Heippa,
Jälleen on kahviteltu ja pullateltu. Huh, nyt saa riittää kyllä vähäksi aikaa, ei kestä kukkaro eikä linjat. Hauskaahan se on, mutta pikkutauko tekee hyvää. Hupaisa kyllä käydä jossain ostoskeskuksessa, kun siellä ei oikein muita ole kuin rattaita mammoineen. Ja liikkis, miten paljon on isiä liikenteessä taaperoittensa kanssa!
No hyvä, että Katalla kaikki hyvin. Sitä ehtii aina miettiä kaikenlaista. Heh, vai oli hää sitten unohtanut meidät

No sitä sattuu, ja kylläpä sitä taisi aika hajamielinen olla vauva-aikana.
Aika hurja tuo tandemhyppy! Mä en pystyis ikuna, enkä benjiäkään. Sen verran on tuota korkeenpaikankammoa - ja itsesuojeluvaistoa

Mutta mikäs siinä, ja sinänsä aika hienoakin, ettei vanha ole kalkkistunut =)
Saiskos muuten tuoreita kuvia Iineksestä..?? Ois kiiiiva nähdä typykkä.
Halloumista. Musta se toimii parhaiten niin kuten vuohenjuustokin salaatissa, eli teen annossalaatit ja niiden päälle isot halloumipalat. Tai sitten patongin/maalaisleivän kanssa. Sellaisena suolaisena se on enemmän kuin namia pleinin salaatin kanssa. En ehkä muussa yhteydessä sitä niinkään söis. No se siitä - ruoka on tosiaan ehtymätön aihe
Matias on myös aika tavalla iskän perään ja hyvä ettei halkea innostuksesta, kun iskä tulee töistä kotiin. Mies tykkää, kun olen jossain menossa, ja hän voi huseerata rauhassa pojan kanssa. Pojan hoitoon liittyvissä asioissa pyrin olemaan neuvomatta (paha tapa yleensä...), mutta kai se osin sitäkin on, että voi mies tehdä rauhassa just niin kuin tuntuu.
Mekin ollaan suihkuteltu Matskua ihan pienestä asti. Kylvetys oli vähän vaivalloista ennen kuin M istui itse ammeessa. Nyt poika kyllä viihtyy vedessä, ei mikään vesipeto ole, mutta aina sen 20 min, kun saunotaan.
Stella, syökös Leo jo miten itse? Mietin, kun puhuit keitoista, että voi olla aika sottaista puuhaa, jos lapsi yrittää itse lapioida keittoa suuhun
Aika hauskalta kuulostaa Aniliini tuo vauvauinti. Nauratti toi upposi kuin kivi -vertaus

Mutta sinänsä aika jännää, että lapset tosiaan osaa sukeltaa. On varmaan aika kiva uiskennella vauvan kanssa. M on sen verran arkaa sorttia ja hitaasti lämpenevää, ettei vauvauinti ois ehkä tullut kyseeseen.
Rohkeesti Sande vaan ulos! Siinä tietty vaaditaan sellaista pientä stressinsietokykyä, ettei hermostu jos vauva alkaa kiljua esim. bussissa. Me oltiin paljonkin liikenteessä heti ensiviikoista lähtien, osin siksikin, kun se helteillä oli niin helppoa ja pystyi iskemään tissin suuhun missä vain. Sisällä olo tuntui niillä helteillä niin ankeelta. Riippuu tietenkin vähän siitäkin, miten "kovalla" volyymillä vauva itkee. Masa on aina ollut sellainen maltillinen, hiljainen, itkijä, mutta ystäväni lapsi oli kyllä AIVAN eri kaliiberia, joten ymmärsin kyllä hyvin, että hänen äitinsä mielellään lähtenyt Espalle pällistelemään.
Mutta Iines olisi kyllä ihku nähdä, ehkä sitten Treella...?
Mää suosittelisin (yllättäen) niskahartiakipuun rehtiä sauvakävelyä, keppijumppaa ja pikkupunteilla treenausta. Hierontakin varmasti jeesaa, mutta perus-ylävartalokuntoilu on takuuvarmaa ehkäisyä. Tietty ei pidä hirveesti revitellä painoilla, jos kipu on kova. No, tuore äiti ei ehkä ensimmäisenä tule lähteneeksi sauvalenkille, kun tuota arkiliikuntaakin riittää, mutta nää nyt oli vain vinkiksi.
Istutaan partsilla ja poitsu roikkuu lahkeessa, joten täytyypi mennä. Vilille paljon unihiekkaa ja Nekulle hyvää mummolamatkaa! (taitaapa olla jo matkalla...) Adios!