niin älä kerro.

Hmmm... Kaksipiippuinen juttu :) Toisaalta varmaan helpottaisi asiasta puhua, mutta toisaalta jos tuntuu että jos kerrot, niin et enää "kehtaa" palstailla, niin sitten ei varmaankaan kannata paljastaa...Mietihän rauhassa :)

Ei se nolo juttu ole, mutta liian henkilökohtainen kuitenkin mun mielestä. Itse en kertoisi sitä palstalla, koska täällä voi saada (tai siis taatusti saa) tosi ikäviäkin kommentteja. Ja jos yritätte saada asiat kuntoon miehen kanssa, niin ei hänkään varmaan tykkää jos kirjoitat asioistanne tänne.
Mutta jos jutella haluat, niin mulle saa soittaa, olen valmis kuuntelemaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei se nolo juttu ole, mutta liian henkilökohtainen kuitenkin mun mielestä. Itse en kertoisi sitä palstalla, koska täällä voi saada (tai siis taatusti saa) tosi ikäviäkin kommentteja. Ja jos yritätte saada asiat kuntoon miehen kanssa, niin ei hänkään varmaan tykkää jos kirjoitat asioistanne tänne.
Mutta jos jutella haluat, niin mulle saa soittaa, olen valmis kuuntelemaan :hug:

Samaa mieltä olen. Jos aiotte vielä saada asiat kuntoon, ei ehkä kannata julkisesti kertoa kaikkea. Jos taas päätät erota, voi helpottaa "purkaantua" syistä. Mutta tässä vaiheessa suosittelen että laitat yv tai soitat jollekin niistä palstalaisista jotka oikeasti on sun kavereita! Tai jollekin muulle kaverille. Mutta vaikkei asia olekaan nolo, liian henk koht ehkä tässä vaiheessa, jos jatkatte yhdessä

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
mä jättäisin kertomatta!! :hug:

Siinä ei ole mitään noloa mutta saisit siitä kuulla varmasti vielä pitkään!!peesaan ravistettavaa!

mä en tuu palstalle enää :ashamed:

Tietenkin tuut ja jos harmittaa jo niin voit poistaa viestisi :hug: sun yyt on täynnä!!

mä jättäisin kertomatta!! :hug:

Siinä ei ole mitään noloa mutta saisit siitä kuulla varmasti vielä pitkään!!peesaan ravistettavaa!

mä en tuu palstalle enää :ashamed:

Tietenkin tuut ja jos harmittaa jo niin voit poistaa viestisi :hug: sun yyt on täynnä!!
hetki vaan :ashamed:

Savanna, ei sulla oo mitään syytä olla häpeissäsi!!! Mitä sinä tuossa asiassa häpeät? Sitä missä olet ollut, miehesi käytöstä vai jotain itsessäsi? Osaatko sanoa?

Yhteistyössä