Tahkoojaplussat 43

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman9503
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kata, ei saa säikytellä :) Olin ihan varma, kun katoin, että tuohon aikaan olet kirjoitellut, että nyt meni vedet tms. ja olet jo hyvällä tuurilla nyytti sylissä. Menin kyllä lankaan :)

HM:llä kyllä on hinnat ihan kohdallaan. Muutama uusi vaatekappale tarttui eilen mukaan ja kylläpä ne kummasti piristää. Pitäisi käydä vintiltä hakemassa Viljamin aikuiset äippävaatteet, en edes muista mitä laatikoissa on... Tosiaan kesällä on varmaan helpompi olla ison masun kanssa, jos vaateasioita miettii ja voi ostella ehkä enemmänkin kuin talvella. T-paidat, topit ja hamoset ei paljoa maksa. Varjopuolena ehkä helteet ja turvotukset... Tänä aamuna tehtiin kesälomasuunnitelmia ja taitaa väkisinkin tulla n. kuukauden aika, johon ei voi mitään erityisempää varata ja pitää mennä olojen mukaan. No, kesään on vielä aika paljon aikaa.

Sandella taitaa olla enää kaksi viikkoa töitä. Voi onnellista! Mä laskin työpäiviä ja mulla on n. 35 jäljellä. Hertta taisi joskus kysyä, että pidänkö lomia ennen ä-lomaa. Joo, pidän. Eli pari pätkää (ensi kuun reissu) ja pääsiäisen aikaan n. viikko + kertyvät lomat myös ennen varsinaista ä-lomaa. Haluan nimittäin täältä pois äkkiä! Ja toivottavasti olisi sitten joskus rohkeutta yhtä paljon kuin Julialla tehdä isompia ratkaisuja, jos tunteet tätä työtä kohtaan on samanlaiset kuin nyt.

Mutta nyt aamukaffelle!