Heippa! Hehee, mä täällä naureskelen teidän jutuille: mm. Nekun "aamun lopullinen ylösnousemus" ja "motoriikkahulinat" nostivat hymyn huulille. Samoin Piritan törmäilyt miehensä kanssa Matiaksen huoneessa. Ihan silmissäni näin tapahtuman.. Mietin vielä sun miehen tukkaa, että mahtoiko olla kovin pörrössä, kun siinä lehtikuvassa oli sellanen puolipitkähkö ja luonnonkiharainen (?). Kaikkea mäkin aikanikuluksi mietin!!
Vili syö yhden pikkupurkin ruokaa kerralla/perunan ja porkkanan sekä siihen pari ruokalusikallista maissia. Puuroannos on pienempi, ehkä vajaa desi. Eikä edelleenkään makeat laske, yritän aina puuron kanssa joihinkin lusikallisiin laittaa hieman makeaa, mutta monesti käy niin, ettei meinaa millään sen jälkeen avata uudelleen suutaan.
Mariskan perheelle voimia tautien selättämiseen, on kuluttavaa kun lapsoset sairastavat.
Stellalle ja Kirpulle onnittelut hienoista ultranäkymistä!! Vai että tytöntylleröinen poitsujen jatkoksi Kirpulle, ihanaa!!

) Stella, aiotteko te kysyä sukupuolta, onko ollut aiemmin jo puhetta..? Toivottavasti pääset selkäsärystä, mullakin oli raskauden aikana siitä inhottavia kokemuksia, vaikkei ketään tarvinnut kanniskellakaan.
ARHHGGG näitä pakkassäitä, mä en saa tuota poikaa nukkumaan millään ilveellä. Pariin otteeseen on nukahtanut n. puoleksi tunniksi vaunuihin sisälle ja nyt kolmesta asti hereillä, äksyillen ja kitisten, mutta ei nuku, ei. Normaalisti päikkärit ulkona 2x2h, n. 11.30-13.30 ja n. 16-18. Yöunille 21-> välillä menee meilläkin nukahtamiseen kaaauuan, meidän sänkyyn nukahtaa helpohkosti ja nopeasti itsekseen, mutta omassa sängyssä on sitä motoriikkahulinaa välillä kolmekin varttia!!
Ihanaa, miehellä on leppoisampi työviikko tällä vk:lla, tullee joka yö kotiin. Ja isyyslomaakin on vielä pitämättä, on lähiaikoina koko viikon meidän kanssa, ei vielä tiedetä tarkkaa ajankohtaa.
Miehestä sujuvasti seksiin, mä olen tainnut sanoa aiemminkin, että mä olen tosi tyytyväinen meidän s-elämään tällä hetkellä, monestihan on niin, että lapsosen ollessa pieni, se harrastus jää ihan minimiin, mutta meillä ei ole niin käynyt, päin vastoin.. Raskausaikana viimeiset pari kk meni "ihan ilman" ja sitä ennen tosi harvakseltaan.
Mulla oli tosi paljon kommentoitavaa, kun en ole taas pariin päivään kirjoitellut, muistaispa vaan kaikki..
Niin, Suville ja vaaville tietysti tsemppiä loppumetreille, miksi sitten sairaalaan jouduittekaan.. Mulla on pikkuisen tyttökutinaa Suvin suuntaan, vaikka taisi itselläsi olla poikaolo jossakin vaiheessa. Nähtäväksi jää. Molempi parempi, vai miten sitä sanotaankaan..
Katan ja Murmelin lähtö sen kuin lähenee, ollaan täällä jo ihan tulisilla hiilillä!
Kiva kuulla Julian ja Ilonan kuulumisia, me jo mietittiin, että mihin olette joutuneet. Hienoa, että sosiaalisen elämän pauloihin!
Mä kävin töissä tänään viemässä hoitovapaa-anomuksen, ajattelin mennä töihin tammikuussa -08.
No, pitää mennä keksimään poitsulle ajanvietettä, murisee sen verran vaativasti leikkipaikallaan olkkarin lattialla. Toivottavasti jaksaa nyt valvoa yöuniin saakka, saas nähdä minkälainen yö on, kun päiväunet ovat olleet ihan olemattomia. Viime yö ei kehuttava, nukuttiin kaikki tod. huonosti, Vili heräsi vähintään sata kertaa!!!!!!!