Joo, käy hyvin!! Laitan heti kalenteriin

Täällä on äippä ollu aika väsy, kun poju nukkui viime yön ihan surkeasti, heräili ainakin tsiljoona kertaa ja aamustakaan enää nukkunu zzZZ.. Vaikea sanoa onko se pottu joka aiheuttaa massuvaivoja, vai sitten joku muu, kun mieskin on ollut kipeä jo yli viikon, eli jos on samaa tautia pikkasellakin. No, toivotaan et ens yö menee paremmin.
voi Laura sua

Kamalaa. Meillähän on nyt 5 vuotias karvakuono, edellinen kuoli kohtaukseen 8 vuotiaana vähän ennen kun tämä nykyinen tuli. Se oli kauheaa. Perheenjäsen hän meille oli kuten tämäkin koira. Luopuminen niin rakkaasta on vaikeaa ja surullista, mutta onneksi teillä oli rohkeutta tehdä päätös! Se oli kyllä varmasti koiran kannalta kuitenkin se oikea. Ja toivotaan että teillä Laura noi allergiajutut pian selviää ja ei tartte niiin kovasti dieeteillä ym sitten selvitellä joka on varmasti todella rankaa salapoliisityötä. Mun ystävän lapsella kans todettiin maitoallergia vähän ennen vuoden ikää, ja se oli tosi vaikeaa, kun regoi pieniinkin määriin. tyyliin jos voissa oli maitoa niin sit reagoi ja usein viiveellä. Siinä oli vanhemmilla sitten miettimistä et mikä sitä allergiaa nyt oikein aiheuttaa. Mut selvishän se kuiteskin
Hassua Simba varmaan harjailla niitä muutamaa hammasta

Ja samoin sulle, että toivotaan et tuo ihottuma selviäisi kanssa! Niin ja siitä passista, se on siis 5 vuoden passi! Ei ollut lyhyempää. Poju siis siinä 3kk ikäinen pullanaama, ei varmaan enää vuoden ikäisenä edes tunnista

Passikuva pitää uusien säädöksien mukaan ottaa ihan liikkeessä, omat tai ne pömpeleissä otetut ei kelpaa. Käväsin sit liikkeessä ottaan, onnistu iha hyvin. tuin pojua takaa ja sit edestä niin että kuvan sai rajattua niin ettei mun kädet näy. Pusakka oli aika korkealla niskassa, mutta kuulemma ihan ok. Poitsu katteli kiltisti kameraan! Ja niin ei saa hymyillä

Mut totinen tilannehan se oli pojulle siinä kuvattavana istua

Laitan hei kuvan saman tien spaceen. Mulla toisella koneella kaikki kuvat mitä muuten oon ottanu, pitäis saada kyl nekin, mut laitan siis nyt kuiteskin sen passikuvan!
Rosa, iso kodinhoitohuone!! Ihanaa.. kyllä kelpaisi

Ja vielä leivinuuni. Kuulostaa teidän asunto niin ihanalta, onnea kovasti teille uuteen tupaan, varmaan ihanaa aikaa kun rupea paikat valmistumaan, vaikka rankkaakin! Mut kyllä kuulostaa todella kivalta! Selviskö muuten mitä se "hulahdus" oli? Varmaan säikähdit, tai ainakin minä olisin. Ehkäpä siellä sit kävi joku repeämä, ja paikathan tuolla tosiaan ovat aika herkät vielä synnytyksen jälkeen..
Voi Nintsua sun taudista! Onneks ei sit sen kauempaa kestänyt, varmaan aika voimaton olo. Pidän kans kaikkia sormia ristissä etten itse tulisi kipeäksi kun usein tämä arki on väsyttävää vaikka ei kipeänä edes olisi, saati vielä kunnon taudissa. Onneks mies pääsi auttamaan

En muutn tiennyt että Mauri Kunnaksella on oma kirjakerho, pakko liittyä! Rakastan niitä kirjoja, vaikken oo vähään aikaan ostanutkaan tai lukenut. Pienenäluin tuhat kertaa sen Hui Kauhistus kirjan ja yritin löytää joka kuvasta sen hämähäkin, joka muuten on melkein kaikissa kuvissa
Choco, meillä on lapsivakuutus, otettiin tosin vasta syntymän jälkeen. Toistaiseksi ei olla jouduttu käyttään, mut voi olla et sit tulee tarpeen jossain vaiheessa. Teidän sairastelukierre kuulostaa kyllä todella rankalta. Kuinka oikein olet jaksellut? Hatunnosto sulle kaiken tuon keskelle ja jaksamishali!
Niin ja tosiaan mullakin on tuo hormonikierrukka ja oon jotenkin tyytyväinen. Tosin mulla on ollut about 2-3 viikkoa vaihtelevasti pahoinvointia, jonka uskon tuon härvelin syyksi. Toivottavasti menisi pian ohi, sillä oksetus fiilis on kyllä ihan vihoviimeinen mistä pidän ja se on vähän haitannnut tätä arjen jaksamista. Nyt pari päivää kyllä oli taas hyvä, toivottavasti menisi tosiaan ohi! Käytän joka päivä imetys rintsikoita ja paitoja, joita mulla tosin vaan 4. (yks tosi huono H&M) Mut oon hirmu tyytyväinen kun helposti pääsee käsiksi ja syöttään ja samoin jos julkisilla paikoilla (harvemmin) tai jos vieraita tai käymäs jossain, niin helpompi sit syöttää. Lauantainakin kaverin luona kun poju vähän raivoili oli hlepompi imettää riehuvaa pojua kun sit kävelin samalla ja istuskelin soffalla rauhassa ettei tartte tosiaan melkein paidatta istua
Imettäminen on kyllä juttu, jonka kanssa ooon tapellut niin paljon, että ymmärrän kyllä tunteita jos se ei oo sujunut

Sitä jotenkin ajatteleen varmasti epäonnistuvansa. Ainakin niin minä ajattelin ja tappelin tän onnistumisen kanssa, ja mun kohdalla onneks sit auttoi toi hammasta pureminen.. kun tosiaan aina ei auta vaikka kuinka yrittää. Älkää suotta ajatelko että olette epäonnistuneita äitejä kun imetys on loppunut!! Imetys ei ole äitiyden mitta. Tärkeintä on että vauva saa murkinaa mahaansa ja läheisyyttä voi sitten tankata sylittelemällä ja muutenkin. Ootte 100% varmasti maailman parhaat äidit!! Me tuetaan teitä täysillä ja ymmärretään! Kasvatus kyllä on tärkeämpi juttu mun mielestä jos miettii miten on äitinä onnistunu
Niin ja Nuppu, ajattelin tosiaan mennä Jumboon ke tai to! Vähän riippuu jos tuo poju nukkuu nyt paremmin, nää pari vikaa yötä on ollut niin horror, että väsyttää kamalasti. Mutta uskon et lähden kyllä. Jos kiinnostaa tavata, niin laitetaan tonne spaceen tiedot ja tavataa jo vähän näin etukäteen ennen sit sitä suurta tapaamista! Tosi kiva olis sua nähdä

Nyt lopettelen, pitää antaa murkinaa pojulle ja täytän taas koko ellien palstan
Hyvät yöt kaikille!