Heipsistä jälleen,
Aikamoista touhottamista tämän joulunalusaika, huh...Kivaa, mutta myös päätä rassaavaa, kun pitää miettiä ja muistaa kaikenlaista.
Gissan uutiset veti kyllä todella, todella surulliseksi. Juuri niin, miksi, miksi, miksi piti käydä näin. Gissa, olen äärimmäisen pahoillani puolestanne. Ei reilua. Toivottavasti saatte kaikesta huolimatta joulumieltä aikaiseksi.
Riinuska voimia sinullekin. Rankkaa jaksoa olette kyllä eläneet, mutta Stellan tavoin uskon, että positiiviset asiat tulevat sitten seuraavaksi. Toivotaan, että tämä putkijuttu ei paisuisi sen suuremmaksi murheeksi. Siis onko vesi valunut jo pitemmän aikaa, vai miten epäilet homehaittaa?
Käytiin eilen M:n kanssa mun työpaikalla, ja olihan se taas pyöritystä. Ihan veti se keikka energiat mataliksi, ja olin aika katki jo iltaysiltä. Mä olen aikamoinen räpättäjä työpaikalla, ja luonnollisesti Matias keräsi naisia ympärilleen

Tulihan sieltä pieni paketti ja viinipullo, kun ei köyhä (just just) firma kyennyt järjestämään pikkujouluja.
Kiitos Nekku limesiika-ohjeesta. Ajattelinkin, ettei sen tuon vaativampi kokkaus ole. Teenpä sitten sitä =) Liekköhän me törmätään keskustassa, ollaan meinaan menossa koko perhe, tosin vasta illansuussa, fiilistelemään jouluvaloissa, ja katselemaan jouluikkunoita. Eilen hankittiin joulujuomat Alkosta ja suurinosa sapuskoista, joten ei tartte enää kärvistellä niiden kanssa. Ja tänä aamuna (pinta-)siivottiin, hyvä me! Suursiivouksen en ryhdy, mutta näin niin kuin pölyt ja liat pois
Ja N, tiedän kyllä hyvin, miten ihana tuo lapsen kikatus on =)) Matskulle ei tarvitse kummoista luritusta luritella, kun on jo kätkättämässä. Ja se on tosi tosi ihanaa. On poika kyllä ihan huippuiässä, taas. Ilmoitin ihan muitta mutkitta pomolle eilen, että mua ei sitten täällä näy vuoteen, ja eipä tuo siihen mitään. Kaipa näin perhelehden bossena pitää suht pos. asiana. Ja on niin hyvät sijaiset, ettei ole sillä lehdellä hätä päivääkään.
Tiedätteeks muuten mitä?? Meillä ei syöty viime yönä lainkaan!!!!!!!!! Poika meni unille kasin jälkeen, ja ekan kerran syötiin vasta vaille 07. Wau wau wau. Tuttia piti suuhun napsauttaa tosin pari kertaa, mutta onneksi kaikki saivat hyvin unen päästä kiinni sen jälkeen. Loistavaa. Toivottavasti jatkuu hyvänä vielä seuraavatkin yöt.
Ai pirskatti, Sandemanille oikein hyvät syntymäpäiväntoivotukset!!! Paljonkos tuli mittariin, 36? Ihanasti mies oli sua muistanut.
Mitäs vielä...Katalle onnittelut hyvin sujuneesta tentistä. Hino juttu.
Kai se pitää lopetella. Sori romaani. Koitan ehtiä vielä ennen aattoa postille. Nyt menen tsekkaamaan teidän masukuvia

Tattista vaan.
Jaksamista ja hyvää mieltä kaikille! Erityisesti Stellalle voimarutistus, tuntuu kyllä todellakin kestokrappikselta, toivottavasti pystyt silti nauttimaan joulupöydän antimista.