Syyskuiset
Tähti* 23/28v, esikoinen, la 27.8., Keski-Suomi
Ilona la 3.9 , tytto 07/06 , englanti
Kirsi la 3.9
Kateke la 6.9
Pilvi 30/31v, la 7.9 (?)
Anni67, 40v, esikoinen, la 7.9. (hedelmöityspäivästä laskettuna) Uusimaa
Laura79 , la 7.9
Iiris*, la 8.9. Oulu
Taina81 , pojat 1.v/3.v , la 8.9
Miisis, 36/36v, Turku, la 9.9.
Sanni77, pk-seutu, poika 3/06, km 9/07, la 12.9.
Helinä84, la 15.9
Masi 23/31v,Uusimaa, poika 01/07, la 16.09
Weenie, 29/30v, tytär 8/06, la 16.9(?)
Hilla-79 28/36, poika 01/00, la 20.9
Doblen 32/46, la 20.9.
Mepa82, la 20.09
Palmuhiiri 28/31v, HKI, la 21.9
Phalenopsis, 26v. la 21.9. Oulu
tarsipaani, la 21.9.
-dream- 24v/26v, HKI la 22.9.2007
Kaisa~, 22v/33v, Kouvola, tytär 10/06
Ella, 27v., Pääkaupunkiseutu, la 22.9.
Ella11, la 23.9.
tinttiliini,27v. la 26.9
Jenninen 20v. la 28.9
sweetpearll 23v., la 30.9
Tervetuloa vain uudet mukaan

!
Ihana kuulla Pilvi sinun ultra kuulumiset! Mitattiinko teillä muuten niskaturvotus? Minäkin nyt vihdoin pääsin käymään siellä ensimmäisessä ultrassa tiistaina

). Siellähän se pikkuinen köllötteli ja heilutti kättäkin. Näytti oikein ruudulle kasvonsakin, niin että ihan vauvan piirteitä siinä päästiin ultraajan kanssa ihastelemaan. Kovin pulleat posket vaikutti olevan ja pieni sydän siellä sykki kovasti. Aivan ihanaa ja uskomatonta oli nähdä sinne masuun. Ultran jälkeen oli melko liikuttunut olo. Muutenkin tässä olen ollut melko herkkis ihan kaikille asioille.
Niin ja mulla ultra tehtiin vatsan päältä, eikä ollut edes puhetta, että saatettaisiin tehdä alakautta.
Meillä nyt sitten laskettuaikakin aikaistui, 27.8., eli kuuluisin oikeasti ihan elokuisten ketjuun, mutta en taida sinne vaihtaa, kun tänne on tullut alusta asti kirjoitettua. Mites muuten muuttuiko teillä Pilvi la?
Minulla keskenmenon pelko on nyt hävinnyt melkeinpä kokonaan, kun pääsi käymään siellä ultrassa ja juttelin ultraajalle siitä pelosta. Hän käski vain nauttimaan raskaudesta ja unohtamaan sellaiset pelot, varsinkin tässä vaiheessa raskautta.
Meillä nyt sitten tietää raskaudesta anoppi, miehen isovanhemmat ja mun kavereista läheisimmät. Mun tuntuu jotenkin vaikealle kertoa omalle äidille, niin olenkin ajatellut kertoa vasta vähän myöhemmin. Nähdäänkin niin harvoin, kun eri paikkakunnilla asutaan, niin pitää sitten joskus puhelimitse kertoa. Omalle mummolle ajattelin kertoa sitten ensi kerran, kun soitellaan. Sitten tietääkin meidän läheisimmät ihmiset, muut sitten saavat huomata raskauden kasvavasta mahasta

.
Meillä valitettavasti seksielämä on vähän "kuihtunut" raskauden myötä. Harmittaa ihan, kun on olevinaan niin kiire, ettei edes ehdi harrastaa seksiä. Eikä sitten illallakaan jaksa, kun väsyttää tai mies on töissä. Ei ole kyllä ollut minulla, eikä vissiin oikein miehelläkään, hirveitä haluja. Jotenkin en osaa kunnolla rentoutua ja paikatkin on sit vähän kuivat... Olen odottanut, jos tässä väsymys helpottaisi ja halutkin palaisi keskiraskauden aikaan. Pahoinvointiahan ei enää ole ollut ollenkaan, joten se ei onneksi ole ollut esteenä.
Minä en ole vielä pahemmin suunnitellut mitään hankintoja tai vauvajumppiiin liittymistä... Pikkuisia vaatteita vähän on kaapissa, joita on tullut osteltua jo ennen raskautta. Anoppi haluaa ostaa vaunut ja miehen mummo haluaa sitten ostaa jotain muuta, kun anoppi jo varasi vaunujen oston

. Katselin itse hobbyhallin kuvastosta, että Brion pinniksen ja hoitopöydän saisi n. 250 euroon. Tarkoitus oli kyllä ostaa käytettynä, mutta en ole jaksanut alkaa seuraamaan myynti-ilmoituksia ja sitten pitäisi löytää läheltä. No, onhan tässä aikaa miettiä niitä hankintoja. Pitäisi tehdä jokin lista, että tietäisi kaikki hankkia pikku hiljaa. Esikoista, kun odottaa niin ei oikein tule muita hankintoja mieleen kuin: vaunut, turvakaukalo, vaatteita, amme, hygienia tarvikkeet, sänky, petivaatteita, harsoja, tutteja, tuttipulloja...
Me mennään näillä näkymin rakenneultraan (kunta ei tarjoa), niin varmaan sitten kysytään sukupuolikin. Vähän senkin takia, että hankintoja olisi helpompi tehdä ja ollaan kyllä erittäin uteliata asian suhteen

. En halua poikavauvaa pukea vaaleanpunaiseen, mutta muuten väreillä ei ole niin väliä. En tiedä sitten näkeekö sukupuolen varmasti rakenneultrassa? Mies on kyllä kovin varma, että tyttö tulee ja itsellekin on nyt sellainen olo vähän tullut. Ennen raskautta ajattelin, että haluaisin ensimmäisen lapsen olevan poika, mutta nyt on kyllä ihan sama kumpi tulee

.
Tsemppiä pahoinvoivillle!!! Jos yhtään helpottaa ajatus, että kyllä se pahoinvointi vielä loppuu tai helpottaa muutamien viikkojen jälkeen.
*Tähti* rv 13+2