Tahkoojaplussat 44

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman9503
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandeman9503

Vieras
Kirppu 9.8.2005 Viljami, 52 cm, 4750 g (esikoinen poika -97)
Hilla: 20.8.2005 Nea, 50cm 3390g
Riinuska: 7.1.2006 Juska, 50cm 3260g
Stella: 24.1.2006 Leo, 48 cm 3250 g
Julia: 30.5.2006 Ilona, 49cm 3240g
Nekku: 30.6.2006 Lotta, 51 cm, 4165 g
Piritta: 30.6.2006 Matias, 50,5 cm, 3330 g
Aniliini: 21.7.2006 Vili, 51,5 cm, 3660 g.
Mariska: 9.8.2006 Samu, 51 cm, 3100 g (esikoinen Teemu 12/02)
La:t:
Kata 8.2.2007
Murmeli 20.2.2007
Suvi 1.3.2007
Sandeman 16.4.2007
Kirppu 7.7.2007
Hertta 20.7.2007
Stella 30.7.2007

Laitoin uuden ketjun ja jatkan tästä..

Huomenta vaan kaikille!
Ihanaa tänään pääsen kampaajalle töiden jälkeen, on sitten frisööri kunnossa ä-loman alkaessa. Pikkuisen väriä peliin kun alkaa olla niin maantienvärinen taas.

Huomenna olis tarkoitus päästä ostoksille, Ilppikselle sänky ja lipasto, täytynee vaan pyytää miehen veli meille kantajaksi kun ei musta enää ole siihen hommaan. Lastenhuoneessa olis tarkoitus saada järjestystä muutetuksi mutta saapi nähdä millä mielellä mies on, saanko siitä mitään irti. Eilisen illan makasi ensin sohvalla ja sieltä siirtyi sänkyyn. Tosi jees:-(.

Pesin eilen ä-pakkauksen vaatteita, melko hellyyttävää ripustella niitä pikkuvaatteita:-). Tosin edelleen olen sitä mieltä että kuivaajaan ne pitäisi voida heittää, niin kuin suurin osa meidänkin vaatteista. Kutistuuko ne, onko joku kokeillut?

Noista vauvanvaatteiden kuivaamisesta kommentoin, että meillä on kaikki heitetty kuivaajaan ja en ole niiden suuremmin huomannut kutistuneen. Valmistajat taitaa laittaa kaikenvaralta niitä kuivausrumpukieltojaan. Laitan melkeinpä kaikki vaatteet (paitsi niitä, jotka esim. pitää pestä kolmessakympissä) eikä pahempia vahinkoja ole vielä sattunut.

Huomenta! No niin, Kata, vihdoinkin jotain merkkiä synnytyksen lähestymisestä. Tuo kuvauksesi oli sellainen, että kyllä se limatulppaa on. Harmi vaan, ettei siitä voi päätellä vielä mitään varmaa lähdön suhteen, mutta joillekin se tulee aika nopeasti, kun limatulppa alkaa irrota. Ettei vaan ois menny vedet yöllä....?! Juu, ei me olla malttamattomia täällä, ei!

Meidän sälli päätti pitkästä aikaa valvottaa yöllä. Ensi heräsi yhdeltä, mies sai nukutettua uudelleen, sitten heräsi kolmelta ja valvoi noin tunnin. Huusi vaan kurkku suorana, kun ei olisi halunnut nukkua. Miehen teoria oli, että Leo riehui illalla liikaa ja se kaikki tuli uniin eikä osannut rauhoittua. Luultavasti niin. Täytyy muistaa tänä iltana ottaa hyvin rauhallinen tunti ennen nukkumaanmenoa.

Voi vitsit, nyt tulee hirmuinen hinku päästä äitiysvaateostoksille, vaikka päätin, etten mene ennen kuin saan päätöksen työttömyystuesta. En oikein kehtaa törsätä nyt, kun Thaimaan-matkakin vie rahaa.

Tänään tulee ystäviä yökylään, mikä on tosi mukavaa! Huomenna aamulla vaan täytyy herätä seiskalta, kun on vauvauinti.

Hertta kyseli bellybeltistä ja masutuubista. Bb on ihan hyvä alkuraskaudesta. En mä sitä viimeksi kovin paljon käyttänyt, kun se vaatii pitkiä puseroita, mutta nyt ajattelin käyttää, kun on parit sellaiset housut, joita mielelläni pitäisin vielä jonkin aikaa. Masutuubi tuo tietty ratkaisun tuohon paitaongelmaan. Se on siis kaistale kangasta, jonka voi pukea masun päälle siten, että näyttää siltä kuin paidan alla olisi toinen, pitempi paita. Masutuubin idea on siinä, että voi käyttää lyhyempiä paitoja pitempään, kun tuubi peittää paljastuvan masun tai just se bellybeltin auki jättämän sepaluksen. Masutuubeja myydään aika tyyriillä hinnalla esim. Bebesissä, mutta jos on vähänkään ompelutaitoinen, sen pystyy tekemään helposti itse.

Hehee, Kata tosiaan säikyttelee meitä hulluja. Halpaan menin minäkin, kun aamusella tänne kurkkasin. Ei tarvii olla luotettavakaan ennustajaeukko, jos sanoo, ettei enää mene kauan… ei tosiaan, kun viikkoja 41+. ;-)

Kurjuus Stella, että Leo valvottaa! Todellakin symppaan; kehno alkuyö täälläkin. L huusi kroppa tiukalla kaarella klo 22-24. Ihan kamalaa, kun ei osattu häntä enempää auttaa. Ei kelvannut tissi ei tutti ei mikään. Syliä vain ja turvaa ja tassuttelua. Oli aivan poikki, nukahti ja havahtui taas hereille ihan hetkessä ja ponkaisi itsensä konttausasentoon. Pitäkää hulluna vain, mutta lopulta heitin klo 23.45 pikku lenkin vaunujen kanssa. (Ohi ajanut taksi varmaan hiukkai ihmetteli!!!) Nukahti vaunuihin välittömästi ja sitten saatiin lopulta rauhoiteltua unille ja nukkui suht hyvin ja yhdellä syömisellä klo 7.15 asti. Osansa on varmasti flunssalla, mutta koska samaa lievempänä oli jo aikaisemmin, ei tauti selitä koko juttua. (Tosin menen tänään tarkistuttamaan varmuuden vuoksi korvat.) Mä luulen, että on vähän samaa kuin illalla riehuneella Leolla, kun Lotallakin jäi eilen unet käytännössä nukkumatta, kun ei tosiaan osaa sisällä nukkua.

Oli aamulla pirteä ja kuumeeton, joten laitoin äsken ulos. Syö ihan normaalisti, onneksi. Kovin pitkään en ulkona tietty viitsi pitää, vaikka leutoa onkin. Tuntui parhaalta vaihtoehdolta, kun lepokin kuitenkin on toipumisessa tärkeää. Panadolia annettiin viimeksi eilen alkuillasta.

Mäkin kuuluin niihin, jotka kyllä uusi garderobia raskauden aikana ja töiden(kin) vuoksi oli pakkokin näyttää suht siistiltä. Mun mielestä se vauvamaha on oikeanlaisten vaatteiden kanssa niin turkasen kaunis, joten siksi mun on vaikea ymmärtää niitä Katan kaverin tapaisia about puolijoukkuetelttoihin piiloutuvia odottajia. Kirppu, toivottavasti saat samanlaisen loppuraskauden kuin mulla kesällä: helteestä huolimatta ei turvotusta eikä tukaluutta.

Kuka on pudottanut meidän kotiin pommin??? Täällä on kaaos. Yllättäen mies ei ollut mun poissaolessa juuri ”harrastanut”…

Sande, sulla on TODELLA vähän työpäiviä aamukammassa!!! Niin ne kuluu, mahtavaa. Ei lainkaan liian hätäistä alkaa sopia treffejä. Mulle ei sovi torstait eikä yleensä tiistait. Palataanko asiaan spostitse?

Perjantaita!

No niin, yöllä ei tapahtumia, mutta tosiaan kyllähän tässä ennen pitkää on pakko tapahtua, 42.viikko kun on pyörähtänyt käyntiin.. Tätä vauvaa saa näköjään odottaa, ensin koko raskauden alkamista ja sitten sen loppumista ;-) Eilen illalla olin ihan hermona, en pystynyt nukkumaan kun tyyppi potki niin lujaa että sattui, ja muutenkin oli megaärsytys päällä. Mieskin mokoma on alkanut vedellä tupakkaa vähän väliä, ja häivähdyskin sitä hajua saa mut ihan raivon partaalle. Lisäksi nää pakkasajat on saaneet mun jo ennestään kuivat nenän limakalvot ihan rutikuiviksi, ja oon ihan tukossa koko ajan. Valivali....=)

Kurja Stellan ja Nekun huonoja yöunia, toivottavasti ensi yö kompensoisi edellisen. On varmaan turhauttava olo, kun yrittää keksiä jotain konstia nukuttaa huutavaa jälkikasvua. Kyllä siinä on varmaan valmis lähtemään vaikka vaunuilemaan keskellä yötä.

Sanden äippäloma senkun lähenee, ja Murmelin LA on ensi viikolla jo, kumpikohan meistä ehtii ensin? Suvista olisi kiva kuullua, epäilenpä että siellä on saattanut jo tapahtua jotain.

Mitäköhän tekemistä sitä tänään kehittäisi..voisi vähän harrastella kotona, kun ei oikein mitään muutakaan ole. Illalla saunaan ja Idolsin katselua, piirit pienenee näin monen viikon kotona löhöämisen jälkeen!

Onhan niitä työpäiviä vähän mutta kun ei meinaa niitä vähiäkään jaksaa istua täällä. On sen verran booooooooring paikka. Vetelen tässä päivän toista korvapuustia hyvällä ruokahalulla ja sen huomasin myös eilen vaa'assa käytyäni. Johan oli paino pompsahtanut +10 kg lähtöpainosta:-((. Se on tämä mun mieletön makeahimoni, saatan vedellä kokonaisen suklaalevyn ihan himooni:-(((. Kele, täytyy yrittää vähän rajoittaa. Paino sanalla yrittää...

Kata, ne treffit on tänä viikonloppuna, trust me. Ja limakalvot on ollut kuivat mullakin jo monta viikkoa, riippumatta pakkasista, taitaa olla yksi niistä raskauden vaietuista vaivoista.

Nekku: tuo teidän kaaos vaikuttaa samalta kuin eksäni järjestämä selitys: en mä ole käynyt täällä kuin nukkumassa. Itsestäänkö ne kaikki likaiset vaatteet on levittäytyneet pitkin makkarin lattioita? No tämä nykyinen aviomieheni ei ole sen parempi järjestelemään paikkoja, harrastaa tänäänkin mieluummin pipolätkää kuin valmistautuu Ilppiksen tuloon. Siihenhän on vielä 2 kk aikaa.....59 päivää jos ollaan tarkkoja. Ja jos Ilppis on tarkka:-)).

Näin muuten H-heimon eilen siellä Naikkarin aulassa, ihanasti huomasi mut ja tuli juttelemaan ja kyseli LAta. Sanoin varanneeni ajan Femedaan ja siinä lähtiessään huikkasi vielä että HIENOA sittenhän me ehditään jutella ja nähdään! Tuli hyvä mieli, empaattinen lekuri ja mukava mies. Mutta ollaan siis tutuntuttuja muutenkin, ei siis vain potilas-lääkäri-suhde.

Mää olen vähän pettynyt näihin "uusiin" mammavaatteisiin:-(. Ei saisi olla niin tarkka, I know, mutta housut eivät istu ja putoavat tuosta masun päältä ja lahkeetkin on vähän lyhyet:-(. Vaikka ollaan siis 180 cm molemmat niin näköjään ystäväni jalat on lyhyemmät kuin mun:-(. Toisissa housuissa näytti olevan vähän saumavaraa jos anoppi pidentäisi ne mulle, nämä mitkä on nyt jalassa, saa kyllä jäädä kaapin pohjalle jatkossa, tsiisus, maha paljaana (ja housujen haaroväli polvissa)tai sitten tulvalahkeet:-(. Noh, paidat oli jees ja yhdet farkut joten sekin on jo parannusta. Ja mä en todellakaan ymmärrä niitä piiloutujia, musta mun maha on kaunis (vaikka onkin iso) multa tulis varmaan oksu jos joku tyrkyttäis lappuhaalareita...

Perstaita.
Käytiin Juskan kera ekan kerran semmosessa perhepuistossa. Siellä ei ollut ketään!!! Just niin meidän säkää. Kaverin kertoman mukaan siellä on yl paljon porukkaa. No, ensi viikolla paremmalla onnella.

Mulla oli raskausaikana parit lainavaatteet ja ostin muutaman oman. Kesällä olisi vaatteiden puolesta tosiaan ollut helpompaa. Musta lappuhaalarit on ihan kivat, joku tiukka paita vaan sinne alle. Niitä ylisuuria paitoja en mäkään ymmärrä, koska kuulun myös niihin keiden mielestä se vatsa on vaan niiiiiiiiin kaunis.

Jotenkin on apeat fiilikset, enkä tiedä miksi. Kait sitä on niin väsynyt tähän raksailuun ja haluaisi vaan äkkiä uuteen kotiin. Pitää yrittää tsempata viimeiset viikot.

Kata sait mutkin "säikytettyä"! Mulla tuli sitä limatulppaa 5 päivää ennen synnytystä, sen liman kyllä erottaa muista niin kuin sanoitkin. No, huomenna on hyvä päivä/ilta sun miehelle viettää varpajaisia :)

Kiva, että Lotta on jo terveempi! Ja harmi, että Leo- poika keksi yöllä alkaa valvomaan. Kun ei nyt tavaksi ottaisi.

Mä päätin siirryttää poitsun yksiin päikkäreihin. On kyllä jonkun verran väsy, mutta eiköhän totu pian. Rupesi meinaan menemään siihen, että ne jälkimmäiset unet meni liian myöhälle iltaan ja yöunet siirtyi siten myöhemmäksi. Ans kattoo kuin rytmit tästä järkkääntyy.

Mukavat viikonloput!

Nonnis, korvat kunnossa ja muutenkin terveen paperit. Jee! Lastenlääkäri antoi ”virallisen” luvan nukuttaa ulkonakin, näillä ei tarvitse kuulemma pitää erityistä kuumeetonta päivää sen suhteen. Muutoin kuin talvella saa nukkua vähän kuumeisenakin ulkona, oleellista on, että lämpö pääsee haihtumaan jne. ja toppakamoissahan siitä ei aina ole taetta. Tämä siis tiedoksi, jos joskus asiaa pähkäilette.

Hih, ollaan kyllä Lotan kanssa enemmän kuin osasyyllisiä kotipommin pudottamiseen… Jäi sotkua ja villakoiria, kun lähdettiin mummilaan. Mies on nihilisti ja itse asiassa taitaa sotkea meistä vähiten. MUTTA ei tosiaan ollut yllätys, ettei kaaos ollut kadonnut mihinkään 4 päivässä…

Riinuska, ymmärrän, että raksa väsyttää ja korpeaa. Onneksi on jo selkeästi voiton puolella! Mitä materiaaleja olette valinneet, kun kerran talomyyjä (?) luuli, että ovat sisustussuunnittelijan käsialaa?

Noi päikkäriasiat tuntuvat olevan jatkuvassa liikkeessä – tai aina on joku ”vaihe” jonkun asian suhteen. Pienen ajan sisällä Lotta siirtyi ensin neljistä kolmiin ja lopulta kaksiin päikkäreihin. Tällä määrällä taidetaan mennä kesään saakka.

Tänään huomasin, että L kampeaa itsensä konttausasennosta ja/tai polviseisonnasta istumaan ja heijasteet löytyy jo, eli ottaa käsillä vastaan, jos meinaa keikahtaa istuessa. Jatkuvasti yrittää nousta seisomaankin, jos vain on vähänkään sopivaa tukea, kuten takan reuna.

Mä pyrin aina ”harrastamaan” L:n kanssa, mutta siitä on tullut melkoisen haastavaa, kun hää on koko ajan matkalla johonkin: syömään vessaharjaa, aamutossuja, ropeltamaan kylppärin lattiakaivoa jne. Missä niitä ylim silmiä olikaan saatavilla??? Apua, sitten kun nousee seisomaan ja kaatuu jatkuvasti…

Kivaa viikkistä! Meillä ei tiedossa ihmeitä. Tänään hyvää sapuskaa (mm. ”Sanden vihanneksia”). Katalle toivon ihmeitä vkl:lle!

Lauantaita!

41+2 pyörähti käyntiin, mutta ainakin viimeinen lauantai yhdessä koossa! Ensi viikon loppupuolellahan kumminkin sitä käynnistellään jos ei mitään tapahdu. Äh, nyt pitää jo lopettaa, palaan uudelleen!

Ja jatkanpa sitten yksinpuhelua... Viikonloppu on sujunut rauhallisisa merkeissä, eilen (samoin kuin perjantaina) tapoin aikaa tuhlaamalla rahaa Stokkalla..ainoa huvi nykyään =) Kävin katselemassa vaatteita itselleni, pari paitaa ostin odottamaan mahatonta aikaa.

Vauvalle on muotoutunut huvittavan tarkka rytmi, joka ilta noin klo 22-24 se meuhkaa ihan hullun lailla mahassa, vaikka olisi kuinka väsynyt on turha kuvitella nukkumaanmenoa ennen puolta yötä. Muutoin se liikuskelee kyllä päivän mittaan useinkin, mutta moista riehuntaa ei tunne kuin yöllä.

Huomenna on vika neuvola, ja tiistaiksi sitten aika yliaikaiskontrolliin. Nyt ei enää VOI mennä kauaa..Mä olen ihan vakuuttunut että tässä joudutaan vielä käynnistykseen. No, pääasia että saadaan tyyppi ulos edes joskus.

Mukavaa Kata, että käyt päivittämässä kuulumisia etkä pidä meitä hermoheikkoja jännityksessä. Vaikka suurin painehan se tietysti on sulla! Nyt tosiaan näyttää siltä, että neitiä täytyy vähän usuttaa ennen kuin lähtee ulos ihanasta masukammiostaan. Mutta etköhän sä viikon sisällä ole äiti! Voin kuvitella, että odottelu turhauttaa...

Täällä vietetään rauhallista sunnuntaita. Eilen olin oikein pullantuoksuinen äiti ja leivoin laskiaispullia täksi päiväksi. Pulkkamäkeen ei päästä, kun Leon pulkka on edelleen kaupassa. Pitänee lähteä metsäretkelle haukkaamaan happea.

Sunnuntaita!

Kiva tosiaan Kata kun pidät meidät ajan tasalla. Ei hermoilla turhaan. Saas nähdä, meuhkaako teidän tyttö masusta ulostautuneenakin klo 22 ->.
Suvistakin olis mukava kuulla, ei taida sairaalasta päästä linjoille. Liekkö vauva kainalossa jo? Mä veikkaan Suville tyttöä :)

Alkoi tehdä mieli laskiaispullia, kiitos Stellan.. Meillä on illalla elokuvien jälkeen pikkupullot samppista ja vaahtokarkkeja! Sen paremmin ei hääpäivää juhlita. Vaan onhan siinäkin, edes hetki kahdenkeskistä aikaa.

Nekku, ei meillä ole mitään ihmeellisiä materiaaleja, todellakaan. Tapetit on vähän rajummat, mutten tiedä, mistä talomyyjä niin luuli. Mä haluaisin niin muuttaa jo! Loppuajan hermoja tarvittaisiin täälläkin osoitteessa.
Lotan kanssa varmaan kiirusta piisaa kun alkaa jo seisomaankin pyrkiä. Muksahduksia siis tiedossa :) Tosiaankin on vaikeaa harrastaa kun toinen roikkuu vessaharjassa... Tänään taas yritin.

Nyt pyykin viikkaukseen ja syöpöttelemään. Katalle yhä niitä hermoja. Me jänskäillään sun kanssa.

Heipä hei pitkästä aikaa!
Meille syntyi pieni tyttö 10.2. Strategiset mitat, 2500 kg ja 46 cm. Loppuajan odotus meni siis sairaalassa ja synnytyskin oli aika pitkä 16 h ja hankala. Mutta lopputulos on aivan ihana! Tässä sitä pikku hiljaa toivutaan "kolhuista" ja totutellaan olemaan perhe.

Tsemppiä Katalla ja Murmelille synnytykseen ja toivotaan, että se on Katalla varsinkin tosi pian edessä!

Kirppu 9.8.2005 Viljami, 52 cm, 4750 g (esikoinen poika -97)
Hilla: 20.8.2005 Nea, 50cm 3390g
Riinuska: 7.1.2006 Juska, 50cm 3260g
Stella: 24.1.2006 Leo, 48 cm 3250 g
Julia: 30.5.2006 Ilona, 49cm 3240g
Nekku: 30.6.2006 Lotta, 51 cm, 4165 g
Piritta: 30.6.2006 Matias, 50,5 cm, 3330 g
Aniliini: 21.7.2006 Vili, 51,5 cm, 3660 g.
Mariska: 9.8.2006 Samu, 51 cm, 3100 g (esikoinen Teemu 12/02)
Suvi 10.2.2007 Tyttö, 46 cm, 2500 kg
La:t:
Kata 8.2.2007
Murmeli 20.2.2007
Sandeman 16.4.2007
Kirppu 7.7.2007
Hertta 20.7.2007
Stella 30.7.2007

No niin, Suvi, sitähän me vähän uumoiltiinkin, että sä olet synnyttänyt jo! Paljon onnea pikkuisesta tytöstä! Harmi, että synnytys oli raskas kokemus, mutta ihanaa, että kaikki on nyt hyvin.

Riinuskalle onnea hääpäivän johdosta! Kuohuva ja namit on ihan oiva tapa juhlia :).

Ihan hurjan paljon onnea Suville ja perheelle!!! Ihanaa, pieni tytön tylleröinen teillä :)

Kirjoittelepa tosiaan, kun jaksat kertomusta kuinka kaikki oikein kävi.

Kata ei olekaan tänään ilmoittautunut... ja Murmelillakin h-hetket käsillä.

Suville ja perheelle paljon onnea! Kiva kuulla, että olette päässeet kotiin ja toivottavasti elämä tyttösen kanssa alkaa sujua mukavasti!

Katasta ei tosiaan ole eilen kuulunut mitään, toivottavasti on alkanut tapahtua. Täällä vaan laskettu aika lähestyy, mutta pikkuinen vaan potkiskelee entiseen malliin eikä vaikuta siltä, että aikoisi tulla ulos.

Viikonloppuna nautiskeltiin laskiaispullista ja ulkoilusta, eilen käytiin kavereiden kanssa jäällä kävelemässä.

No niin, Suville ja miehelleen onnittelut ja tyttöselle tervetuloa joukkoon! Loppu hyvin kaikki hyvin. Niin me vähän ajateltiinkin, että varmaan pusket Katan ja Murmelin ohi. On pikkuisille vaatteille käyttöä, kun tyttö on noin siro. Me täällä uteliaina janotaan koko tarinaa nyyhkittäväksemme, joten kertoilehan sopivan hetken tullen.

Kata on toivottavasti tositoimissa, kun ei ole kuulunut. Tänään olisikin upean aurinkoinen päivä syntyä!!!

Meillä on hiukkai vilkkaita öitä ollut, osin ehkä vielä flunssasta johtuvaa, osin kaikenlaista uuden oppimista. Työvoitto koetttiin nyt aamuyöllä, kun tiimityönä vatkattiin (huutava) tyttö 45 min tassuttelulla uneen. Oli tosin saanut ruokaa ennen sitä – ja siitä vallan virkistynyt. Nukkui sitten kasiin saakka, jee.

Riinuska, eikös Juska ole ollut varsin viriili ja äänekäs toisinaan yöllä? Huutaako noina öinä vain selkä kaarella vai miten? Nimittäin Lotta tosiaan huutaa eikä häneen juuri saa mitään kontaktia silloin. Tosin nyt viime yönä vain tassuteltiin, ei edes nostettu pois sängystä. (Flunssan aikana otin syliin, kun en voinut olla varma, ettei ole korvista johtuvaa tai muuta kurjuutta.)

Riinuskalle myöhästyneet hääpäiväonnittelut! Menyy kuulosti hyvältä. Meillä on hääpäivä parin viikon päästä, tosin jo kuudes sellainen. Meidän hääpäivänä oli muuten juuri tällainen sää kuin tänään. Aina, kun on tällainen talvipäivä sanotaan miehen kanssa, että on ”hääsää” ja aina läikähtää lämpimästi, kun sitä päivää ajattelee. Ihanaa.

Nyt muihin puuhiin. Pakko päästä ulos L:n seuraksi!

Paljon, paljon onnea Suville pienoisen tytöntylleröisen johdosta! Me hieman täällä Riinuskan kanssa täällä uumoiltiin, että tyttönen voisi olla tulossa! :))

Katalle ja Murmelille voimia viime metreille! Vai onkohan Katakin jo tositoimissa..?

Meillä on nukuttu _äärimmäisen_ huonosti monta edellistä yötä: tuloksetonta unikoulua jne, kerron kuulumisia, kunhan saan univelkoja maksettua. Laitoin Vilin justiinsa ulos nukkumaan ja menen itsekin lepäämään, kun on tilaisuus..

Huomenta.

Ihanaa Suvilla on jo tyttönen kainalossa, onnea!

Katallakin ihan kohta...

Täällä sellainen olo että oksat pois. viime yönä nukuttu vissiin puolen tunnin pätkissä ja juniori on ollut vauhdissa koko hela natten...kroooooh. Olin keskellä yötä jo sitä mieltä että saisi tulla pois sieltä niin voisi jotenkin kontrolloida tuota hillumisen määrää:-(. Mama on siis ihan poikki ja viettää kotona rokulipäivää, aamulla ei tuntunut siltä että voisi vastata mihinkään poikkipuoliseen kysymykseen joten katsoin viisaammaksi jäädä kotiin nukkumaan edes vähäsen. Sainkin unta 8.30-11 kun ensin tainnutin I-In annoksella muroja. Nyt meinasin lähteä vähän ulos, jos kävisi vaikka kävellen kaupassa.

Viikonloppu meni rauhallisesti, lauantaina ostettiin pinnasänky ja muutettiin meidän makkarin järjestystä siten että mahtui sinne. Muuten menikin vähän P-Alle kun en löytänyt sopivaa lipastoa I-In huoneeseen ja sitä kautta sen valmistuminen viivästyi. Mies kyllä hyväksyi mun suunnitelman vaatehuoneen uudistamisesta, nyt pitäisi vain tehdä kustannusarvio, hankkia kamat ja odottaa milloin hän saisi inspiraation pienelle raksahommalle. Helppoa kuin heinänteko...

Juups, taidan nyt hinata itseni kohti kauppaa, josko sitä piristyisi tuolla ulkona ja sitten voisi ottaa toiset torkut kun pääsee sisään.